Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 721 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Dit valt waarschijnlijk onder spam , denk ik helaas. Ik hoorde wel dat het werkte.
Laatste reactie door martijn1, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 721 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32652.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heracles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor beide ploegen staat er zaterdag behoorlijk wat op het spel. De ploeg van Frank de Boer speelt de laatste wedstrijden weer wat beter, al laten de cijfers uit de laatste wedstrijden dat nog niet volledig zien. De Amsterdammers staan na dertien speelrondes derde, 1 punt achter de nummer 2 AZ en slechts 2 punten achter koploper Vitesse. Of de Amsterdammers het goede spel van de laatste wedstrijden kan voortzetten is nog maar zeer de vraag. Zowel aanvoerder Siem de Jong als clubtopscorer Kolbeinn S…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Hoe moet je wii games branden? en welke soort dvd?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Stel geen retorische vragen, wil je? Nog een kleine 3 kwartier en die is die klaar voor gebruik denk ik
Laatste reactie door Freddytje, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 719 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Edit: Tom had dit nieuwtje al.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 718 weergaven
. Lingerie 01: Designer Love Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 718 weergaven
IM+ Pro v6.2.1 ANDROID-P2P IM + Pro v6.2.1 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Release Date: 25-04-2012 Bestandsnaam: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte & meer. IM + Pro. Een [...] Het volledige artikel bekijken
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 718 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 718 weergaven
De download is nieuw van Café de Flore De film vertelt de epische liefdesverhalen van twee mensen. Antoine is gescheiden en een succesvolle DJ in het huidige Montréal. Zijn leven lijkt perfect: hij heeft een bloeiende carrière, twee prachtige dochters, z’n partner Rose op wie hij smoorverliefd is. Maar perfectie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 718 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37873.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 4 reacties
- 717 weergaven
4.3.1 IPSW Download: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ is dead link maar ziet er goed uit als die link het doet maar is proberen. ik heb nog steeds 4.1 jailbreak
Laatste reactie door Wous,