Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 597 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39703.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Spam
door Gast shaguaa- 0 reacties
- 283 weergaven
*SPAM*
-
- 0 reacties
- 693 weergaven
Deze release is nieuw van Detachment “Adrien Brody” speelt een invalleraar op een school in New York. In de korte tijd dat hij daar werkt probeert hij de kinderen iets mee te geven. Zijn geïsoleerde leven wordt over hoop gehaald door drie verschillende vrouwen die hij ontmoet. Regie: Tony Kaye [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De topper van dit weekend wordt gespeeld om 16.30 uur in de Grolsch Veste. Dit is een wedstrijd tussen de nummer twee en drie van de Eredivisie die een onderling verschil hebben van drie punten in het voordeel van FC Twente. FC Twente kan Feyenoord op ene groot gat zetten bij een overwinning terwijl een nederlaag beide teams op gelijke hoogte brengt waardoor Feyenoord weer volledig mee kan doen. Dit belooft een spannende en aantrekkelijke wedstrijd te worden die zeker de moeite waard is o…
- 0 reacties
- 3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van 3 coeurs Als Marc en Sylvie (“Charlotte Gainsbourg”) elkaar ontmoeten is het voor beiden liefde op het eerste gezicht, ondanks dat de één eigenlijk al gebonden is. Maar dan verliezen ze elkaar uit het oog. Als Marc door een stom toeval Sophie ontmoet, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Gevonden Dying of the Light Evan Lake (“Nicolas Cage”) was ooit een top CIA agent; een meester in het opsporen van terroristen. Hij moet echter gedwongen pensioen nemen als blijkt dat hij aan dementie lijdt. Echter zorgt de terugkomst van een oude vijand voor problemen. Evan besluit buitenom de CIA [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:rmvb bestanden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
de admin die al gaat dubbelposten :whistle:
-
Aw:sim lock
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Zoeken op het internet. Verschillende download programma\'s afzoeken en op google ff zoeken.
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Euhm, grappig..... Mare, hoe werkt het nu met xbox 360 dan :-[ Snap er weinig van, hoor veel over Stealh en dat je een DvD brander Dual layer moet hebben (die ik wel heb) maar dit is wel een oud beestje, ook hoor ik veel dat het uitmaakt wat voor een DVD's DL je gebruikt... Maar zie hier in deze handleiding weinig van, kan iemand mij hiermee helpen, aangezien ik net 1 gekocht heb.... Want, kreeg net een torrent binnen van WWE smackdown vs Raw 2007 en die hadden ze niet goed om gezet met de ISO, stond ook wel vermeld in de info... Ze hadden vergeten om de .dvd mee te doen in de iso... de uh wat.... Kan iemand mij helpen..... Thnx.... Greetzz B()B()
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a010200/a010287/index.html En dan 1 van die versies kiezen.
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 598 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28698.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32958.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit is een nieuwe release van Comme un chef Jacky Bonnot is een groot liefhebber van de gastronomie. Hij heeft echter nooit een koksopleiding kunnen betalen. Dan ontmoet hij de topkok Alexandre Vauclair, wiens restaurant wordt bedreigd door de aandeelhouders. Regie: Daniel Cohen Met: Jean Reno, Santiago Segura, Julien Boisselier, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 610 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is weer tijd voor een wedstrijd tussen Vitesse en SC Cambuur, de wedstrijd zal op zondag 1 december 2013 worden gespeeld in het Gelredome en zal hier om 14.30 uur worden afgetrapt. Het beloofd één van de minder spannende wedstrijden van dit weekend te worden, want van alle wedstrijden die SC Cambuur tegen Vitesse in het Gelredome stadion heeft mogen spelen is er tussen beide ploegen nog nooit gelijk gespeeld en ook wist SC Cambuur nog nooit met de winst opzak naar huis terug te ker…
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – AZ Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Deze wedstrijd gaat tussen de enige Nederlandse team die nog in Europa actief zijn. Dat zal snel veranderen na de wedstrijden van afgelopen donderdag. AZ speelde niet goed maar wist wel te winnen in Tsjechië waardoor zij waarschijnlijk wel doorbekeren in Europa. Ajax daarentegen speelde erg slecht in eigen huis en werd vroeg vastgezet waar ze geen raad mee wisten waardoor ze kansloos ten onder gingen in de eigen ArenA met 0-3 tegen Red Bull Salzburg. Voor aanvang van deze wedstrijd heeft geen van de …
Laatste reactie door EredivisieSteams,