Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
en dan heb ik nog een vraagje, als ik dan spellen download en op mijn hardeschijf wil zetten, hoeveel spellen kunnen er dan op een schijf van 20 gb?
Laatste reactie door Bart., -
- 8 reacties
- 2.2k weergaven
hallo, ik denk erover om mijn xbox360 om te bouwen maar weet iemand of als je een spel download en dan brand of je dan persee een harddisk nodig moet hebben? Ik heb namelijk een Core System gekocht en heb nu alleen een memory card.. Als het niet nodig is doe ik het liever niet want 100 euro voor 20 gig is toch een beetje duur.. Alvast bedankt;) en dan heb ik nog een vraagje, als ik dan spellen download en op mijn hardeschijf wil zetten, hoeveel spellen kunnen er dan op een schijf van 20 gb? kaasbroodje -als je later nog een vraag weet over je zelfde onderwerp terwijl er nog niet is geantwoord gebruik dan de verander knop O0
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
#JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
copieren lukt niet meer
door Gast bluesman1- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo forumers Wie weet wat het probleem is met dvd's copieren,op dit moment? Ik heb alles wat ik nodig heb om te copieren,dvdfab origineel,nero 7 origineel,en dvd shrink,die wat ik dacht altijd gratis is. Ik wilde een dvd 1 van de dagverhuur copieren,maar alles lijkt goed te gaan net als vroeger maar aan het eind krijg ik het bericht dat het niet gelukt is. Komt het door de nieuwe beveiligingen,andere tools misschien? wie weet raad?
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
heb ik al 2 keer gedaan ??? zal nog weleens doen weer gedaan maar weer niks :'(
Laatste reactie door MiXo, -
- 4 reacties
- 20k weergaven
Hallo kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen PSP Slim&Lite zelf kan ombouwen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wesley, -
Nu nieuw Runescape 3 of anders genoemd Runescape Alfa
door Gast NightWing91- 3 reacties
- 1.7k weergaven
This is the newest Runescape there is. The previous version, runescape 2, was nice but it can always be better. So the team have made an new Runescape for all you fans out there. It is just a test and if it works then we will put it on the main site. You can use our very own Runescape 2 account to log into this new game, if you want to make a new account u have to do it on the main site. It would be great if you use your Account from Runescape 2 because it has different objects then a new account, we want to make sure that everything works from bronze to dragon weapons. We want to see if the server can hold up to 4000 people so we can make more and bigger servers.…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan iemand helpen?
r4 ds
door Gast jerry- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal . ik heb een vraag ik heb voor mijn dochter een nintendo ds lite gekocht en wil spelletjes downloaden bij frozen maar dat lukt niet [wie helpt]. ik heb de r4 ds gekocht maar ik kan geen spelletjes downloaden. ik weet niet wat ik bij frozen moet doen om te downloaden. micro sd kaartje is welgelukt maar het lukt niet om te downloaden. wie kan mij uitleggen om te downloaden bij frozen of een ander wat ik precies moet doen. Mvg jerry
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een HP Omnibook XT1500 en wil graag mijn videokaart installeren. Had een keer windows eropnieuw opgezet omdat mijn cd`s kapot waren. Maar nu wil ik dus zeg maar mijn videokaart installeren. Maar als ik op ATI.com zoek naar mijn kaart vind ik het niet , dan zegt hij dat hij geen kaart vind. Kan ik nou op de laptop kijken of de kaart daadwerkelijk aangesloten is ofzo. MVG, Tjeen
Laatste reactie door Tjeen, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wil aankomende zaterdag met een vriend van mij gears of war online spelen. Mijn vraag is of dit kan, die vriend heeft zelf geen xbox 360. Dus kunnen we met zijn tweeen een online versus player match doen? zo ja hoe? Ik heb xbox live gold. Maar maar op 1 account
Laatste reactie door keutie, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heb pirates of the caribean ( curse of the black pearle) samen met de subs in subsync gezet en de eerste en laatste titel exact gelijk gezet met het gesproken woord. Daarna op save tiles geklikt en voor alle zekerheid de naam veranderd in "goede subs" zodat ik kon zien dat het de gesichroniseerde subs waren. Daarna samen met de film in een map gezet en bekeken met subtitle media player. Het begin is de eerste 5 minuten goed,maar dan gaan de titels steeds meer verlopen,tot in het midden van de film wel 20 seconden. En het eind is ook weer goed. Normaal staan alle titels goed,als de 1e en laatste goed staan,maar nu niet. Ik heb ook al 4 verschillende subs geprobeerd,maar…
Laatste reactie door sjako, -
- 15 reacties
- 6k weergaven
He mensen, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox 360 zal laten ombouwen of niet.? Misschien zijn er mensen met een omgebouwde xbox en die kunnen er misschien wat over vertellen (voor-en/of nadelen)? grtzz ;D
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik zit al een tijdje met de vraag of ik mijn xbox360 om zal bouwen.. De meeste mensen op forums zijn hier namelijk nogal negatief over, waarom? Heeft iemand hier er misschien ervaring mee? Alvast bedankt ;D grtzz
Welke poort gebruik ik?
door Gast jasper.t- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Betse mensen, Wie weet hoe ik kan zien welke poort ik gebruik, welk nummer voor te downloaden. Bij SABnzbd staat dat dat meestal 119 is, maar volgens mij is dat bij mij anders want die downloads komen niet op gang. Alvast bedankt.
-
dowloaden met SABnzbd en casema??
- 1.3k weergaven
Goeiedag allemaal ik ben hier sinds vandaag. een vraag: Ik wil downloaden via SABnzbd alles gedaan wat er op deze site staat qua instaleren. Nou krijg ik een NOTE bij het invullen van gegevens bij de server. NOTE: Fillserver field must be 0 for non-fillservers. heb ik op nul gezet maar er veranderd niks. Moet ik met casema ook mijn gebruikers naam invullen en password dat jullie weten? Of doe ik iets anders fout? is me getal bij me port niet goed? ik er nou een paar geladen maar het downloaden start niet. Alvast bedankt Jasper
-
Downloaden bij SABnzbd met casema? help aub
- 1.4k weergaven
Goeiedag allemaal ik ben hier sinds vandaag. een vraag: Ik wil downloaden via SABnzbd alles gedaan wat er op deze site staat qua instaleren. Nou krijg ik een NOTE bij het invullen van gegevens bij de server. NOTE: Fillserver field must be 0 for non-fillservers. heb ik op nul gezet maar er veranderd niks. Moet ik met casema ook mijn gebruikers naam invullen en password dat jullie weten? Of doe ik iets anders fout? is me getal bij me port niet goed? ik er nou een paar geladen maar het downloaden start niet. Alvast bedankt Jasper
-
Geheugenkaart
door E7691- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik heb een pc maar ik vind dat hij iets te traag gaat nu heb ik 1 gevonden maar dat is een PC5300 Nu staat er in mijn boekje van mijn pc dat ik een PC2100 gaat maar kan ik dan een geheugenkaart van PC5300 gebruiken ik heb een windows XP van statellite : toshiba
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Sindskort heb ik internet via tele2. Ik heb de beschrijving van het modem doorgelezen en gekeken hoe je een draadloos netwerk in kan stellen. Op zich is dat niet moeilijk. Maar dan kom ik bij de kop beveiliging, dar wil ik graag wpa beveiligen. Maar dan sturen ze mij naar een site, daar snap ik niks van, http://support.microsoft.com/?kbid=815485. Weet iemand een goede site hoe ik via vista een wpa beveiliging kan maken? René
Laatste reactie door Limburg2007, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan op BOOT hoor maar op wat moet ik dan duwen ? er staat heel veel en ps. het is in het engels en ik heb een windows 2000 een FUJITSU
Laatste reactie door E7691, -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
O jah! cool, basbulletje >>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< [move]>>>MORGEN STAAT ER WIE ER GEEFT GEWONNEN MORGEN<<< O0[/move]
Laatste reactie door Farid.,