Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 563 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
Re: NZB probleem
door marco1- 0 reacties
- 562 weergaven
Je kan eens een trial nemen bij hitnews of tweaknews. Of voor 1,10 24 uur bij eweka met een smsje.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40358.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
Orcs Must Die 2-FLT Orcs Must Die 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Orcs_Must_Die_2-FLT Release Date: 31.07.2012 Retail Datum: 31-07-2012 Bestandsnaam: Orcs_Must_Die_2-FLT Bron: DVD Maat: 2,7 GB Genre: Real-Time Strategy Bescherming: Steam Uitgever: Robot Entertainment Ontwikkelaar: Robot Entertainment release Beschrijving Orcs Must Die! 2 stoten spelers en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 562 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Aliens Colonial Marines-FLT Aliens Colonial Marines-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Aliens_Colonial_Marines-FLT Releasedatum: 12.02.13 Retail Datum: 12.02.13 Bestandsnaam: Aliens_Colonial_Marines-FLT Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving In Aliens: Colonial Marines, spelers [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37519.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 561 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
Pack of Five Android V10-SCEPER Dit zijn vijf Android V10-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Release Date: 08-05-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Maat: 18 MB Type: Toepassing release Beschrijving WhatsApp Messenger v2.7.8265 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37870.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 561 weergaven
De download is nieuw van L.A. I Hate You In de stad der engelen drijft de verzorging van zijn gehandicapte vrouw Natasha, Chris tot wanhoop. Hij schakelt een huurmoordenaar in om zijn vrouw te laten vermoorden. Wanneer Chris spijt krijgt van zijn besluit blijkt hij de situatie niet meer in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 561 weergaven
hey. Ik wil een nieuwe controller met resident evil 5 en borderlands om even te kunnen co-open met me vrienden op me ps3. bij www.gamesshoppen.nl kom ik uit op 78 euro incl verzend kosten.. ik neem dan gewoon een controller zoals dit: http://www.gamesshoppen.nl/playstation-wireless-controller-vibration-p-8761.html Aangezien hij wireless is en hij de helft van een dual shock kost.. Weet iemand of ik op een website toevallig goedkoper uitkom?
Laatste reactie door dinges123, -
streetdance 3D
door TamSz- 0 reacties
- 560 weergaven
heej, is streetdance 3D er ook in de gewone versie, want ik had hem gedownload op piratebay, maar je ziet duidelijk dat het 3D is.
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Ik krijg een melding 'Can't connect to the server at localhost;8080'. Het errorscherm suggereert dat de Firewall het programma niet zou doorlaten of dat er iets met mijn internetverbinding zou zijn. De standaard melding dus wat niet klopt want verder doet alles het gewoon. Wat kan ik proberen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38000.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 560 weergaven
hai, nu wilde ik de no-cd krack in de map bij game/bin zetten, maar dan zegt hij dat er geen genoeg ruimte is in de sim3 map, ik kom rond de 23 mb te kort, wat kan ik weg doen? alvast bedankt
Laatste reactie door kouwke91, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
De download is nieuw van The Theatre Bizarre De jonge Enola Penny is helemaal geobsedeerd door een verlaten theater in een verloederd deel van haar buurt. Op een avond ziet ze de deur op een kier staan en besluit ze naar binnen te glippen. Daar wordt op het duistere podium [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 560 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
lol
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 560 weergaven
hi ik ben op zoek naar de voorkant,de achterkant en de inlay van explosive car tuning 20 ik kan de voorkant wel vinden maar de achterkant niet en die vindt ik het belangrijkst!! plz help
Laatste reactie door jordiboy19,