Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 516 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 516 weergaven
dit al gedaan? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 516 weergaven
One for the Money Stephanie zit in zak en as als ze haar auto en baan kwijtraakt. Om snel wat geld te verdienen gaat ze werken bij het premiejagers-bedrijf van haar neef. Daar moet ze Joe Morelli oppakken. Toevallig was hij ook degene die haar hart brak op de middelbare [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: rap site
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 516 weergaven
Ik zal je helpen Hier op deze site heb je echt alles aan rap en hip hop muziek elke dag komen er nieuwe albums en singels op te staan.
-
- 0 reacties
- 515 weergaven
ik heb ook een tweede, Big momma 3;)
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Die versie werkt wel, een vriend van me heeft hem al op de xbox, heb hem daar al even gespeeld. Echt een vet spel. Er staan nu ook een paar (fake) Prototype PC releases op de welbekende torrentsites.. Maar die zijn er al afgegooid.
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
De download is nieuw van Inseparable De jonge ingenieur Li gaat door een moeilijke periode in zijn leven. Hij ondervindt zowel op zijn werk, als thuis met zijn vrouw Pang problemen. Dat alles verandert, wanneer hij de mysterieuze Amerikaanse vreemdeling Chuck ontmoet, die een grote impact op zijn leven heeft. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 515 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 515 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 515 weergaven
Dit is een nieuwe release van Gun Rich (50 cent) en Angel (Val Kilmer) zijn twee vrienden wier vriendschap op de proef gesteld wordt als ze betrokken raken bij de illegale wapenhandel. We volgen de wapens van producent tot verkooppunt om vervolgens, na gekocht te zijn door de consument, in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 515 weergaven
moet je instellen in de bios :
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 514 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 514 weergaven
Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Releasedatum: 12-08-2012 Bestandsnaam: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Grootte: 2,2 MB Type: Android Op de markt Beschrijving Maak je eigen klok widget ontwerp. Ultieme oplossing voor al uw home-scherm modders. U kunt ofwel minimalistische [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 514 weergaven
Bump! http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf http://pinochan.net/flash/etc/pedobear.swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 514 weergaven
Gevonden Amphibious Tijdens een research expeditie op zee, stuit biologe Skylar Shane op een groep smokkelaars. Met de hulp van kapitein Jack Bowman probeert ze een jongen uit handen van de smokkelaars te redden. Wanneer Skylar en Bowman de jongen hebben gered, begint de nachtmerrie. Er blijkt iets te schuilen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 514 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Release Info Release Group: DeBTPDA ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Releasedatum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Grootte: 21 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving Het meest opwindende van aviaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 514 weergaven
Unieke download van Comme un Homme De rustige 16-jarige Louis is de zoon van de directeur van de middelbare school en heeft nooit in de problemen gezeten. Zijn beste vriend Greg is echter zijn tegenpool: provocerend, boos, gewelddadig en van school gestuurd wegens fysieke bedreigingen tegenover Camille, de jonge lerares [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 513 weergaven
AVG FREE is de beste ervoor! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
Haunted-RELOADED Haunted-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Haunted-RELOADED Releasedatum: 23 november 2012 Retail Datum: TBA Bestandsnaam: RLD-hted Bron: DVD Grootte: 2,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamcatcher Ontwikkeld door: HMH Interactive Op de markt Beschrijving Sinds het verliezen van haar kleine zusje Emily [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 513 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 513 weergaven
Deze release is nieuw van Lockout Een man zit onschuldig in de gevangenis op verdenking van spionage. Hij krijgt zijn vrijheid terug als hij de dochter van de president redt uit een buitenaardse gevangenis die is overgenomen door de gevangenen. Regie: James Mather, Stephen St. Leger Met: Guy Pearce, Peter [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 513 weergaven
spam