Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
Edit: bericht hierboven is verwijderd.
Laatste reactie door Tom, -
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 685 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40426.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Dit valt waarschijnlijk onder spam , denk ik helaas. Ik hoorde wel dat het werkte.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31782.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Godver, de eerste hit op google is genoeg. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080610144148AAyf8gs en bekijk ook de source. Meer kan ik niet doen.
- 0 reacties
- 684 weergaven
De download is nieuw van Café de Flore De film vertelt de epische liefdesverhalen van twee mensen. Antoine is gescheiden en een succesvolle DJ in het huidige Montréal. Zijn leven lijkt perfect: hij heeft een bloeiende carrière, twee prachtige dochters, z’n partner Rose op wie hij smoorverliefd is. Maar perfectie [...] Het volledige artikel bekijken
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 684 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
De download is nieuw van The Expendables 2, gratis special Bekijk nu deze gratis special van The Expendables 2. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs als Sylvester Stallone en Jean-Claude Van Damme. Verder krijg je een heel leuk kijkje achter de schermen bij de opnames van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 684 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 684 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 684 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37513.0[/iurl]
- 0 reacties
- 683 weergaven
ik ga nu eerst proberen de harde schijf opnieuw te formateren en opnieuw naar wbfs bestand over te zetten.. als dat niet lukt ga ik jouw methode proberen.. zou je me dan die methode nog wat duidelijker uit kunnen leggen, want ik snap er helemaal niets van
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 683 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
Re: kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
door Gast shade1981- 0 reacties
- 683 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!