Spring naar bijdragen
  • Vergelijkbare bijdragen

• Door Duken
      Ook in 2018 hebben we een overzicht met de meest populaire torrent websites van het jaar. De lijst zal in de loop van 2018 waarschijnlijk aangepast worden omdat er sites door verschillende organisaties offline worden gehaald. In 2017 hadden we gedoe met de Piratebay en het blokkeren door de Nederlandse providers. Maar wees niet bang, er zijn nog genoeg grote torrent websites te vinden en je weet gelijk weer welke websites er allemaal beschikbaar zijn. Met een VPN kan je de Piratebay natuurlijk wel gewoon benaderen. En wie download er nog zonder een VPN verbinding?
      Naast de top 10 populaire en beste internationale torrentsites hebben we ook de meest populaire Nederlandse torrent communities toegevoegd.
      De meest populaire internationale torrentsites van 2018: 
      1. THE PIRATE BAY In 2015 was The Pirate Bay nog offline, maar na de terugkeer in 2016 kwamen er al snel weer miljoenen gebruikers bij. In 2017 zijn ze onbereikbaar gemaakt door de Nederlandse providers maar je kunt de website natuurlijk nog bereiken via VPN providers. Vorig jaar 1ste plaats 2. RARBG Bestaat al sinds 2008 en blijft groeien! Vorig jaar 3de plaats 3. 1337X Had afgelopen jaar diversen problemen met de beheerders, maar staat nu op de 3de plaats plaats. Vorig jaar 6 plaats 4. TORRENTZ2 Het vervolgt van de originele Torrentz.eu. Deze zoekmachine host zelf geen torrent-bestanden, maar verwijst bezoekers door naar andere sites. Vorig jaar 5de plaats 5. YTS.AG Heeft niets te maken met de releasegroep van dezelfde naam en zakt 1 plekje. Vorig jaar 4de plaats 6. EZTV.AG Nu al meer dan 10 miljoen torrents in de database. Deze site blijft groeien en stijgt 1 plek. Vorig jaar 7de plaats 7. LIMETORRENTS Voor het tweede jaar in de top 10 en word door diversen torrent zoekmachines gebruikt. Vorig jaar 10de plaats 8. NYAA.SI Nieuw dit jaar, de populaire anime torrent website. Vorig jaar: #Nieuw 9. TORRENTS.ME Torrents.me is een grote zoekmachine voor torrent bestanden en ook voor het eerst in de top 10 dit jaar. Vorig jaar:  #Nieuw 10. ZOOQLE Zooqle, meer dan drie miljoen torrents. De Google torrent zoekmachine. Dit jaar ook voor het eerst in de top 10. Vorig jaar: #Nieuw De beste internationale torrentsites van 2018:

Demonoid RarBG RuTracker iDope 1337X Bittorrent Scene BT Etree IsoHunt down Seed Peer Sumo Torrent The Piratebay TorLock Torrent CD De meest populaire Nederlandse torrentsites van 2018:

- update December 2018 -
        Meer dan 10000 torrents Extreme Torrents Film Paleis Muziekfabriek Meer dan 4000 torrents Alleen Retail Media Maatjes Pandora Place Meer dan 3000 torrents E-book Paradise Meer dan 2000 torrents First Release Taranis Torrent Plaza Meer dan 1000 torrents Dutch Movie Tutti's Place Meer dan 500 torrents Fast Move Lightning Tor The Unbreakables Besloten Nederlandse Torrentsites

Alleen op uitnodiging Ultimate Torrents Ultimate Force Place2Home.org - Offline 05-2018 VPN Verbinding
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2018 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2016 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2017 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2018 is de VPN een vereiste geworden.

• Door Duken
      Ook in 2018 hebben we een overzicht met de meest populaire torrent websites van het jaar. De lijst zal in de loop van 2018 waarschijnlijk aangepast worden omdat er sites door verschillende organisaties offline worden gehaald. In 2017 hadden we gedoe met de Piratebay en het blokkeren door de Nederlandse providers. Maar wees niet bang, er zijn nog genoeg grote torrent websites te vinden en je weet gelijk weer welke websites er allemaal beschikbaar zijn. Met een VPN kan je de Piratebay natuurlijk wel gewoon benaderen. En wie download er nog zonder een VPN verbinding?
      Naast de top 10 populaire en beste internationale torrentsites hebben we ook de meest populaire Nederlandse torrent communities toegevoegd.
      De meest populaire internationale torrentsites van 2018: 
      1. THE PIRATE BAY In 2015 was The Pirate Bay nog offline, maar na de terugkeer in 2016 kwamen er al snel weer miljoenen gebruikers bij. In 2017 zijn ze onbereikbaar gemaakt door de Nederlandse providers maar je kunt de website natuurlijk nog bereiken via VPN providers. Vorig jaar 1ste plaats 2. RARBG Bestaat al sinds 2008 en blijft groeien! Vorig jaar 3de plaats 3. 1337X Had afgelopen jaar diversen problemen met de beheerders, maar staat nu op de 3de plaats plaats. Vorig jaar 6 plaats 4. TORRENTZ2 Het vervolgt van de originele Torrentz.eu. Deze zoekmachine host zelf geen torrent-bestanden, maar verwijst bezoekers door naar andere sites. Vorig jaar 5de plaats 5. YTS.AG Heeft niets te maken met de releasegroep van dezelfde naam en zakt 1 plekje. Vorig jaar 4de plaats 6. EZTV.AG Nu al meer dan 10 miljoen torrents in de database. Deze site blijft groeien en stijgt 1 plek. Vorig jaar 7de plaats 7. LIMETORRENTS Voor het tweede jaar in de top 10 en word door diversen torrent zoekmachines gebruikt. Vorig jaar 10de plaats 8. NYAA.SI Nieuw dit jaar, de populaire anime torrent website. Vorig jaar: #Nieuw 9. TORRENTS.ME Torrents.me is een grote zoekmachine voor torrent bestanden en ook voor het eerst in de top 10 dit jaar. Vorig jaar:  #Nieuw 10. ZOOQLE Zooqle, meer dan drie miljoen torrents. De Google torrent zoekmachine. Dit jaar ook voor het eerst in de top 10. Vorig jaar: #Nieuw De beste internationale torrentsites van 2018:

Demonoid RarBG RuTracker iDope 1337X Bittorrent Scene BT Etree IsoHunt down Seed Peer Sumo Torrent The Piratebay TorLock Torrent CD De meest populaire Nederlandse torrentsites van 2018:

- update December 2018 -
        Meer dan 10000 torrents Extreme Torrents Film Paleis Muziekfabriek Meer dan 4000 torrents Alleen Retail Media Maatjes Pandora Place Meer dan 3000 torrents E-book Paradise Meer dan 2000 torrents First Release Taranis Torrent Plaza Meer dan 1000 torrents Dutch Movie Tutti's Place Meer dan 500 torrents Fast Move Lightning Tor The Unbreakables Besloten Nederlandse Torrentsites

Alleen op uitnodiging Ultimate Torrents Ultimate Force Place2Home.org - Offline 05-2018 VPN Verbinding
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2018 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2016 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2017 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2018 is de VPN een vereiste geworden.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 3 december tot 9 december. Deze week staat de film ‘Venom’ bovenaan, gevolgd door ‘The Predator’ en ‘The House with a Clock in Its Walls’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 49 zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Venom is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Venom 7.0 / trailer 2 (…) The Predator 5.6 / trailer 3 (…) The House with a Clock in Its Walls 6.1 / trailer 4 (1) The Nun 5.5 / trailer 5 (2) Mission: Impossible – Fallout 8.0 / trailer 6 (3) Peppermint 6.5 / trailer 7 (…) Smallfoot 6.7 / trailer 8 (6) The Equalizer 2 6.9 / trailer 9 (…) Halloween (Subbed HDRip) 7.0 / trailer 10 (8) Incredibles 2 8.0 / trailer
  • Nu op het forum

• Dank je wel Drifter, Klopt er zit een mediabox bij met HDMI aansluitingen. zover was ik.😁 Daar heb ik de harde schijf nu op aan gesloten en die speel gewoon af.maar geen 4k Harde schijf is: (Intenso Memory Center Desktop Harddisk 3 TB. USB 3.0 (USB 2.0 compatible) ) Maar daar schrijf je weer iets een videoplayer app, ja waar haal ik die vandaan en hoe krijg je zoiets op je TV. Voor mijn gevoel wordt het steeds ingewikkelder.maar ja daar ben ik dan ook een vrouw voor 😜 Ik heb al aan mijn kennissen gevraagd maar helaas is voor hun ook allemaal nieuw denken wel heel goed na voor ze ook een nieuwe TV aanschaffen. Woon je niet in de buurt van Dordrecht 🤣  Bedankt groetjes Arietta  
    • Nou Nou Nou, wat een gedoe bij jullie in Nederland met die wifi. Bij mij heb ik er absoluut geen problemen mee, ben dan ook ne Belg 😉, en bij mijn moeder die in een wijk woont waar bijna iedereen het net heeft en bijna ook iedereen aan de wifi is heb ik ook nog nooit problemen gehad. Tot zover ik weet hebben Ziggo & Telenet toch dezelfde hoofdaandeelhouder Liberty Global? Al is Telenet niet de goedkoopst ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
    • Op Twitter heeft zich een van de grootste ironieën van de afgelopen tijd afgespeeld in een nieuwe woordenstrijd die is ontbrand over Artikel 13. Nadat Pirate-Europarlementariër Julia Reda kinderen opriep om te lobbyen bij hun ouders over de controversiële wetgeving, kreeg ze van IFPI (International Federation of the Phonographic Industry) een "schaam je" voor "het manipuleren van minderjarigen". Het probleem is dat de entertainmentindustrie al meer dan een decennium hetzelfde doet. Omdat kinderen onder artikel 13 vallen, grotendeels vanwege hun obsessie met YouTube, heeft Reda onlangs voorgesteld om bij hun ouders te lobbyen om de wetgeving te lezen. Tegelijk met pop-ups van YouTube die gebruikers adviseerden zich tegen artikel 13 te verzetten, leek dat sommige aanhangers van de voorgestelde wet te irriteren. Naarmate de controverse over de voorstellen van artikel 13 van de EU aanhoudt, lijkt Twitter het favoriete communicatiewapen te zijn voor partijen aan beide zijden. Als een van de belangrijkste tegenstanders van Artikel 13 en in het bijzonder de eis voor Uploadfilters, is Julia Reda een veel voorkomend doelwit voor voorstanders van deze omstreden Auteursrechtwetgeving. Julia Reda is een politica voor de Piratenpartij Duitsland en voorzitter van de Jonge Piraten Europa en in 2014 werd ze verkozen tot Europarlementariër.
    • Tele2-klanten kunnen in december tot 1GB aan data weggeven aan andere klanten Tele2 start een tijdelijke actie waarbij gebruikers hun data weg kunnen geven aan andere Tele2-klanten. In blokken van 250MB kunnen klanten tot maximaal 1GB weggeven. De actie duurt tot 31 december. Maak je vrienden blij! Want jij kunt de hele maand december 1000MB van je eigen data cadeau doen. Omdat we je lief vinden. Omdat het kan. Deel je data met andere Tele2-gebruikers die even krap in hun MB’S zitten. Ga naar de mijntele2 app Check of je de nieuwste versie (5.1.0) hebt of download ‘m (is zeker de moeite waard). Ga naar het dashboard en kies daar iemand die ook Tele2 heeft en deel je data. Je kan 4x 250MB weggeven. Begin met delen en zeg 't met data Note Trizomu: Heeft u vragen dan kan u via de volgende link de nodige info vinden onderaan de pagina in de FAQ  
    • Hallo Drifter, In de afgelopen 10 jaar heb ik wel hulp gehad hoor met dingen en veel dingen zelf doen. Elke keer dingen op opnieuw, opnieuw en opnieuw proberen, tot je het juiste resultaat hebt. Ik ga me best doen om mensen die ergens niet uit komen tekunnen helpen. Ik moet zeggen de laatste 5 jaar heb ik weinig gedaan kwa dingen doen op het web, de gebruikelijke dingen dan, het laatste half jaar weer een beetje actief op het web kwa dingen doen. Danku Goeie morgen, Dat is inderdaad wel apart om tezien dat me account nog al die jaren bestaat. En dat is 1 ding wat zeker is toen zag de download wereld er heel anders uit. 10 jaar geleden toen had je nog de beroemde ezel van emule en limewire daarna de torrents en tegen woordig is het alleen maar streaming diensten, de download wereld is in 10 jaar tijd heel erg veranderd.
  • Laatste nieuws