Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 503 weergaven
Deze release is nieuw van Lockout Een man zit onschuldig in de gevangenis op verdenking van spionage. Hij krijgt zijn vrijheid terug als hij de dochter van de president redt uit een buitenaardse gevangenis die is overgenomen door de gevangenen. Regie: James Mather, Stephen St. Leger Met: Guy Pearce, Peter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 503 weergaven
spam
-
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 502 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 502 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41165.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 502 weergaven
Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Releasedatum: 12-08-2012 Bestandsnaam: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Grootte: 2,2 MB Type: Android Op de markt Beschrijving Maak je eigen klok widget ontwerp. Ultieme oplossing voor al uw home-scherm modders. U kunt ofwel minimalistische [...] Het volledige artikel bekijken
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Tom, -
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 502 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 502 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 502 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 502 weergaven
Er zijn volgens mij, nog geen goede Die van JFK, is erg slechte kwaliteit. Als ik de comments lees.
Laatste reactie door maxmeyer, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 502 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 0 reacties
- 502 weergaven
Haunted-RELOADED Haunted-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Haunted-RELOADED Releasedatum: 23 november 2012 Retail Datum: TBA Bestandsnaam: RLD-hted Bron: DVD Grootte: 2,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamcatcher Ontwikkeld door: HMH Interactive Op de markt Beschrijving Sinds het verliezen van haar kleine zusje Emily [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Voor hip hop liefhebbers
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 502 weergaven
Op deze site worden de meeste albums van die gasten geplaats en ook andere hip hop en rap sterren van over de hele wereld.
-
- 0 reacties
- 502 weergaven
Unieke download van Comme un Homme De rustige 16-jarige Louis is de zoon van de directeur van de middelbare school en heeft nooit in de problemen gezeten. Zijn beste vriend Greg is echter zijn tegenpool: provocerend, boos, gewelddadig en van school gestuurd wegens fysieke bedreigingen tegenover Camille, de jonge lerares [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Help mij ik kom er niet meer uit
door Gast skinny242- 0 reacties
- 501 weergaven
Kijk ook eens of advance system care niet iets voor je is!
-
- 0 reacties
- 501 weergaven
De download is nieuw van The Double De gepensioneerde CIA agent Paul (“Richard Gere”) moet met een jonge agent (“Topher Grace”) achter de oude Sovjet spion Cassius op zien te sporen. Maar is Paul wie hij zegt wie hij is? Regie: Michael Brandt Met: Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 501 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31544.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 501 weergaven
Ik draai altijd (best) veel progjes. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 501 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38416.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 500 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 500 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 500 weergaven
Gevonden Amphibious Tijdens een research expeditie op zee, stuit biologe Skylar Shane op een groep smokkelaars. Met de hulp van kapitein Jack Bowman probeert ze een jongen uit handen van de smokkelaars te redden. Wanneer Skylar en Bowman de jongen hebben gered, begint de nachtmerrie. Er blijkt iets te schuilen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 500 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Laptop voor werk
door VXL- 0 reacties
- 499 weergaven
Oké daar heb ik zeker wat aan. Ik zal het even aan mijn pa door mailen, zodat hij het even kan doorgeven. VXL. Post samenvoeging: juli 31, 2010, 19:29:51 Ze blijft erbij dat ze minimaal een 17" scherm wil, met de reden dat ze slechte ogen heeft. Heeft iemand nog suggesties? VXL.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 499 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24,