Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 621 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: NZB
door Tom- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29279.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29800.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
ik heb er nog 3 . ff het volgende. niet allemaal ineens lid worden van duken en mij een een pm sturen en vragen om een code. want wat krijg je dan je hebben ze een code en ze je ze nooit weer op duken.
Laatste reactie door koekie, -
Angry Birds Rio v1.4.4 cracked READ NFO-THETA – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 619 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Rio v1.4.4 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 14-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 50 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Het voortbestaan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 619 weergaven
[modbreak=cancan] Genoeg is genoeg, we gaan weer ontopic. [/modbreak]
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
The Veteran (2011) DVDRip
door Gast khrachara- 2 reacties
- 619 weergaven
The Veteran (2011) DVDRip XVID AC3 HQ Hive-CM8 Language: English 1h 34m | DVDRip | avi | 704 x 400 | XviD [A] 1799 Kbps | AC3 [A] 448 Kbps | 1.49 GB Genres: Action | Thriller IMDb Info http://www.imdb.com/title/tt1653700/ A soldier returning from the war in Afghanistan uncovers a conspiracy involving the intelligence services and a gang of drug dealers. Screenshot:
Laatste reactie door Erwin., -
Re: [Centraal] Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast zembla- 0 reacties
- 619 weergaven
Hallo ik heb zonet de razor versie van the sims 3 gedownload maar telkens als ik wil spelen gebeurt er niets de ts3.exe draait in men processen maar er start niets op iemand die me hiermee kan helpen aub
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
Hoi allen, Hierbij laat ik jullie weten een download site gevonden te hebben http://scenereleases.info/ Greetttttttzzzzzzz
Laatste reactie door tone, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Heb je al een torrentprogramma op je pc en zoja welke?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Moet je als je de classic client hebt geinstaleerd je daar ook registreren? want je kan kiezen create account of play Wow. Wat moet je daar kiezen? Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: het sprookjesbos
door Vico- 0 reacties
- 618 weergaven
waarom zit mijn zin er niet tussen.. omg :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
ipod touch is de slechte mp4 spelen die er is !!!
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
aah zo jah ik heb wel een crack erbij maar of het dieis weet ik niet
Laatste reactie door Doggie, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
ik had de Rocket dock gedownload omdat ik een mooi overzichtelijk bureaublad wilde maar steeds als ik tien minuten op internet zit en druk op me bureaublad is me Rocketdock weg dan moet ik hem steeds opnieuw aanzetten, is hier wat tegen te doen>?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 3 reacties
- 618 weergaven
nee idd. koop hem toch wel maar singleplayer is altijd leuk op een saaie zondag! haha! hoop dat hij binnekort komt!
-
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29807.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,