Jump to content
Sign in to follow this  
guilpje

PS4 controller op Steam

Recommended Posts

Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?

Vanaf 2016 moet je Steam games kunnen spelen op je PC met een PS4 controler. Ik heb wat Nederlandstalige info onder deze link. Hopelijk is je Engels een beetje redelijk, want er bestaat ook een duidelijke omschrijving die ik heb neergezet onder deze link.

• Thanks 1

Topper weer. Handig om te weten. Mijn oude Xbox controller mapped ook erg fijn op steam.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mopje
      hallo 
      ben opzoek naar iets voor ps4 games van cd te rippen naar pc en eventueel posten 

kan iemand me helpen 

gr mopje
    • By William
      De 8Bitdo SF30 Pro controller is een Bluetooth controller met een old-school jasje welke primair gemaakt is voor de Nintendo switch maar ook prima werkt op Windows, Android, MacOS en meer. De controller ziet en voelt als de ouderwetse Super Nintendo controller maar bevat toch alle mogelijkheden welke een hedendaagse controller moet hebben, zoals de 4 schouderknoppen, twee knuppeltjes en rumble. De controller is te koop op moment van schrijven voor maar 35 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee kleuren.
      Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Hoe legt de switch pro controller van 70 euro het af tegen een controller voor de helft van de prijs. Wat mag je er voor verwachten van een controller voor 35 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? 
      Laten we in de review duiken van de 8Bitdo SF30 Pro controller. Een lekker stevige controller die voelt als thuiskomen.
      Het gehele overzicht van de review vind je hier.
    • By William
      De 8Bitdo SF30 Pro controller is een Bluetooth controller met een old-school jasje welke primair gemaakt is voor de Nintendo switch maar ook prima werkt op Windows, Android, MacOS en meer. De controller ziet en voelt als de ouderwetse Super Nintendo controller maar bevat toch alle mogelijkheden welke een hedendaagse controller moet hebben, zoals de 4 schouderknoppen, twee knuppeltjes en rumble. De controller is te koop op moment van schrijven voor maar 35 euro bij Gearbest en verkrijgbaar in twee kleuren.
      Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Hoe legt de switch pro controller van 70 euro het af tegen een controller voor de helft van de prijs. Wat mag je er voor verwachten van een controller voor 35 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? 
      Laten we in de review duiken van de 8Bitdo SF30 Pro controller. Een lekker stevige controller die voelt als thuiskomen.
      Het gehele overzicht van de review vind je hier.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By TamSz
      Hallo ik ben verplan om een ps4 te kopen.
      is er iemand die mij simpel kan uitleggen wat het verschil is tussen de ps3 slim en de ps4
      of mij een site geven waar op ik het kan lezen
      groetjes tamara

• Latest news

• Nu op het forum

• Helaas staat er vandaag een artikel op Tweakers.net over Avast en dochter AVG waarvan je verwacht dat ze (beveiliging) software leveren die jou bescherming moeten bieden, maar overduidelijk ook eens een gigantische boete aan hun kont moeten krijgen. Avast verkoopt data van gebruikers gratis antivirussoftware onder pseudoniem Beveiligingsbedrijf Avast verkoopt op grote schaal gepseudonimiseerde data van gebruikers van de gratis versie aan adverteerders. Het gaat onder andere om de browse geschiedenis, die onder andere aan grote bedrijven zoals Google, Microsoft, Pepsi en McKinsey wordt verkocht. Dat blijkt uit een gezamenlijk onderzoek van Vice en PCMag. De sites kregen documenten zoals contracten en uitgelekte data in handen. Het onderzoek komt nadat eerder al ophef ontstond over de diensten van Avast. Onder andere Mozilla verwijderde de extensie van het antivirusbedrijf en van dochterbedrijf AVG uit Firefox nadat bleek dat de add-on veel meer informatie verzamelde dan de bedoeling was. Avast reageerde daarop door te zeggen dat de data onder pseudoniem werd verzameld. Het bedrijf zei ook dat het was gestopt met de dataverzameling. Ondertussen ging het echter door met het verzamelen van gegevens via de gratis versie van de desktopvariant van de antivirussoftware. Bron: Tweakers.net
    • B r o n c o _ e (8) letters fout: 4 / 10   l a i k excuus.... Ik was een extra O vergeten
    • Daar wordt je toch blij van? hoi hoi hoi!!! Dat is zeker even geleden, leuk je weer te zien. En mooi dat de oude accounts in de loop der jaren zijn gemigreerd. Ja we hadden hardware reviews samen met gearbest, helaas is dat gestopt. Welke review had je gevonden? 
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Just Mercy

• Drama
    • Historisch

Bad Boys For Life

• Thriller
    • Actie

Dolittle

• Familie
    • Komedie

1917

• Oorlog