Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 571 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
ik sluit mijn laptop aan via hdmi aan op mijn lcd tv.
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 571 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
ik zal het proberen misschien werkt het O0 Post Merge: september 25, 2009, 11:21:16 am Op welk systeem moet ik het herinstalleren de gene die het ontvangt of de gene die verzend
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Inderdaad, ik snap niet waarom sommige mensen steeds commentaar geven op martijn1, is helemaal niet nodig. :-[
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
er is een nieuwe patch heb ik gezien : 1.0.3.3. is er hier al een crackpatch voor?
Laatste reactie door laureens, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 570 weergaven
Oh... Okay bedankt en sorry voor z'n domme vraag :redface: Ik denk dat ik al mijn vragen heb gesteld~! SUPER BEDANKT ALLEMAAL VOOR JULLIE HULP~! O0 O0 O0
Laatste reactie door iKaos, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 570 weergaven
bedankt rimpellaaf
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 570 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit is een nieuwe release van Girl Model Documentaire over de dertienjarige Nadya, die in Siberië opgroeit maar aan het werk kan als model in Tokio. Het pessimisme van Nadya’s modelscout Ashley over de modellenwereld neemt echter steeds meer toe. Regie: David Redmon, Ashley Sabin Met: Ashley Arbaugh, Rachel Blais [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40097.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Check dit es: http://www.binsearch.net/index.php?q=Dog+Whisperer+-+Cesar+Millan+-+season+2+-+The+Dog+Whisperer+Season+2&m=&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=365&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=date Wel payservertje nodig!
Laatste reactie door jonkebonk, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 568 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 568 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 568 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: servertijd
door Valcorb- 0 reacties
- 568 weergaven
Inderdaad
Laatste reactie door Valcorb,