Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 871 weergaven
werkt dit ook met live tv?
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 864 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 672 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 852 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
Re: Twee delige avi met srt(sub) ,samenvoegen met AVIMux_GUI.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 491 weergaven
o sorry voor het watermerk ,maar daar was ik eigenaar van .Ik kijk even of ik een andere heb,hoe dan ook het is van mij. edit: opgelost
-
- 0 reacties
- 651 weergaven
Morgen naar Naarden rijden vanuit Hoorn. En om 0700 beginnen! Word me een spannende rit met die gladheid.... Momenteel me Desktop aan het herinstalleren met Windows 7 op mijn SSD. Gaat lekker snel !
Laatste reactie door Duken, -
Re: twilight saga
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 632 weergaven
ja, maar die is het niet, dat is het tweede deel, het is het derde deel dat ik zoek (eclips) en zou met nederlandse ondertitels moeten zijn, de eerste twee delen heb ik probleemloos gevonden en the pirate bay daar zoek ik altijd alles, vroeger mininova ook maar helaas is die er niet meer :'( Mininova is er gewoon hoor...
Laatste reactie door annemar1e, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
Even een tip: Gebruik wat betere topic titels dan: Uh ben het even kwijt weer Staat in de huisregels: Post samenvoeging: januari 08, 2011, 16:01:09 Staat in de huisregels:
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 938 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 333 weergaven
mooie worden.... maar ik kan mijn naam net zo goed kunnen veranderen in noob heb je toevallig even tijd voor een korte uitleg van dat of kan ik dat ergens terug vinden... thanks
Laatste reactie door thomazzz, -
- 0 reacties
- 732 weergaven
opnieuw downloaden en indien nodig probeer via een andere site! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
maar ik zie dat het eigenlijk .iso bestanden zijn....(de ingepakte bestanden zijn iso) kan ik die dan ook gewoon met deamon tools laden??
Laatste reactie door timothy250, -
Re: Unknown (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast whitefoot- 3 reacties
- 765 weergaven
Toppie deze film
-
- 0 reacties
- 545 weergaven
k
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Uploaders
door Marciej123- 0 reacties
- 810 weergaven
Een vraagje over ftd, je ziet wellis van die mensen die dan reageren en die hebben een plaatje.. Hoe moet je dat instellen ?
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
Re: utorrent
door mistydoppie- 0 reacties
- 802 weergaven
ja het staat vdan in utorrent een geeft dan downloaden aan maar er gebuurt helemaal niets , hoe doe je datdan de poorten te openen O0
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Ik heb het topic toch weer open gezet, want ik krijg weer die foutmelding, het werkte eerst een hele tijd wel, maar nu opeens niet meer. Weet iemand een werkende oplossing ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
probeer eens bitcomet?
Laatste reactie door rubsub, -
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 560 weergaven
Oke succes ermee!