Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Multisim tekening
door PCgamer- 0 reacties
- 496 weergaven
Bovenstaande tekening moet ik namaken in het programma Multisim. [img width=620 height=465]http://img33.imageshack.us/img33/4269/multisim.png inmiddels het ik dit nagemaakt ^ Weet iemand hier hoe je de rest van de iconen toevoegt?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 496 weergaven
Unieke download van W.E. Engeland, 1936. De Amerikaanse Wallis Simpson heeft het hart van koning Edward VIII veroverd, maar trouwen mag niet. De Kerk laat Edward via de minister president de keus: de gescheiden Wallis óf de troon. Hij volgt zijn hart en besluit na nog geen jaar koningschap af [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 496 weergaven
Weet iemands waar ik de 64-Bit versie van Windows Vista Ultimate of Home Premium kan downloaden via Torrents?
Laatste reactie door iKaos, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 496 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
- 1 reactie
- 496 weergaven
Deze kun je beter in de Bazaar plaatsen volgensmij
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 496 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 496 weergaven
Unieke download van Knockout Dan Barnes heeft zijn tumultueuze bestaan als bokser vaarwel gezegd en gaat aan de slag als conciërge in een middelbare school. Daar knoopt hij een speciale vriendschap aan met Matthew Miller, een nieuweling die het doelwit is van pesterijen. De pestkoppen worden aangevoerd door de arrogante [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 495 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 495 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: BMW business navigation europe
door Gast kikykuang- 0 reacties
- 495 weergaven
[modbreak=modbreak door Impy] deze post heeft niets te maken met het topic. [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 495 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39594.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 495 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40492.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 494 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd, -
Gears Of War 3 -
door Vico- 0 reacties
- 494 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]tekst voor release datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]tekst voor platform[/td] [td]Genre:[/td] [td]tekst voor genre[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]tekst voor uitgever[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]tekst voor systeemeisen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]tekst voor multiplayer elementen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]tekst voor ontwikkelaar[/td] [/table] verhaallijn: Extra informatie: bron Trailers & screenshots youtubetrailer screenshot/trailer sc…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Ok, bedankt! Werkt deze ook voor de iPod Touch 3G?
Laatste reactie door Bart', -
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 493 weergaven
SPAM
-
- 3 reacties
- 493 weergaven
XD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 492 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 492 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 492 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 492 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 492 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
- 0 reacties
- 492 weergaven
Nieuwe trailer G.I. Joe: Retaliation Na de acht personageposters zien we nu een nieuwe trailer van de film G.I. Joe: Retaliation. In het vervolg op G.I. Joe: The Rise of Cobra nemen de Joe’s het niet alleen op tegen hun aartsvijand, Cobra, maar ook tegen bedreigingen vanuit de regering die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 492 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly,