Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 491 weergaven
Is er ook ergens een download van een Nederlands Taalpack? want ik heb de torrent gedownload en nu kan ik alleen in Engels, Deens en nog wat spelen. Maar geen nederlands. Weet iemand hier wat op? Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Mekke- 0 reacties
- 491 weergaven
heey iedereen.. ik heb een vraagje (niet de enige hier xD) maar ik heb de sims 3 maar het zijn helemaal geen .iso of .rar bestanden 0.o kan iemand mij helpen ? het is namelijk een rzr-sims3.001/002/003ect echt vaag... * laat maar oplossing gevonden!
-
- 0 reacties
- 491 weergaven
Three Stooges Van de onnoemelijk grappige Farrelly Brothers (There’s Something About Mary) komt deze moderne versie van het klassieke komische trio: The Three Stooges! Als peuters worden Moe, Larry en Curly achtergelaten voor de deur van een non-conventioneel weeshuis. Ze groeien op tot volwassenen terwijl ze elkaar met de vingers [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 491 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
Ik haat dit echt!
Laatste reactie door gilly1993, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
Punishment Het leven van Hunter Isth komt helemaal overhoop te liggen als zijn jonge dochter wordt doodgereden door een dronken tiener. Iedereen ziet dat Hunter wordt verscheurd door verdriet en woede. Dan is hij plotseling verdwenen. Men beweert dat hij is verhuisd naar de bossen van Braiden Woods. Naarmate de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 491 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40030.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 491 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
De Mol wou juist winnen in die busrace. Want als de mol in de winnende bus zat ging er iets van 3000 van de pot af. Dus Patrick zou best een mol kunnen zijn, pech voor hem dat de versnellingsbak kapot ging
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
dat is waar back ontopic again! een vraag hoeveel van deze spellen heb je op je psp staan? dus eigenlijk hoeveel gb memorycard heb je?
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37401.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 489 weergaven
ik heb ook een tweede, Big momma 3;)
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 489 weergaven
Reeks foto’s uit Dredd Het wachten blijft nog steeds op de eerste trailer van de film Dredd van regisseur Pete Travis (Vantage Point, 2008). Tot die tijd blijven de stills uit de comicverfilming binnendruppelen. Hieronder zie je wederom een reeks foto’s waarop onder meer titelrolspeler Karl Urban (Red, 2010) en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 489 weergaven
Ik heb nog even een vraagje hier : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29779.25 Is zijn processor beter dan die van mij?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 489 weergaven
Weet iemands waar ik de 64-Bit versie van Windows Vista Ultimate of Home Premium kan downloaden via Torrents?
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 489 weergaven
Zal het proberen, bedankt! Post Merge: juni 27, 2009, 01:40:48 pm ik kan de file ook niet uitpakken.. maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit want met wiu 1.1 zegt ie dat de file goed geupdate is alleen de size is wrong. Lezen met deamon tools kan die niet, waarschijnlijk omdat het een wii game is euw ik wist niet dat het om een wii game ging? xD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 489 weergaven
Oke en later als windows 7 uitkomt dan ook de 64bit versie nemen?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 489 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 488 weergaven
Unieke download van W.E. Engeland, 1936. De Amerikaanse Wallis Simpson heeft het hart van koning Edward VIII veroverd, maar trouwen mag niet. De Kerk laat Edward via de minister president de keus: de gescheiden Wallis óf de troon. Hij volgt zijn hart en besluit na nog geen jaar koningschap af [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 488 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 488 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 488 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Aw:Ice age 2
door Gast Heinen- 0 reacties
- 487 weergaven
IND33 schreef: Bedankt man, tis natuurljk wel jammer dat de kwaliteit crap is, maar ja, tis illegaal dus.... Ik heb net ook Ice Age 2 van een P2P programma nar binnen gehaald, maar deze is in \'t Spaans
-
- 0 reacties
- 487 weergaven
Dit is een nieuwe release van Vampire Dog Ace is net in een nieuwe buurt komen wonen. Hij is eenzaam. Gelukkig stuurt zijn opa hem het hondje Fang. Ace belooft goed voor Fang te zorgen, maar hij weet dan nog niet dat er iets raars met zijn nieuwe huisdier aan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,