Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
The sims 3
door hanin12- 0 reacties
- 616 weergaven
Ja sorry ik weet dat er een speciale sims 3 topic is maar ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag :'(....ik vraag me al de hele tijd af of ik de sims 3 voor windows vista kan downloaden...en als dat kan waar kan ik dat downloaden? ik hoop dat mijn vraag niet verwijderd word...
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Laatste reactie door Den_Die, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Deadfall Wanneer broer en zus een overval plegen loopt het gruwelijk uit de hand. Ze slaan op de vlucht en worden opgepikt door Jay, een voormalig bokser die op weg is naar zijn ouders om Thanksgiving te vieren. Regie: Stefan Ruzowitzky Met: Eric Bana, Sissy Spacek, Olivia Wilde, Kris Kristofferson, [...] Het volledige artikel bekijken
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 615 weergaven
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW Releasedatum: 11.09.2012 Retail Datum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW.iso Bron: DVD Grootte: 17 GB Genre : Actie Bescherming: N / A Uitgever: Warner Bros Interactive Ontwikkelaar: Rocksteady [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 615 weergaven
Interview met Andrew Haigh Met zijn tweede speelfilm Weekend levert de Britse filmmaker Andrew Haigh een intens romantisch drama af waarin badmeester Russell in een club in Nottingham kunstenaar Glen tegen het lijf loopt. Hun onenightstand loopt uit op een weekend vol intense, diepzinnige en oppervlakkige gesprekken. De opbloeiende romance [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Nieuw project voor Blair Witch-regisseur Eduardo Sánchez Sinds The Blair Witch Project heeft regisseur Eduardo Sánchez geen found footage films meer gemaakt. Na zijn nieuwste film, Lovely Molly, dat op het SXSW goed ontvangen werd, heeft hij besloten dat toch maar eens te gaan doen. Dat doet Sánchez samen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Inderdaad met Excel ja
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39920.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
everybody does
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32958.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Inderdaag, We kunnen je alleen maar helpen, als je iets of wat deftige zinnen formuleert zodat wij het verstaan O0 Ik zou zeggen , retype your question, en ik zal zien of ik je kan helpen Mvg, Anoniem
Laatste reactie door anonymousee, -
gta 4 probleem
door dinges123- 0 reacties
- 613 weergaven
hallo. Ik heb zonet gta 4 geinstalleerd en als ik ga spelen doet hij t heel sloom. Nou ik weet het niet hoor heb een pc met een Phenom 2 x4 en een Geforce 260GTX 4gyg geheugen en hij is sloom. Het ligt volgens mij niet aan mijn computer :S kan iemand mij helpen want godfather 2 enz doed t gwoon prima op zn hoogst.
Laatste reactie door dinges123, -
Re: Ik download pc games via nieuwsgroepen! Help!
door Gast pomenpam- 0 reacties
- 613 weergaven
<script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-4716365455052665"; /* 728x90, gemaakt 26-4-09 */ google_ad_slot = "6575012093"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script>
-
- 0 reacties
- 613 weergaven
die werkte bij mij goed
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
http://www.mininova.org/tor/630050
Laatste reactie door JStyle, -
Te mooi om waar te zijn?
door Gast shoeareainc001- 1 reactie
- 613 weergaven
SPAM
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Ooit gehoord van de basisschool? (zo'n school waar je meestal elke dag dezelfde leraar hebt:P) Wij hebben dus op vrijdag een andere lerares en die kan mij niet aan. (het ik_ben_hoogbegaafd_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_van_een_plant_en_al_mijn _vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_niet_hebben scenario (lees: het ik_ben_slimmer_dan_de_leraren_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_ van_een_plant_en_al_mijn_vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_ niet_hebben scenario) Dus zit ik met de enige andere emo in mijn klas elke vrijdag thuis van een extra lang weekend te …
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41165.0[/iurl]
- 0 reacties
- 612 weergaven
Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 FULL ANDROID-P2P Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 21-05-2012 Bestandsnaam: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7,7 MB Type: Android release Beschrijving Advanced Task Killer Pro, die in het kort is ATK is een taak killer, killer app [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 612 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
SPAM!
door Gast r4icards- 3 reacties
- 612 weergaven
Spam
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 612 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?