Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 700 weergaven
Hallo, Ik heb het oude spel Knights and merchants nog hier liggen en ik wil het graag spelen maar hij draait verschrikkelijk op windows vista. Iemand daar een oplossing voor? Sommige mensen zeggen dat daar een update voor is maar die kan ik niet vinden :-\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
misschien kun je hier even kijken :: http://www.laptopshop.nl/keuzehulp?sort=price&dir=a&pricerange=2
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
sorry.
Laatste reactie door JStyle, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 699 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
- 0 reacties
- 699 weergaven
laptop is wel fijn (ik heb er zelf ook een), maar vaste pc is toch wel vaak iets beter voor een goedkopere prijs (meestal dan). en met een vaste pc heb je vaak ook wat grotere beelden
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
- 0 reacties
- 698 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Superechte Liefde De negenjarige Anne is niet echt geïnteresseerd in de liefde. Dit verandert echter wanneer Jorgen bij haar in de klas komt. Ze is echter niet het enige meisje dat hem leuk vindt. Ze moet alles uit de kast halen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
sjoiefjuisrvhasduoriahoirheue2whigu Post Merge: mei 17, 2009, 09:09:10 pm Wtf, ik heb dit niet geplaatst?
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 698 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 698 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
Brand vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 698 weergaven
Hallo, Ik heb hier dvdtjes met 4.7 gig liggen. nu heb ik een iso file van 5,5 gig dacht ik. Dit is dus te groot voor de dvd weet iemand hoe ik de isofile kleiner kan maken?? Of is er een speciaal programma zodat ik 5.5 gig er toch op kan zetten? Help me plzz.
Laatste reactie door svenholtman, -
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 698 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 697 weergaven
misschien dat ik zo meer geluk heb door dit zoekertje hier te zetten met de link http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35376.msg189164#msg189164
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik wil graag zo downloaden. Dus je moet je registreren. Maar tijdens de regestratie moet ik dit invullen? What version of IP is most commonly used today?â€. Ik typ alles. Ik zie overal 6 staan maar dat werkt niet. MVG Nigel
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
Re: My sims
door xx090- 0 reacties
- 697 weergaven
ik heb een probleempje met het veranderen van die key dan zegt die "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde"hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 697 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Deze release is nieuw van De Verbouwing Tessa van Asselt is geslaagd te noemen: ze is zakelijk succesvol, gelukkig getrouwd en heeft een intelligente, zij het ietwat wereldvreemde, puberzoon. Maar haar zorgvuldig gecomponeerde wereld begint barsten te vertonen als de voortslepende verbouwing van haar huis volledig uit de hand dreigt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
Re: X-Men: First Class (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast twistert010- 5 reacties
- 697 weergaven
Okeuj.. kijken of et lukt.. en dan kijken of et wat is.. thanx... :friends:
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29309.0/topicseen,topicseen
Laatste reactie door Heisenberg,