Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 523 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
- 523 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 523 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 0 reacties
- 523 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 523 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 522 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31663.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Nieuwe LCD TV aanschaffen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 522 weergaven
Helaas heb je al besteld maar ik ben zeer tevreden over de Sony Bravia series... Echt goed om op te gamen, film kijken etc...
-
- 4 reacties
- 522 weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
Laatste reactie door Netski-Shots, -
Re: Photoshop Hulp
door Sprock- 0 reacties
- 522 weergaven
wow na een hele lange tijd niet meerhier te zijn ga ik dit eens proberen want ik wil niet eigen dunk zijn, maar Photosho is best mijn ding ! Ik ga het voor je proberen, tenzij je het niet meer nodig hebt? Omdat het volgens mij al best lang geleden is gepost? PB me anders even? Sprock.
Laatste reactie door Sprock, -
- 0 reacties
- 522 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Jackass 3D (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast arjan12345- 3 reacties
- 522 weergaven
thnx neem ik mee!!
-
- 0 reacties
- 522 weergaven
Gevonden Aahh! Zombies!! Ooit al het gevoel gehad dat het leven aan je voorbijgaat? Dat er nooit iets zal gebeuren dat je bestaan een totaal andere wending zal geven? Mike, Tim, Cindy en Vanessa, vier twintigers, passen perfect in dat plaatje, totdat ze in aanraking komen met een giftige groene [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 521 weergaven
::)hallo, het enige wat je hoeft te doen is niet naar deze aardige mensen luisteren :cool2: (die denken het te weten) :-\ en vooral niet opnieuw installen, stuur me ff pm en dan heb ik een gegarandeerde tool voor je. Grtz, JWA.
Laatste reactie door w7jeroen, -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
- 521 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Series Empire of the Word
door Gast khrachara- 0 reacties
- 521 weergaven
Series Empire of the Word A Reader's Journey E02 - Learning to Read English | F4V | H264 1575 kbps 29.970 fps | 640 x 480 | AAC 192 kbps 44 KHz Stereo | 52 mns | 585 MB Genre: Documentary Economic conditions and physical disabilities have denied the magic of readingâ€â€a gift so basic as to be taken for grantedâ€â€to innumerable people. This program hosted by Alberto Manguel looks at how impediments to literacy are being overcome through the stories of literacy campaigns in Toronto and the Webequie First Nation, Canada, and a case study of how author Howard Engel copes with his struggle to regain his reading ability in the aftermath of a stroke. In addition, t…
-
Re: Help mij ik kom er niet meer uit
door Gast skinny242- 0 reacties
- 521 weergaven
Kijk ook eens of advance system care niet iets voor je is!
-
- 0 reacties
- 521 weergaven
Hallo, Ik heb Daemon Tools gedownload en geinstalleerd en pc opnieuw opgestart. Maar als ik hem dan wil openen laad hij, maar komt er niks te voorschijn. Iemand een idee? Groetjes
Laatste reactie door nilshoorn, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Ooh ooke ....Damn > ik was aan het sparen voor een 4890 . en nog wat over die M850 http://www.speurders.nl/overzicht/computers-hardware/diversen-en-overige/cooler-master-real-power-m850-850watt-45310637.html En wat is er eigenlijk beter aan de HX850 ? Post Merge: augustus 14, 2009, 09:23:29 am En nog wat over Crossfire ik ga dus een directx 11 kaart kopen volgend jaar als het goed is komen ze dan uit en dan wil ik die met mijn directx10 kaart in crossfire zetten kan dat. En ik had gelezen op de doos dat het x8x8 crossfire is bij dit moederbord http://azerty.nl/8-1126-198869/gigabyte-ga-ma790xt-ud4p-moe.html?tab=tech_specs maar op de site staat dat het ook …
Laatste reactie door Maddock, -
- 2 reacties
- 521 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd, -
Aw:Ice age 2
door Gast Heinen- 0 reacties
- 520 weergaven
IND33 schreef: Bedankt man, tis natuurljk wel jammer dat de kwaliteit crap is, maar ja, tis illegaal dus.... Ik heb net ook Ice Age 2 van een P2P programma nar binnen gehaald, maar deze is in \'t Spaans
-
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 520 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 520 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Paul (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast artanis- 3 reacties
- 520 weergaven
thanks
-
- 0 reacties
- 519 weergaven
hoe veel mensen zijn er onlline in de server en ik heb een pach 3.20 hoe kan ik die pach dawlonden
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 519 weergaven
hee dankje ik zal het deze week even uitproberen. O0 groetjes voilier Post Merge: mei 19, 2009, 09:11:55 pm hee hallo daar ben ik weer. heb subsync nog een keer geprobeerd maar het bleef het zelfde gedonder. dus ben ik gegaan voor Subtitle Workshop, dat was downloaden en installeren en hij staat op de computer. super bedankt nu alleen nog de uitleg begrijpen die in de link zit die je me gestuurd hebt. pffff. soms voel ik me toch wel een beetje blond hoor. dus als je nog goede tips voor me hebt, hoor ik ze graag van je/jullie [img width=159 height=75]http://i43.tinypic.com/z0cp0.jpg groetjes violier
Laatste reactie door violier,