Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 783 weergaven
Waarschuwing?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38049.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 783 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
Gevonden I AM Een aangrijpend drama dat zich afspeelt in The City of Angels. Een wanhopige vrouw die een fatale diagnose negeert… Een manipulatieve en obsessieve zakenman… Een rancuneuze detective die de regels aan zijn laars lapt… Een charismatisch openbare aanklager met een persoonlijke crisis… In het hedendaagse Los Angeles [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
De download is nieuw van Ook Melanie Laurent en Isabelle Rossolini in An Enemy Melanie Laurent, Isabelle Rossellini en Sarah Gadon zijn toegevoegd aan de cast van de nieuwe film An Enemy. De film is gebaseerd op een boek van de Portugese Nobelprijswinnaar Jose Saramago. Denis Villeneuve, bekend van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
je zou het bestand kunnen splitsen in 5x 1gb bestanden zoals bijv rar bestanden. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
http://thepiratebay.org/torrent/4508759/Football_Manager_2009_crack dit is de goede denk ik nogmaals succes O0
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Is dit het niet ? http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/backend-a-full-access-control/5584
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
Nieuw op de site
door Gast adhemarke- 0 reacties
- 781 weergaven
Hallo Door een ongeval ben ik x weken thuis. Daarom heb ik tijd om spelletjes ( xbox360 en PC ), alsook muziek en films te zoeken voor mijn 3 kids. Ik ben al een tijdke op zoek naar hoe ik de gedownloade spelletjes van XBOX360 via een externe HD kan afspelen op mijn Xbox, of deze omzetten naar PC formaat Tips altijd welkom Slukes :-*
-
- 0 reacties
- 781 weergaven
Edit: bericht hierboven is verwijderd.
Laatste reactie door Tom, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 781 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 781 weergaven
Het is een heel leuk kerst cadeau voor jong en oud!
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 781 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 781 weergaven
Hoe kan ik mijn framerate hoger krijgen ?
Laatste reactie door koetjeboe0, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 1 reactie
- 781 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
goedkoop ! goedkoop ! goedkoop !
door Gast ds33fdsvcvv- 1 reactie
- 780 weergaven
[modbreak]Spam, gebruiker gebanned![/modbreak]
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 780 weergaven
Haay, je hebt bijv. een vette motor of een kast van een huis! geef hier aan waar je echt trots op bent ;D die van mij is: Kas van een huis op Rhodos ( eiland griekenland ) 100 meter van de zee en zwembad in de tuin.... DOE MAAR STOER
Laatste reactie door Robin, -
Wekkerradio
door Pctje- 0 reacties
- 780 weergaven
Moge! Uhm mocht deze niet goed geplaatst zijn, plaats hem dan aub in het goede topic. Ik ben op zoek naar een wekkerradio maar kmoet em wel online bestellen want kheb geen tijd om de deur uit te gaan. Weet iemand een site waar ik er 1 kan bestellen? EN zo ja wat is een goede wekkerradio? Danku Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Hallo mensen ! Ik heb een Vraagje ? Hbeben jullie meschien de serial van het spel ??? Plaats eeen reactie of stuur ene reactie naar larsboeve live.nl (Daar tussen moet een aapenstaartje) Groetjes Lars7890
Laatste reactie door lars7890, -
SPAM SPAM SPAM!!!
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 780 weergaven
REGELS!! Je mag alleen SPAM zeggen Alleen als je je verveelt hé! Ik begin: SPAM SPAM SPAM :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38684.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,