Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 691 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
[move][move][move][move][move][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left] [pre][move][shadow=red,left][/shadow][/move][/pre] [/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/move][/move][/move][/move][/move]
Laatste reactie door wuppiew, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
iSleepWell iSleepWell, een nieuwe cydia tweak automatiseert het uitschakelen van netwerkverbindingen voor het slapen gaan. Handig als je ‘s nachts liever geen sms’en ontvangt, of energie wil besparen. Wanneer je je iDevice ondersteboven neerlegt, schakelt iSleepWell automatisch de vliegtuigmodus van je toestel in, waardoor alle netwerk verbindingen uitgeschakeld worden. – Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
. G.I. Joe: Retaliation Het G.I. Joe team moet opnemen tegen hun aartsvijand Cobra. Maar dit keer zit ook de regering achter hen aan: zij willen het G.I. Joe team opheffen en elimineren. Regie: Jon Chu Met: Channing Tatum, Dwayne Johnson, Ray Park, Bruce Willis, Elton LeBlanc, Jonathan Pryce, RZA, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 690 weergaven
@ DukeN, ik had eerst dat filmpje ook hier neer gezet, maar Zag later dat insluiten op verzoek is uitgeschakeld, ik heb nu een link naar Google Video gegeven, dan klik je op Play en dan ga je automatisch naar YouTube, en begint het filmpje O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: My sims
door xx090- 0 reacties
- 690 weergaven
ik heb een probleempje met het veranderen van die key dan zegt die "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde"hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
http://thepiratebay.org/torrent/4508759/Football_Manager_2009_crack dit is de goede denk ik nogmaals succes O0
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 690 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 690 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
Re: R4 sdhc kaart kan 'm niet meer lezen!
door Gast shade1981- 0 reacties
- 690 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 690 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Ik wil graag zo downloaden. Dus je moet je registreren. Maar tijdens de regestratie moet ik dit invullen? What version of IP is most commonly used today?â€. Ik typ alles. Ik zie overal 6 staan maar dat werkt niet. MVG Nigel
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: Welk internetbrowser gebruik jij?
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 689 weergaven
he ik gebruik nu firfox zeker omdat lockerz daar ook uitstekend op werkt en ik zelfs nu bewijs heb door middel van een foto van mijn spullen die ikheb onvtangen dus wil je je lid worden pm me je hotmail of wil je het bewijs zien pm me ook
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
Wat heb ik met torrentstart te maken.. Bovendien hoezo een hacking groep. Wat is hacken? lol Aan je style van praten te horen met o.a mij "WaR" noemen heb je waarschijnlijk ook ondekt dat ik de ex- FTU beheerder ben.. Want daar zal je me wel van kennen.. Niet?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 2 reacties
- 688 weergaven
misschien dat ik zo meer geluk heb door dit zoekertje hier te zetten met de link http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35376.msg189164#msg189164
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
maar nou moet DIE *** CRACK WEL KOMEN!!!!!!!!!! :peace:
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Divide Acht New Yorkers vluchten na een nucleaire aanval naar een schuilkelder, gebouwd door de paranoïde conciërge Mickey. De ruimte is echter krap en de voorraden zijn beperkt. Eva beseft als snel dat ze op zichzelf is aangewezen als ze wil overleven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 688 weergaven
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 1 reactie
- 688 weergaven
Hallo, Ik heb het oude spel Knights and merchants nog hier liggen en ik wil het graag spelen maar hij draait verschrikkelijk op windows vista. Iemand daar een oplossing voor? Sommige mensen zeggen dat daar een update voor is maar die kan ik niet vinden :-\
Laatste reactie door Zombymario,