Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32659.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Deze release is nieuw van Haywire De mooie Mallory Kane wordt ingehuurd voor die klussen die overheden niet kunnen goedkeuren en waar staatshoofden liever niet van op de hoogte zijn. Na een missie om een gijzelaar in Barcelona te redden, wordt ze al snel naar Dublin door gestuurd. Als die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lawless Tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren ’30 besluiten de drie Bondurant-broers een illegale drankhandel te beginnen. Ze hebben groot succes maar ze halen wel de woede op de hals van de corrupte agent Rakes die geweld absoluut niet schuwt. Regie: John [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
. Lingerie 01: Designer Love Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 654 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
M.G.C clan
door mikey_33- 0 reacties
- 654 weergaven
Doe allemaal mee met mijn clan op Call of Duty Modern Warfare 2 Deze clan is voor ''BAZEN'' Als je meedoet zet je steam naam hieronder ik voeg je toe als vriend en ik geef je een uitnodiging van mijn groep. Zet dit voor je naam: ^1M.G^4.C|^0 (dat is de clan naam die moet je voor je naam doen als je meedoet)
Laatste reactie door mikey_33, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
fail
Laatste reactie door IseeUpee, -
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 653 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Gary Ross stapt alsnog op bij Catching Fire Even leek het er nog op dat Gary Ross gewoon de regisseur zou worden van Catching Fire, het vervolg op het succesvolle The Hunger Games. Nu blijkt uit zijn officiële statement dat hij toch zal vertrekken van de franchise. De reden voor [...] Het volledige artikel bekijken
Re: iPod Oortjes
door Gast silvan14- 0 reacties
- 653 weergaven
ik zal gewoon niewe oortjes betslen op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/gigasell/
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 653 weergaven
en zo doe je dat : http://ondertitel.com/forum/index.php?showtopic=696 veel succes als er problemen zijn hoor ik het wel #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 652 weergaven
Heey, Ik wil online met Pokemon Hg op de DsiXL, maar hoe? ik heb ons internet bij advanced setup gedaan maar als ik dan wil gaan traden vind hij het internet niet? je moet tog een WEP internet hebben ofzo? want volgensmij hebben wij dat niet. kan ik dat ook veranderen? Greetz.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 652 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29280.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Wekkerradio
door Pctje- 0 reacties
- 651 weergaven
Moge! Uhm mocht deze niet goed geplaatst zijn, plaats hem dan aub in het goede topic. Ik ben op zoek naar een wekkerradio maar kmoet em wel online bestellen want kheb geen tijd om de deur uit te gaan. Weet iemand een site waar ik er 1 kan bestellen? EN zo ja wat is een goede wekkerradio? Danku Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Ik wil graag zo downloaden. Dus je moet je registreren. Maar tijdens de regestratie moet ik dit invullen? What version of IP is most commonly used today?â€. Ik typ alles. Ik zie overal 6 staan maar dat werkt niet. MVG Nigel
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
maar nou moet DIE *** CRACK WEL KOMEN!!!!!!!!!! :peace:
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Kan dit ik ben al 2 uur en 45 minuten bezig en pas 15.4 procent
Laatste reactie door gamertje, -
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 651 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 651 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza,