Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 987 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
http://guides.macrumors.com/SSH_into_your_iPod_touch_%28Windows%29
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Dus je wilt op de pc nintendo DS spellen spelen ? ik gebruik no$gba. hier heb ik gebruik van het gemaakt: http://nl.youtube.com/watch?v=ftjVktK_aq8 maar hier zit pokemon diamond bij.. hier kan je pokemon pearl downloaden: http://www.mudkips.nl/roms/ en klik op: lgc-pkmp.nds en dan opslaan als... verder als je no$gba start dan komt er een venstertje met welk spel je wilt starten. Ga dan naar de map met spel in dit geval dus pokemon pearl en er moet ergens een nds file staan. Als dit niet het geval is moet je hem uitpakken.. Ik doe dit met winRAR. heb je verder nog vragen of je wil screenshots zodat je het snapt kan je die altijd krijgen O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Gaa naar de site van btjunkie en typ daar poker en dn de games. ik heb er 2 gedownload en 1 getest hetzijn de eerste 2 resultaten die je krijgt.
Laatste reactie door MasterXDG, -
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ik heb dit nu, maar er werkt nog niks :S Uttorent 39658 39658 TCP 39658 39658 192.168.1.136
Laatste reactie door 5pyroman5, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 579 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 668 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1k weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 863 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Mag je dan wel zeggen ga naar nzbindex.nl en gebruik deze zoekterm: lcs-god?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 346 weergaven
Hij is binnen! Bedankt duken
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Ik heb ook zwarte stippen. ik heb een paar keer mijn spel opnieuw geinstalleerd maar het blijf hetzelfde. :-\ Iemand een oplossing. Laat het me weten. a.u.b. Ik heb windows XP Dank u wel
Laatste reactie door tito07,
