Spring naar bijdragen

• Duken
    Duken

Top 10 gedownloade films van 2 juli tot 8 juli

De top 10 meest gedownloade films van de periode 2 juli tot 8 juli. Deze week staat de film ‘Rampage’ bovenaan, gevolgd door ‘Ready Player One’ en ‘Blockers’ maakt de top drie compleet.

Week 27 is er een nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Rampage is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.

• Bedankt 1

Terugkoppeling

Vreemd dat Pacific Rim: Uprising er nog steeds inzit. 😐

• Leuk 1

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Die moeten we boycotten, we gaan de torrents ervan offline halen 😛

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Haal dan Escape Plan 2: Hades ook maar offline, waarschijnlijk is Sylvester Stallone je dan zelfs dankbaar. Ik denk niet dat hij er trots op is. Een rating van 3,8 op IMDB is erg triest. 🤪
    De regisseur van Escape Plan 2 heeft nog nooit een film afgeleverd met een gemiddelde score, het zijn allemaal flops, met bekende acteurs. (o.a. Bruce Willis, John Cusack en Nicolas Cage)
    Waarom geven ze zo'n regisseur überhaupt nog een budget en kansen? Snap er niets van.

• Haha 1

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Escape plan 1 was nog best tof op die boot. Toevallig laatst nog gezien. 

Maar dit lijkt te veel van het goede... Spijtig :( zijn acteurs voor lekkere wegkijk films.

3.8 lol, even de trailer kijken.

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Deel 1 was inderdaad goed te doen, met Arnold Schwarzenegger. Deel 2 laat ik maar liggen. Trailer valt mee.

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

wtf.. de zoo? Een gevangenis met vecht wedstrijden en veel ellende. 

Damn trailer is best cool hahah. Hoe is het mogelijk 🤣

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Sommige mensen kijken graag naar vreselijk slechte films omdat ze best grappig zijn. 
    Vraag mij af of dat voor Escape Plan 2 opgaat.
    Ik las gisteren dat veel mensen zich kapot ergeren aan Nick Cage zijn nep neus en rare lange haar.

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Nick cage is een goede acteur. Genoten van veel van zijn films. Ik wist nls van zijn neus en lange haar.... ?

Foute films kunnen soms ook goed zijn. Zolang doe Sharknado. (Tornado met haaien....) Erg om moeten lachen :)

Deel deze opmerking

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 12 november tot 18 november. Deze week staat de film ‘Mission: Impossible – Fallout’ bovenaan, gevolgd door ‘The Equalizer 2’ en ‘The Meg’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 46 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Mission: Impossible – Fallout is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb  / Trailer   1 (…) Mission: Impossible – Fallout 8.0 / trailer 2 (1) The Equalizer 2 6.9 / trailer 3 (2) The Meg 5.9 / trailer 4 (3) Incredibles 2 8.0 / trailer 5 (5) Mile 22 6.1 / trailer 6 (…) Outlaw king 7.1 / trailer 7 (6) Alpha 6.9 / trailer 8 (4) The Nun (subbed HDRip) 5.7 / trailer 9 (…) Kin 5.6 / trailer 10 (9) BlacKkKlansman 7.7 / trailer
      Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 12 november tot 18 november. Deze week staat de film ‘Mission: Impossible – Fallout’ bovenaan, gevolgd door ‘The Equalizer 2’ en ‘The Meg’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 46 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Mission: Impossible – Fallout is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb  / Trailer   1 (…) Mission: Impossible – Fallout 8.0 / trailer 2 (1) The Equalizer 2 6.9 / trailer 3 (2) The Meg 5.9 / trailer 4 (3) Incredibles 2 8.0 / trailer 5 (5) Mile 22 6.1 / trailer 6 (…) Outlaw king 7.1 / trailer 7 (6) Alpha 6.9 / trailer 8 (4) The Nun (subbed HDRip) 5.7 / trailer 9 (…) Kin 5.6 / trailer 10 (9) BlacKkKlansman 7.7 / trailer
    • Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 11 november tot 4 november. Deze week staat de film ‘The Equalizer 2’ bovenaan, gevolgd door ‘The Meg’ en ‘Incredibles 2’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 45 zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Equalizer 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb  / Trailer   1 (…) The Equalizer 2 6.9 / trailer 2 (…) The Meg 5.9 / trailer 3 (1) Incredibles 2 8.0 / trailer 4 (…) The Nun (subbed HDRip) 5.7 / trailer 5 (…) Mile 22 6.1 / trailer 6 (3) Alpha 6.9 / trailer 7 (…) Papillon 7.0 / trailer 8 (2) The Spy Who Dumped Me 6.2 / trailer 9 (10) BlacKkKlansman 7.7 / trailer 10 (4) Christopher Robin 7.6 / trailer
      Toon volledig nieuwsbericht
  • Product Review

• Nu op het forum

• Goedenmorgen allemaal, gisterenavond de hele avond bezig geweest om allerlei tips, suggesties uit te proberen helaas het mocht niet baten! iedereen bedankt voor het meedenken! bedankt en een hartelijk groet, klavertje 4
    • Dan zou ik mooi naar een land zonder uitleveringsverdrag vluchten. Zimbabwe misschien....
      Tenzij ik 12 miljoen kan missen, maar het lijkt mij sterk dat ze dat hebben.
    • Ik las je klacht niet goed. Ik dacht dat je het ook had met je iPad en iPhone. Misschien helpt Drifters advies. Mocht zijn advies niet helpen;
      Hier wordt hetzelfde probleem beschreven en iemand heeft er een oplossing voor gevonden.
      Je zou ook een modem kunnen lenen als je geen 2e hebt, en kunnen kijken of het probleem zich dan ook voort doet.
      Dan weet je of het wel of niet aan je modem wilt. Ik acht router instellingen ook als de oorzaak van je probleem.
      Log in op je router en kijk naar de instellingen, misschien helpt een fabrieksreset.
    • De titel van dit topic duidt erop dat je de interne zoekmachine van qBittorrent wilt gebruiken.

Ik doelde niet op VC-redist. En python hoef je niet te installeren, tenzij je van plan bent om iets te gaan programmeren.
      Probeer een oudere versie van qBittorrent, mogelijk werkt de zoekfunctie dan wel. En anders kan je Bit Che altijd nog proberen.
    • Staan op het net veel vragen over dit probleem. Onderstaand een antwoord dat voor een oplossing heeft gezorgd, dus misschien het proberen waard. Het advies is om bij de energie instellingen van de netwerkadapter te kijken. Druk Windows Logo Key + X tegelijkertijd in en kies Apparaatbeheer. Vouw de categorie Netwerkadapters open en dubbelklik links op de betreffende netwerkadapter. Klik op het tabblad Energiebeheer (indien beschikbaar). Verwijder het vinkje dat staat voor De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen. Klik op OK. Verschil? Zo nee, pas de energieoptie aan in het actieve energieschema als volgt: Druk Windows Logo Key + R tegelijkertijd in. Typ Control en druk op Enter. Sorteer op Pictogrammen en klik op Energiebeheer. Van het actieve energieschema klik op De schema-instellingen wijzigen. Klik eventueel op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn. Klik op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen. Vouw Instellingen voor de adapter voor draadloos netwerk uit en dan Modus voor energiebesparing vouw je ook uit. Zet de instelling op Maximale prestaties. Klik op OK en dan op Wijzigen opslaan.    
  • Laatste nieuws