Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Kijk op http://www.binaries4all.nl/ftd/ Download ftd3.7 en installeer deze. Met dit programma kan je zien wat er zoal gepost wordt. Lees de handleiding die op de site staat. Het enigste wat je nodig hebt zijn nzb files. Ook hierover valt er heel wat te lezen op deze site. Na het installeren van ftd3.7 moet je ftd watchdog installeren. http://www.binaries4all.nl/ftdwatchdog/ Dit is echt de snelste manier. In ftd3.7 zoek je op wat je wilt downloaden. Dan hoef je alleen nog maar rechtsboven te klikken (watchdog in ftd) Lees even de handleiding. Na het openen van de nieuwe site hoef je alleen jouw file aan te vinken en klikken op maak NZB. Deze opslaan in de map…
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Gebruik al een gehele tijd UT, en sinds kort geeft hij de melding fout: apparaat niet klaar. Iemand een idee. Kan nu niet downloaden echt lastig.
Laatste reactie door Polderpinda, -
Re: Vreemd probleem met de DSTT - Spelen lopen vast
door Gast shade1981- 0 reacties
- 724 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
Re: Vroegah...
door Fredpascal- 1 reactie
- 1.3k weergaven
haha, en dan krijgen ''wij'' geen Vragen meer om te beantwoorden en wordt het hier een beetje standaart :buck: *ugh* dan heb jij minder posts ;D oow, gaan we grappig doen :-[ :-\ Ja
Laatste reactie door marcov, -
Re: vt700 probleem
door Bart'- 0 reacties
- 609 weergaven
Ik zou proberen ergens een 12v en 3.5 a adapter te bestellen
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid., -
Re: Vuurwerk
door Julien- 0 reacties
- 1.1k weergaven
10 stuks voor 20 euro .. best duur vind ik .. maarja.. tis maar 1 keer oud en nieuw in een jaar he.. ^-^ ^-^ nee .. er staat geen BIG Spanish Cracker op .. het is gewoon 1 zwarte doos.. heb ook nog spanish crackers volgens mij .. maar geen BIG O0
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 8.3k weergaven
Nee, Dit zijn cobra 6 (plaatjes heb ik ff van internet af geplukt) En dit zijn Italiaanse bommen: Of de knalverschil groot is weet ik niet, maar ik denk dat italiaanse bommen wel een stuk doffere knal geven.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Ik ga niet in de zomervakantie maar in de herfstvakantie op vakantie naar griekenland op het eiland Kreta. Heb er zin in! P.S. Wat een toeval, ik heet ook niels. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Nou, vannacht is het eindelijk zover. 3 weken van huis ! Ik wens iedereen nogmaals 'n fijne vakantie, hopelijk wordt het hier in NL ook wat mooier weer. Wel jammer dat ik er 4 augustus niet ben, want dan ben ik namelijk precies één jaar lid van duken :cool2: Ik denk dat ik vanuit daar wel een reisverslagje post Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
o bedankt Robin!! Premium Free mirror #1 Free mirror #2 Free mirror #3 welke moet ik dan hebben ?
Laatste reactie door marjoleinn, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Jup mininova is dood :s R.I.P :'( :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
laatmaar.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
het probleem is opgelost :cool2:
Laatste reactie door PCer, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
- 0 reacties
- 976 weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
- 0 reacties
- 865 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 957 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom,