Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
dat liedje is zo grappig ;D ik heb hem alleen als liedje (zonder filmpje dus)
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
The Angels’ Share Robbie sluipt de kraamkliniek binnen om zijn jonge vriendin Leonie te bezoeken en zijn pasgeboren zoon Luke voor het eerst vast te houden. Overweldigd door het moment zweert hij dat Luke niet hetzelfde tragische leven zal hebben dat hij heeft gehad. Op een haar na moest hij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 664 weergaven
Dan zul je nog een tijdje moeten wachten..
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 664 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 4 reacties
- 664 weergaven
hallo, ik heb laatst een illegale versie van minecraft gedownload maar ik kan er niet meer online :/ hij heet dan ook minecraftSP ''SP is SinglePlayer'' maar ik heb gehoord dat je er wel mee online kan maar ik het geen flauw idee hoe! mijn broer en ik willen heel graag samen online iets bouwen op de gewone minecraft ''dus niet classic van minecraft.net''... we zouden heel blij zijn als iemand ons hier mee kan helpen!
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. dat ging allemaal goed.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. maar als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is en dat je contact op moet nemen met de customer service.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door ninaavdb, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 664 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Wat een idioot zeg, daar gaat tie dus niet mee wegkomen. We moeten kijken of we hem kunnen laten aanklagen ofzo!!
Laatste reactie door Bart', -
Re: wii spellen! Ik wil graag sotfware voor m,un wii om te bouwen hoe moet dat enz??
door consolepro.tk- 0 reacties
- 663 weergaven
Ja dat is mogenlijk (softmod) Je kan de software voor alle wii systemen plus tut vinden op onze website http://www.consolepro.tk
Laatste reactie door consolepro.tk, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 663 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 663 weergaven
die doet het wel thx
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39847.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Probeer is Driver Genius Pro.
Laatste reactie door Robbert, -
Re: Wii spellen branden lukt niet
door Gast andre1970- 0 reacties
- 661 weergaven
ik gebruik deze optie O0 - Het programma ImgBurn (eerst downloaden via http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=470&ssid=0&did=1 - Verbatim DVD'tjes (DVD-R) Selecteer de snelheid waarop het programma gaat branden. Belangrijk: brand de .iso's nooit op een hogere snelheid dan 4x!
-
- 0 reacties
- 661 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
als je op mijn link had geklikt weet je dat onze bron hetzelfde is
Laatste reactie door Erwin., -
Aw:jumpstyle
door Gast Heinen- 1 reactie
- 661 weergaven
Jumpstyle is gave muziek, jammer dat ze dat hier (in amsterdam) niet kennen. Maar dat filmpje is wel leuk. Zo ken ik er nog 2 van CSS, misschien kennen jullie deze ook al http://video.google.com/videoplay?docid=8718199435863453649&q=counter+strike+dance&pl=true http://video.google.com/videoplay?docid=5642364625078140574&q=counter+strike+dance&pl=true