Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 639 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
opnieuw downloaden en indien nodig probeer via een andere site! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een kast. * I…
Laatste reactie door Repentance, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Deze release is nieuw van De Verbouwing Tessa van Asselt is geslaagd te noemen: ze is zakelijk succesvol, gelukkig getrouwd en heeft een intelligente, zij het ietwat wereldvreemde, puberzoon. Maar haar zorgvuldig gecomponeerde wereld begint barsten te vertonen als de voortslepende verbouwing van haar huis volledig uit de hand dreigt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 639 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30407.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 638 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38532.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
nieuwe wow private server
door Gast manager- 0 reacties
- 638 weergaven
//spam
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
@ farid: wat is dat voor iets dat je kreeg? ;D
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
@ kaasbroodje: waarom stuur jij naar eentje uit peru je fotos? ;D Was je vast geschrokken toen hij zei dat hij homo was :-[
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
sjoiefjuisrvhasduoriahoirheue2whigu Post Merge: mei 17, 2009, 09:09:10 pm Wtf, ik heb dit niet geplaatst?
Laatste reactie door headsh0t, -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dating Games People Play Nadat Nick Jenkins plotseling gedumpt wordt door zijn verloofde stort hij zich in het vrijgezellen uitgaansleven samen met zijn vriend en huisgenoot Jed Rollins. Het duurt niet lang of hij ontmoet de bloedmooie Mona Evans en valt als een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31364.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
Nieuw op de site
door Gast adhemarke- 0 reacties
- 637 weergaven
Hallo Door een ongeval ben ik x weken thuis. Daarom heb ik tijd om spelletjes ( xbox360 en PC ), alsook muziek en films te zoeken voor mijn 3 kids. Ik ben al een tijdke op zoek naar hoe ik de gedownloade spelletjes van XBOX360 via een externe HD kan afspelen op mijn Xbox, of deze omzetten naar PC formaat Tips altijd welkom Slukes :-*
-
- 0 reacties
- 637 weergaven
voila hier is link: http://thepiratebay.org/torrent/4768736/Virtua_tennis_3_PC-DVD nog veel speelplezier!!
Laatste reactie door mathijsv, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
De download is nieuw van Guerrilla Grannies Ike Bertels maakte tweemaal een documentaire over drie vrouwelijke guerilla’s in Mozambique, die vochten tegen de Portugese overheersers. Nu maakt ze een derde film over de drie vrouwen: Hoe gaan ze om met een veranderende wereld, waarin hun kinderen en kleinkinderen grond onder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,