Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 639 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van A Few Best Men De Brit David gaat trouwen met zijn Australische vriendin en reist met zijn bruidsjonkers af naar Sydney. Hij probeert indruk te maken op zijn schoonouders maar of dat gaat lukken na het rampzalig verlopen vrijgezellenfeest is nog maar de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 639 weergaven
ik heb het wel over de headphones he niet de oortjes
Laatste reactie door PCgamer, -
Black Mirror 3 Final Fear v.1.21
door Gast khrachara- 1 reactie
- 639 weergaven
Black Mirror 3: Final Angst v.1.21 (2011/MULTI2/RePack durch SxSxL) PC | ENG / RUS | Hersteller: Cranberry Productions | Publication Type: RePack durch SxSxL | 2011 | 1,8 GB Genre: Adventure Black Mirror 3 - Genre Horror Quest von Cranberry Productions. Der Spieler wird das bekannte Schloss Black Mirror in einer ruhigen Gegend, Willow Creek zu besuchen. Der dritte Teil der Handlung ist eng mit der ursprünglichen Zusammenhang. Die Handlung beginnt mit dem Moment auf, was endete Black Mirror 2. Der Spieler kann zwei Charaktere gleichzeitig steuern und besuchen Sie die Reihenfolge von 62 verschiedenen Standorten. Black Mirror 3 komfortabel - Mein erster Eindruck v…
Laatste reactie door Robbert, -
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 639 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Een vraagje waar heb jij je psp om laten bouwen? btw mooie post!
Laatste reactie door stefjuh, -
Nieuwsgroep, Group map verplaatsen
door Gast lor10103- 0 reacties
- 637 weergaven
Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen? Het is zo'n mapje waar al die groepen instaan van je nieuwsserver.
-
Aw:Wanadoo Family
door Gast Heinen- 0 reacties
- 637 weergaven
thuis heb ik wanadoo family. Ik neem aam dat je die live-box bedoelt? Je hoeft niet echt meteen internet+telefoon+tv nemen, want wij (ik, m\'n broer, mn pa en mn ma) bellen en internetten via wanadoo maar kijken nog steeds tv met knp. Het enige probleem is, is dat wij best wel ver weg wonen van zo\'n zend mast, waardoor onze internet verbinding niet zo snel is, als die zo moeten zijn.
-
- 0 reacties
- 637 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40358.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Gevonden Lockout Een man wordt ten onrechte veroordeeld voor een samenzwering met betrekking tot het plegen van spionage tegen de Verenigde Staten. Dan krijgt hij een voorstel aangeboden. Wanneer hij de dochter van de president kan bevrijden uit een in de ruimte gestationeerde gevangenis, die overgenomen is door gewelddadige gevangenen, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: twilight saga
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 637 weergaven
ja, maar die is het niet, dat is het tweede deel, het is het derde deel dat ik zoek (eclips) en zou met nederlandse ondertitels moeten zijn, de eerste twee delen heb ik probleemloos gevonden en the pirate bay daar zoek ik altijd alles, vroeger mininova ook maar helaas is die er niet meer :'( Mininova is er gewoon hoor...
Laatste reactie door annemar1e, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30780.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: foute muziek
door Gast indianen1963- 0 reacties
- 637 weergaven
-
Zelf posten
door dionvoes- 0 reacties
- 637 weergaven
Hallo allemaal!! ik wil zelf posten welke software heb ik nodig. En is er een handleiding beschikbaar??
Laatste reactie door dionvoes, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 637 weergaven
Misschien werkt hij niet op deze tv.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
dat is allebi virtua tennis 3.
Laatste reactie door Coburner, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Hoi ik zoek my sims nederlands voor de pc, aleen ik heb op mijn laptop geen cd speler dus is er een andere manier dat ik hem kan instaleren en spelen zonder cd? Alvast bedankt als het lukt
Laatste reactie door Heroo, -
Hoy ik heb een vraag kan ik van muzik cd een video dvd met bild maken en hoe Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 635 weergaven
Wordt de mijne nog gespot? 4MB/s tenminste...
-
- 0 reacties
- 635 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37519.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Unieke download van The Avengers The Avengers zijn een buitengewoon team van superhelden. Wanneer een onverwachte vijand opduikt die een bedreiging vormt voor de wereldwijde veiligheid heeft Nick Fury (Samuel L. Jackson), directeur van de internationale vredesmacht S.H.I.E.L.D., een team nodig om de wereld te redden van de ondergang. Dit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 635 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,