Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 553 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 553 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39897.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem namelijk dat vistaglazz aangeeft als ik het programma probeer te openen : vistaglazz reageert nietmeer of vistaglazz werkt niet meer.. bij anderen doet die het wel is daar iets tegen te doen ? :-[ Groeten thomas
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37870.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 552 weergaven
Eerste red band trailer Ted Hieronder zie je de eerste (red band) trailer van Ted, de nieuwe film van regisseur Seth MacFarlane, bekend van series als Family Guy en The Cleveland SHow. Hoofdrollen in Ted zijn voor Mark Wahlberg en Mila Kunis. Mark Walhberg zal de rol vertolken van een [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Is dit de goede Windows XP 32bit?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 551 weergaven
@Robin de drivers heb ik niet erbij geleverd gekregen alleen 2 recovery cds, waar je ook niks aan hebt. Post Merge: februari 17, 2009, 08:22:41 am Heb snel een nieuwe download nodig die torrent doet het niet!!! Hij moet in het nederlands zijn, en 32 bit.
-
- 0 reacties
- 551 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 551 weergaven
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED Zonden van een Solar Empire Rebellion-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-Team Release Date: 16.06.2012 Retail Datum: 22-05-2012 Bestandsnaam: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-RELOADED.rar Bron: DVD Maat: 1,4 GB Genre: Real-Time Strategy Regio: Gratis Uitgegeven door: Stardock Entertainment Ontwikkeld door: Ironclad Games release Beschrijving De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 550 weergaven
Ik krijg een melding 'Can't connect to the server at localhost;8080'. Het errorscherm suggereert dat de Firewall het programma niet zou doorlaten of dat er iets met mijn internetverbinding zou zijn. De standaard melding dus wat niet klopt want verder doet alles het gewoon. Wat kan ik proberen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
Have you download link of this game :-[
Laatste reactie door addniim, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
hai, nu wilde ik de no-cd krack in de map bij game/bin zetten, maar dan zegt hij dat er geen genoeg ruimte is in de sim3 map, ik kom rond de 23 mb te kort, wat kan ik weg doen? alvast bedankt
Laatste reactie door kouwke91, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40384.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 550 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 550 weergaven
De download is nieuw van L.A. I Hate You In de stad der engelen drijft de verzorging van zijn gehandicapte vrouw Natasha, Chris tot wanhoop. Hij schakelt een huurmoordenaar in om zijn vrouw te laten vermoorden. Wanneer Chris spijt krijgt van zijn besluit blijkt hij de situatie niet meer in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 550 weergaven
http://www.mininova.org/tor/630050
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38967.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
streetdance 3D
door TamSz- 0 reacties
- 549 weergaven
heej, is streetdance 3D er ook in de gewone versie, want ik had hem gedownload op piratebay, maar je ziet duidelijk dat het 3D is.
Laatste reactie door TamSz,