Jump to content
  • Similar Content

• By Duken
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 17 februari tot 23 februari. Deze week staat de film ‘Frozen 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Knives Out’ en ‘Charlie’s Angels’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 8 zijn er vier nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fronzen 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Frozen II 7.1 / trailer 2 (3) Knives Out 8.0 / trailer 3 (…) Charlie’s Angels 4.2 / trailer 4 (1) 21 Bridges 6.6 / trailer 5 (2) Ford v Ferrari 8.2 / trailer 6 (…) Parasite 8.6 / trailer 7 (…) Jumanji: The Next Level (Subbed HDRip) 6.9 / trailer 8 (5) Jojo Rabbit 8.0 / trailer 9 (4) Terminator: Dark Fate 6.4 / trailer 10 (8) Joker 8.8 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

• By Duken
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 17 februari tot 23 februari. Deze week staat de film ‘Frozen 2’ bovenaan, gevolgd door ‘Knives Out’ en ‘Charlie’s Angels’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 8 zijn er vier nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fronzen 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Frozen II 7.1 / trailer 2 (3) Knives Out 8.0 / trailer 3 (…) Charlie’s Angels 4.2 / trailer 4 (1) 21 Bridges 6.6 / trailer 5 (2) Ford v Ferrari 8.2 / trailer 6 (…) Parasite 8.6 / trailer 7 (…) Jumanji: The Next Level (Subbed HDRip) 6.9 / trailer 8 (5) Jojo Rabbit 8.0 / trailer 9 (4) Terminator: Dark Fate 6.4 / trailer 10 (8) Joker 8.8 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 3 februari tot 9 februari. Deze week staat de film ‘21 Bridges’ bovenaan, gevolgd door ‘Ford v Ferrari’ en ‘Knives Out’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 7 zijn er vijf nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. 21 Bridges is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) 21 Bridges 6.6 / trailer 2 (1) Ford v Ferrari 8.2 / trailer 3 (…) Knives Out 8.0 / trailer 4 (2) Terminator: Dark Fate 6.4 / trailer 5 (…) Jojo Rabbit 8.0 / trailer 6 (…) Dolittle 5.6 / trailer 7 (3) Doctor Sleep 7.5 / trailer 8 (4) Joker 8.8 / trailer 9 (…) Midway 6.8 / trailer 10 (5) Uncut Gems 7.9 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

• Nu op het forum

• We willen allemaal hetzelfde elkaar helpen dat is tegenwoordig in NL moelijk Ik ben hier pas dus als ik iets onterecht doe zeg het me dan dan ga ik,enigste wat ik wou is hulp aanbieden,heb een berg aan ervaring maar ik heb ook weer geen zin om een concurrentie spelletje te spelen.Die het beter weet weet het zal ik niet overheen gaan tikke.Men kan toch allemaal normaal met elkaar omgaan. Oh ik heb nog 3 ipt invites die het wil bericht me maar zo kan je de volgende keer zelf ook weer een gebruiker helpen aan die tor site Verhalen moeten we soms breken om over een totaal ander onderwerp te beginnen..die mischien niet thuis hoort maar men wel even in andere gedachte laat  
    • Ze moeten je gewoon toestaan met vpn Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien
    • vipernews pakken goedkoop en hebben een eigen usenetplatform
    • Ik ga niks bewerken maar zeggen om jou de inzicht te geven moest ik wel even een tor aan kaarten ivm met je invites,tevens bewerk je je bericht laat het originele staan dat leest beter terug. Tevens vroeger werd een nzb ook gedeeld dat noemde we reposters of mensen die blocken aanvulde zodat andere het binne kregen Torrent gaf ik als voorbeeld je geeft geen elite nzb of tor weg naar een onervaren user.Daar zijn ze ook niet blij mee Maar Drifter zullen we de discussie sluiten en spreek me aan in de huiskamer van newzbin of via pm,want iets zegt me dat we elkaar kennen zeker op de manier hoe je reageert Discussie  heeft weinig zin zeker omdat ik wel een woordje klaar heb staan.En op elk respons krijg je een woord terug.Ik ben een Newbie hier maar ik ben het zeker niet. Dus komt u maar weer met de v vraag   Je kan ook een topic hier openen waar leden invites kunnen aanbieden
    • Helemaal top!. Je kunt nog steeds gebruik maken van bovenstaande deal. Die werkt nog steeds. Dan betaal je omgerekend 1.87 per maand. Newsdemon bevalt mij ook prima. Afgelopen week bijgehouden welke payserver er wat gedownload heeft. Heb er 3. Main server is Newsdemon en 2 blockaccounts als back-up server ingesteld. Tot nu toe hebben de back-upservers het rustig, omdat Newsdemon alles zonder problemen heeft binnengehaald.
  • Latest nieuws

• Create New...