Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 782 weergaven
Werken foto's ook?!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Wat heb ik met torrentstart te maken.. Bovendien hoezo een hacking groep. Wat is hacken? lol Aan je style van praten te horen met o.a mij "WaR" noemen heb je waarschijnlijk ook ondekt dat ik de ex- FTU beheerder ben.. Want daar zal je me wel van kennen.. Niet?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
Nieuwe mobiel
door VXL- 0 reacties
- 781 weergaven
Heej, Ik ben van plan vanmiddag een nieuwe telefoon te halen... Mijn vader heeft een abbonement van kpn van 25 euro volgens mij, hier mag ik een telefoon bij uitkiezen(als het een beetje meezit). Ik wil graag een mooie telefoon en zelf ongeveer 100-150 euro betalen. Het word een 1 jarig abbonement denk ik. Kan iemand mij vertellen welke telefoon ik het beste kan kiezen... Ik heb verder geen eisen aan de telefoon, wel zou het erg mooi zijn als er Wifi op zit, dit is niet noodzakelijk ofzo. EDIT: Ik heb nog niks gehaald, ik ga pas volgende week om een telefoon, maar zou wel al graag even weten welke jullie mij dan aanraden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gozaran: Time Passing Documentaire over Nader Mashayekhi. Deze componist werd in 2005 gevraagd om in zijn geboorteland Iran een symfonieorkest te leiden. Ondanks dat hij weet dat het een zware tijd zal worden gaat hij de uitdaging aan. Twee jaar later is hij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Btjunkie
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
Problemen met tom clancy's endwar voor xbox360
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 780 weergaven
Ik heb het spel tom clancy's endwar 2 keer van verschillende torrents gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/4485656/Tom.Clancys.End.War.PAL.REGION.FREE.MULTI5.EN-ES-IT-FR-GE.XBOX36 & http://thepiratebay.org/torrent/4480084/Tom.Clancys.End.War.PAL.XBOX360-DNL Maar elke keer als ik ze probeer uit te pakken met 7zip blijft ie op 4% ofzo staan en na een tijdje zegt de pc dat de iso. gebroken is. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen? Bvd.
-
- 0 reacties
- 780 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig vragen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31540.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 780 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 780 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Dit is een nieuwe release van Snow White and the Huntsman Kristen Stewart (Twilight) speelt Snow White in de actie-avonturenfilm Snow White and the Huntsman, een moderne vertelling van het klassieke sprookje. De Evil Queen (Oscar winnares Charlize Theron) is jaloers op Snow White vanwege haar schoonheid en huurt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 779 weergaven
je site is wel zichtbaar nu! maar niet met je eigen template zoals jij het wilt :'(
Laatste reactie door maikelbe, -
- 1 reactie
- 779 weergaven
Ik heb Age of Empires 3 op mijn cd maar nu het probleem is wanneer ik het installeer komt er te staan cd 1 niet te vinden of zo iets wanneer ik het met deamon tools doe staat er cd 2 niet te vinden op dat moment mount ik cd 2 ook en daarna vraag die om weer cd 2 doe ik dat na de installatie vraagt die weer om cd 1 ik word er helemaal gek van hier een paar screenshots er is wel een instruction maar hij opent niet er staat kan D;\instructions.txt niet openen Controleer of de diskette zicht in het opgegeven station bevind dat zegt die tenminste Screenshot: http://i40.tinypic.com/35kiy42.jpg http://i40.tinypic.com/2m29pmx.jpg http://i40.tinypic.com/dx1na…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
@ kaasbroodje: waarom stuur jij naar eentje uit peru je fotos? ;D Was je vast geschrokken toen hij zei dat hij homo was :-[
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 1 reactie
- 779 weergaven
Weet iemand toevallig waar ik Nederlandse Windows Seven 64 bit.iso?? peace.,!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 779 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15,