Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
schijnbaar
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41136.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 611 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet steeds mijn post verwijderen :knuppel:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Hoi ik zoek my sims nederlands voor de pc, aleen ik heb op mijn laptop geen cd speler dus is er een andere manier dat ik hem kan instaleren en spelen zonder cd? Alvast bedankt als het lukt
Laatste reactie door Heroo, -
Re: voorstellen!
door Gast kangaroo- 0 reacties
- 610 weergaven
Hoi allemaal ik ben kangaroo en gebruik u torrent al een tijdje. Het gaat goed, maar volgens mij kan ik er meer mee doen, dus daarom eventjes heerlijk lezen en misschein zelf wat info vragen nog... Machtig proggie.. Groetjes en tot spreeks/schrijfs... O0
-
Zelf posten
door dionvoes- 0 reacties
- 610 weergaven
Hallo allemaal!! ik wil zelf posten welke software heb ik nodig. En is er een handleiding beschikbaar??
Laatste reactie door dionvoes, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Unieke download van Girls Gone Dead Een groep sexy jonge meiden gaan op Spring Break voor de fun en plezier, maar niets is minder waar. Ze worden geconfronteerd met een bloeddorstige maniak, die zwaait met een middeleeuwse hakbijl: The mediaval War Hammer! Deze maniak “The Monk” zal snijden en hakken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 609 weergaven
hai, nu wilde ik de no-cd krack in de map bij game/bin zetten, maar dan zegt hij dat er geen genoeg ruimte is in de sim3 map, ik kom rond de 23 mb te kort, wat kan ik weg doen? alvast bedankt
Laatste reactie door kouwke91, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 609 weergaven
Torrentreactor
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
ik heb ook een probleem met Overlord 2 Hier is een screen en als ik dan op negeren druk krijgik iets van programma reageerd neit meer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
The Angels’ Share Robbie sluipt de kraamkliniek binnen om zijn jonge vriendin Leonie te bezoeken en zijn pasgeboren zoon Luke voor het eerst vast te houden. Overweldigd door het moment zweert hij dat Luke niet hetzelfde tragische leven zal hebben dat hij heeft gehad. Op een haar na moest hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 608 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
ja ga lekker impy's ballen zuigen om ook in t administration team te komen,freddy...
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39478.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 608 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30951.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Game info
door Wous- 0 reacties
- 607 weergaven
Bij sommige spellen is het heel makkelijk te vinden en bij sommige lastig of helemaal niet xD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39566.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,