Spring naar bijdragen

Installeer OS X Snow Leopard in VMware Windows 7


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Deze stap voor stap handleiding zal u helpen met het installeren van Mac OS X 10.6 Snow Leopard als een 'guest virtual machine' in Windows 7. Je hebt een systeem nodig met een Intel processor die Hardware Virtualization ondersteunt, een originele OS X Snow Leopard retail DVD (te vinden bij de lokale torrentboer), VMware Workstation 7 en Windows 7, Vista of XP geinstalleerd als host besturingssysteem. Als je aan al deze eisen kunt voldoen dan kun je OS X Snow Leopard installeren onder Windows en genieten van het beste van beide werelden.

zxk5qg.jpg

Stap 1: Download en installeer VMware Workstation 7.

Stap 2: Download de pre-made versie van Snow Leopard.vmdk en darwin_snow.iso bestanden zijn inbegrepen in de download.

Stap 3: Start VMware Workstation en open het “Mac OS X Server 10.6 (experimental).vmx†bestand die je hebt gedownload in Stap 2.

2ijqblk.png

Stap 4: Klik op â€Edit virtual machine settingsâ€, selecteerd de CD/DVD (IDE) optie aan de linkerkant en selecteer dan de “Use ISO image file†optie. Wijs het naar “darwin_snow.iso†welke je hebt gedownload in Stap 2.

64jsly.png

Stap 5: Start nu de Virtuele machine op en blijf herhaaldelijk op F8 drukken tot je het volgende scherm ziet.

34oemg0.png

Stap 6: Nu moet je je Virtuele machine wijzen naar de OS X Snow Leopard retail DVD in plaats van “darwin_snow.isoâ€. Om dit te doen moet je met je rechtermuisknop op de CD/DVD optie klikken, die vind je in de rechteronderhoek van je VMware schermpje en selecteer settings.

35cn3nn.png

Wijs nu VMware naar het ISO bestand of de OS X Snow Leopard retail DVD.

Note: vergeet niet 'Connect' aan te vinken

Stap 7: Ga nu terug en druk op "c" (Boot DVD) vanuit de bootloader die je in Stap 5 kreeg om te Booten vanaf de OS X retail DVD. OS X opstart scherm met het Apple logo zou je nu moeten zien. Als je het opstart scherm niet krijg kun je proberen om op te starten in 'Verbose' mode door op F8 te drukken nadat je op "c" hebt gedrukt en dan in te voeren "-v" en dan op enter drukken. Dit zal het systeem opstarten in  OS X verbose mode.

nbxjma.png

Stap 8: Wacht een paar minuten voordat het Setup scherm in beeld komt. Vanaf hier kun je gemakkelijk de instructies volgen die op het scherm gegeven zijn om OS X Snow Leopard te installeren. Weet wel zeker dat je de virtuele Harde schijf hebt geformatteerd in “Mac OS Extended (Journaled)†formaat met gebruik van Disk Utility. Pas je installatie aan met het minimale aantal printer drivers en taal opties voor een 'lightweight' en probleem vrije installatie.

Stap 9: Wanneer de installatie is voltooid zal het systeem opnieuw opstarten. Wanneer dit gebeurd sluit je je virtuele machine af en selecteer je de CD/DVD optie opnieuw zoals je in Stap 2 deed en wijs het naar “darwin_snow.isoâ€.

Step 10: Start the virtual machine opnieuw op. Druk op de “F8†toets en selecteer de “h†option “Boot first hard disk†om op te starten vanaf de virtuele harde schijf. Voila! Snow Leopard zou nu moeten lopen onder Windows 7!

Via Redmondpie

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nice, heb je nu gewoon de mac software?

Zoals dit:

desktop.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja als het lukt wel, mijn moederbord kon het dacht ik niet. Ik ga zelf een Imac kopen nu !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Mooie tut wous!

Lijkt me wel leuk. Ga ik eens kijken :)

Alleen de plaatjes doen het niet bij mij :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

bij mij ook niet.

Maar is het verstandig voor mij.

Ik heb een laptop, merk Compaq .

Kan hij het draaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Bij jullie doen de plaatjes het niet? Beetje raar, bij mij namelijk wel. Ik zal ze zo wel eens downloaden en uploaden naar een andere site.

Maar als je een Intel processor hebt en minimaal 2GB werkgeheugen moet het wel werken denk ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Plaatjes weken prima! Met een amd processor kan het dus helaas niet?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Volgens mij niet, want je hebt Hardware virtualization nodig. En volgens mij heeft alleen Intel dat.

Correct me if I'm wrong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb AMD met 4 gig ram.. Zou dit ook nog kunnen, of raad je aan om het gewoon eens te proberen?

Zou het namelijk graag even draaiend zien hier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik denk dat je het gewoon even moet proberen:)

Ik lees namelijk nu op google dat er toch een heel aantal AMD processors zijn die Hardware virtualization ondersteunen, en anders proberen kan geen kwaad toch?

Aanvullig: Ik heb de plaatjes even gehost op Tinypic. Ik hoop nu dat ze het voor jullie allemaal doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Jep plaatjes werken hier!

Zal vanmiddag eens kijken lijkt memwel leuk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Als ik Snow Leopard erop zet, kan ik dan nog wel FM 2011 spelen?

En kan ik alle programma's nog draaien? (Office , Youtubedownloader, UTorrent.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

@thijsz, Dit is gewoon een virtuele computer, die je ook kan afsluiten en daarna je pc weer kan gebruiken of tussendoor switchen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Oke, is goed.

Maar als ik het goed begrijp kun je dan switchen naar Snow en weer terug naar windows 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ja, Het is zegmaar een computer in je computer, Virtueel, Net als mounten van een .iso ;)

@ Wous Ziet er goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het is gewoon 1 schermpje waar je OSx in hebt staan die kun je altijd weer gewoon minimaliseren of afsluiten. Er wordt niks aangepast aan Windows.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  220
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk dit wou ik al een langere tijd probere, had ook een tijdje geleden het OS gedownload  ::)

Dit zal ik zeker proberen na me laatste toetsen. Thanx voor de tut en +

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 220

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Kijk dit wou ik al een langere tijd probere, had ook een tijdje geleden het OS gedownload  ::)

Dit zal ik zeker proberen na me laatste toetsen. Thanx voor de tut en +

Als je de retail ISO al hebt gedownload is dit gedaan in een half uurtje :)

Als het een beetje meezit dan he haha, en thanks voor de +

Iemand anders die het al is gelukt of heeft geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ga het inderdaad gewoon lekker proberen, ben nu ff alles aan het downloaden. Ik download meteen de betaalde versie van Vmware. En dan van het weekend ga ik het proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Met de try out version moet je van alles invullen.

Ik ben er nu een van tpb aan het downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben nu ff alvast Vmware aan het downloaden, heb ik alvast alles voor het weekend :)


Post samenvoeging: mei 12, 2011, 16:15:18

Is nu al de 2e keer met een andere download, maar zelfde resultaat. Ik start de setup op van Vmware, en dan krijg ik dit venster. Wat moet ik hier mee doen zodat ik hem wel kan installeren?

21no6fm.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm, misschien als administrator uitvoeren? Anders upload ik binnenkort even de versie die ik had gedownload, ik kreeg hem namelijk samen met OSx.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Bij mij gaat het ook niet op rolletjes.

Ik kom niet verder bij stap 7.

Terug gaan, ik weet niet hoe dat moet.

Kan iemand me helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou top zijn als je dat even kon doen Wous, want ik heb administrator al geprobeerd namelijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Thijssz en Maartenn jullie hebben een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...