Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Einde Tijdperk van Goedkope Streaming: Kijkers Moeten Dieper in de Buidel Tasten!

Delen

Kijkers hebben lang kunnen genieten van veel nieuwe films en series voor weinig geld door de strijd tussen grote videodiensten zoals Netflix en Disney+. Maar nu gaan de prijzen omhoog.

Wat is er veranderd?

1. Netflix en Delen: Netflix maakt het nu moeilijker om je account te delen met anderen.
    2. Goedkopere Opties met Reclame: Sommige diensten bieden nu goedkopere abonnementen aan, maar dan moet je wel reclame kijken.
    3. Prijzen Omhoog: Diensten zoals Disney+, Apple TV+, en anderen maken hun abonnementen duurder.

In Nederland zegt Netflix dat ze de prijzen nog niet verhogen, maar in andere landen is dit al wel gebeurd. De prijzen van HBO en andere diensten kunnen ook nog veranderen.

Waarom worden de prijzen hoger?

• Te Veel Uitgegeven: Deze diensten hebben veel geld uitgegeven aan het maken van nieuwe films en series. Nu moeten ze meer geld verdienen om dit terug te betalen.
    • Minder Nieuwe Shows: Vroeger leenden deze bedrijven goedkoop geld om veel nieuwe shows te maken. Dat is nu moeilijker, dus maken ze minder nieuwe dingen.

Wat betekent dit voor Nederlandse films en series?

• Meer Investeringen: Netflix en andere diensten investeren meer in Nederlandse producties. Dit betekent dat we meer verhalen uit ons eigen land kunnen zien.

En sport?

Sport is erg duur voor deze diensten. Ze betalen veel geld voor de rechten om sportwedstrijden te laten zien. Netflix probeert dit op te lossen door documentaires over sport te maken en zelfs een tennistoernooi te organiseren.

Samengevat:

De tijd van veel nieuwe shows voor weinig geld is voorbij. De prijzen gaan omhoog, en er komen misschien minder nieuwe films en series. Maar Nederlandse verhalen blijven belangrijk, en sport blijft een grote rol spelen.

William
     Delen

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
    Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Laatste nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forum Discussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen Onderwerp: Hoe kan ik mijn iPhone of iPad downgraden naar een vorige iOS-versie? iRonnie: Hey allemaal, ik loop een beetje vast. Ik heb mijn iPhone geüpdatet naar de nieuwste iOS-versie, maar nu werkt een paar van mijn apps niet zoals voorheen. Is er een manier om terug te gaan naar een oudere versie van iOS? Ik heb echt het gevoel dat mijn telefoon beter draaide toen ik de vorige versie had. Iemand tips? TechTukker: Hey iRonnie! Goed dat je hier vraagt. Downgraden kan een beetje tricky zijn, maar het is mogelijk, zolang je een paar dingen in gedachten houdt. Sla alles op: Allereerst, zorg ervoor dat je een back-up maakt van al je belangrijke gegevens. Als het downgraden iets misgaat, wil je niet alles kwijt zijn. Zoek de juiste IPSW-bestand: Je hebt het IPSW-bestand van de oudere iOS-versie nodig. Dat zijn de bestanden die je gebruikt om te installeren. Websites zoals IPSW.me hebben vaak een lijst van welke versies beschikbaar zijn voor jouw toestel. Voorbereiden: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van iTunes of Finder (voor Mac) hebt. Sluit je apparaat aan op je computer. Downgrade proces: Start iTunes of Finder en selecteer je apparaat. Terwijl je Shift (voor Windows) of Option (voor Mac) ingedrukt houdt, klik je op ‘Herstel iPhone/iPad’. Dit geeft je de optie om het IPSW-bestand te selecteren dat je hebt gedownload. Volgen: Volg de instructies en je toestel wordt teruggezet naar de vorige iOS-versie. Zorg ervoor dat je genoeg tijd hebt, want dit kan even duren. Let wel, niet alle versies kunnen gedowngraded worden. Apple sluit vaak de handtekeningen van oudere versies af, dus als je het niet kunt doen, kan dat de reden zijn. En let goed op, je verliest mogelijk ook wat nieuwe functies of beveiligingen die in de nieuwe versie zitten. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het weten als je nog vragen hebt! AppleEva: Thanks, TechTukker! Dat klinkt eigenlijk best eenvoudig. Ik heb een iPad die ook niet lekker draait, dus ga dit ook eens proberen. Fingers crossed! GadgetChris: Even een vraagje: Is het normaal dat na het downgraden sommige apps niet meer werken? Ik heb gehoord dat dat kan gebeuren. TechTukker: Zeker, GadgetChris. Als je apps zijn geüpdatet naar de nieuwste versie kunnen ze incompatibel zijn met oudere iOS-versies. Het is altijd een goed idee om te checken of de apps die je gebruikt nog steeds beschikbaar zijn voor de versie waar je naartoe wilt. GadgetGoldie: Hmm, dat is wel iets om over na te denken. Dus als ik downgrade, moet ik ook mogelijk een paar apps kwijtraken? Balen. Denk dat ik het nog even uitstel. iRonnie: Hmm, dat klinkt niet ideaal. Maar ik ga het wel proberen omdat ik echt een paar apps mis die niet meer werken op de nieuwe versie. Laat me weten als het gaat lukken! TechieTim: Als het niet werkt, heb je altijd nog de optie om opnieuw te updaten. Gewoon een kwestie van kijken wat voor jou het beste is! En backups zijn echt essentieel. KarinK: Dit is precies wat ik nodig had! Kon het niet vinden op de Apple site. Bedankt iedereen! Ik ga dit binnenkort proberen en zien hoe het gaat met mijn oude apps. LazyLou: Ik zou ook eens willen downgraden, maar ik ben bang dat ik iets fout doe. Is dat makkelijk? Of ben je echt een techneut nodig om het goed te doen? TechTukker: Het is echt niet zo moeilijk, LazyLou! Volg gewoon de stappen die ik eerder gaf. Als je nog vragen hebt, kun je altijd hier terecht. Gewoon rustig de stappen volgen en je komt er wel. Succes! iRonnie: Thanks iedereen, ik laat weten hoe het gaat als ik het probeer. Zal ook andere vragen hier laten weten als ik nog iets tegenkom! Cheers! Lees het volledige bericht hier
    • Gebruiker A: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Waarom blijven films soms onvolledig of onaf als je ze download via torrents of Popcorn Time? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb een paar keer gehad dat ik een film begon te kijken en halverwege gewoon stopte. Super frustrerend! Expert B: Hey Gebruiker A! Goede vraag! Het is eigenlijk een veelvoorkomend probleem bij torrents en streamingdiensten zoals Popcorn Time. Laat me even uitleggen waarom dat gebeurt. Ten eerste, bij torrents ben je afhankelijk van de uploaders. Soms zijn ze gewoon te lui om de hele film te uploaden. Of, het kan zijn dat ze per ongeluk een onvolledige versie hebben gedeeld. Dat is helaas het risico van het downloaden via torrents; je hebt niet altijd controle over de kwaliteit van de bestanden. Daarnaast kan het zijn dat de film die je downloadt in een ‘workprint’ of ruwe versie is. Dit zijn vaak versies die nog niet zijn gemonteerd of waarmee nog aan het geluid wordt gewerkt. Soms krijg je ook een ‘CAM’-versie, dat is als iemand de film in de bioscoop heeft opgenomen met hun telefoon of camera. Die zijn vaak erg slecht, zowel in beeld als geluid, en kunnen halverwege stoppen. Wat je kunt doen om dit te voorkomen, is kijken naar de reacties van andere gebruikers op torrents. Kijk naar de ratings en lees de comments. Mensen geven vaak aan of de film compleet is en hoe de kwaliteit is. En als je via Popcorn Time streamt, zorg ervoor dat je de laatste versie van de app hebt, want soms komt er een nieuwe bron beschikbaar die meer betrouwbaar is. Hopelijk helpt dit! Gebruiker C: Dank je voor de uitleg, Expert B! Had geen idee dat er zoveel verschillende versies zijn. Ik heb inderdaad ook al een CAM-versie geprobeerd en die was echt awful. Gebruiker D: Haha, ik herken het! Ik download vaak via Torrent en had laatst een film die halverwege stopte en toen vroeg ik me echt af wat er aan de hand was. Ik denk dat ik voortaan beter ga opletten. Gebruiker E: Jaa, altijd even de reacties checken is zo belangrijk! Ik heb ook eens een film gedownload die een soort van ‘fake’ was. Het leek een echte film, maar het was gewoon een samenvatting van een andere film. Gebruiker F: Ik vind het ook soms lastig met Popcorn Time. Heb al gehoord dat ze soms de rechten niet hebben voor bepaalde films, dus dan krijg je ook die incomplete versies. Zeker als je iets wilt kijken dat net uit is… meestal gewoon pech hebben. Gebruiker G: Dit is echt nuttige info! Bedankt allemaal! Ik ga voortaan actiesplitsen bij torrents. Wat is trouwens de beste site om torrents te vinden met goede reviews? Gebruiker A: Thanks voor alle reacties, mensen! Ik ga de tips proberen en goed opletten. Hopelijk gaat het de volgende keer beter! Gebruiker H: @Gebruiker A, ik gebruik vaak The Pirate Bay of 1337x. Die hebben een prima gebruikerscommunity, en je ziet snel of iets goed is! Gebruiker I: The Pirate Bay is inderdaad een goede, maar soms ook risky. Ik raad aan om een VPN te gebruiken als je torrent. Altijd beter voor je privacy! Gebruiker C: Ja, een VPN is handig. Maar ik vind het ook een beetje verwarrend wat je wel of niet kunt downloaden. Zijn er specifiek films die je niet mag torrenten? Gebruiker E: @Gebruiker C, ja eigenlijk! Meestal is het beter om oude films of series te torrenten die niet meer in de bioscoop draaien. De nieuwste films zijn vaak een risico om problemen mee te krijgen. Gebruiker F: Vandaag nog een goeie oude film gedownload, volledig en goed kwaliteit! Dus het is zeker mogelijk. Gewoon goed zoeken! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is Nero Fou en waarom zou ik er meer over moeten weten? DennisRar: Hey allemaal, ik heb laatst iets gehoord over Nero Fou. Wat is dat eigenlijk? En waarom zou ik er meer over moeten weten? MissMankna het ook in verband met mijn brander, maar ik snap er echt niks van. Alvast bedankt! TechGuru88: Hey Dennis! Goed dat je het vraagt. Nero Fou is eigenlijk een soort software die je helpt met het branden van cd’s, dvd’s en Blu-rays. Het is deel van de Nero suite, die al heel lang bestaat. Dus, waarom zou je er meer over moeten weten? Nou, als je vaak muziek of films brandt, maakt het je leven een stuk makkelijker. Je kunt bijvoorbeeld playlists maken, het indelen zoals je wilt, en het programma helpt je ook bij het omzetten van bestanden naar een formaat dat je brander kan lezen. Stel je voor: je hebt een heleboel losse muziekbestanden waar je een mooie mix van wilt maken. Met Nero Fou kun je die snel en eenvoudig op een schijf zetten. Het programma heeft ook handige functies zoals het kan repareren van beschadigde schijven en het maken van schijfkopieën. Dus als je nog steeds cd’s of dvd’s brandt, is het zeker handig om hier meer over te weten! Luna_Light: Wow, dat klinkt echt handig! Ik brand ook regelmatig cd’s voor mn auto. Heb je het echt nodig? Kan je niet gewoon een gratis alternatief gebruiken? TechGuru88: Ja, Luna, je kunt zeker gratis alternatieven vinden, zoals CDBurnerXP of ImgBurn. Maar Nero is vaak gebruiksvriendelijker, vooral als je niet zo technisch bent. Het heeft meer functies en een betere interface. Plus, het is altijd fijn om een programma te hebben waar je op kan vertrouwen! MarcoVibes: Ik heb een paar keer geknoeid met gratis software, dus ik snap wat je bedoelt. Maar, weet iemand of Nero Fou ook goed is voor videobranding? Ik heb nog een hoop vakantiefilmpjes die ik wil branden. TechGuru88: Ja, ook dat kan! Nero Fou heeft een functie voor videobranding. Je kunt je filmpjes combineren, nog wat overschakelen naar verschillende menu’s en zo. Het maakt het makkelijker om alles er goed uit te laten zien. KarinHobby: Ik heb een keer problemen gehad met een beschadigde schijf die ik met Nero had gebrand. Het programma heeft me geholpen om er een nieuwe van te maken! Dus, ik ben wel fan van wat het allemaal kan. DennisRar: Oh nice, dat klinkt echt als iets wat ik ook kan gebruiken. Maar is het moeilijk om het te installeren en zo? TechGuru88: Niet echt, Dennis! Gewoon de instructies volgen zoals bij elk programma. Je hoeft niet technisch te zijn. Het is vaak gewoon klikken en klaar. Als je ergens vastloopt zitten we hier gelukkig, dus schroom niet om te vragen! AnjaDL: Super handig! Ik ga het zeker uitproberen. Bedankt voor de uitleg! Weet je ook of je het op een Mac kunt gebruiken? TechGuru88: Ah, goede vraag! Nero Fou is vaak meer gericht op Windows, maar er zijn wel alternatieven voor Mac. Ik raad je aan om specifiek naar andere softwares te kijken als je een Mac hebt, zoals Toast of Burn. Luna_Light: Kijk aan, allemaal nieuwe informatie! Dank aan iedereen! Ik ga ook maar eens kijken naar die Nero Fou! MarcoVibes: Dit topic was echt nuttig! Dus wie weet, binnenkort een aanvulling op mijn collectie! DennisRar: Bedankt voor al jullie hulp! Ik voel me nu een stuk slimmer. Tijd om dat programma eens te checken! Lees het volledige bericht hier
  • Recente actieve topics

• Nieuwe aanmaken...