Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29298.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Maar ik heb die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe niet Creator.. Hoe geraak ik aan die 'dvd'? :s ik ben nu eerste link op google van: Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe (gamezone.com) aan het downloaden krijg ik zo die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe ?
Laatste reactie door Niiels, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38431.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 548 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39984.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
Ik probeer het topic van Battlefield 3 aan te passen met een nieuw verhaal, maar volgens mij is mijn verhaal iets te lang om door te sturen naar de Database, want ik krijg na een bepaalde tijd nadat ik op verzenden klik een wit scherm en dan is er niks aangepast aan het topic. Ik denk dat dit een time-out is? Wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt?
Laatste reactie door Wous, -
routerplanner garmin nuvi
door Gast digi- 0 reacties
- 374 weergaven
Hallo, ik heb een garmin nuvi 500. Bij aanschaf kun je 1 x gratis de routeplanner updaten, maar daarna moet je betalen waar kun je de nederlands talige software downloaden? crack oid? of welke andere mogelijkheden zijn er anders? alvast dank digi
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Ridge Racer Unbounded-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Release Date: 30-03-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Bron: DVD Maat: 1,5 GB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge Racer-serie geheel nieuwe richting [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Release Info Release Group: DeBTPDA ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Releasedatum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Grootte: 21 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving Het meest opwindende van aviaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Amazing Spider-man Peter Parker (Andrew Garfield) is een jonge, middelbare school student, die sinds de plotselinge verdwijning van zijn ouders bij zijn oom Ben (Martin Sheen) en tante May (Sally Field) woont. Tijdens een zoektocht naar zijn ouders komt hij terecht in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4k weergaven
Deze release is nieuw van Le meraviglie Op een vervallen boerderij in Umbrië woont de 14-jarige Gelsomina met haar ouders en drie jongere zussen. De familie produceert honing en leeft een teruggetrokken leven waar ze kiest voor een harmonische relatie met de natuur en de dieren. De komst van Martin, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:plaken lukt niet
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
Aw:fout melding Avi2dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Zoals de foutmelding van avi2dvd al aangeeft: Make sure that your path/ file has no strange symbols like: ,-;?\"[ ]( ) = $ # @ * Mogen er dus geen rare tekens in de pad naar het bestand en bestand zelf staan. Dus controleer even de bestandsnaam of er 1 van deze tekens instaat en zoja haal ze eruit!
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
VLC/bsplayer
door Julien- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb dus normaal altijd bsplayer als standaard afspeel programma.. voor bijvoorbeeld prison break op te kijken.. dan doe ik zelf de ondertiteling erbij .. gewoon toevoegen en dan ondertiteling en dan de ondertiteling selecteren.. maar nu doet bsplayer weer raar.. (denk dat het heeft te maken met me azureus probleem) maar hij vraagt nu of die ''save'' weer kan reinstaleren .. als ik dat doe dan krijg ik van AVG te horen: thread found!, dan doe ik op heal ... want wil geen gekke bestanden als AVG dag zelf al aangeeft.. nu heb ik dus geen idee hoe ik dit kan oplossen.. maar ik hoor zoveel dingen over VLC player ofzo dat ik het maar gedownload hebt.. maar nu kan ik niet …
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25910.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb ook GTA SAN ANDREAS (origineel maar met NO CD CRACK) dus ik heb dat bestand even geüpload, zie de bijlage. Als het goed is hoort hij het nu te doen. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Re: nieuwe pc
door trippsp- 0 reacties
- 661 weergaven
de hisje trekt de gtx295 eruit maar het is jou'n keus
Laatste reactie door trippsp, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
die werkte bij mij goed
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Myn DVD-Drive doet het niet.. als ik er een dvd in doe gaat hij er weer vanzelf uit, dvd's van alle soorten.. Originele spellen, dvd r+ r- &rw alles komt er weer vanzelf uit.. Weet iemand wat er hier aan de hand is en wat eventueel de oorzaak kan zijn en het belangrijkste, hoe ik hier van af kan komen(repareren ofzoo )
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
@DHJR Ik heb dit 2x keer geprobeerd. Ik kom niet in recovery menu. Ik zal morgen effe vaker proberen. Helaas nu niet genoeg tijd. Bedankt alvast, ik kom hier later op terug. Thx O0 Post samenvoeging: december 26, 2010, 19:44:20 Na paar keer opnieuw in recovery menu te komen is dit nog steeds niet gelukt... Ik volg de juiste stappen zoals hierboven beschreven. :'(
Laatste reactie door kniffie73, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gozaran: Time Passing Documentaire over Nader Mashayekhi. Deze componist werd in 2005 gevraagd om in zijn geboorteland Iran een symfonieorkest te leiden. Ondanks dat hij weet dat het een zware tijd zal worden gaat hij de uitdaging aan. Twee jaar later is hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Romeos De 20-jarige Lukas verhuist naar Berlijn om met zijn beste vriendin Ine het uitgaansleven te ontdekken. Alleen Ine weet dat Lukas transgender is en bezig is met een transformatie van vrouw naar man. Dan ontmoet hij de macho Fabio, een homoseksueel die nog niet uit de kast is. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 603 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,