Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 722 weergaven
Vraag kan in het Football manager 2010 centrale topic hierboven. slot.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
De download is nieuw van Boy Toy Jake is een werkloos fotomodel die elke avond met een ander meisje thuiskomt, tot grote ergernis van zijn beste vriend en huisgenoot Clive. Wanneer de huisbaas de huur komt innen, en Jake zoals gewoonlijk platzak is, komt hun vriendin Mouse met een gewaagd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
De download is nieuw van Boy Wonder Een klein jongetje uit Brooklyn is getuige van de brute moord op zijn moeder en groeit op met de obsessie om de moordenaar te vinden. Hij begint zijn leven als een stille, slimme student overdag en een zelfverzekerde held in de nacht. Maar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
Probeer is Driver Genius Pro.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven.. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Dit is een nieuwe release van Girl Model Documentaire over de dertienjarige Nadya, die in Siberië opgroeit maar aan het werk kan als model in Tokio. Het pessimisme van Nadya’s modelscout Ashley over de modellenwereld neemt echter steeds meer toe. Regie: David Redmon, Ashley Sabin Met: Ashley Arbaugh, Rachel Blais [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 721 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q4 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,iPd, iPh, PS2, 3DS, Wii, X360, PS3. [/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td] Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e OS: Windows XP, Vista, Win7 CPU: 2.4 GHZ single core Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommenced Hardware: Mouse and Keyboard Network: Internet connection for on…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
VERPLAATST: jarig
door Erwin.- 0 reacties
- 721 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31675.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Mede beheerder/developer gezocht Forums vBulletin versie 4.0.3
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 721 weergaven
Hier kan tijdelijk een slotje op. Als je wilt reageren stuur je maar een PM
-
- 0 reacties
- 720 weergaven
Dat is een Microsoft Office Excel spreadsheet. Ik denk dat je het kan openen met Microsoft Office Excel 2003 of/en 2007
Laatste reactie door Sander, -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 720 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
Buy Tavist D
door Gast milagross- 0 reacties
- 720 weergaven
Buy Tavist D : Clemastine fumarate purchase online Click Here To Enter Click Here To Enter Buy Tavist D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Buy Tavist D, the anyway plan may be stage, D Tavist Buy, in such disorders as borderline superstar. Buy Tavist D - The unique sickness is called IEDâ€â€intermittent, D Tavist Buy, plastique affray. Most people with IED sooner a be wearing other psychiatric disorders, including eagerness, sadness, alcoholism, and, Buy Tavist D, star disorders. Already …
-
- 0 reacties
- 720 weergaven
Een vraagje waar heb jij je psp om laten bouwen? btw mooie post!
Laatste reactie door stefjuh, -
Re: twilight saga
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 720 weergaven
ja, maar die is het niet, dat is het tweede deel, het is het derde deel dat ik zoek (eclips) en zou met nederlandse ondertitels moeten zijn, de eerste twee delen heb ik probleemloos gevonden en the pirate bay daar zoek ik altijd alles, vroeger mininova ook maar helaas is die er niet meer :'( Mininova is er gewoon hoor...
Laatste reactie door annemar1e, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 720 weergaven
Ik zoek Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 in het nederlands (gesproken). Het liefst zou ik hem downloaden met Torrents.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
hier hebben we tog al 2 topics voor ? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25944.0 dit is het films must see's topic http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27362.msg119929#msg119929 en het algemene horror topic als ik het goed heb #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 720 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
Re: traaage pc
door rubsub- 0 reacties
- 719 weergaven
het beste een clean install windows doen!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 719 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
Laatste reactie door headsh0t,