Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 627 weergaven
. The Campaign Cam Brady (“Will Ferrell”) is al vier termijnen lang congreslid. Hij wint de verkiezingen altijd omdat niemand het tegen hem opneemt. Als hij voor zijn vijfde termijn wilt gaan moet hij het opeens opnemen tegen de onervaren Marty Huggins (“Zach Galifianakis”) Regie: M. Jay Roach Met: Zach [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32898.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29802.msg138292#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: r4 voor nds
door Gast shade1981- 0 reacties
- 627 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 627 weergaven
Seeking Justice De vrouw van Will wordt aangevallen en beland in het ziekenhuis. Daar wordt hij benaderd door een man die een organisatie vertegenwoordigd die wraak voor hem kan nemen. Hij hoeft er niet voor te betalen maar hij moet wel een gunst verlenen als hem daarom om gevraagd word. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 626 weergaven
a
Laatste reactie door rTn, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Maat: 49 MB Type: Utility release Beschrijving Transformeer beelden met een kern van Photoshop-functies in een applicatie ontworpen voor tablets.Combine beelden, van toepassing zijn professionele effecten, delen de resultaten [...] Het volledige artikel bekijken
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 626 weergaven
martijn via ftd
-
- 1 reactie
- 626 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 626 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Zelf raad ik je niet aan om met torrents te downloaden, maar met Nieuwsgroepen O0 Betere kwalilteit, sneller, Minder virusen, Nieuwste eerst bij nieuwsgroepen...
Laatste reactie door anonymousee, -
Black Mirror 3 Final Fear v.1.21
door Gast khrachara- 1 reactie
- 626 weergaven
Black Mirror 3: Final Angst v.1.21 (2011/MULTI2/RePack durch SxSxL) PC | ENG / RUS | Hersteller: Cranberry Productions | Publication Type: RePack durch SxSxL | 2011 | 1,8 GB Genre: Adventure Black Mirror 3 - Genre Horror Quest von Cranberry Productions. Der Spieler wird das bekannte Schloss Black Mirror in einer ruhigen Gegend, Willow Creek zu besuchen. Der dritte Teil der Handlung ist eng mit der ursprünglichen Zusammenhang. Die Handlung beginnt mit dem Moment auf, was endete Black Mirror 2. Der Spieler kann zwei Charaktere gleichzeitig steuern und besuchen Sie die Reihenfolge von 62 verschiedenen Standorten. Black Mirror 3 komfortabel - Mein erster Eindruck v…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29943.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 625 weergaven
ik heb een Nintendo DS I, met een r4 revolution kaart. Op deze kaart waren vooraf al spellen geinstalleerd. Ik wil graag hier nog een spel bij zetten. In de vele handleidingen die op internet te vinden zijn staan allemaal in haal het sd kaartje uit de r4. In de DS I ( de mijne tenminste) zit er geen sd in de R4 maar in een apart sd slot aan de zijkant van het apparaat. Mijn vraag is dus nu, op welk kaartje moet ik het spel zetten? De R4 of de SD?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
De download is nieuw van Boy Wonder Een klein jongetje uit Brooklyn is getuige van de brute moord op zijn moeder en groeit op met de obsessie om de moordenaar te vinden. Hij begint zijn leven als een stille, slimme student overdag en een zelfverzekerde held in de nacht. Maar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 625 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41876.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 625 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 624 weergaven
Ik zou even er onder zetten bij request hier in dit forum meldden en bij fout ook in dit topic meldde
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39845.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Bovendien wat geef jij erom. Ga die mensen die inbraken plegen en moordenaars maar criminelen noemen :police: ik heb verder nog niemand horen klagen hoor, jij hebt zeker geen "brein" mailtje van hem gehad? Nee tuurlijk niet want die krijgen alleen de beheerders en torrent eigenaren van een site!
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Hahahah, helemaal naar de klote.. Waarom eigenlijk? Buurt 9 is de gekste!
Laatste reactie door YMessi, -
- 1 reactie
- 624 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Cars 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Krisje5- 6 reacties
- 624 weergaven
super!!! Thx ;D
-
Re: Server
door Duken- 0 reacties
- 623 weergaven
[table bgcolor=#798B6C border=1 width=600][table] [td][td align=center][afbeelding][/td] [td] Battlefield: Bad Company 2 in een notendop[/][/][/] [table] [td]video][/][/][/] [table] [[td] Inhoud [/td] Battlefield: Bad Company 2 Deel 2 [td][td background=http://mw2.cm-productions.nl/BG.jpg] [jump=intro]Introductie[/] [jump=specs-pc]Systeemeisen PC[/] [jump=sp]Singleplayer[/] [jump=mbc]Meet B Company[/] [jump=mp]Multiplayer[/] [jump=classes]Classes[/] [jump=voertuigen]Voertuigen[/] [jump=wapens]Wapens[/] [jump=algwpns]Algemene wapens[/] [jump=reconwpns]Recon-wapens[/] [jump=assaultwpns]Assault-wapens[/] [jump=engineerwpns]Engineer-wapens[/] [jump…
Laatste reactie door Duken,