Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit is een nieuwe release van Gun Rich (50 cent) en Angel (Val Kilmer) zijn twee vrienden wier vriendschap op de proef gesteld wordt als ze betrokken raken bij de illegale wapenhandel. We volgen de wapens van producent tot verkooppunt om vervolgens, na gekocht te zijn door de consument, in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 618 weergaven
Ik zit nu te twijfelen tussen twee soorten namelijk de Logitech 5.1 Speakerset X-530 en de Logitech 5.1 Speakerset X-540 Welke zou beter zijn (ook kwa prijs-kwaliteits verhouding)??
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Bioscoop releases week 18 Onderstaande titels zijn vanaf vandaag te bekijken in de bioscoop. Voor tijden en reserveren gebruik je natuurlijk onze bioscoopagenda The Vow (2012) Regie: Michael Sucsy Cast: Rachel McAdams | Channing Tatum | Jessica Lange | Sam Neill Een man (Channing Tatum) probeert de liefde van zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 618 weergaven
ik zal het proberen misschien werkt het O0 Post Merge: september 25, 2009, 11:21:16 am Op welk systeem moet ik het herinstalleren de gene die het ontvangt of de gene die verzend
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
WinZip Courier
door Gast khrachara- 0 reacties
- 616 weergaven
WinZip Courier v3.0.9308 | 10 MB WinZip Courier will help you automatically reduce the size of your email attachments and ensure their confidentiality. With state-of-the-art file compression and encryption technology, Courier delivers the power of WinZip where it’s needed most - your email system. This easy-to-use tool seamlessly integrates with your email application to automatically zip and protect outgoing files as you work. Simply write your email, attach your files, and click Send - Courier does the rest! Because it works behind the scenes with your system, Courier takes the worry and frustration out of emailing attachments without adding any unnecessary…
-
- 0 reacties
- 616 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
] Ik ook!
Laatste reactie door bobb17, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40519.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
weet iemand een site waar je een pc in elkaar kan setten maar niet in elkaar hoef te zetten want weet niet hoe moet [modbreak=modbreak door Impy] Maak even zelf een topic aan met je vraag. [/modbreak]
Laatste reactie door antibull1, -
Internet Winkels
door PCgamer- 0 reacties
- 615 weergaven
Beste duken members, Ik zit er al een tijdje aan te denken om een ebay winkel te beginnen maar ik weet niet waar ik moet starten en hoe heeft iemand wat tips voor me hoe je het best te werk kan gaan. (zijn er ook duken members die zelf een webwinkel beheren?) Alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Gevonden Aahh! Zombies!! Ooit al het gevoel gehad dat het leven aan je voorbijgaat? Dat er nooit iets zal gebeuren dat je bestaan een totaal andere wending zal geven? Mike, Tim, Cindy en Vanessa, vier twintigers, passen perfect in dat plaatje, totdat ze in aanraking komen met een giftige groene [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Nieuwe leden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39651.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 614 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Puss in Boots (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD. Puss in Boots, een van de meest geliefde personages uit het Shrek-universum, gaat over de hilarische en moedige avonturen van Puss wanneer hij samen met het meesterbrein Humpty Dumpty en de straatkat Kitty op zoek [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Pc kopen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 614 weergaven
Ik heb zelf ook wat samengesteld, kan dit i.v.m. de grootte van de kast(18 x 46.4 x 40,, of moet ik een grotere kast hebben, en moet er geen geluidskaart bij, of zit die er automatisch bij? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194642%5D=1&product%5B91501%5D=1&product%5B81313%5D=1&product%5B213565%5D=2&product%5B65220%5D=1&product%5B118928%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B53588%5D=1&product%5B7517%5D=1
-
- 0 reacties
- 614 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Watch Een groep vrienden vormt een burgerwacht in hun woonwijk om meer tijd met elkaar door te brengen en even aan het familieleven te kunnen ontsnappen. Echter, wanneer de groep een complot ontdekt dat de hele wereld bedreigt, zullen ze tot actie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Post Merge: juli 27, 2009, 04:47:11 pm Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vrien…
Laatste reactie door martijn1, -
Downloading...
door Deeeemy- 0 reacties
- 614 weergaven
Hallo, ik was dus een firmware update aan het doen, en zoals gewoonlijk valt mijn laptop weer uit. en nu blijft mijn Sgs2 hangen op Downloading... do not turn of target!! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Maat: 2 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 613 weergaven
Moderate chat Toegang tot moderatiecentrum Modereer board Voeg topics samen Bewerk polls Sta deze gebruiker het gebruiken van [mod] toe? Verwijder topics Zet topics op slot Verplaats topics Maak topics sticky Markeer topics als opgelost
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 613 weergaven
thnx voor reactie! Ik ga het probereren!
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti,