Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 626 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37373.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: Larry Crowne (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast gilda57- 0 reacties
- 625 weergaven
Bedankt en groetjes
-
- 0 reacties
- 625 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Heeft iemand interesse om met mij een payserver te delen? De reden is dat ik deze tijd niet teveel geld uit wil geven, en aan 8:2=4 lijntjes wel genoeg heb. Somebody? Gr. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 625 weergaven
ik sleep die crack gewoon over de spel, de crack zit ook bij de spel in mijn station schijf, bij nfspu2,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Ik moet die Cr*ck hebben! Anders word ik Gek!!! :D
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
3 Politiebusjes aan de overkant van de straat, geen idee wat er aan de hand is.
Laatste reactie door steffris, -
GigantTorrents
door rodney12- 1 reactie
- 625 weergaven
hallo gebruikers/leden, wij gaan een torrentsite oprichten genaamt: GigantTorrents wij zoeken: uploaders moderators beheerder systeembeheerder
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 625 weergaven
-
- 0 reacties
- 625 weergaven
moet je instellen in de bios :
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 624 weergaven
Oh... Okay bedankt en sorry voor z'n domme vraag :redface: Ik denk dat ik al mijn vragen heb gesteld~! SUPER BEDANKT ALLEMAAL VOOR JULLIE HULP~! O0 O0 O0
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
download even de laatste nero dat is het makkelijkste en wijst zich van zelf! mocht je vragen hebben. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
Re: Gezocht Trance / Techno albums
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 624 weergaven
Hier op deze site staan echt super veel trance albums en techno en house eigelijk wel van alles bekijk het maar
-
- 0 reacties
- 624 weergaven
Unieke download van Comme un Homme De rustige 16-jarige Louis is de zoon van de directeur van de middelbare school en heeft nooit in de problemen gezeten. Zijn beste vriend Greg is echter zijn tegenpool: provocerend, boos, gewelddadig en van school gestuurd wegens fysieke bedreigingen tegenover Camille, de jonge lerares [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 624 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
Re: LCD TV
door stefjuh- 0 reacties
- 623 weergaven
ik zal vanavond ff een foto plaatsen met de duken site open dan kun je het zelf zien!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Andy – Siri for Android Full v3.9 Android-P2P Andy – Siri voor Android volledige v3.9 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.9 . Android-P2P Release Date: 23-06-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v3.9.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 622 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin,