Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 576 weergaven
waar zit die dan?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 576 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Ik denk niet dat een controler zou kunnen werken maar je zou het altijd kunnen proberen ???
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
Re: ps3
door mrchrisftw- 1 reactie
- 576 weergaven
dat klopt zeer zeker
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31727.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38341.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: twilight saga
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 575 weergaven
ja, maar die is het niet, dat is het tweede deel, het is het derde deel dat ik zoek (eclips) en zou met nederlandse ondertitels moeten zijn, de eerste twee delen heb ik probleemloos gevonden en the pirate bay daar zoek ik altijd alles, vroeger mininova ook maar helaas is die er niet meer :'( Mininova is er gewoon hoor...
Laatste reactie door annemar1e, -
VERPLAATST: NZB
door Tom- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29279.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
De download is nieuw van Air Collission Door een zonnestorm begeeft het controlesysteem van het luchtverkeer het. Het presidentiële vliegtuig ‘Air Force One’ en een commercieel vliegtuig vol met passagiers, die zich in de lucht boven het middenwesten bevinden, raken daardoor enorm in de problemen. Ze kunnen geen kant op. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 575 weergaven
Interview met Andrew Haigh Met zijn tweede speelfilm Weekend levert de Britse filmmaker Andrew Haigh een intens romantisch drama af waarin badmeester Russell in een club in Nottingham kunstenaar Glen tegen het lijf loopt. Hun onenightstand loopt uit op een weekend vol intense, diepzinnige en oppervlakkige gesprekken. De opbloeiende romance [...] Het volledige artikel bekijken
iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 FULL ANDROiD-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 574 weergaven
iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 FULL ANDROiD-P2P iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 574 weergaven
Inderdaag, We kunnen je alleen maar helpen, als je iets of wat deftige zinnen formuleert zodat wij het verstaan O0 Ik zou zeggen , retype your question, en ik zal zien of ik je kan helpen Mvg, Anoniem
Laatste reactie door anonymousee, -
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 574 weergaven
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Release Info Release Group: NoGrp (P2P) Release Name: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 574 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trailer The Woman in the Fifth Hieronder zie je de trailer van The Woman in the Fifth. Ook een eerste poster van de film is te zien. De film is geregisseerd door Pawel Pawlikowski (My Summer of Love) en hoofdrollen zijn voor Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 574 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 574 weergaven
Hey hallo allmaal! Ik ben Yoji en ik heb al veel geleerd van Duken.nl, maar nu ben ik dan eindelijk ook lid. Mijn nickname verwijst naar mijn achternaam, die begint namelijk met een 'G'. Ik ga met mensen om die ipv hallo, Yo zeggen, gevolgd door een engelse G (ji), oftewel Yoji. Alle duken.nl'ers wil ik hierbij de groeten doen. Groet! Yoji O0
Laatste reactie door Yoji, -
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 574 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Clips & poster Snow White and the Huntsman Dit jaar dook acteur Chris Hemsworth al op in de goed ontvangen horrorkomedie The Cabin in the Woods en de mogelijk nog beter ontvangen superheldenfilm The Avengers. Over enkele maanden is hij naast Kristen Stewart en Charlize Theron te zien in de [...] Het volledige artikel bekijken
Nieuwsgroep, Group map verplaatsen
door Gast lor10103- 0 reacties
- 573 weergaven
Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen? Het is zo'n mapje waar al die groepen instaan van je nieuwsserver.
-
- 0 reacties
- 573 weergaven
OPROEP / DRINGEND VERZOEK! Afgelopen week is er ingebroken op het adres wat trackereigenaar Polarbear verschillende malen gepubliceerd heeft op Internet als zijnde het adres van een zogenoemde Hottie. Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele usb-sticks. Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde voor de eigenaren en hoogst waarschijnlijk ook niet wat de inbreker verwachtte. Wees menselijk en stuur dit terug! En voor de trackergangers: zo gaat een Polarbear dus met privégegevens om!
Laatste reactie door Sas1963, -
VERPLAATST: ik kreeg onder een gedownloadde game dit: Plaats cd/dvd 2 hoe kan ik dit oplosse
door Heisenberg- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30027.msg140595#new
Laatste reactie door Heisenberg,