Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 610 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
- 0 reacties
- 609 weergaven
aah zo jah ik heb wel een crack erbij maar of het dieis weet ik niet
Laatste reactie door Doggie, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Hoi allen, Hierbij laat ik jullie weten een download site gevonden te hebben http://scenereleases.info/ Greetttttttzzzzzzz
Laatste reactie door tone, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36620.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Facebook pagina vernieuwd Vanaf vandaag is de NDSS Facebook pagina vernieuwd, we zijn niet alleen overgegaan op de nieuwe timeline maar al het NDSS nieuws zal nu ook automatisch op de Facebook pagina verschijnen. Ook hebben we een nieuwe simpele URL (facebook.com/NDSSnl) en zijn o.a. de cover aangepast met het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 608 weergaven
ik heb er nog 3 . ff het volgende. niet allemaal ineens lid worden van duken en mij een een pm sturen en vragen om een code. want wat krijg je dan je hebben ze een code en ze je ze nooit weer op duken.
Laatste reactie door koekie, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
ipod touch is de slechte mp4 spelen die er is !!!
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: Server
door Duken- 0 reacties
- 608 weergaven
[table bgcolor=#798B6C border=1 width=600][table] [td][td align=center][afbeelding][/td] [td] Battlefield: Bad Company 2 in een notendop[/][/][/] [table] [td]video][/][/][/] [table] [[td] Inhoud [/td] Battlefield: Bad Company 2 Deel 2 [td][td background=http://mw2.cm-productions.nl/BG.jpg] [jump=intro]Introductie[/] [jump=specs-pc]Systeemeisen PC[/] [jump=sp]Singleplayer[/] [jump=mbc]Meet B Company[/] [jump=mp]Multiplayer[/] [jump=classes]Classes[/] [jump=voertuigen]Voertuigen[/] [jump=wapens]Wapens[/] [jump=algwpns]Algemene wapens[/] [jump=reconwpns]Recon-wapens[/] [jump=assaultwpns]Assault-wapens[/] [jump=engineerwpns]Engineer-wapens[/] [jump…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
Re: opstartprobleem gebrande PS2 games/memor32
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit is een legale game en je kan er nog een netbook mee winen ook! En het filmpje is gewoon grappig. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 608 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
idd steffris maar zo als ik jou al in een pm heb gestuurd heb ik het zelf helemaal verneukt ik heb namelijk de activatie naam mijn gmail laten sturen maar heb het adres verkeerd getiept fuck ik baal echt als een stekker eindelijk een invite verneuk ik het zelf zou iemand mij een 2e kans kunnen geven ??? ralf
Laatste reactie door tutke01, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Moet je als je de classic client hebt geinstaleerd je daar ook registreren? want je kan kiezen create account of play Wow. Wat moet je daar kiezen? Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: vt700 probleem
door Bart'- 0 reacties
- 606 weergaven
Ik zou proberen ergens een 12v en 3.5 a adapter te bestellen
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 606 weergaven
het makkelijkste is ze via nero te branden wijst zich van zelf! anders horen we het wel. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
ik had de Rocket dock gedownload omdat ik een mooi overzichtelijk bureaublad wilde maar steeds als ik tien minuten op internet zit en druk op me bureaublad is me Rocketdock weg dan moet ik hem steeds opnieuw aanzetten, is hier wat tegen te doen>?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
maakt het uit welke tracker je pakt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
[modbreak=cancan] Genoeg is genoeg, we gaan weer ontopic. [/modbreak]
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
iStopmotion
door BIGenough- 1 reactie
- 606 weergaven
hooi Mensen die weten hoe ik gratis aan iStopmotion kan komen ? alvast heel erg bedankt :peace:
Laatste reactie door VXL,