Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 631 weergaven
Hallo mensen, Ik heb bij fifa 11 het volgende probleem: als ik naar de volgende wedstrijd wil, komt er dit in beeld het lijkt erop dat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is. En ik kan wel 5 wedstrijden skippen, maar het bericht blijft! Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door patrickman, -
Problemen pc
door 'Robin- 2 reacties
- 631 weergaven
Ik heb een paar problemen met mijn pc met windows 7 - Soms als ik mijn computer opstart (wat lang duurt) komt er op het laatst een zwart scherm met alleen het muisteken en daar blijft hij dan opstaan. - Ik kan niet meer op internet, als ik dubbelklik gebeurd er niks als ik als administrator uitvoer gebeurt er niks en ook niet via start. Kunnen jullie me helpen?? :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 631 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De Nobelprijswinnaar Een schrijver zet zijn verdwijning in scène om aan zijn financiële verplichtingen te ontkomen. Echter niet voordat hij eerst zijn ‘meesterwerk’ naar zijn uitgever stuurt. Deze neemt aan dat de schrijver overleden is en brengt dit ‘meesterwerk’ uit als zijnde van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
Re: internet wachtwoorden laten zien
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 630 weergaven
De naam ervan noemen mag toch wel? Het programmatje heet Aircrack meer zeg ik niet omdat Kaas zegt dat het illegaal is.
-
Re: computer
door philippeee- 0 reacties
- 630 weergaven
ik heb die lg echt een toppertje O0 super mooi hd beeld
Laatste reactie door philippeee, -
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 630 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 630 weergaven
4.3.1 IPSW Download: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ is dead link maar ziet er goed uit als die link het doet maar is proberen. ik heb nog steeds 4.1 jailbreak
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Unieke download van Skyfall Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 630 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 630 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 630 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heracles Almelo Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] RKC Waalwijk en Heracles Almelo namen het deze week tegen elkaar op in de KNVB Beker. Deze wedstrijd resulteerde in een 0-0 gelijkspel, waarna er werd verlengd. In de 116e minuut wist Bruns het winnende doelpunt te maken. Voor beide ploegen kostte deze wedstrijd natuurlijk veel energie, maar RKC zal maar al te graag wraak willen nemen op Heracles. Voor trainer Jan de Jonge is vooral het reizen een probleem, aangezien zijn ploeg nu voor de tweede keer op rij naar Waalwijk moet rijden. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 3 reacties
- 630 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31358.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 629 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 629 weergaven
Wat heb ik met torrentstart te maken.. Bovendien hoezo een hacking groep. Wat is hacken? lol Aan je style van praten te horen met o.a mij "WaR" noemen heb je waarschijnlijk ook ondekt dat ik de ex- FTU beheerder ben.. Want daar zal je me wel van kennen.. Niet?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 629 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 628 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android -P2P Releasedatum: 30-09-2012 Bestandsnaam: ThinkFree.Office.Mobile.Pro. v5.0.Android-P2P Grootte: 24 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving • Bekijk, bewerk en creëer je documenten die je nodig had om te brengen naar [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 628 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 628 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 628 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29309.0/topicseen,topicseen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 628 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv,