Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 795 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 0 reacties
- 669 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
test
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
voor internet explorer 7.0 en media player 11 is dat niet nodig.. kijk een eens op deze site.. **(komt nog)** ;)
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 15 reacties
- 6.4k weergaven
Hoi wullie. Als je goed had gelezen had je dit al gezien er is nog zo'n vraag namelijk gesteld. HIERBIJ http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,15411.msg21735#msg21735 yvon
Laatste reactie door Duken, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 682 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 806 weergaven
heb jij een grote pik
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
Re: Verkloot de Quote
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
^ Niks, want ik ben ziek. < Gisteren 25 euro gevonden op straat. V Ook wel eens briefgeld gevonden?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Ja die ja
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
dutchnova.com is ook weer van start gegaan zag ik van de week na dat ik er een paar maanden niet meer was geweest.
Laatste reactie door Miele, -
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 771 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
- 0 reacties
- 659 weergaven
ik heb bitche gedownload,maar er is een probleem.eerst ging het goed,kon ik de file openen in utorrents.nu kan hij geen verbinding meer maken met utorrents.als ik open met utorrents klik dan komen der k'weet nie hoeveel pagina's open iets met script en met acount naam.ik heb al unninstal gedaan en terug installeerd maar het probleem blijft t'zelfde.grtjes fene
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 764 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 597 weergaven
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 878 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
door Duken- 0 reacties
- 803 weergaven
test
door Duken- 0 reacties
- 745 weergaven
test
- 1 reactie
- 492 weergaven
Zo nauw meet ik t niet. Zeker niet met geluid aangezien ik niet zonder muziek kan en ik ook veel muziek maak, dan ga ik waarschijnlijk voor de sapphire. Dank je wel Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: mei 10, 2011, 16:19:46 Ik ga waarschijnlijk nu de Club 3D Radeon HD 6870 bestellen. Maar wat is de geluidskwaliteit van dit merk? XFX is blijkbaar niet zo goed. Maar Club 3D? Ook zie ik geen reviews van deze kaart, betekent dat dat er iets mis is? Aangezien die alweer een tijdje op de markt is.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 534 weergaven
Je kunt het beste een ATI of en NVIDIA videokaart nemen dat ben je zeker van goede prestaties vind ik zelf.
Laatste reactie door Wous,