Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 703 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31649.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast roland030- 0 reacties
- 702 weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen aan een invites code voor de demonoid site Ik zou daar graag lid van willen worden Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt groeten, roland
-
Re: nieuwe pc
door trippsp- 0 reacties
- 702 weergaven
de hisje trekt de gtx295 eruit maar het is jou'n keus
Laatste reactie door trippsp, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
schijnbaar
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
ik heb ook een tweede, Big momma 3;)
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 701 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 701 weergaven
waar kan ik fifa 11 voor pc douwnloden gr sekkel
Laatste reactie door Wous, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 701 weergaven
marco ik gebruik ftd en grabbit Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:59:33 pm sorry martijn ik ben maar een leek en jouw bericht begrijp ik niet maar toch bedankt voor je reaktie
-
- 0 reacties
- 701 weergaven
WHAHAHA ik lag serieus waar in een deuk ;D Post Merge: april 15, 2009, 07:51:41 pm Heb er trouwens een remix van gevonden xD http://www.youtube.com/watch?v=otJHhgv3s_E&feature=related
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37144.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: ps3
door mrchrisftw- 1 reactie
- 701 weergaven
dat klopt zeer zeker
Laatste reactie door shadowwatch, -
Re: zet hier je filmpje neer en WIN!!!!
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit is het filmpje van mijn neefje. Hij wou iets met psps een grap maken. Dit is het filmpje:
-
- 0 reacties
- 700 weergaven
AVG FREE is de beste ervoor! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Hmm ja ik wil mijn psp ook ombouwen, maar ik weet niet waar en anders wil ik het zelf wel doen maar dan moet ik een pandora batterij kopen = 20 euro :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Nu al plannen voor Men in Black reboot Tijdens een interview over zijn derde Men in Black-film, wierp regisseur Barry Sonnenfeld wat licht op hoe de franchise verder zou moeten gaan. Het lijkt erop dat dit zonder Will Smith en Tommy Lee Jones zal zijn. The fantastic thing about Men [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37893.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40492.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Jow Jerry, wist echter niet dat hij ook soms achter loops is haha misschien ff veranderen :cool2:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
staat erbij:
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 8 reacties
- 699 weergaven
Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend... Post samenvoeging: juli 21, 2011, 08:49:11 Oké, Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend, maar met het programma pc wizard 2010 staat dit bij mijn moederbord: En bij chipset: NorthBridge : Intel 945P SouthBridge : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller Er staat nog veel meer informatie, maar dit is de algemene info. Welke drivers moet ik dan nu hebben?
Laatste reactie door jelmer11,