Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 548 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 548 weergaven
hallo ik had even een vraag, bij mij werkt de mass effect downloadble content helmaal na het installeren en downloaden, maar als ik het bij mn vriend op de pc probeer te zetten blijf ik het bericht krijgen van unable to authorize the listed dlc ook een patch bleek niet te helpen entitlement bestandje voor de dlc's deed gwn zn werk zoals het bij mijn pc ook deed, en na dat werkte alles maar bij mn maat krijgt hij nog steeds de unable to authorize dlc. Toen ik de wat nieuwere entitlement v2 probeerde te runnen kreeg ik error over cache of zoiets, dus wat ik ook probeer krijg ik dus de downloadble contents van mass effect 2 niet aan de praat. misschien heeft dit iets te mak…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 547 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 0 reacties
- 547 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39478.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Ik draai altijd (best) veel progjes. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: Sites?
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 546 weergaven
bekijk deze site eens hier staan heel veel losse nummers op en er komen elke dag weer nieuwe bij.
-
- 0 reacties
- 546 weergaven
Check dit es: http://www.binsearch.net/index.php?q=Dog+Whisperer+-+Cesar+Millan+-+season+2+-+The+Dog+Whisperer+Season+2&m=&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=365&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=date Wel payservertje nodig!
Laatste reactie door jonkebonk, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
vast nog wel 400 euro. hoe oud is ie precies?
- 0 reacties
- 546 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
- 0 reacties
- 545 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39594.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
Ik heb zo het gevoel dat er vandaag een crack komT!! :
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 544 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
Internet Winkels
door PCgamer- 0 reacties
- 544 weergaven
Beste duken members, Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ebay winkel te beginnen maar ik weet niet waar ik moet starten en hoe heeft iemand wat tips voor me hoe je het best te werk kan gaan. (zijn er ook duken members die zelf een webwinkel beheren?) Alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 :'( ik weet echt niet meer wat ik moet doen het allerbelangrijkste is dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. O0 mvg spijdie O0
Laatste reactie door firecrack, -
Re: LCD TV
door stefjuh- 0 reacties
- 543 weergaven
ik zal vanavond ff een foto plaatsen met de duken site open dan kun je het zelf zien!
Laatste reactie door stefjuh, -
Office 2010 professional
door Gast miekje1966- 0 reacties
- 543 weergaven
Hallo, Ik ben Annemiek en nieuw op dit forum. Via via kreeg ik het adres van deze site door, dus vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik heb de volgende vraag. Ik het Office 2010 Professional geinstalleerd met de productkey van een vriendin. Nu moet ik de programma's via internet aanmelden, want anders kan ik er maar 29 dagen gebruik van maken. Wat is handig om te doen? Alvast bedankt voor de reactie.
-
- 0 reacties
- 543 weergaven
Dat begin is gemaakt met Windows Movie Maker. (zit standaart bij windows xp) En de rest heeft hij gewoon erin geknipt
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 542 weergaven
hallo, Ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura en hem geïnstalleerd... als ik hem wil spelen klik ik op de snelkoppeling en dan op play. dan krijg je zo'n beginstukje en daarna klik ik op ''new'' en yes. dan gaat ie laden maar dan is opeens het beeld weg en staat er ''Fallout 3 werkt niet meer'' Wat nu?
Laatste reactie door roykev3,