Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 660 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
De nieuwe monitor lijkt een normale en dat de andere gewoon klein is, maar als je weet dat de andere 15 inch is, zegt het al genoeg :-[ O0
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 659 weergaven
marco ik gebruik ftd en grabbit Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:59:33 pm sorry martijn ik ben maar een leek en jouw bericht begrijp ik niet maar toch bedankt voor je reaktie
-
Re: Gratis je PC schoon houden
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 659 weergaven
Je kan deze gratis winnen? Een goeie Norton antivirus oplossing als de freerunnners, is dat wat? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 659 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 659 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
- 2 reacties
- 659 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 659 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Re: Server
door Duken- 0 reacties
- 658 weergaven
[table bgcolor=#798B6C border=1 width=600][table] [td][td align=center][afbeelding][/td] [td] Battlefield: Bad Company 2 in een notendop[/][/][/] [table] [td]video][/][/][/] [table] [[td] Inhoud [/td] Battlefield: Bad Company 2 Deel 2 [td][td background=http://mw2.cm-productions.nl/BG.jpg] [jump=intro]Introductie[/] [jump=specs-pc]Systeemeisen PC[/] [jump=sp]Singleplayer[/] [jump=mbc]Meet B Company[/] [jump=mp]Multiplayer[/] [jump=classes]Classes[/] [jump=voertuigen]Voertuigen[/] [jump=wapens]Wapens[/] [jump=algwpns]Algemene wapens[/] [jump=reconwpns]Recon-wapens[/] [jump=assaultwpns]Assault-wapens[/] [jump=engineerwpns]Engineer-wapens[/] [jump…
Laatste reactie door Duken, -
It is not fantastic any more
door Gast 923julia- 0 reacties
- 658 weergaven
http://www.fdfvs is a professional online shop ,nowadays ,the productions in our shop is in promotion. Wholesale and retail shoes of nike ,jordon ,puma,adidas,all the series you can have,at low price .fashion high-heel shoes,UGG,Channel,PRADA,GUCCI and so on, you can find all the series of them. you can save 80% at least . There are also fashion handbags of LV,Coach,Prada,Gucci, Channel , offering biggset discount ,. To the point , free shipping. Welcome!
-
- 1 reactie
- 658 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 658 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 658 weergaven
zo, heb het aangepast
- 0 reacties
- 658 weergaven
Probeer is Driver Genius Pro.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
staat erbij:
Laatste reactie door VXL, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 657 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
Re: dual boot mac
door Bart'- 1 reactie
- 657 weergaven
Gelieve vraag opnieuw te stellen in het Apple Board!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Videogame ’Need for Speed’ wordt verfilmd Eén van de meest succesvolle racegames ooit scheurt richting het witte doek. Need for Speed is een gamereeks van Electronic Arts die al loopt vanaf 1994. DreamWorks staat op het punt de rechten te kopen van een filmversie die zal worden geschreven en geproduceerd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
door Gast Monatoetje- 0 reacties
- 657 weergaven
Torrent site NL http://www.DutchRevenge.org Momenteel uitnodiging nodig. Binnen kort misschien weer vrije toegang... Doneren is niet verplicht maar mag wel ;-)
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,