Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 642 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Ik zoek een administrator tool voor windows XP. Het gaat erom dat ik administrator ben op een openbare computer. Het andere account waar andere mensen op zitten is dus beperkt. Maar ik zoek nu een tool/programma waarmee ik o.a. de system trays en dergelijke makkelijk kan uitschakelen. Vele Tweak programma's hebben dat ook maar ik zou graag dit willen beheren vanuit het administrator account. Dus wie weet er een programma hiervoor? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Killer Joe Chris is een jonge drugsdealer die wordt bestolen door zijn eigen moeder. Hij moet snel aan geld zien te komen. Hij besluit de huurmoordenaar Killer Joe in te huren om zijn moeder te vermoorden. Zo kan hij haar levensverzekering opstrijken. Omdat hij Killer Joe niet meteen kan betalen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29807.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
Re: alvin and the chipmunks 2
door Gast ash12- 0 reacties
- 642 weergaven
ga naar deze link http://isohunt.com/torrent_details/148220113/alvin+and+the+chipmunks?tab=summary cool is dat wel eng maar dat gevet niks :police: :cool2:
-
- 0 reacties
- 641 weergaven
Hahahah, helemaal naar de klote.. Waarom eigenlijk? Buurt 9 is de gekste!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 640 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
a
Laatste reactie door rTn, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Okee. Dan kom ik op deze 2 samenstellingen uit. De eerste met de TX3, die ook het goedkoopste is: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[2144]=1&product[219321]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&product[230032]=1&product[232977]=1&product[35577]=1 En de tweede met de N520: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[198908]=1&product[2144]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&…
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
hallo heb nu fifamanager klaar dus kan ik spelen maar kan ik 3d beeld niet vinden staan drie op teks.vidoe.en insta mmar geen 3d waar staat die dan bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
VERPLAATST: Fifa 06
door Tom- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Zelf raad ik je niet aan om met torrents te downloaden, maar met Nieuwsgroepen O0 Betere kwalilteit, sneller, Minder virusen, Nieuwste eerst bij nieuwsgroepen...
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Die krgij ik wanneer ik het probramma opstart...
Laatste reactie door Farid., -
- 8 reacties
- 640 weergaven
ok dus ik heb fallout 3 geïnstalleerd... dan launch ik hem en klik ik op ''new'' en dan op ''yes'' maar dan word het beeld zwart en staat er een venster ''Fallout 3 werk niet meer.'' en word er naar een oplossing gezocht... respect als iemand mij hiermee helpt!
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
volgens mij gaat dit topic over psp games en niet hoe je hem moet laten ombouwen :s
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 639 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
- 0 reacties
- 639 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 639 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 639 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 7 reacties
- 639 weergaven
Voilla laat ik ook maar is wat posten: (UPDATED 2/5/2011) Free License keys Corel Video Studio Pro X4 HD (+ Download link) (Updated 2/5/2011) Photoshop Lightroom 3 FREE License Keys HD (Download link in Description) Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer Gamplay + CRACK (Updated 24/4/2011) Crysis 2 Multiplayer Gameplay + CRACK + Downloadlink (Updated version 24/4/2011)
Laatste reactie door r4dioactivity,