Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Ik vind het onzin om vrienden op hyves te hebben die ik bijna niet zie. Leden van duken is dan een uitzondering.
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: GTA SA-MP geen servers
door Gast leroy2607- 0 reacties
- 804 weergaven
Ja ik kom er ook achter dat ik geen servers heb maar vinden jullie he goed dat ik ook met jullie speel? zo ja ik heet Leroy2607 in-game(voorlopig)
-
- 0 reacties
- 803 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28698.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32713.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 803 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Gevonden I AM Een aangrijpend drama dat zich afspeelt in The City of Angels. Een wanhopige vrouw die een fatale diagnose negeert… Een manipulatieve en obsessieve zakenman… Een rancuneuze detective die de regels aan zijn laars lapt… Een charismatisch openbare aanklager met een persoonlijke crisis… In het hedendaagse Los Angeles [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 802 weergaven
Waarschuwing?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39847.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
;D
Laatste reactie door ma11gic, -
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 802 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9 . CRACKED-P2P Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9. GEBROKEN-P2P Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30178.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 801 weergaven
naar een andere school dan maar he :
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Brein = Nazi
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Heeft iemand een no cd crack voor mij van footballmanager. het lukt mij niet dat ander bestandje uittepakken zelf met winrar niet ik krijg: volgend volume is nodig... wat bedoelen ze daarmee? Grtz, ;D
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast mickey1996- 3 reacties
- 800 weergaven
heeey dankje
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
ik had de Rocket dock gedownload omdat ik een mooi overzichtelijk bureaublad wilde maar steeds als ik tien minuten op internet zit en druk op me bureaublad is me Rocketdock weg dan moet ik hem steeds opnieuw aanzetten, is hier wat tegen te doen>?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.3 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.3 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.3 . Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.3.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 800 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door TOMHOFMAN,