Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 564 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38614.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo Post samenvoeging: oktober 20, 2010, 21:00:09 Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo
Laatste reactie door theo ter beek, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 564 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32286.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 563 weergaven
-
- 0 reacties
- 563 weergaven
Ik erger me er ook aan.
Laatste reactie door TVH, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 563 weergaven
martijn via ftd
-
Re: twilight saga
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 563 weergaven
ja, maar die is het niet, dat is het tweede deel, het is het derde deel dat ik zoek (eclips) en zou met nederlandse ondertitels moeten zijn, de eerste twee delen heb ik probleemloos gevonden en the pirate bay daar zoek ik altijd alles, vroeger mininova ook maar helaas is die er niet meer :'( Mininova is er gewoon hoor...
Laatste reactie door annemar1e, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 563 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Killer Joe Chris is een jonge drugsdealer die wordt bestolen door zijn eigen moeder. Hij moet snel aan geld zien te komen. Hij besluit de huurmoordenaar Killer Joe in te huren om zijn moeder te vermoorden. Zo kan hij haar levensverzekering opstrijken. Omdat hij Killer Joe niet meteen kan betalen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 563 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
Re: ps3
door mrchrisftw- 1 reactie
- 563 weergaven
dat klopt zeer zeker
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
Re: lukt niet.
door martijn1- 0 reacties
- 562 weergaven
Ik snap het effe niet met 0 k/s at bedoel je hiermee?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31113.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Legends of Pegasus Update 1-SKIDROW Legends of Pegasus update 1-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Legends of Pegasus update 1-SKIDROW Release Date: 08/11/2012 Bestandsnaam: Legends.of.Pegasus.Update.1-SKIDROW Bron: WEB Maat: 9 MB Genre: Simulatie Uitgegeven door: Kalypso Media Ontwikkeld door: Novacore Studios release Beschrijving Legends of Pegasus neemt spelers [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
zaklopen
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Hey allemaal, Heeft iemand evt nog een invite over?? Ik probeer nu al echt lang zelf te registreren op die site, maar dat is tot nu toe niet gelukt :'( Als iemand me dus een invite zou kunnen PMen zou dat erg gewaardeerd worden! Alvast bedankt!! Grtz Martijn
Laatste reactie door fastforward, -
VERPLAATST: ik kreeg onder een gedownloadde game dit: Plaats cd/dvd 2 hoe kan ik dit oplosse
door Heisenberg- 0 reacties
- 561 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30027.msg140595#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 561 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Deadfall Wanneer broer en zus een overval plegen loopt het gruwelijk uit de hand. Ze slaan op de vlucht en worden opgepikt door Jay, een voormalig bokser die op weg is naar zijn ouders om Thanksgiving te vieren. Regie: Stefan Ruzowitzky Met: Eric Bana, Sissy Spacek, Olivia Wilde, Kris Kristofferson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,