Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 706 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32631.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31687.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 705 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 705 weergaven
martijn via ftd
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Software Information Product: 3ds max 7 Serial number: 711-80399071 Request code: KF3E SEZ6 52WN JG63 XGT8 SVLG GV72 U51E Kun jij dan een activatie code maken ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39590.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 705 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
@yolanneke Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vriendelijke Groet. Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
hai, nu wilde ik de no-cd krack in de map bij game/bin zetten, maar dan zegt hij dat er geen genoeg ruimte is in de sim3 map, ik kom rond de 23 mb te kort, wat kan ik weg doen? alvast bedankt
Laatste reactie door kouwke91, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 704 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36297.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 704 weergaven
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW Releasedatum: 11.09.2012 Retail Datum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW.iso Bron: DVD Grootte: 17 GB Genre : Actie Bescherming: N / A Uitgever: Warner Bros Interactive Ontwikkelaar: Rocksteady [...] Het volledige artikel bekijken
Hobo With A Shotgun
door Gast khrachara- 0 reacties
- 703 weergaven
Hobo With A Shotgun (2011) 720p BRRip | MKV | English | 1h 25 min | 1280x720 | x264 - 3456 kbps | AAC | 2.08 GB Release Date: 12 May 2011 Stars: Robb Wells, Pasha Ebrahimi and Rutger Hauer Writer: Jason Eisener Director: Jason Eisener Rating: 6.4/10 from 10,495 IMDb users Genres: Thriller, Crime, Action I.M.D.B info Storyline: A vigilante homeless man pulls into a new city and finds himself trapped in urban chaos, a city where crime rules and where the city's crime boss reigns. Seeing an urban landscape filled with armed robbers, corrupt cops, abused prostitutes and even a pedophile Santa, the Hobo goes about bringing justice to the city the best way he…
-
- 0 reacties
- 703 weergaven
Waarom wil je meer betalen voor minder?
Laatste reactie door TereZz, -
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 703 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 703 weergaven