Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 483 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 483 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 482 weergaven
en heeft u de laatste DirectX versie? zoniet raad ik je aan even te updaten
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 482 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 482 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41133.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 482 weergaven
Jup, en deze gaan we natuurlijk ook kijken in de Bioscoop. Het zijn twee films, de 2 topics zijn dus prima
Laatste reactie door Duken, -
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 482 weergaven
-
- 0 reacties
- 482 weergaven
Gevonden No In 1988 krijgt Chili een keuze, ze kunnen bepalen met een simpele ‘SI’ of ‘NO’ of het regime van dictator Pinochet stopt of niet. Reclamehunk René Saavedra (“Gael García Bernal”) wordt gevraagd om hét gezicht te worden van de ‘NO’ campagne. Regie: Pablo Larraín Met: Gael García Bernal, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 482 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Incident George, Max en Ricky vormen een rockband en wachten op hun grote doorbraak. Ze werken in de tussentijd in de keuken van een extra beveiligd gekkenhuis en hebben geen persoonlijk contact met de patiënten. Op een avond net voor het eten, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 481 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
welke GEK trekt dan ook zo de stekker eruit?? :-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 7 reacties
- 481 weergaven
Voilla laat ik ook maar is wat posten: (UPDATED 2/5/2011) Free License keys Corel Video Studio Pro X4 HD (+ Download link) (Updated 2/5/2011) Photoshop Lightroom 3 FREE License Keys HD (Download link in Description) Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer Gamplay + CRACK (Updated 24/4/2011) Crysis 2 Multiplayer Gameplay + CRACK + Downloadlink (Updated version 24/4/2011)
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Post Merge: juli 27, 2009, 04:47:11 pm Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vrien…
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 481 weergaven
uTorrent uTorrent uTorRent uTorrent utorrent Utorrent
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 480 weergaven
Mijn hobby's zijn: Gamen Voetballen (c2) Pencak silat (<spreek uit als: pentjack silat:P) en Fruity Loops (<waar ik goed slecht in ben) <Mart> :peace:
Laatste reactie door Purpleforce, -
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 480 weergaven
Oke succes ermee!
-
- 0 reacties
- 479 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 479 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 479 weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 479 weergaven
Deze release is nieuw van Memorial Day Memorial Day, 1995. De dan 13-jarige Kyle Vogel vindt een koffer uit de Tweede Wereldoorlog terwijl hij op bezoek is bij zijn opa. Kyle mag 3 dingen uit de koffer pakken en zijn opa zal hem de verhalen die daar achter zitten vertellen. [...] Het volledige artikel bekijken
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 479 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 479 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 479 weergaven
vast nog wel 400 euro. hoe oud is ie precies?
Laatste reactie door Wous, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 478 weergaven
bedankt rimpellaaf