Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 554 weergaven
Volgens mij ligt het aan de brander van mijn laptop, ik ga vanavond eens langs bij de computer winkel.
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Geachte leden,wie kan me helpen...Spellen voor de x box 360 Ik heb Fifa 2010 South Africa en Splitter Cell Convection gedownload,het waren dvd en iso bestanden gecontroleerd met abgx ze waren staelth ik heb diverse malen geprobeerd deze met Img Burn te branden komt telkens met het bericht I/O Error. Ik heb verschillende spellen van andere popsters van nieuwsgroepen gedownload,maar het blijft zo. Ik heb de layerbreak goed ingesteld. Ik gebruik nieuwe Verbatim DL Wie kan mij helpen.. Mvg.thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Ja, staat ook in mijn 1e post. [A]Impy: Mijn fysiek adres zie ik niet in de dropdown menu staan om te kiezen bij welke computer deze poorten open moeten... Het fysiek adres van mijn laptop begint met 00-21-5D... staat er niet tussen. :| Ik heb ook geprobeerd mijn static IP in te vullen, maar de poort blijft gesloten... Bij alles. D: Post samenvoeging: februari 25, 2010, 21:41:08 Toch lastig hè.
Laatste reactie door November, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
veel te lang
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Heey. Ik zag dit nog voorbijkomen: http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=473&e=1 Maarja waarschijnlijk heb je met een samenstelling van Tom/michel wel een betere prijs/kwaliteit verhouding.. Je kan hem ook nog zelf configureren. Jamie :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
http://guides.macrumors.com/SSH_into_your_iPod_touch_%28Windows%29
Laatste reactie door Wous, -
Re: Een spel gemount lukt niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 552 weergaven
Ik heb het gekopieerd. Mijn engels is a wayyy better
-
- 0 reacties
- 552 weergaven
Assassin’s Creed 3 v1.01 Cracked-THETA Assassin’s Creed 3 v1.01 Cracked-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Assassins.Creed.3.v1.01.Cracked-THETA Releasedatum: 20-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.v1.01.Cracked-THETA Bron: DVD9 Grootte: 15,3 GB Regio: GRATIS Genre: Actie Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy Op de markt Beschrijving Tegen de achtergrond van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 552 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvang geavanceerde functies snel! [...] Het volledige artikel bekijken
test
door svenholtman- 0 reacties
- 552 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: Datum Spots
door HQ78- 0 reacties
- 552 weergaven
Ik heb dl2d als payserver,maar zoals jij het beschreven had lukte me het niet.Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken.Dus ik heb news2.neva.ru nu gewoon ingevuld als standaard in het inlogscherm.verder geen wachtwoord.dl2d heeft een retentie van 600 dagen"plus
Laatste reactie door HQ78, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39927.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
wat moet ik daar dan downloaden?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
Jup, en deze gaan we natuurlijk ook kijken in de Bioscoop. Het zijn twee films, de 2 topics zijn dus prima
Laatste reactie door Duken, -
Re: LCD TV
door stefjuh- 0 reacties
- 550 weergaven
ik zal vanavond ff een foto plaatsen met de duken site open dan kun je het zelf zien!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Release Date: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 550 weergaven
Ze zijn nog niet verkocht. Wat wil je er voor geven? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38932.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 549 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 548 weergaven
k
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 548 weergaven
De download is nieuw van Take Het leven van Ana en Saul komen samen in dit meeslepende en aangrijpende verhaal. Twee cruciale dagen waarvan één in het verleden ontvouwen zich als Ana naar de gevangenis rijdt om de executie van Saul bij te wonen. Zeven jaar lang heeft hij haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,