Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 604 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31687.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Ooit gehoord van de basisschool? (zo'n school waar je meestal elke dag dezelfde leraar hebt:P) Wij hebben dus op vrijdag een andere lerares en die kan mij niet aan. (het ik_ben_hoogbegaafd_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_van_een_plant_en_al_mijn _vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_niet_hebben scenario (lees: het ik_ben_slimmer_dan_de_leraren_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_ van_een_plant_en_al_mijn_vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_ niet_hebben scenario) Dus zit ik met de enige andere emo in mijn klas elke vrijdag thuis van een extra lang weekend te …
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
How to Play PowerPoint on Motorola Droid X
door Gast legendlamb- 2 reacties
- 603 weergaven
Convert PowerPoint presentation to mp4 video for viewing on Motorola Droid X About Motorola Droid X The Motorola Droid X is a Smartphone manufactured by Motorola Mobility, Inc. that runs the Android 2.2 system. The Droid X features a 1.0 GHz TI OMAP3630-1000 processor, a 4.3-inch (110 mm) FWVGA TFT LCD display, 8 GB of internal flash memory and a 16GB MicroSDHC card, and is compatible with MicroSDHC cards up to 32 GB. Users input data to the phone via a multi-touch capacitive touch screen. The Droid X includes an 8 megapixel camera with auto focus and LED flash and can record video at 720p resolution. How to convert PowerPoint to Motorola Droid X video With…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Even een tip: Gebruik wat betere topic titels dan: Uh ben het even kwijt weer Staat in de huisregels: Post samenvoeging: januari 08, 2011, 16:01:09 Staat in de huisregels:
Laatste reactie door jelmer11, -
gta 4 probleem
door dinges123- 0 reacties
- 603 weergaven
hallo. Ik heb zonet gta 4 geinstalleerd en als ik ga spelen doet hij t heel sloom. Nou ik weet het niet hoor heb een pc met een Phenom 2 x4 en een Geforce 260GTX 4gyg geheugen en hij is sloom. Het ligt volgens mij niet aan mijn computer :S kan iemand mij helpen want godfather 2 enz doed t gwoon prima op zn hoogst.
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Inderdaag, We kunnen je alleen maar helpen, als je iets of wat deftige zinnen formuleert zodat wij het verstaan O0 Ik zou zeggen , retype your question, en ik zal zien of ik je kan helpen Mvg, Anoniem
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Ik kan misschien wel iemand regelen maar misschien is het beter om het door hen te laten doen? Ja, ik gebruik een draadloos netwerk. Ik weet wel wat ik moet hebben Ik dacht zelf aan een samsung syncmaster t200hd, die is 20" volgens mij. Ik heb ergens een setprijs gezien, met twee boxen erbij voor 160 euro. Dan heb ik nog steeds wel een toetsenbord en een muis nodig.
Laatste reactie door Marnick|, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
http://www.mininova.org/tor/630050
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 602 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?
-
- 0 reacties
- 601 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trailer The Woman in the Fifth Hieronder zie je de trailer van The Woman in the Fifth. Ook een eerste poster van de film is te zien. De film is geregisseerd door Pawel Pawlikowski (My Summer of Love) en hoofdrollen zijn voor Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 601 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
- 7 reacties
- 601 weergaven
Voilla laat ik ook maar is wat posten: (UPDATED 2/5/2011) Free License keys Corel Video Studio Pro X4 HD (+ Download link) (Updated 2/5/2011) Photoshop Lightroom 3 FREE License Keys HD (Download link in Description) Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer Gamplay + CRACK (Updated 24/4/2011) Crysis 2 Multiplayer Gameplay + CRACK + Downloadlink (Updated version 24/4/2011)
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Deadfall Wanneer broer en zus een overval plegen loopt het gruwelijk uit de hand. Ze slaan op de vlucht en worden opgepikt door Jay, een voormalig bokser die op weg is naar zijn ouders om Thanksgiving te vieren. Regie: Stefan Ruzowitzky Met: Eric Bana, Sissy Spacek, Olivia Wilde, Kris Kristofferson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 601 weergaven
die werkte bij mij goed
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
streetdance 3D
door TamSz- 0 reacties
- 600 weergaven
heej, is streetdance 3D er ook in de gewone versie, want ik had hem gedownload op piratebay, maar je ziet duidelijk dat het 3D is.
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
waar kan ik die scan draaien dan ik heb hem trouwens ook gewoon in het nederlands Post Merge: juli 10, 2009, 10:53:44 pm wat kan ik het beste doen om te zien wat voor type ik heb want ik weet niet waar ik die scan moet draainen met everest Post Merge: juli 10, 2009, 11:05:26 pm is de chipset mijn geheugen type want ik denk dat ik een soort test heb gedaan
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37870.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
VERPLAATST: ik kreeg onder een gedownloadde game dit: Plaats cd/dvd 2 hoe kan ik dit oplosse
door Heisenberg- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30027.msg140595#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39590.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
ik kan bij utorrent niet uploaden, alleen downloaden,krijg de instellingen niet voor mekaar. mijn provider is kpn, wie kan mij helpen, omgeving sittard, bijvoorbaad dank. Krijg de poorten niet goed open , ook al zegt hij dat de poort open is.
Laatste reactie door bertram43, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
South Pacific
door Gast khrachara- 0 reacties
- 599 weergaven
BBC – South Pacific : Ocean of Islands (2009) DVDRip XviD-HAGGiS English | 59 Min | 624 x 352 | XviD - 1157Kbps | 25.000fps | MP3 - 128Kbps | 548 MB Genre: Documentary The South Pacific islands are the most remote in the world. Their extraordinary isolation has created some of the most curious, surprising and precarious examples of life found anywhere on Earth; from giant crabs that tear open coconuts, to flesh-eating caterpillars that impale their prey on dagger-like claws. Human culture is different too. The men of Pentecost Island celebrate their annual harvest by leaping from 20 metre high scaffolds, with only forest vines to break their fall. And on t…