Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 647 weergaven
Gevonden No In 1988 krijgt Chili een keuze, ze kunnen bepalen met een simpele ‘SI’ of ‘NO’ of het regime van dictator Pinochet stopt of niet. Reclamehunk René Saavedra (“Gael García Bernal”) wordt gevraagd om hét gezicht te worden van de ‘NO’ campagne. Regie: Pablo Larraín Met: Gael García Bernal, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
Re: Help mij ik kom er niet meer uit
door Gast skinny242- 0 reacties
- 646 weergaven
Kijk ook eens of advance system care niet iets voor je is!
-
- 0 reacties
- 646 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39984.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 645 weergaven
Mooie post man! Duidelijk en goed opgezet! +
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
eShop Nieuws Week 15 Deze week niet veel soeps in de eShop, naast Zelda voor de Virtual Console (3DS) zien we nog 2 DSiWare titels (Crystal Caverns is een rip-off van Luxor, I Must Run van Canabalt) en Street Fighter II voor de Virtual Console op de Wii. Virtual Console [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 645 weergaven
Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Releasedatum: 12-08-2012 Bestandsnaam: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Grootte: 2,2 MB Type: Android Op de markt Beschrijving Maak je eigen klok widget ontwerp. Ultieme oplossing voor al uw home-scherm modders. U kunt ofwel minimalistische [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 645 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 0 reacties
- 645 weergaven
Fantastische Veronica Meimaand Filmmaand op komst Twintig jaar geleden, toen wij nog kleine filmliefhebbertjes waren was de Veronica Meimaand Filmmaand iets waar we al weken van tevoren klaar voor zaten. Mega blockbusters kwamen al op tv ver voordat ze op videoband te huur waren, en er zat ook geen reclame [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 645 weergaven
laat maar .. ik koop hem wel gewoon in de winkel ...
Laatste reactie door loesJ..., -
- 1 reactie
- 645 weergaven
Deze kun je beter in de Bazaar plaatsen volgensmij
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 645 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36661.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 644 weergaven
[modbreak=Wesley] Geen directe link naar downloads [/modbreak]
Laatste reactie door bilal 1999, -
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 644 weergaven
-
- 0 reacties
- 644 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 644 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik Post Merge: september 16, 2009, 10:52:55 am Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik het werkt
Laatste reactie door Sas1963, -
pc samenstellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 644 weergaven
Een vriend van mij wil binnenkort misschien een nieuwe pc kopen, en hij wil iets waar hij fatsoenlijk spelletjes op wil spelen, en mee kan downloaden(daarvoor de 1TB harde schijf), ik heb dit samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B207293%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B215538%5D=1&product%5B2124%5D=1&product%5B86555%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B103453%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B198786%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B78934%5D=1 Past dit in de behuizing? Of hebben jullie nog andere suggesties?(zou je later nog zelf een …
-
Office 2010 professional
door Gast miekje1966- 0 reacties
- 644 weergaven
Hallo, Ik ben Annemiek en nieuw op dit forum. Via via kreeg ik het adres van deze site door, dus vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik heb de volgende vraag. Ik het Office 2010 Professional geinstalleerd met de productkey van een vriendin. Nu moet ik de programma's via internet aanmelden, want anders kan ik er maar 29 dagen gebruik van maken. Wat is handig om te doen? Alvast bedankt voor de reactie.
-
- 0 reacties
- 644 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37373.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,