Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011
door Gast khrachara- 1 reactie
- 538 weergaven
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011 x86/64 (Multilang) | 930 MB Produkte MultiCAx kann in Verbindung mit einem, Portal, Produkte ENOVIA für die digitale Bildgebung Produkt-Layout (ECM) verwendet werden. Mit ENOVIAVPM und ENOVIA LCA zu unterstützen Management können strukturierte Produkte, die multiCAx Angaben enthalten, und in Verbindung mit CATIA bietet der Einsatz von CATIA Daten nicht in einem hybriden Umfeld der Produktentwicklung. Wenn diese Produkte in Verbindung mit ENOVIAVPM oder ENOVIA LCA verwendet werden, ermöglichen sie Ihnen, die originalen multiCAx Montage und / oder Daten, die Einzelheiten der Dokumente in das Repository zu speichern. D…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Inderdaad, ik snap niet waarom sommige mensen steeds commentaar geven op martijn1, is helemaal niet nodig. :-[
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Deze release is nieuw van Soldiers of Fortune Kun je revolutie als toeristisch uitje verkopen? Voormalig US Special Forces soldaat Captain Craig McCenzie wordt ingehuurd om een groep miljonairs te beschermen die de spanning en sensatie van een oorlog willen ervaren. De missie gaat echter helemaal mis en hun bodyguards [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
ik sluit mijn laptop aan via hdmi aan op mijn lcd tv.
Laatste reactie door rubsub, -
Re: transformers 2
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 537 weergaven
Deze mag je wel legaal kijken https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
South Pacific
door Gast khrachara- 0 reacties
- 537 weergaven
BBC – South Pacific : Ocean of Islands (2009) DVDRip XviD-HAGGiS English | 59 Min | 624 x 352 | XviD - 1157Kbps | 25.000fps | MP3 - 128Kbps | 548 MB Genre: Documentary The South Pacific islands are the most remote in the world. Their extraordinary isolation has created some of the most curious, surprising and precarious examples of life found anywhere on Earth; from giant crabs that tear open coconuts, to flesh-eating caterpillars that impale their prey on dagger-like claws. Human culture is different too. The men of Pentecost Island celebrate their annual harvest by leaping from 20 metre high scaffolds, with only forest vines to break their fall. And on t…
-
Re: Windows verkenner blijft opnieuw opstarten.
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 537 weergaven
Have you seen so cheap [url "href=nike air max shoes]nike air max shoes/url] , Dsquared shoes,welcome to our online shop,have a try easy shopping.Free shipping cost on all orders and all products are all in good quality. Main products: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Shoes Air Structure Triax 91 Nike Air Max Wildwood Supreme Nike Air Zenyth shoes Nike Air Max Preview Shoes Nike Air Max Huarache Shoes Dsquared Men Jeans Dsquared men shoes Dsquared men tshirts Dsquared women shoes website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. looking forward to cooperate with you.
-
- 0 reacties
- 537 weergaven
Dit is een nieuwe release van Big is Beautiful Nina is jong, mooi en… rond. Helaas houdt haar man Gaspard van niets anders dan van zeer dunne vrouwen. En zeker nu zij naar Parijs zijn verhuisd voor het opzetten van hun ultra slanke badmodelijn. In een poging om hem opnieuw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 537 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29313.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 537 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
OfficeSuite Pro 6 HD & PDF v6.1.861 Android-P2P OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Release Date: 16-06-2012 Bestandsnaam: OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Maat: 12 MB Type: Utility release Beschrijving maken, bekijken, bewerken [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Probleem met pc
door VXL- 0 reacties
- 536 weergaven
Jonge, heb je je pc nu al kapot. Prutser
Laatste reactie door VXL, -
- 3 reacties
- 536 weergaven
http://www.duken.nl/forums/index.php?action=moderate;area=warnings;e1fdb5a0a32=676d545f278dd3723918a745c3b9dbc1
Laatste reactie door Duken, -
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 536 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 536 weergaven
Like Someone in Love Om haar studie te bekostigen, werkt Akiko bij in de prostitutie. Als ze op een zekere dag een merkwaardige klant treft, groeit er een bijzondere relatie tussen de twee. Regie: Abbas Kiarostami Met: Ryo Kase, Tadashi Okuno, Rin Takanashi Download / Torrent / NZB NZB gevonden: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 536 weergaven
3 Politiebusjes aan de overkant van de straat, geen idee wat er aan de hand is.
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 536 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 536 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38416.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 536 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 536 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 535 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 535 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 535 weergaven
Ik zoek Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 in het nederlands (gesproken). Het liefst zou ik hem downloaden met Torrents.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
] Ik ook!
Laatste reactie door bobb17, -
Re: London Boulevard (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast siccov- 4 reacties
- 535 weergaven
bedankt O0