Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
ik heb er nog 3 . ff het volgende. niet allemaal ineens lid worden van duken en mij een een pm sturen en vragen om een code. want wat krijg je dan je hebben ze een code en ze je ze nooit weer op duken.
Laatste reactie door koekie, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Unieke download van The Watch Vier mannen vormen samen een buurtpreventie. Ze gebruiken dit echter vooral om van huis weg te zijn. Als ze echter achter een samenzwering van aliens komen moeten ze de aarde beschermen. Regie: Akiva Schaffer Met: Ben Stiller, Vince Vaughn, Jonah Hill, Richard Ayoade, Billy Crudup, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Gratis je PC schoon houden
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 681 weergaven
Je kan deze gratis winnen? Een goeie Norton antivirus oplossing als de freerunnners, is dat wat? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 681 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38416.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
Re: Server
door Duken- 0 reacties
- 680 weergaven
[table bgcolor=#798B6C border=1 width=600][table] [td][td align=center][afbeelding][/td] [td] Battlefield: Bad Company 2 in een notendop[/][/][/] [table] [td]video][/][/][/] [table] [[td] Inhoud [/td] Battlefield: Bad Company 2 Deel 2 [td][td background=http://mw2.cm-productions.nl/BG.jpg] [jump=intro]Introductie[/] [jump=specs-pc]Systeemeisen PC[/] [jump=sp]Singleplayer[/] [jump=mbc]Meet B Company[/] [jump=mp]Multiplayer[/] [jump=classes]Classes[/] [jump=voertuigen]Voertuigen[/] [jump=wapens]Wapens[/] [jump=algwpns]Algemene wapens[/] [jump=reconwpns]Recon-wapens[/] [jump=assaultwpns]Assault-wapens[/] [jump=engineerwpns]Engineer-wapens[/] [jump…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Laatste reactie door r12dannys, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 680 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 680 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 680 weergaven
Ik zoek een administrator tool voor windows XP. Het gaat erom dat ik administrator ben op een openbare computer. Het andere account waar andere mensen op zitten is dus beperkt. Maar ik zoek nu een tool/programma waarmee ik o.a. de system trays en dergelijke makkelijk kan uitschakelen. Vele Tweak programma's hebben dat ook maar ik zou graag dit willen beheren vanuit het administrator account. Dus wie weet er een programma hiervoor? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31687.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Maat: 49 MB Type: Utility release Beschrijving Transformeer beelden met een kern van Photoshop-functies in een applicatie ontworpen voor tablets.Combine beelden, van toepassing zijn professionele effecten, delen de resultaten [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Soep de Troep!
door Bart'- 0 reacties
- 679 weergaven
Is tie niet té grof?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 679 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 679 weergaven
-
- 0 reacties
- 679 weergaven
Ik zou even er onder zetten bij request hier in dit forum meldden en bij fout ook in dit topic meldde
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Fuck hotsspots lol die maken elke site zwart...
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32378.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Clips & poster Snow White and the Huntsman Dit jaar dook acteur Chris Hemsworth al op in de goed ontvangen horrorkomedie The Cabin in the Woods en de mogelijk nog beter ontvangen superheldenfilm The Avengers. Over enkele maanden is hij naast Kristen Stewart en Charlize Theron te zien in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
Deze release is nieuw van Soldiers of Fortune Kun je revolutie als toeristisch uitje verkopen? Voormalig US Special Forces soldaat Captain Craig McCenzie wordt ingehuurd om een groep miljonairs te beschermen die de spanning en sensatie van een oorlog willen ervaren. De missie gaat echter helemaal mis en hun bodyguards [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,