Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 337 weergaven
Ik heb ook gezocht voor brommer theorie op TPB maar kon er geen vinden, wat typen jullie in?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 1 reactie
- 335 weergaven
Ik heb via Vuze FIFA 11 gedownload. Vervolgens alles uitgepakt, enz. Kan niet gemount worden, omdat fifa beveiligd is: dus moet ik hem cracken, maar hoe werkt dat, want ik kan de crack niet in het mapje van FIFA plaatsen, omdat er geen EA Sports program file is aangemaakt voor FIFA. Kan iemand mij helpen. Het FIFA opstart scherm is gewoon het goede scherm Dit is mijn FIFA mapje: Post samenvoeging: juni 25, 2011, 20:11:05 dat plaatje werkt dus niet Post samenvoeging: juni 25, 2011, 20:43:02 Mapje: Crack Game Support GDFBinary.nl.dll
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 333 weergaven
Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend... Post samenvoeging: juli 21, 2011, 08:49:11 Oké, Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend, maar met het programma pc wizard 2010 staat dit bij mijn moederbord: En bij chipset: NorthBridge : Intel 945P SouthBridge : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller Er staat nog veel meer informatie, maar dit is de algemene info. Welke drivers moet ik dan nu hebben?
Laatste reactie door jelmer11, -
Wat kan ik zeggen - geweldige website
door Gast adam39- 0 reacties
- 332 weergaven
Wat kan ik zeggen - geweldige website, responsieve klantenservice en fantastische producten! Dit is het tweede jaar dat ik heb shoes-trader.com voor mijn dochters school fundraiser gebruikt. Vorig jaar iedereen raved over de kwaliteit van objecten tegen zo'n lage prijs die we hadden op onze school Kerst Shop. Mario was uitstekend bij het veiligstellen van mij de beste deal op de items was ik geïnteresseerd in, en snel te reageren op een vraag. Vooruitblikkend naar het ontvangen van mijn koopwaar! Dank u wel shoes-trader.com! Nike air max schoenen $49.99 = €35 d&g horloge $60 = €42 www.shoes-trader.com] dsquared schoenen $60 = €42 mariette
-
Aaron Gonzalez
door aaronlez21- 0 reacties
- 331 weergaven
I'm trying to use all these different programs to recover photos from my SD card which reads "This card is not formatted. Format the card" whenever I plug it in to my camera. So I go online and download all these different programs, but the problem is when I select the drive to recover photos from the camera doesn't show up in the directory! My computer recognizes my camera but for some reason the programs won't. Help! What do i do?.
Laatste reactie door aaronlez21, -
- 0 reacties
- 331 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42151.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 331 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41887.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 330 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41732.0[/iurl]
- 0 reacties
- 329 weergaven
"Wij helpen je graag op weg in de download wereld" Staat helemaal bovenaan. "downloadwereld" is aan elkaar. Verder is bij mij alles (voor zover nog niet bekend ) ingesprongen en wordt niets onder een paar topiclijnen weergegeven.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 329 weergaven
Bedankt voor je reactie Maar dat artikel gaat over hetzelfde stuur dat ik ook gevonden had. Ik heb tevens al een auto race stuur waar ik de pedalen van zou kunnen gebruiken om te schakelen. Alleen is dit dan natuurlijk niet echt realistische omdat het pedaal dan alleen naar beneden kan worden ingeduwd en niet naar boven.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 329 weergaven
Hallo, Ik ben een handige website tegen gekomen die ik met jullie wil delen. Op deze website kun je ruim 75.000 films vinden en het is nog gratis ook! Wat kan je met deze website? - Film informatie bekijken (meer dan 75.000 films beschikbaar op de website) - Films downloaden (meer dan 75.000 films beschikbaar op de website) - Films delen met vrienden o.a. via FaceBook - Je eigen film collectie digitaal beheren - Je persoonlijke verlanglijstje delen met je vrienden - Je persoonlijke aanrader lijstje delen met je vrienden - Actuele bioscoop agenda - Actuele videotheek agenda - TV gids Je vind de website op: www.moviecollectors.nl
Laatste reactie door doppermans, -
- 0 reacties
- 329 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39686.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 329 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41288.0[/iurl]
- 0 reacties
- 328 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40998.0[/iurl]
- 0 reacties
- 327 weergaven
Dit topic is verplaatst naar [uitpakken, Branden en Ondertitels]. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41890.msg266870;boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
HTC Desire
door stefjuh- 0 reacties
- 327 weergaven
Hallo, Mijn HTC desire is verkocht nu wil ik hem terug naar fabrieksinstellingen brengen maar de manieren op die op de site zijn aangegeven werken niet. En hoe maak ik mijn sd leeg zonder dat hij het niet meer doet? gr Stef
Laatste reactie door stefjuh, -
Camp Hell (2010)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 327 weergaven
Camp Hell (2010) DVDRip Xvid AC3-Freebee Camp Hope (original title) Language: English 1h 39m | DVDRip | avi | 720 x 400 | XviD @ 1571 Kbps | AC3 @ 448 Kbps | 1.40 GB Genres: Horror IMDb Info At the end of every summer, the children of a Christian community from a suburb of New Jersey attend Camp Hope. They travel deep into the woods far from any distractions the world provides. Here, the children are taught the ways of the Lord, the perils of the flesh, and the horror of the Devil. A charismatic priest leads them in their training. But, he unknowingly has brought something with him, something evil. What was supposed to be a safe place, a spiritual retreat has …
-
Re: Hexe Lilli: Die Reise nach Mandolan (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast ricardo2011- 0 reacties
- 327 weergaven
wil deze graag hebben....thanks
-
- 0 reacties
- 326 weergaven
Spam? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
gezocht: farming simulator
door Gast Edec- 0 reacties
- 325 weergaven
hallo, ik ben op zoek naar farming simulator om op PC te spelen. ik heb de demo versie hiervan maar kan geen volledige versie vinden. Via utorrent kan ik er één vinden om te branden op dvd maar die werkt niet. is er iemand die mij hierbij kan helpen?
-
Buy Temovate Cream Without Rx - Buy Temovate Cream Uk
door Gast milagross- 0 reacties
- 325 weergaven
Buy Temovate Cream Without Rx - Buy Temovate Cream Uk - Purchase temovate Cream online Click Here To Enter Click Here To Enter Buy Temovate Cream Without Rx Dermatosis, Eczema, Vitiligo, Alopecia Areata, Psoriasis, Skin Itching, Lichen Planus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The unmodified stencil may be Non-Standard presently in such disorders as borderline character. The renewed sickness is called Rx Without Cream Temovate Buy; IEDâ€â€intermittent ugly chaos. Most people with, Rx Without …
-
test bericht
door Duken- 1 reactie
- 324 weergaven
test bericht
- 0 reacties
- 323 weergaven
Hallo, Ik heb een ps3 met alleen maar legale games, sommige games gekocht in de winkel en sommige gedownload via de playstation store. Nu wil ik een nieuw PSN account maken en nu is mijn vraag hoe ik de gedownloade games uit de playstation store krijg overgezet naar mijn nieuw PSN account. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 323 weergaven
De database van Battlefield heroes is zoals je mischien al weet gehackt door lulzsec en ik heb ff rond gekeken en er zijn nog al wat duken members die erin staan waarvan hun wachtwoord nogsteeds hetzelfde zijn... zoals dit account van pctje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mvg, marcelvn
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Megamind (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast Peecee- 1 reactie
- 323 weergaven
thnx