Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 469 weergaven
Misschien eens handig om de links Van DHRJ te bekijken Sent from my E130 using Tapatalk
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
American Pie: The Reunion De vriendengroep uit “American Pie” is weer terug. Alle personages keren terug voor de reünie van een school. Tijdens het weekend komen ze erachter wat er is veranderd en hoe hun vriendschap is ontwikkeld. Regie: Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg Met: Seann William Scott, Jason Biggs, Alyson [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 497 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher de originele v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! ‘ssLauncher de Original’ wordt de uitvoering van alle functies van ssLauncher (gratis versie). [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
Unieke download van Avengers: Age of Ultron Tony Stark (“Robert Downey Jr.”) wil zijn collega’s ietwat ontzien en ontwikkelt een AI-programma dat moet helpen met boeven vangen. Maar deze kunstmatige intelligentie is iets té slim en trekt al snel zijn eigen conclusies. Dus moeten de Avengers de handen weer ineen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:VCD stopt na 2 seconden in dvd speler
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gaat hij gewoon uit je dvd speler of spuugt hij de film eruit of begint hij opnieuw wat doet hij precies na die 2 seconden?? En heb je al vaker een vcd bekeken in je dvd speler?
-
Aw:vob bestand gebrand en geen beeld
- 1.3k weergaven
Heb je een dvd-speler die regiovrij is? Heb je een dvd-speler in je pc waar je hem op kan testen? Werkt ie daarin wel....
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
O0
Laatste reactie door Duken, -
LEES DIT FF SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
- 0 reacties
- 949 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 802 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 678 weergaven
hallo=http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 727 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Moet je als je de classic client hebt geinstaleerd je daar ook registreren? want je kan kiezen create account of play Wow. Wat moet je daar kiezen? Marciej123
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Pannekoeken zijn lekker /edit niet steeds mijn post verwijderen :knuppel:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Ik heb er dit van gebrouwen http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B199428%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B206692%5D=2&product%5B13354%5D=2&product%5B233251%5D=1&product%5B103144%5D=1&product%5B89010%5D=1 mischien kon ik beter voor de iets goedekopere harderschijf gaan gr stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Oké bedankt, ik kijk morgen eerst zelf wel. Dan leer ik er zelf ook nog wat van Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: december 29, 2010, 18:09:10 Hee, Ik kijk hier nu even rond in mn logboeken. En bij fouten staat heel vaak: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: nltdi Bron Atapi of Service control manager. Kan het zijn dat die vastloopt door internet? Want dan heb ik het volgens mij het meest of alleen. En is nltdi , Netlimiter? Want ik heb Netlimiter 3 gedownload..
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Deze release is nieuw van 170 HZ De onvoorwaardelijke liefde tussen twee dove tieners, de 19-jarige Nick en de 16-jarige Evy, gaat gepaard met stilte. Wanneer de ouders van Evy hun relatie afkeuren, besluiten ze te vluchten en zich schuil te houden in het wrak van een onderzeeër. Daar wordt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Gevonden Total Recall Welkom bij Rekall, het bedrijf dat dromen tot werkelijkheid kan brengen. Voor de fabrieksmedewerker Douglas Quaid klinkt deze trip als de perfecte vakantie om aan zijn frustrerende leven te ontkomen, ook al heeft hij een prachtige vrouw. Echte herinneringen van het leven als een super spion is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 919 weergaven
Unieke download van Toussaint Louverture Rond het begin van de negentiende eeuw was Toissaint de grote held van veel zwarte slaven. Hij was het die Haïti naar de onafhankelijkheid leidde. In deze biopic wordt het levensverhaal van Toussaint verteld aan de hand van een ondervraging die hij ondergaat wanneer hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 909 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:windows film afspelen met dvd
- 1.1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1.4k weergaven
Een avatar is een plaatje. Dus een liedje knippen of bewerken om het te gebruiken als avatar is niet mogelijk.