Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Je maakt nu volgens mij al verschillende topics. Hou het bij 1, er komen vanzelf mensen die je willen helpen !
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
Re: Anubis
door Gast janb- 0 reacties
- 911 weergaven
http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goedendag, Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je p…
Laatste reactie door jordygrunn, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38974.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 406 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40798.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Saints Row: The Third - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast grampeer- 0 reacties
- 386 weergaven
heel erg bedank
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 947 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 939 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Unieke download van Codependent Lesbian Space Alien Seeks Same De verlegen Jane werkt in een wenskaartenwinkel. Ze leert Zoinx kennen, niet wetende dat deze van een andere planeet komt. Twee overheidsagenten gaan de gangen van Jane en Zoinx na, op zoek naar buitenaardse wezens en hun plannen. Ondertussen hebben deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – NAC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een spannende wedstrijd waar veel op het spel staat, start vanavond om 19.45 uur in het Kyocera Stadion in Den Haag. ADO Den Haag zal hier NAC ontvangen en proberen ze weer huiswaarts te sturen zonder punten. Het onderlinge verschil tussen de teams is slechts vier punten in het voordeel van NAC, dus bij winst van ADO kruipen ze dichterbij en zal ADO flink stijgen aangezien veel teams nog erg kort op elkaar staan. Op dit moment bezetten de teams de tiende en vijftiende positie. Er zijn webs…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. Party Girl Angélique (Angélique Litzenburger) is een 60-jarige gastvrouw in een nachtclub, die mannen verleid tot het bestellen van drankjes voor haar. Vanwege haar hoge leeftijd daalt het aantal klanten, maar vaste bezoeker Michel valt voor haar als een blok. Wanneer het op trouwen aankomt, geeft dit een kans [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3k weergaven
Deze release is nieuw van Frank Jon is een jonge muzikant. Hij wordt lid van een band geleid door Frank, een excentrieke man met een gigantisch poppenhoofd op dat hij nooit afzet. Zijn nieuwe band brengt hem uiteindelijk naar het SXSW festival in Texas. Regie: Leonard Abrahamson Met: Michael Fassbender, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's Rippen/Kopieeren . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=10714.0[/iurl]
Laatste reactie door Martijn, -
Aw:probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
Aw:speedtouch510 snelheid probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Het hangt gewoon van de seeders en leechers af! Dus het kan wel voorkomen dat het gewoon traag gaat maar soms kan het ook super snel gaan. Je moet in elk geval niet denken dat je elke keer de volledige snelheid haalt dat is niet het geval!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Euhh. Ik had hier toch ook een bericht achter gelaten? Ik zei het zelfde als jou. maar ja Download dus gewoon utorrent :-[ :-[
Laatste reactie door Vico, -
Adaox-Designs
door Gast Advertiser- 0 reacties
- 853 weergaven
/mod: spam. Voor serieuze reclame op DukeN.nl contact opnemen met info@duken.nl
-
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 815 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
- 0 reacties
- 929 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 807 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv,