Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 967 weergaven
:-\ Ik snap die site niet Ik heb ctrl F gedaan en crack getypt kwam ook niets :geheim: Wil je misschien de link sturen van die pagina. Alvast bedankt!
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
hallo , mijn zusje heeft sinds kort een dsi met r4 kaartje maar zij had eerst een ds light en ze vond de skin van sidder.nl niet mooi drrm vroeg ik of iemand een mooie skin heeft voor een meisje van 12 alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Joris., -
Re: Geen toegang tot deze (virtuele) schijf in vista na het mounten met daemontools
door xx-Mariekee- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, alleen dan met Sims3.. Ik heb net een topic gemaakt, ik kopieër m wel ff Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk Sims3 gedownload, staat in een ISO bestand en wil het nu gaan installeren maar als ik m met Daemon Tools probeer te mounten staat er wel: 'Bezig met mounten van Image' maar hij gaat niet verder. Als ik via Computer op de goede '(virtuele) driver' klik krijg ik een foutmelding die zegt: 'Geen toegang tot deze schijf. De schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. Als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze…
Laatste reactie door xx-Mariekee, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
Ik haat dit echt!
Laatste reactie door gilly1993, -
- 0 reacties
- 731 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38684.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41558.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: De Heineken ontvoering 2011
door Gast sander0106- 0 reacties
- 377 weergaven
Dit is een nederlandse film, deze is hoogstwaarschijnlijk alleen in een cam versie te downloaden. Dit kijkt niet fijn wanneer je bijvoorbeeld een Lcd tv hebt.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Love is All You Need In het zonnige en pittoreske Italiaanse plaatsje Sorrento zal het feestelijke huwelijk plaatsvinden van een jong Deens stel. Niets lijkt hun fantastische trouwdag in de weg te staan, totdat hun families arriveren… Download / Torrent / NZB – NL Subs Van de film is een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
De download is nieuw van HOE DUUR WAS DE SUIKER ook: PRICE OF SUGAR, THEJean van de Velde met: Gaite Jansen (Sarith), Yootha Wong-Loi-Sing (Mini-Mini), Kees Boot (Julius Medina de Robles), Yannick van de Velde (Rutger le Chausseur), Benja Bruining (Nathan), Anna Raadsveld (Elza), Bart Klever (Masra Levi), Genelva Krind [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de nieuwe maand is ditmaal weggelegd voor ADO Den Haag en Ajax. De twee clubs zullen het tegen elkaar opnemen in het Kyocera Stadion in de Den Haag. De wedstrijden tussen ADO Den Haag tegen Ajax in zijn eigen stadion zijn altijd leuke wedstrijden om naar te kijken, maar statistisch gezien hoeft Ajax zich geen enkele zorgen te maken om niet met de overwinning richting Amsterdam te vertrekken, 60% van de wedstrijden die ADO Den Haag tegen Ajax speelt in het eigen stadion mo…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Nederlandse ondertiteling
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Of langs de videotheek gaan hebben ze ook allemaal de nl ondertiteling
-
Aw:fifa 06 en virtual cd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Wordt idd voor diegene wel vrij irritant om het voor de 30tigste keer te moeten uitleggen. Daarom is er een search op dit forum en geloof me 50% van de topics gaat over Fifa2006 die gedownload is maar niet werkt! En ik weet zeker dat er in 1 van die topics jou antwoord staat!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 926 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Voor Cheats: Zooi.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30335.msg143352#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
idd erg frustrerend
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb net de game; the movies gedownload. Als ik dit spel start en begin te spelen komen er nog geen problemen, maar zodra ik personages wil verplaatsen, crasht de game, schakelt de pc uit en als ik m dan weer opstart staat er windows live communication platform werkt niet meer. Ik heb CCleaner al geprobeerd alleen dit had geen resultaat. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Zo te zien aan de foutcode is jouw systeem niet up to date. Het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn als je de laatste update instaleerdt
Laatste reactie door Piet Hein, -
Re: Cowboys & Aliens (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast hbs- 0 reacties
- 473 weergaven
bedankt was hier al een tijd naar op zoek Post samenvoeging: juli 29, 2011, 20:07:46 thanks
-
- 0 reacties
- 933 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,
