Jump to content

• Trizomu
    Trizomu

The Walking Dead vaakst illegaal gedownloade serie in 2018

De Amerikaanse zombieserie The Walking Dead was in 2018 de meest uit illegale bron gedownloade serie. Voor het eerst in zeven jaar staat Game of Thrones niet op de eerste plek.

Morgan-Jones-Fear-The-Walking-Dead.jpg

Dat meldt TorrentFreak op basis van openbare BitTorrent-downloaddata. Omdat dit jaar geen nieuwe afleveringen van Game of Thrones verschenen, kwam die serie voor het eerst in zeven jaar niet in het jaaroverzicht voor. Wel werden oudere afleveringen van de serie nog steeds gedownload.

The Walking Dead stond in 2017 op de tweede plek, maar claimde in 2018 de eerste positie met de meeste downloads. Volgens TorrentFreak werden afleveringen van de zombieserie "miljoenen" keren gedownload. Specifieke cijfers werden niet bekendgemaakt. De serie is bezig aan zijn negende seizoen.

Op de tweede plek in de lijst staat de superheldenserie The Flash. Daarna volgen The Big Bang Theory en Vikings. De hoogste nieuwkomer is Titans, een Amerikaanse superheldenserie die gebaseerd is op stripboeken van DC Comics. Het programma staat in de lijst op nummer vijf.

TorrentFreak schrijft dat torrentcijfers slecht een klein deel van het illegale kijkgedrag laten zien. Veel mensen downloaden series niet meer, maar kijken online naar illegale streams. Aanbieders daarvan maken doorgaans geen cijfers bekend.

Vaakst illegaal gedownloade series in 2018:

1. The Walking Dead
    2. The Flash
    3. The Big Bang Theory
    4. Vikings
    5. Titans
    6. Arrow
    7. Supernatural
    8. Westworld
    9. DC's Legends of Tomorrow
    10. Suits

User Feedback

Recommended Comments

Citaat

Voor het eerst in zeven jaar staat Game of Thrones niet op de eerste plek.

Volgens mij was er afgelopen jaar ook geen nieuw seizoen uitgekomen voor GOT. Dear afgelopen 7 jaar hadden ze wel een nieuw seizoen. Tenminste, dat staat mij bij. :)

Share this comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
    Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nu op het forum

• We willen allemaal hetzelfde elkaar helpen dat is tegenwoordig in NL moelijk Ik ben hier pas dus als ik iets onterecht doe zeg het me dan dan ga ik,enigste wat ik wou is hulp aanbieden,heb een berg aan ervaring maar ik heb ook weer geen zin om een concurrentie spelletje te spelen.Die het beter weet weet het zal ik niet overheen gaan tikke.Men kan toch allemaal normaal met elkaar omgaan. Oh ik heb nog 3 ipt invites die het wil bericht me maar zo kan je de volgende keer zelf ook weer een gebruiker helpen aan die tor site Verhalen moeten we soms breken om over een totaal ander onderwerp te beginnen..die mischien niet thuis hoort maar men wel even in andere gedachte laat  
    • Ze moeten je gewoon toestaan met vpn Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien
    • vipernews pakken goedkoop en hebben een eigen usenetplatform
    • Ik ga niks bewerken maar zeggen om jou de inzicht te geven moest ik wel even een tor aan kaarten ivm met je invites,tevens bewerk je je bericht laat het originele staan dat leest beter terug. Tevens vroeger werd een nzb ook gedeeld dat noemde we reposters of mensen die blocken aanvulde zodat andere het binne kregen Torrent gaf ik als voorbeeld je geeft geen elite nzb of tor weg naar een onervaren user.Daar zijn ze ook niet blij mee Maar Drifter zullen we de discussie sluiten en spreek me aan in de huiskamer van newzbin of via pm,want iets zegt me dat we elkaar kennen zeker op de manier hoe je reageert Discussie  heeft weinig zin zeker omdat ik wel een woordje klaar heb staan.En op elk respons krijg je een woord terug.Ik ben een Newbie hier maar ik ben het zeker niet. Dus komt u maar weer met de v vraag   Je kan ook een topic hier openen waar leden invites kunnen aanbieden
    • Helemaal top!. Je kunt nog steeds gebruik maken van bovenstaande deal. Die werkt nog steeds. Dan betaal je omgerekend 1.87 per maand. Newsdemon bevalt mij ook prima. Afgelopen week bijgehouden welke payserver er wat gedownload heeft. Heb er 3. Main server is Newsdemon en 2 blockaccounts als back-up server ingesteld. Tot nu toe hebben de back-upservers het rustig, omdat Newsdemon alles zonder problemen heeft binnengehaald.
  • Latest nieuws

• Create New...