Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 677 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Impire-FLT Impire-FLT Release Info Release Group: FAIRLIGHT (Scene) Release Name: Impire-FLT Releasedatum: 16 februari 2013 Retail Datum: 14 februari 2013 Bestandsnaam: flt-impr Bron: Steam Grootte: 1,20 GB Genre: Strategie Critici: 7.4/10 Uitgegeven door: Paradox Interactive Ontwikkeld door: Cyanide Studios Op de markt Beschrijving Diep in de onderwereld van Ardania, een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 677 weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem namelijk dat vistaglazz aangeeft als ik het programma probeer te openen : vistaglazz reageert nietmeer of vistaglazz werkt niet meer.. bij anderen doet die het wel is daar iets tegen te doen ? :-[ Groeten thomas
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Waarom wil je meer betalen voor minder?
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 677 weergaven
hallo=http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 676 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
- 0 reacties
- 676 weergaven
je hebt zeker wel het mes ontsmet . je moet gewoon naald heet maken en die erin prikken
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29800.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Goeie uitleg, spijtig dat het niet werkt op R4sdhc :'(
Laatste reactie door williewie1, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38962.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
Update fout?
door Robertoow- 0 reacties
- 676 weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop. Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update... Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht... Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)? daarna open ik internet explorer die het …
Laatste reactie door Robertoow, -
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 FULL ANDROiD-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 675 weergaven
iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 FULL ANDROiD-P2P iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 675 weergaven
Misschien helpt dit je: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=41279 Je ziet inderdaad dat multiplayer werkt, en bij het kopje Download Play / Single-cart Multiplayer wordt het uitgelegd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dat is een Microsoft Office Excel spreadsheet. Ik denk dat je het kan openen met Microsoft Office Excel 2003 of/en 2007
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
is Saw 5 te downloaden via torrents?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
[move] Wacht En blijft wachten En wacht nog steeds [/move]
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32898.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dark Knight Rises eerder in Nederlandse bioscopen Goed nieuws voor alle Dark Knight fans. The Dark Knight Rises, de laatste Batman film van Christopher Nolan, zal eerder in Nederland te zien zijn dan was vermeld. De film is nu al vanaf 20 juli in Nederland te zien, dezelfde dag als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 675 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
Laatste reactie door gkeeee,