Jump to content
  • Similar Content

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 9 december tot 15 december. Deze week staat de film ‘Ad Astra’ bovenaan, gevolgd door ‘Once Upon a Time … in Hollywood’ en ‘Rambo: Last Blood’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 50  zijn er twee nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ad Astra is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Ad Astra 6.9 / trailer 2 (1) Once Upon a Time … in Hollywood 7.9 / trailer 3 (2) Rambo: Last Blood 6.6 / trailer 4 (4) The Irishman 8.4 / trailer 5 (10) Abominable 7.0 / trailer 6 (3) Gemini Man 5.7 / trailer 7 (…) Doctor Sleep 7.6 / trailer 8 (6) It Chapter Two 6.8 / trailer 9 (7) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 10 (8) Hustlers 6.5 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

De trailer van de meest gedownloade film:

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 9 december tot 15 december. Deze week staat de film ‘Ad Astra’ bovenaan, gevolgd door ‘Once Upon a Time … in Hollywood’ en ‘Rambo: Last Blood’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 50  zijn er twee nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ad Astra is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Ad Astra 6.9 / trailer 2 (1) Once Upon a Time … in Hollywood 7.9 / trailer 3 (2) Rambo: Last Blood 6.6 / trailer 4 (4) The Irishman 8.4 / trailer 5 (10) Abominable 7.0 / trailer 6 (3) Gemini Man 5.7 / trailer 7 (…) Doctor Sleep 7.6 / trailer 8 (6) It Chapter Two 6.8 / trailer 9 (7) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 10 (8) Hustlers 6.5 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 2 december tot 8 december. Deze week staat de film ‘Once Upon a Time … in Hollywood’ bovenaan, gevolgd door ‘Rambo: Last Blood’ en ‘Gemini Man’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 49 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Once Upon a Time … in Hollywood is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (4) Once Upon a Time … in Hollywood 7.9 / trailer 2 (3) Rambo: Last Blood 6.6 / trailer 3 (1) Gemini Man 5.7 / trailer 4 (…) The Irishman 8.4 / trailer 5 (2) Angel Has Fallen 6.5 / trailer 6 (6) It Chapter Two 6.8 / trailer 7 (5) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 8 (…) Hustlers 6.5 / trailer 9 (8) Ready or Not 7.0 / trailer 10 (…) Abominable 7.0 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
  • Nu op het forum

• Hallo ik ben pieter   ik hou van films en muziek en games speel ik ook graag hoop dat ik iemand blij kan maken met een oplossing en dat ik zelf ook wel eens geholpen word met probleempjes hou het netjes en gezellig
    • - - - - A  ( 5 letters )    fout 2/10  c/v    letter c en v zijn fout 
    • Als het probleem met die voetnoot ruimte tussen de regels niet aanwezig is als je de aanwijzing van @Guardian opvolgt, maak jij kennelijk ergens in het opmaken van je Paper een fout in de tekstindeling of het toekennen op een verkeerde plek van een voetnoot. Het is een beetje raar dat je denkt dat hier op Duken.nl iemand is die een door jou gemaakte fout in je Paper wel even kan herstellen. Misschien is er iemand op het Helpmij.nl Office forum die je kan helpen jouw paper door te spitten en te ontdekken waar het voetnoot probleem is ontstaan.
    • @Drifter De oplossing die Guardian aandraagt werkt wel, mits ik bereid ben om de hele tekst over te typen. In feite lang voordat ik overwoog om mijn probleem aan jullie voor te leggen, zat ik al over te denken om maar de hele paper over te typen. Maar dan blijft de kwestie met de voetnoot bestaan. Wat als de volgende keer zoiets weer gebeurd? Dit is namelijk niet de eerste keer. In het verleden, moest ik de hele tekst over typen wat me enorm veel tijd heeft gekost. Daar moet nu eindelijk eens een oplossing worden gevonden. Daarom kwam ik naar deze forum om te vragen of iemand toevallig weet wat de oplossing is voor de blanco/witte regel tussen de voetnoten. P.S: over typen kan altijd maar draagt niet bij aan de oplossing voor dit kernprobleem.
    • Ik mag toch hopen dat na die goede tips van @Guardian jij tenminste gaat proberen of het jou zelf lukt die regelafstand goed te krijgen zoals het uitgelegd is en dat ook even laat weten. Dat je niet die gehele Paper opnieuw uit wil typen is begrijpelijk, maar dan zal je toch zelf uit moeten zoeken waar je voetnoot probleem is ontstaan.
  • Latest nieuws

• Create New...