Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 633 weergaven
Zoek via goolge wat ik heb er al een.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Eindelijk nieuw geurtje binnen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Okee. Dan kom ik op deze 2 samenstellingen uit. De eerste met de TX3, die ook het goedkoopste is: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[2144]=1&product[219321]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&product[230032]=1&product[232977]=1&product[35577]=1 En de tweede met de N520: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[198908]=1&product[2144]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&…
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32378.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29807.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Hahahah, helemaal naar de klote.. Waarom eigenlijk? Buurt 9 is de gekste!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
ik heb een Nintendo DS I, met een r4 revolution kaart. Op deze kaart waren vooraf al spellen geinstalleerd. Ik wil graag hier nog een spel bij zetten. In de vele handleidingen die op internet te vinden zijn staan allemaal in haal het sd kaartje uit de r4. In de DS I ( de mijne tenminste) zit er geen sd in de R4 maar in een apart sd slot aan de zijkant van het apparaat. Mijn vraag is dus nu, op welk kaartje moet ik het spel zetten? De R4 of de SD?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36620.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Zelf raad ik je niet aan om met torrents te downloaden, maar met Nieuwsgroepen O0 Betere kwalilteit, sneller, Minder virusen, Nieuwste eerst bij nieuwsgroepen...
Laatste reactie door anonymousee, -
- 2 reacties
- 630 weergaven
[gmod]/Edit Serials zijn niet toegestaan op ons forum. Dit brengt ons forum onnodig in gevaar, zie ook huisregels.[/gmod] Veel plezier met spelen. Toevallig had mijn broertje het spel. Thijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 630 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 630 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
- 0 reacties
- 630 weergaven
maakt het uit welke tracker je pakt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39663.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 630 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt