Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 747 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 746 weergaven
http://www.duken.nl/forums/index.php?action=moderate;area=warnings;e1fdb5a0a32=676d545f278dd3723918a745c3b9dbc1
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38328.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Server
door Rikkert.- 2 reacties
- 746 weergaven
Het is voor mijn ouders. Bij ons is de pc al een paar keer gecrasht en alles dus er af ook belangrijke. Dus daarom een Server. Mijn ouders willen er hun belangrijke bestanden opzetten. En soms ook nog wat films.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Elena Elena en Vladimir zijn een koppel maar ook elkaars tegenpolen. Elena is zorgzaam terwijl Vladimir harder en zakelijker is. Elena heeft een oudere zoon die zichzelf verliest in alcoholisme terwijl de dochter van Vladimir, Katia, een erg afstandelijke relatie met haar vader heeft. Dan krijgt Vladimir een hartaanval. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41165.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 745 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 745 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 745 weergaven
Live: check mn profiel Steam: pctje xfire: pctje hyves: als je wilt hebben ga je maar lekker vragen hou ik lekker prive <3 ach skit. pietertjeeee.hyves.nl niet allemaal tegelijk adden. ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
Re: Cars 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Krisje5- 6 reacties
- 745 weergaven
super!!! Thx ;D
-
Re: alvin and the chipmunks 2
door Gast ash12- 0 reacties
- 745 weergaven
ga naar deze link http://isohunt.com/torrent_details/148220113/alvin+and+the+chipmunks?tab=summary cool is dat wel eng maar dat gevet niks :police: :cool2:
-
- 0 reacties
- 744 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 744 weergaven
Gevonden Lockout Een man wordt ten onrechte veroordeeld voor een samenzwering met betrekking tot het plegen van spionage tegen de Verenigde Staten. Dan krijgt hij een voorstel aangeboden. Wanneer hij de dochter van de president kan bevrijden uit een in de ruimte gestationeerde gevangenis, die overgenomen is door gewelddadige gevangenen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 744 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 744 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
ik heb een Nintendo DS I, met een r4 revolution kaart. Op deze kaart waren vooraf al spellen geinstalleerd. Ik wil graag hier nog een spel bij zetten. In de vele handleidingen die op internet te vinden zijn staan allemaal in haal het sd kaartje uit de r4. In de DS I ( de mijne tenminste) zit er geen sd in de R4 maar in een apart sd slot aan de zijkant van het apparaat. Mijn vraag is dus nu, op welk kaartje moet ik het spel zetten? De R4 of de SD?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Hoezo niet :-[
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
je hebt zeker wel het mes ontsmet . je moet gewoon naald heet maken en die erin prikken
Laatste reactie door Marciej123,