Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
- 1 reactie
- 697 weergaven
naar een andere school dan maar he :
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 697 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heracles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor beide ploegen staat er zaterdag behoorlijk wat op het spel. De ploeg van Frank de Boer speelt de laatste wedstrijden weer wat beter, al laten de cijfers uit de laatste wedstrijden dat nog niet volledig zien. De Amsterdammers staan na dertien speelrondes derde, 1 punt achter de nummer 2 AZ en slechts 2 punten achter koploper Vitesse. Of de Amsterdammers het goede spel van de laatste wedstrijden kan voortzetten is nog maar zeer de vraag. Zowel aanvoerder Siem de Jong als clubtopscorer Kolbeinn S…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 697 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit valt waarschijnlijk onder spam , denk ik helaas. Ik hoorde wel dat het werkte.
Laatste reactie door martijn1, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 697 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
Re: Voorstellen als nieuw lid
door Gast FearOfTheDark- 0 reacties
- 696 weergaven
Hallo allemaal , wilde me hier ff voorstellen. Ben een hobby pc prutser ,en kwam hier via google Utorrent gr Mart
-
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 696 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 696 weergaven
IM+ Pro v6.2.1 ANDROID-P2P IM + Pro v6.2.1 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Release Date: 25-04-2012 Bestandsnaam: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte & meer. IM + Pro. Een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 696 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 696 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 696 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 696 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 695 weergaven
Tom was me net voor, heb mijn bericht al verwijderd, Stond nagenoeg hetzelfde in..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
De download is nieuw van Café de Flore De film vertelt de epische liefdesverhalen van twee mensen. Antoine is gescheiden en een succesvolle DJ in het huidige Montréal. Zijn leven lijkt perfect: hij heeft een bloeiende carrière, twee prachtige dochters, z’n partner Rose op wie hij smoorverliefd is. Maar perfectie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 695 weergaven
De download is nieuw van The Expendables 2, gratis special Bekijk nu deze gratis special van The Expendables 2. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs als Sylvester Stallone en Jean-Claude Van Damme. Verder krijg je een heel leuk kijkje achter de schermen bij de opnames van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29259.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat,