Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
- 0 reacties
- 747 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 962 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32995.msg166399/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 693 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji, -
Re: utorrent
door mistydoppie- 0 reacties
- 788 weergaven
ja het staat vdan in utorrent een geeft dan downloaden aan maar er gebuurt helemaal niets , hoe doe je datdan de poorten te openen O0
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Hoe moet je wii games branden? en welke soort dvd?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit is een nieuwe release van Paulette Paulette woont alleen in een voorstad van Parijs. Met haar karige pensioentje slaagt ze er niet in de eindjes aan elkaar te knopen. Wanneer ze op een avond getuige is van een verdacht handeltje bij haar flatgebouw, ziet Paulette hierin een teken van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
Deze release is nieuw van SOOF Antoinette Beumer met: Lies Visschedijk (Soof), Fedja van Huêt (Kasper), Daniel Karaty (Jim), Chantal Janzen (Bob), Maryam Hassouni (Najat), Dick van den Toorn (Gerrit), Martin Koolhoven (Martin Koolhoven), Anneke Blok (Hansje), Alex Klaasen (Harm Jan), Sanne Wallis de Vries (Fanny Roodman), Eva Laurenssen (Gaby), [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:vaag internetprobleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Is het dan niet alleen bij eigenschappen van Internet Explorer gewoon de startpagina aanpassen naar b.v. http://www.google.nl ?? Dan ben je van je blank pagina af......
-
Aw:Probleem met Azeurus!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Sorry dit hoort niet in algemeen thuis maar in Downloaden met Bittorrent! Alsnog de oplossing je moet je poorten forwarden in je router maar aangezien je al niet wist wat NAT was wens ik je hiermee veel sterkte
-
Re: invite topic
door xiphoid- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik heb de volledige postforwarding uitgevoerd en mijn downloads gaan nu allemaal met gemak 65 Kb/s! Jullie zijn allemaal enorm bedankt, want het had niet lang meer geduurd vooraleer ik mijn pc door mijn raam had gezwierd. Merci iedereen! Brecht.
Laatste reactie door xiphoid, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik zou graag een hl 2 dm server maken maar 1 die tussen alle servers komt te staan, dus geen lan ofzo. maar nu is de vraag hoe moet dat ? alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Heb ik even gedaan
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Heb je al een torrentprogramma op je pc en zoja welke?
Laatste reactie door marco1, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 640 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?
-
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 934 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 715 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37679.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Eerste red band trailer Ted Hieronder zie je de eerste (red band) trailer van Ted, de nieuwe film van regisseur Seth MacFarlane, bekend van series als Family Guy en The Cleveland SHow. Hoofdrollen in Ted zijn voor Mark Wahlberg en Mila Kunis. Mark Walhberg zal de rol vertolken van een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Epic Mary Katherine woont met haar vader, die professor is, in een bos. Als ze haar vader in het bos gaat zoeken wordt ze plotseling verkleind en ze ontdekt het miniscule Bladervolk. Ze moet hen helpen met de strijd tegen de boosaardige Boggans. Regie: Chris Wedge Met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
De download is nieuw van John Wick Ex-huurmoordenaar John Wick (“Keanu Reeves”) en zijn hondje leven samen een teruggetrokken leventje. Totdat één avond alles veranderd: er wordt een aanslag op zijn leven gedaan en hij verliest hierbij zijn laatste dierbare bezit. John zint op wraak. Hij zal niet rusten voordat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 4,5k weergaven
Kat en Muis Belle woont bij haar tante in een kleine gemeenschap. Als ze achter haar schaamtevolle familiegeschiedenis komt zet dit haar relatie met haar vriendje Max onder spanning. Als haar tante overlijdt ontmoet Belle haar moeder weer. Regie: Victor Nieuwenhuijs, Maartje Seyferth Met: Carlijn van Zijtveld, Patrick Linotte, Raymond […] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:vaag internetprobleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
