Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 581 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
Ja dit mag dus niet he! Directe links naar illegaal materiaal is verboden
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40097.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 580 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 1 reactie
- 580 weergaven
Ik zit nu te twijfelen tussen twee soorten namelijk de Logitech 5.1 Speakerset X-530 en de Logitech 5.1 Speakerset X-540 Welke zou beter zijn (ook kwa prijs-kwaliteits verhouding)??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Check dit es: http://www.binsearch.net/index.php?q=Dog+Whisperer+-+Cesar+Millan+-+season+2+-+The+Dog+Whisperer+Season+2&m=&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=365&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=date Wel payservertje nodig!
Laatste reactie door jonkebonk, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
dat liedje is zo grappig ;D ik heb hem alleen als liedje (zonder filmpje dus)
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
ik sluit mijn laptop aan via hdmi aan op mijn lcd tv.
Laatste reactie door rubsub, -
- 1 reactie
- 579 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 579 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
test
door svenholtman- 0 reacties
- 579 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: servertijd
door Valcorb- 0 reacties
- 579 weergaven
Inderdaad
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
Ja ik heb er wel 1 ben ik zelf nu ook aan het downloaden, en dan kan je kiezen of je 32bit wil of 64bit: [modbreak]Nogmaals, links naar pagina's waar illegale content op staat zijn niet toegestaan. Volgende keer volgt een waarschuwing omdat dit de 2e keer is [/modbreak] :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 578 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
Laatste reactie door lser, -
DutchBits.org
door Gast CPX- 1 reactie
- 578 weergaven
Nieuwe Nederlandse torrentsite: http://dutchbits.org We zijn nog druk bezig om te site naar het Nederlands te vertalen, maar de basis is bijna al helemaal vertaald. Kom gerust eens langs.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
ik zal het proberen misschien werkt het O0 Post Merge: september 25, 2009, 11:21:16 am Op welk systeem moet ik het herinstalleren de gene die het ontvangt of de gene die verzend
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Inderdaad, ik snap niet waarom sommige mensen steeds commentaar geven op martijn1, is helemaal niet nodig. :-[
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 577 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan