Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 569 weergaven
De titel zegt 't... Ik kom niet meer in het menu van mijn router via mijn extern IP (dat ik via whatsmyip.org of ipchicken.com verkrijg) Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het oplos?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
welke GEK trekt dan ook zo de stekker eruit?? :-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X
Laatste reactie door Bart', -
Re: Voor hip hop liefhebbers
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 569 weergaven
Op deze site worden de meeste albums van die gasten geplaats en ook andere hip hop en rap sterren van over de hele wereld.
-
- 0 reacties
- 569 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 569 weergaven
SPAM
-
- 0 reacties
- 569 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 569 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Nieuwe trailer G.I. Joe: Retaliation Na de acht personageposters zien we nu een nieuwe trailer van de film G.I. Joe: Retaliation. In het vervolg op G.I. Joe: The Rise of Cobra nemen de Joe’s het niet alleen op tegen hun aartsvijand, Cobra, maar ook tegen bedreigingen vanuit de regering die [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 568 weergaven
We zouden eigelijk met z'n allen die anti-piracy moeten DDossen O0
Laatste reactie door Willemw, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 567 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38875.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Zal het proberen, bedankt! Post Merge: juni 27, 2009, 01:40:48 pm ik kan de file ook niet uitpakken.. maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit want met wiu 1.1 zegt ie dat de file goed geupdate is alleen de size is wrong. Lezen met deamon tools kan die niet, waarschijnlijk omdat het een wii game is euw ik wist niet dat het om een wii game ging? xD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
Visual Basic
door eddd3- 0 reacties
- 567 weergaven
hallo, ik wil graag een stream video player maken met Visual basic 2008 nu heb ik gewoon een nieuw project aangemaakt in Visual Basic 2008 en in het venster een Windows Media Player geplaatst naast de mediaplayer heb ik een Button/knop gezet met als code axwindowsmediaplayer1.URL = "http://www.southpark.nl/episodes/1314/'' maar hij wil niet gaan bufferen/laden dus hoe kan het? sorry voor de onduidelijke uitleg....
Laatste reactie door eddd3, -
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 567 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 566 weergaven
Wel on topic blijven he.
Laatste reactie door Joran-PCM, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Howling Een man wordt verbrand in zijn auto gevonden. Rechercheur Sang-Gil krijgt de zaak toegewezen, maar wil deze in eerste instantie niet aannemen. Hij denkt dat het om een simpele zelfmoord gaat, en het helpt hem niet om de promotie te krijgen waar hij naar verlangt. Ondertussen krijgt hij ook [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 566 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 0 reacties
- 566 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Puss in Boots (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD. Puss in Boots, een van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty en de straatkat Kitty op zoek [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 566 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 566 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
- 0 reacties
- 566 weergaven
@DHJR Ik heb dit 2x keer geprobeerd. Ik kom niet in recovery menu. Ik zal morgen effe vaker proberen. Helaas nu niet genoeg tijd. Bedankt alvast, ik kom hier later op terug. Thx O0 Post samenvoeging: december 26, 2010, 19:44:20 Na paar keer opnieuw in recovery menu te komen is dit nog steeds niet gelukt... Ik volg de juiste stappen zoals hierboven beschreven. :'(
Laatste reactie door kniffie73,