Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 414 weergaven
kijk hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html dan kan je rechts je specs invullen die je wilt. En dan uitkiezen
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 413 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 413 weergaven
Bert, of Henk
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 413 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Larry Crowne (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast gilda57- 0 reacties
- 412 weergaven
Bedankt en groetjes
-
- 0 reacties
- 412 weergaven
SPANJEEEEEEEEE8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 412 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]17 november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii, Nintendo 3DS[/td] [td]Genre:[/td] [td]Race[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Multiplayer elementen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]EA Black Box[/td] [/table] verhaallijn: Need for Speed: The Run is een …
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 412 weergaven
Bedankt voor de informatie. Maar wanneer je teveel files wil converteren met XtotDVD komt die zelf zeggen dat er teveel data is en NIET op de DVD kan. Post samenvoeging: mei 07, 2010, 11:47:06 Toch een probleem. Zijn geen ogv maar ogg bestanden (foutje van mij). Dus als ik die wil converteren met XtoDVD en zoek die op, dan wordt de extensie niet herkend in de converteerder. Is een serie in 6 delen (de flandriens), maar met 3 verschillende extensies. Vind enkel de 2 avi's en de mkv terug. de 3 ogg's niet, dus kan niet converteren.
Laatste reactie door MarcoPolo, -
- 0 reacties
- 411 weergaven
Mooie post man! Duidelijk en goed opgezet! +
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 411 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39927.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 411 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39722.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Profession: Heartbreaker, Heartbreaker (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast kees_fik- 0 reacties
- 411 weergaven
lijkt mij wel een aardige film. toch maar eens bekijken. gr kees
-
Eon Vue 9.5 xStream 9505325 Release 2790 (x86x64)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 411 weergaven
Eon Vue xStream 9,5 9505325 Version 2790 (x86/x64) | 3,25 GB Vue xStream bietet professionellen CG Künstlern ein komplettes Werkzeugset für die Erstellung und Darstellung außergewöhnlich reiche und realistische natürlichen Umgebungen in 3ds Max Maya, Lightwave, Cinema 4D und Softimage Greifen Sie auf alle Macht der Welt ' s führenden 3D Digital Nature Lösung direkt rom innerhalb Ihre bevorzugte Anwendung. Erstellen und Bearbeiten von wunderschön detaillierte natürlichen Umgebungen mit Ihrer Anwendung ' s Standard-Manipulatoren Render alles zusammen in 3ds Max, Maya, Lightwave, Cinema 4D oder Softimage mit voller Interaktion zwischen Vue und …
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 410 weergaven
Waaraan ?
Laatste reactie door MasterXDG, -
Re: Top-end PC
door iOrale- 4 reacties
- 410 weergaven
Foto's komen morgen, ben net van de scooter afgevaaAAAA BIEEERRR en ga zo slapen, nogal moe. Zal ik gelijk wat foto's maken van m'n hok, er ligt achter me zo'n 10.000 euro aan singels (vinyl platen)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 410 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41615.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Santos SCC-03 19" 903 mat zwart met wit/oranje letters Ritchey WCS Carbon N.v.t. Chris King Perdido (oranje) KCNC SC Bone Ergon GX3 Leichtbau Rotor SL2 25,4mm 105mm met Ti schroeven Rotor SP1 FRM zadelpenklem (oranje) Terry Liberator Rotor 3D met titanium as 175mm + 55-tands voortandwiel Aerozine bladboutjes (oranje) Chris King Bottom Bracket (oranje) Snubber t.b.v. Gates Carbon Drive N.v.t. Magura HS33 Magura HS33 Rohloff shifters 22-tands titanium achtertandwiel Gates Carbon riem DT Swiss XR4.1 Cer. 28-gts of Mavic XC717 Cer. 28-gts SON-naaf (zwart) Rohloff 8002 CC met QR (zwart) Sapim CX-Ray x28…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 409 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40915.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 408 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe monitor/tv, namelijk de samsung syncmaster b2430HD. Deze tv/monitor heeft dus full hd, maar nu weet ik niet welke kabel ik nodig heb voor de aansluiting pc>monitor. Ik heb nu een vga kabel aangesloten maar is het niet beter om een hdmi kabel aan te sluiten? MVG Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 408 weergaven
[gmod]Als je de huisregels had doorgelezen wist je dat je niet direct mag linken. Hiervoor een waarschuwing.[/gmod] Weet niet of er nl subs bij zitten...
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 0 reacties
- 407 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39592.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 407 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40200.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 407 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher de originele v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! ‘ssLauncher de Original’ wordt de uitvoering van alle functies van ssLauncher (gratis versie). [...] Het volledige artikel bekijken
Zien of xbox360 gebanned is
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 406 weergaven
Ik heb op marktplaats naar wat accesoires voor mijn xbox gezocht(chatpad, extra controller, netwerk adapter) en heb nu iemand die dit aan mij verkoopt, en misschien ga ik hier vandaag nog langs, maar er zitten ook 2 xboxen bij(alles bij mekaar kost net zoveel als met beide xboxen, dus die neem ik ook):1 met RROD en 1 die geflashed is maar niet gebanned(zegt hij), hoe weet ik zeker dan de geflashde niet gebanned is? Kan ik dit zien op het hoofdmenu ofzo? En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen? mvg, Niels
-
Source Code (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 406 weergaven
Source Code (2011) 720p BRRip | MP4 | English | 1h 33 min | 1280x720 | x264 - 1535 kbps | AC3 - 384 kbps | 1 023 MB Erscheinungsdatum: 1 April 2011 Stars: Vera Farmiga, Michelle Monaghan und Jake Gyllenhaal Writer: Ben Ripley Regie: Duncan Jones Rating: 7.7/10 von 53.907 IMDb Nutzer Genres: Thriller, Sci-Fi, Mystery I.M.D.B info Storyline: Colter Stevens, der US-Armee Hubschrauberpilot, dessen letzte Erinnerung ist in Afghanistan fliegen, wacht auf einer S-Bahn. Allerdings entdeckt er, dass er die Identität eines anderen Mannes angenommen. 8 Minuten später explodiert der Zug-und Stevens findet sich in einer Art Gondel. Er spricht dann mit jemandem …
Laatste reactie door Erwin.,