Spring naar bijdragen

• Aanbevolen
    Draakie
    Draakie

8Bitdo SF30 Pro controller review online

De 8Bitdo SF30 Pro controller is een Bluetooth controller met een old-school jasje welke primair gemaakt is voor de Nintendo switch maar ook prima werkt op Windows, Android, MacOS en meer. De controller ziet en voelt als de ouderwetse Super Nintendo controller maar bevat toch alle mogelijkheden welke een hedendaagse controller moet hebben, zoals de 4 schouderknoppen, twee knuppeltjes en rumble. De controller is te koop op moment van schrijven voor maar 35 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee kleuren.

Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Hoe legt de switch pro controller van 70 euro het af tegen een controller voor de helft van de prijs. Wat mag je er voor verwachten van een controller voor 35 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? 

Laten we in de review duiken van de 8Bitdo SF30 Pro controller. Een lekker stevige controller die voelt als thuiskomen.

Het gehele overzicht van de review vind je hier.

bewerkt door Draakie

• Leuk 1

Terugkoppeling

Er zijn geen opmerkingen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      De Lenovo Cardio Plus HX03W is een smartband van het bekende merk Lenovo. De smartband toont je de bekende informatie van een sporthorloge zoals je hartslag, stappenteller, calorieënteller, de tijd maar kan ook worden gekoppeld aan je telefoon voor basis notificaties via bijvoorbeeld WhatsApp. De smartband is te koop op moment van schrijven voor maar 17 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee kleuren.
      Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Wat mag je er voor verwachten van de HX03W smartband voor 18 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? 
    • Door Draakie
      De Lenovo Cardio Plus HX03W is een smartband van het bekende merk Lenovo. De smartband toont je de bekende informatie van een sporthorloge zoals je hartslag, stappenteller, calorieënteller, de tijd maar kan ook worden gekoppeld aan je telefoon voor basis notificaties via bijvoorbeeld WhatsApp. De smartband is te koop op moment van schrijven voor maar 17 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee kleuren.
      Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Wat mag je er voor verwachten van de HX03W smartband voor 18 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? 

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Duken
      De Alfawise X 3200 Lumens HD 1080P is een beamer welke voorzien is van een LED lamp met 3200 lumens, de mogelijkheid tot 200 inch beeld, geïntegreerd Android OS en nog meer features. De beamer bevat voldoende hardware mogelijkheden die je nodig hebt om thuis lekker film te kijken op een groot scherm. Toch is de beamer te koop vanaf 145 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee typen; één met Android en één zonder welke zo een 30 euro goedkoper is. In deze review bespreken we de Android versie.
      Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Wat mag je er voor verwachten van een beamer voor 175 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? 

Toon volledig nieuwsbericht
  • Nu op het forum

• Zo onderweg naar huis, me nieuwe PS4 installeren. Ik zou een PS4 kopen en weer naar huis, maar ik ben blijven hangen in een smoke cafe in groningen. Ik heb een zeer fijne , goeie , geweldige , fantastiesche avond gehad. Lekker zo'n avond ik heb dan oprecht super genoten heerlijk. Dan wil eigenlijk niet blijven maar dan toch 1 drankje doen, en dan ben je vanaf 14.00 uur tot 23.00 uur blijven hangen. Dus ja ik heb een zeer fijne , goeie , geweldige , fantastiesche avond gehad. De volg orde klopt niet helemaal, maar goed ik ben dan knettertje stoned. En nog een zeer mooie liefe gezellige ierse, engelse, amerikaanse meid leren kennen, dat was wel het alle beste van de hele avond zij was de gene die mij daar vast hield. Dus het is niet mijn schuld dat ik telaat thuis ben voor het avond eten.
    • Ik kan hierin @Drifter volgen maar er is echter een maar, en een belangrijke. De eerste link gaat over het verwijderen van het progje. echter geeft @Drifter aan dat het een virus betreft, en nu komt de maar, dit is geen virus maar malware . In één ding heeft hu echter geluk en dat is dat u getroffen bent door versie V5.0.4, anders had u echter minder geluk als u de volgende tekst leest: Een nieuwe versie van GandCrab ransomware is uitgekomen, kort nadat BitDefender hun decryptietool heeft vrijgegeven en de GandCrab-ontwikkelaars ongeveer 1 miljoen dollar hebben gekost. De nieuwe versie heet GANDCRAB 5.0.5 en er is momenteel geen decodering voor gemaakt. U kunt echter onze herstel- en verwijderingsvideo bekijken van de 5.0.5-versie, die meer instructies en alternatieve methoden bevat die u kunnen helpen om ten minste een deel van de bestanden te versleutelen die zijn versleuteld met v5.0.5. Een mogelijkheid is even te kijken op de volgende link Politie Nederland hier is zeer nuttige informatie te vinden waarna u zeker naar de volgende link moet kijken no more ransom daar selecteert u Nederlands waarna u op de pagina van de Crypto Sheriff terechtkomt hier kan u eventuele aanwijzingen volgen. Echter indien u volledig naar beneden scrold op de pagina no more ransom ziet u staan ontsleuteld en klikt u op Gandcrab en komt u op een gedeelte waar u  BDGandCrabDecryptTool ( is ontworpen om bestanden te ontsleutelen die versleuteld zijn door GandCrab (V1, V4 and V5 versions) van Bitdefender kan dowloaden. Hoe u de tool moet gebruiken staat op How to use the tool . Het is ten zeerste aangeraden dit te doen in safe mode van het besturingssysteem (het decrypeten van de versleutelde files om daarna de versleutelde files en Gandcrab te verwijderen). Hoe doet u dat? Wel volg de instructie van de video:    U ziet dat dit voor versie 5.0.5 is maar ook werkzaam voor 5.04
    • Update 15/12/2018 Epic Games haalt wapen Infinity Blade uit Fortnite na klachten Epic Games heeft het recent toegevoegde wapen Infinity Blade uit de populaire game Fortnite verwijderd. Het wapen bleek te sterk. "We hebben het verpest", zegt Epic Games in een toelichting op Twitter. De ontwikkelaar verwijderde eerder ook al wapens uit Fortnite, maar lichtte dat nooit zo duidelijk toe als nu. De populaire onlinegame Fortnite wordt voortdurend voorzien van nieuwe wapens en voorwerpen. De Infinity Blade werd eerder deze week aan Fortnite toegevoegd, maar bleek te krachtig. Het zwaard was per spel door één speler te bemachtigen, en liet die speler onder meer sneller bewegen.   Spelers die het zwaard hadden waren vrijwel onverslaanbaar, wat tot een ongebalanceerd spel leidde, zegt Epic Games. Veel spelers klaagden deze week over hoe het zwaard Fortnite verpestte. Het zwaard kon andere spelers vaak in één klap doodslaan, kon alle soorten gebouwen van spelers makkelijk kapot slaan en vulde ook nog eens de gezondheid van de speler met het zwaard aan. Andere spelers konden klappen met het zwaard bovendien niet tegenhouden. Het Infinity Blade was het eerste voorwerp uit de nieuwe krachtige Mythic-klasse. Epic Games gaat die klasse van sterke voorwerpen nu opnieuw evalueren. Op Reddit belooft de ontwikkelaar binnenkort meer bekend te maken over aanstaande Mythic-voorwerpen. Het Infinity Blade was vernoemd naar de gelijknamige spellenreeks voor iOS, die deze week toevallig uit de App Store verwijderd werden. De games bleken steeds moeilijker te onderhouden. Bron: https://www.nu.nl/games/5632322/epic-games-haalt-wapen-infinity-blade-fortnite-klachten.html  
    • Hints: Het is een kerstfilm. De hoofdrolspeler was een kettingroker en overleed aan longkanker.
  • Laatste nieuws