Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 756 weergaven
als ik de setup aan klik dan laat ik alles toe enz maar als hij dan begint met opent hij een programma IntstalAnywhere dan moet ik hem ergens anders probeer blijft hij hetzelfde zeggen. wat moet ik doen gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 989 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36865.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Drie regisseurs strijden om Captain America 2 Volgens de website Vulture stelt Marvel Studios regisseur Joe Johnston (The Wolfman, 2010) niet aan om het vervolg te regisseren op de superheldenfilm Captain America: The First Avenger. Ondanks dat de film goede kritieken kreeg wordt er volgens de website een nieuwe regisseur [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Killer Elite Danny (Statham) is een ex-huurling die serieus in de problemen komt als Hunter (De Niro), zijn beste vriend en mentor wordt ontvoerd in opdracht van een Arabische sjeik. Die laatste dwingt Danny een moord te plegen. Doet hij dat niet, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Gevonden Bad Boy Street Claude laat na een avondje stappen een stomdronken man overnachten in zijn appartement en al snel slaat de passie over. De volgende dag lijkt het echter meer dan een one-night stand: zijn de verschillen tussen de twee mannen te overbruggen? Regie: Todd Verow Met: Kevin Miranda, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 667 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cole Younger and the Black Train Zijn hele leven lang wordt de outlaw Cole Younger al achtervolgd door de ‘Zwarte Trein’, die op mysterieuze wijze verschijnt wanneer de dood in de lucht hangt. Het menselijke gezicht van deze spookachtige trein is Emmett Black, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
. American Ultra Het rustige leventje van een stoner en zijn vriendin wordt opgeschrikt wanneer zijn verleden hem inhaalt. Plotseling zijn ze op de vlucht voor de overheid. Het blijkt namelijk dat hij eigenlijk aan geheim agent is. Regie: Nima Nourizadeh Met: Kristen Stewart, Jesse Eisenberg, Bill Pullman, John L. […] Het volledige artikel bekijken
Aw:ts bestanden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Krijg je nog foutmeldingen?!?! Of met welke tools heb je het al geprobeerd? Aan ook al geprobeerd niets helpt hebben we erg weinig aan. ts bestanden zijn video bestanden dat weet ik. Maar hoe je dat moet branden :S Ik weet dat xbox games op dvd zijn gebrand dus probeer dvd brandprogramma\'s (nero - dvdshrink - easy dvd creator - enz.)
-
Aw:fifa 06 online
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Spel kopen! Je hebt een originele key nodig om online te kunnen gaan. Dus dan moet je hem echt kopen.
-
serial gezocht
door Julien- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik zoek dus een een serial voor en programma .. het programma heet: True Image 10 Home. dit is een prorgamma waarmee je een image van je hele computer kan maken en ik dus graag zou willen hebben. ik heb al gezocht op serials.ws maar daar was volgens mij niets te vinden. hoop dat het iemandanders wel lukt:) groeten , julien
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
laatmaar.
Laatste reactie door Robin, -
Re: Huisregels
door Duken- 0 reacties
- 689 weergaven
Jammer dat het onderstaande filmpje in het engels is en over een ander forum gaat maar toch handig om het even te bekijken als nieuwkomer . http://67.19.215.37/albino_flash07/posting(www.albinoblacksheep.com).swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27213.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 670 weergaven
http://www.mininova.org/tor/630050
Laatste reactie door JStyle, -
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 603 weergaven
-
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 775 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Ik denk niet dat een controler zou kunnen werken maar je zou het altijd kunnen proberen ???
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]woensdag 15 juni 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten[/td] [td]Genre:[/td] [td]Animatie, Avonturenfilm[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jennifer Yuh[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Edwin Evers, Rik Felderhof, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Sander de Heer, Jörgen Raymann[/td] [/table] Verhaallijn: Het vervolg op animatiefilm Kung Fu Panda uit 2008 waarin de dikke Panda Po een onwaarschijnlijk goede vechter werd Po's droom is uitgekomen nu hij De Drakenkrijger is en de Vredesvallei beschermt samen met zijn vr…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Re: Fast Five (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast gertjan08- 0 reacties
- 327 weergaven
bedankt
-
- 0 reacties
- 6.4k weergaven
Hemel Hemel is een jonge vrouw, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, op weg naar volwassenheid. Ze groeide alleen op met haar vader (“Hans Dagelet”) en kan een leven zonder hem niet voorstellen. Als haar vader zijn grote liefde vindt in Sophie (Rifka Lodeizen) moet haar leven veranderen. Regie: Sacha Polak Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,