Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 729 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Ik denk niet dat een controler zou kunnen werken maar je zou het altijd kunnen proberen ???
Laatste reactie door rolts88, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 729 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Taken 2 Eerder ontvoerde de Albanese maffia in Parijs de dochter van voormalig CIA-agent Brian Mills. Dit bleek een kapitale fout. Een beslissing die hun zuur opbrak. Nu zijn ze uit op wraak. Wanneer hij met zijn gezin naar Istanboel reist, ruiken ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 728 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens. Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30296.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 728 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Orcs Must Die 2-FLT Orcs Must Die 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Orcs_Must_Die_2-FLT Release Date: 31.07.2012 Retail Datum: 31-07-2012 Bestandsnaam: Orcs_Must_Die_2-FLT Bron: DVD Maat: 2,7 GB Genre: Real-Time Strategy Bescherming: Steam Uitgever: Robot Entertainment Ontwikkelaar: Robot Entertainment release Beschrijving Orcs Must Die! 2 stoten spelers en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 728 weergaven
De nieuwe monitor lijkt een normale en dat de andere gewoon klein is, maar als je weet dat de andere 15 inch is, zegt het al genoeg :-[ O0
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 728 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Alsnog moet je in het Centraal topic blijven. Als mensen geen oplossing voor je hebben dan hebben ze geen oplossing.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 727 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
The Veteran (2011) DVDRip
door Gast khrachara- 2 reacties
- 727 weergaven
The Veteran (2011) DVDRip XVID AC3 HQ Hive-CM8 Language: English 1h 34m | DVDRip | avi | 704 x 400 | XviD [A] 1799 Kbps | AC3 [A] 448 Kbps | 1.49 GB Genres: Action | Thriller IMDb Info http://www.imdb.com/title/tt1653700/ A soldier returning from the war in Afghanistan uncovers a conspiracy involving the intelligence services and a gang of drug dealers. Screenshot:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 727 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 727 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
Re: Huisregels
door Duken- 0 reacties
- 727 weergaven
Jammer dat het onderstaande filmpje in het engels is en over een ander forum gaat maar toch handig om het even te bekijken als nieuwkomer . http://67.19.215.37/albino_flash07/posting(www.albinoblacksheep.com).swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken,