Spring naar bijdragen

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting

Scott Cushman

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Scott Cushman

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Acting

Bekend van

Mededelingen

  • Laatste berichten

    Napoleon63

    Geplaatst

    Goedemiddag. ik weet niet of ik hier goed zit. maar probeer het maar. Ik heb aan mijn Xbox one, een externe harde schijf hangen. Nu mijn vraag deze zou graag , aan mijn laptop will gaan gebruiken. Nu heb ik hem al aan mijn laptop gehad alleen de laptop zag  deze niet. Hoe moet ik dit nu doen, zodat de laptop de externe HD wel ziet. Alvast bedankt voor jullie reacties

    Drifter

    Geplaatst

    Nintendo heeft zijn Nintendo Switch Online-catalogus onlangs uitgebreid met drie opwindende games die oorspronkelijk hun debuut maakten op de Game Boy in 1989. Dit biedt een prachtige kans voor zowel nieuwe als oude fans om enkele van de klassieke spellen die de basis vormden voor veel hedendaagse titels, te ervaren. Onder deze toevoegingen bevindt zich "Super Mario Land", een platformavontuur waarin spelers op een missie gaan om prinses Daisy te bevrijden, die gevangen is genomen door de alien Tatanga. Deze titel staat bekend om zijn afwijkende gameplay en omgeving in vergelijking met andere spellen in de Super Mario-reeks, wat het zowel een unieke als een nostalgische ervaring maakt. "Baseball" is een andere game die deel uitmaakt van de nieuwe toevoegingen, waarbij spelers de kans krijgen om deel te nemen aan spannende baseballwedstrijden. In een tijdperk voordat sportgames de complexiteit en diepte hadden van tegenwoordig, bood "Baseball" op de Game Boy een toegankelijke en plezierige simulatie van de sport, eenvoudig te leren maar met genoeg diepte om spelers voor langere tijd te boeien. "Alleyway" is de derde game die toegevoegd is en brengt een klassieke arcadestijl gameplay naar de Nintendo Switch. Spelers moeten een balletje gebruiken om blokjes in 35 verschillende levels weg te ketsen, een concept dat vergelijkbaar is met "Breakout". Het biedt eenvoudige, maar verslavende gameplay, waarbij de uitdaging toeneemt naarmate je verder komt. Alle drie de games zijn toegankelijk via de Game Boy-app, die beschikbaar is voor iedereen met een Nintendo Switch Online-abonnement. Dit abonnement kost 19,99 euro per jaar, wat niet alleen toegang geeft tot de Game Boy-app, maar ook tot collecties van NES-, SNES- en Game Boy Color-games. Hierdoor kunnen abonnees een breed assortiment aan klassieke titels ontdekken of herontdekken, wat enorm bijdraagt aan de waarde van het Nintendo Switch Online-abonnement. Het blijft opmerkelijk hoe Nintendo zijn platform blijft verrijken met klassieke content, waardoor nieuwe generaties spelers kunnen genieten van de spellen die het gaminglandschap hebben gevormd, terwijl oudere generaties een nostalgische reis kunnen maken naar hun kinderjaren.
  • Statistieken

    • Films
      729
    • Series
      149
    • Opmerkingen
      194
    • Reviews
      67

    Laatste film
    Door Acb
    Soort: Film
    Speelduur: 1uur 33min
  • Willekeurige film

  • Willekeurig topic

×
×
  • Nieuwe aanmaken...