Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 571 weergaven
Zoek via goolge wat ik heb er al een.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29113.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Aw:jumpstyle
door Gast Heinen- 1 reactie
- 570 weergaven
Jumpstyle is gave muziek, jammer dat ze dat hier (in amsterdam) niet kennen. Maar dat filmpje is wel leuk. Zo ken ik er nog 2 van CSS, misschien kennen jullie deze ook al http://video.google.com/videoplay?docid=8718199435863453649&q=counter+strike+dance&pl=true http://video.google.com/videoplay?docid=5642364625078140574&q=counter+strike+dance&pl=true
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
Een vraagje waar heb jij je psp om laten bouwen? btw mooie post!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 570 weergaven
Dan zul je nog een tijdje moeten wachten..
-
Re: .BNT openen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 570 weergaven
xD lekker laat met die reactie xD
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
Fuck hotsspots lol die maken elke site zwart...
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 1 reactie
- 570 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 570 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
door kameraad van me opgezet: www.air-torrent.com maar door server errors etc. veel gebruikers kwijtgeraakt van 10.000 ong naar bijna niks
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Inderdaad met Excel ja
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
sorry dat ik nu post, maar 5 uur, blijf anders een hele nacht wakker :-[ kan je overdag slapen x'D
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Bovendien wat geef jij erom. Ga die mensen die inbraken plegen en moordenaars maar criminelen noemen :police: ik heb verder nog niemand horen klagen hoor, jij hebt zeker geen "brein" mailtje van hem gehad? Nee tuurlijk niet want die krijgen alleen de beheerders en torrent eigenaren van een site!
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Re: dual boot mac
door Bart'- 1 reactie
- 569 weergaven
Gelieve vraag opnieuw te stellen in het Apple Board!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37592.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
Nieuwsgroep, Group map verplaatsen
door Gast lor10103- 0 reacties
- 568 weergaven
Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen? Het is zo'n mapje waar al die groepen instaan van je nieuwsserver.
-
- 0 reacties
- 568 weergaven
Inderdaag, We kunnen je alleen maar helpen, als je iets of wat deftige zinnen formuleert zodat wij het verstaan O0 Ik zou zeggen , retype your question, en ik zal zien of ik je kan helpen Mvg, Anoniem
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 568 weergaven
kan ik alle windows op mijn externe harde schijf zetten en vervolgens van deze schijf booten?? ik download ze wel. als dit kan hoe moet dit dan??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trailer The Woman in the Fifth Hieronder zie je de trailer van The Woman in the Fifth. Ook een eerste poster van de film is te zien. De film is geregisseerd door Pawel Pawlikowski (My Summer of Love) en hoofdrollen zijn voor Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: pc formateren
door gkeeee- 0 reacties
- 568 weergaven
kun je me een site geven waar die veilig is te downloaden, of het geen virus is( me tante wordt boos als door mij, haar pc ook vol met virus komt te zitten) Post Merge: april 26, 2009, 03:17:31 pm is killdisk wel veilig, als ik kill disk gebruik, alles formateren, kan ik windows weer instaleren en weer internetten, tog??
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 568 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 568 weergaven
Ik denk niet dat een controler zou kunnen werken maar je zou het altijd kunnen proberen ???
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Clips & poster Snow White and the Huntsman Dit jaar dook acteur Chris Hemsworth al op in de goed ontvangen horrorkomedie The Cabin in the Woods en de mogelijk nog beter ontvangen superheldenfilm The Avengers. Over enkele maanden is hij naast Kristen Stewart en Charlize Theron te zien in de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,