Spring naar bijdragen

• Aanbevolen
    Draakie
    Draakie

Maak kennis met onze nieuwe Duken.nl app

Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.

Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.

De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.

Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

Ontdek het op Google Play

Duken app 2.png

• Bedankt 1

Terugkoppeling

12 minuten geleden zei Madmax:

Nog kans op een iOS versie?

Dat hopen we in de toekomst te kunnen doen. Op dit moment alleen nog de Android app. :(

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites
    13 uur geleden zei Meh Meh:

Uistekende app. Werkt veel beter dan duken.nl met een mobiele browser.

En sneller ;)

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Ik heb me hierop pc geregistreerd via de google account .

Gisteren heb ik de app geinstalleerd op men gsm maar bij het inloggen werkte het niet om via de google account knop aangemeld te geraken .

20 tal keren geprobeerd zonder succes.

Via het gewone webadres zonder probleem aangemeld geraakt .

Dus bij mij werkt de app blijkbaar niet echt.

grtz

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites
    2 minuten geleden zei lex luger:

de google account knop aangemeld te geraken .

Goed dat je het zegt. De app heeft geen rechten tot het systeem. Dit zal ik moeten aanpassen zodat je bijvoorbeeld aanmelden via Google wel kan gebruiken. 

Je kunt nu alleen met de hand inloggen. Excuus. Update volgt.

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites
    4 minuten geleden zei Duken:

Goed dat je het zegt. De app heeft geen rechten tot het systeem. Dit zal ik moeten aanpassen zodat je bijvoorbeeld aanmelden via Google wel kan gebruiken. 

Je kunt nu alleen met de hand inloggen. Excuus. Update volgt.

als niemand het meld kan er ook niets aan gedaan worden natuurlijk.

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Ik verwacht niet eerder als volgende week een update te kunnen uitbrengen. 

Eerst volgt nog een update op de server van duken, er komt een nieuwe review aan en prive drukkig.

De app staat op op een lager pitje. Excuus.

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Uitstekende applicatie mensen. Alleen als ik op vorige druk, dus op Android systeem "pijltje naar links", dan sluit de app gelijk af naar mijn homescreen. 

Misschien kunnen jullie dat fixen in een van de volgende updates? 

Gr. PeaceFreak 

• Leuk 1

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door nolikomaaseik
      Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Tab A tablet van 16 GB , deze is nieuw . Er staat dus nog niets op . Ik wil nu een film gaan downloaden om deze te kunnen bekijken in het vliegtuig tijdens onze reis naar Canada .  Wat of welke programma's heb ik nu nodig om deze film op mijn tablet te kunnen bekijken ?
    • Door guilpje
      Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was.

UPDATE: ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden wat de ads betreft, heb via een app alles kunnen verwijderen (hoop ik) van de desbetreffende app. Voorlopig nog geen ads gehad.
    • Door juleke
      weet niet of het toegestaan is, maar zijn er nog sites zoals duken?
      ik bedoel vooral waar er nog gepraat wordt over NZB en Torrentz
  • Product Review

• Nu op het forum

• Goedenmorgen allemaal, gisterenavond de hele avond bezig geweest om allerlei tips, suggesties uit te proberen helaas het mocht niet baten! iedereen bedankt voor het meedenken! bedankt en een hartelijk groet, klavertje 4
    • Dan zou ik mooi naar een land zonder uitleveringsverdrag vluchten. Zimbabwe misschien....
      Tenzij ik 12 miljoen kan missen, maar het lijkt mij sterk dat ze dat hebben.
    • Ik las je klacht niet goed. Ik dacht dat je het ook had met je iPad en iPhone. Misschien helpt Drifters advies. Mocht zijn advies niet helpen;
      Hier wordt hetzelfde probleem beschreven en iemand heeft er een oplossing voor gevonden.
      Je zou ook een modem kunnen lenen als je geen 2e hebt, en kunnen kijken of het probleem zich dan ook voort doet.
      Dan weet je of het wel of niet aan je modem wilt. Ik acht router instellingen ook als de oorzaak van je probleem.
      Log in op je router en kijk naar de instellingen, misschien helpt een fabrieksreset.
    • De titel van dit topic duidt erop dat je de interne zoekmachine van qBittorrent wilt gebruiken.

Ik doelde niet op VC-redist. En python hoef je niet te installeren, tenzij je van plan bent om iets te gaan programmeren.
      Probeer een oudere versie van qBittorrent, mogelijk werkt de zoekfunctie dan wel. En anders kan je Bit Che altijd nog proberen.
    • Staan op het net veel vragen over dit probleem. Onderstaand een antwoord dat voor een oplossing heeft gezorgd, dus misschien het proberen waard. Het advies is om bij de energie instellingen van de netwerkadapter te kijken. Druk Windows Logo Key + X tegelijkertijd in en kies Apparaatbeheer. Vouw de categorie Netwerkadapters open en dubbelklik links op de betreffende netwerkadapter. Klik op het tabblad Energiebeheer (indien beschikbaar). Verwijder het vinkje dat staat voor De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen. Klik op OK. Verschil? Zo nee, pas de energieoptie aan in het actieve energieschema als volgt: Druk Windows Logo Key + R tegelijkertijd in. Typ Control en druk op Enter. Sorteer op Pictogrammen en klik op Energiebeheer. Van het actieve energieschema klik op De schema-instellingen wijzigen. Klik eventueel op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn. Klik op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen. Vouw Instellingen voor de adapter voor draadloos netwerk uit en dan Modus voor energiebesparing vouw je ook uit. Zet de instelling op Maximale prestaties. Klik op OK en dan op Wijzigen opslaan.    
  • Laatste nieuws