Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 756 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Die krgij ik wanneer ik het probramma opstart...
Laatste reactie door Farid., -
Deamon Tools verwijderen?
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 998 weergaven
Ik zit met een probleem. Het lukt niet op Deamon Tools te verwijderen. Hij staat niet in de software lijst. Ik ben verder niet zo handig met computers dus kunnen jullie me helpen?
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 767 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Gaa naar de site van btjunkie en typ daar poker en dn de games. ik heb er 2 gedownload en 1 getest hetzijn de eerste 2 resultaten die je krijgt.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 395 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41590.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 531 weergaven
Ik heb ook gezocht voor brommer theorie op TPB maar kon er geen vinden, wat typen jullie in?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
Draw Something v1.7.27 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.7.27 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 14-06-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Maat: 16 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 564 weergaven
Gevonden Easy Six Een heerlijke komedie gebaseerd op het bekende boek “Mustang Sally” van Edward Allen. Packard Schmidt is een uitgebluste professor die het heeft gehad met zijn werk aan de universiteit van Californië. Op zoek naar wat nieuwe uitdagingen vertrekt hij naar Las Vegas. Hij heeft zijn vriend beloofd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Pieta Gangster Kang-do leidt een simpel, eenzaam bestaan. Hij werkt als schuldeiser en als de mensen niet kunnen betalen, zorgt hij er op hardhandige wijze voor dat ze dat met hun verzekeringsgeld wel kunnen. Tot op een dag een oudere vrouw zijn leven besluit in te dringen en alles voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Unieke download van 300: Rise of an Empire Na haar vorige strijd reist het Perzische leger zuidwaarts. De eerste stad die ze tegenkomen is de Griekse stad Athene. Om deze oorlog te winnen, moet de leider van Athene, Themistocles, gedwongen samenwerken met de vijand: Sparta. Regie: Noam Murro Met: Rodrigo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Unieke download van OORLOGSGEHEIMEN Dennis Bots met: Maas Bronkhuyzen (Tuur Ramakers), Joes Brauers (Lambert Nijskens), Loek Peters (vader van Tuur), Stefan de Walle (vader van Lambert), Nils Verkooijen (Leo), René van ‘t Hof (Tulkens), Luc Feit (Baumhaken), Helmert Woudenberg (Holtermans), Eva Duijvestein (moeder van Tuur), Bram van der Vlugt (pastoor), [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als je poorten goed geforward zijn moet je een groene bal krijgen. En jou bal is geel dus dat ga je al wat langzamer. En ik zie in dat plaatje ook dat je maar connected bent to 1 seed and 1 peer dus dan hoef je ook geen 1500kb snelheid te verwachten
-
Aw:Torrent it
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ze hebben een user limiet van 25000 en dat is bereikt en ze zullen dagelijks wel de inactieve gebruikers verwijderen zodat er toch nieuwe mensen af en toe bij komen. Dus het enigste wat je kan doen is een aantal keer per dag proberen of je alweer mag aanmelden voor een nieuw account!
-
Nieuwe partitie
door Tjeen- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik moet voor sims uitbreidingspaketten een andere partitie hebben omdat de uitbreidingspakketten niet op de zelfde partitie mogen dan de Sims2. Maar ik kan bij schijfbeheer nergens ''Niet toegewezen ruimte'' vinden. En heb echt geen behoefte om een duur programma daarvoor aan te schaffen. Wie helpt?
Laatste reactie door Tjeen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
zou ook zonde zijn:
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik wou laatst echosub instaleren. de instalatie lukt wel maar dan probeer ik het te starten en dan krijg ik een fout melding. en dat is deze: Component 'MSCOMCTL.OCX'or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik heb het nog van verschillende sites gedownload maar ik krijg steeds deze foutmelding
Laatste reactie door rayman, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje,