Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 560 weergaven
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED Zonden van een Solar Empire Rebellion-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-Team Release Date: 16.06.2012 Retail Datum: 22-05-2012 Bestandsnaam: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-RELOADED.rar Bron: DVD Maat: 1,4 GB Genre: Real-Time Strategy Regio: Gratis Uitgegeven door: Stardock Entertainment Ontwikkeld door: Ironclad Games release Beschrijving De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 560 weergaven
Eerste red band trailer Ted Hieronder zie je de eerste (red band) trailer van Ted, de nieuwe film van regisseur Seth MacFarlane, bekend van series als Family Guy en The Cleveland SHow. Hoofdrollen in Ted zijn voor Mark Wahlberg en Mila Kunis. Mark Walhberg zal de rol vertolken van een [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Is dit de goede Windows XP 32bit?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 559 weergaven
@Robin de drivers heb ik niet erbij geleverd gekregen alleen 2 recovery cds, waar je ook niks aan hebt. Post Merge: februari 17, 2009, 08:22:41 am Heb snel een nieuwe download nodig die torrent doet het niet!!! Hij moet in het nederlands zijn, en 32 bit.
-
- 0 reacties
- 559 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32898.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 558 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 558 weergaven
Reality Luciano is een visboer uit Napels en erg geliefd in zijn omgeving. Elke dag amuseert hij de mensen in de buurt. Dan wordt door zijn kinderen opgegeven voor Big Brother. Het idee dat hij wellicht beroemd gaat worden stijgt naar Luciano’s hoofd. Regie: Matteo Garrone Met: Aniello Arena, Nando [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 558 weergaven
probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? Post samenvoeging: maart 28, 2011, 22:15:44 probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? ik heb Internet Explore gebrobeert en dat lukt wel
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 4 reacties
- 558 weergaven
hallo, ik heb laatst een illegale versie van minecraft gedownload maar ik kan er niet meer online :/ hij heet dan ook minecraftSP ''SP is SinglePlayer'' maar ik heb gehoord dat je er wel mee online kan maar ik het geen flauw idee hoe! mijn broer en ik willen heel graag samen online iets bouwen op de gewone minecraft ''dus niet classic van minecraft.net''... we zouden heel blij zijn als iemand ons hier mee kan helpen!
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 558 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 558 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 558 weergaven
wow dat wil ook wel maar mijn probleem is ik woon minimaal 60 km van iedereen op deze site af dus dat wordt lastig of niet?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 558 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40800.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 558 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Dit topic is verplaatst naar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29373.msg133795#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Andy-Siri for Android Full v3.7 Android-P2P Andy-Siri voor Android volledige v3.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.7.Android- P2P Release Date: 14-05-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.7.Android-P2P Maat: 9 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige en reclame gratis versie van Andy [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 557 weergaven
-
- 0 reacties
- 557 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32892.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Dark Knight Rises eerder in Nederlandse bioscopen Goed nieuws voor alle Dark Knight fans. The Dark Knight Rises, de laatste Batman film van Christopher Nolan, zal eerder in Nederland te zien zijn dan was vermeld. De film is nu al vanaf 20 juli in Nederland te zien, dezelfde dag als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 557 weergaven
http://www.mininova.org/tor/630050
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 556 weergaven
Ooit gehoord van de basisschool? (zo'n school waar je meestal elke dag dezelfde leraar hebt:P) Wij hebben dus op vrijdag een andere lerares en die kan mij niet aan. (het ik_ben_hoogbegaafd_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_van_een_plant_en_al_mijn _vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_niet_hebben scenario (lees: het ik_ben_slimmer_dan_de_leraren_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_ van_een_plant_en_al_mijn_vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_ niet_hebben scenario) Dus zit ik met de enige andere emo in mijn klas elke vrijdag thuis van een extra lang weekend te …
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
Re: voorstellen!
door Gast kangaroo- 0 reacties
- 556 weergaven
Hoi allemaal ik ben kangaroo en gebruik u torrent al een tijdje. Het gaat goed, maar volgens mij kan ik er meer mee doen, dus daarom eventjes heerlijk lezen en misschein zelf wat info vragen nog... Machtig proggie.. Groetjes en tot spreeks/schrijfs... O0
-
VERPLAATST: Ipod
door Erwin.- 0 reacties
- 556 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38060.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 556 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cole Younger and the Black Train Zijn hele leven lang wordt de outlaw Cole Younger al achtervolgd door de ‘Zwarte Trein’, die op mysterieuze wijze verschijnt wanneer de dood in de lucht hangt. Het menselijke gezicht van deze spookachtige trein is Emmett Black, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,