Spring naar bijdragen
  • Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 18 februari tot 24 februari. Deze week staat de film ‘Creed II’ bovenaan, gevolgd door ‘Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald’ en ‘Ralph Breaks the Internet’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 7 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Creed II is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.
      Plaats Vorige wk. Film Cijfer / Trailer 1 (…) Creed II 7.5 / trailer 2 (…) Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 6.8 / trailer 3 (…) Ralph Breaks the Internet 7.2 / trailer 4 (1) Robin Hood 5.3 / trailer 5 (2) Mortal Engines 6.3 / trailer 6 (3) Bohemian Rhapsody 8.3 / trailer 7 (4) Overlord 6.9 / trailer 8 (…) The Favourite 7.8 / trailer 9 (6) A Star Is Born 7.7 / trailer 10 (7) Aquaman (Subbed HDRip) 7.7 / trailer  

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 18 februari tot 24 februari. Deze week staat de film ‘Creed II’ bovenaan, gevolgd door ‘Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald’ en ‘Ralph Breaks the Internet’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 7 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Creed II is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.
      Plaats Vorige wk. Film Cijfer / Trailer 1 (…) Creed II 7.5 / trailer 2 (…) Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 6.8 / trailer 3 (…) Ralph Breaks the Internet 7.2 / trailer 4 (1) Robin Hood 5.3 / trailer 5 (2) Mortal Engines 6.3 / trailer 6 (3) Bohemian Rhapsody 8.3 / trailer 7 (4) Overlord 6.9 / trailer 8 (…) The Favourite 7.8 / trailer 9 (6) A Star Is Born 7.7 / trailer 10 (7) Aquaman (Subbed HDRip) 7.7 / trailer  

• Door Draakie
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 11 februari tot 17 februari. Deze week staat de film ‘Robin Hood’ bovenaan, gevolgd door ‘Mortal Engines’ en ‘Bohemian Rhapsody’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 7 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Robin Hood is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Plaats  Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Robin Hood 5.3 / trailer 2 (3) Mortal Engines 6.3 / trailer 3 (1) Bohemian Rhapsody 8.3 / trailer 4 (…) Overlord 6.9 / trailer 5 (2) The Grinch 6.3 / trailer 6 (back) A Star Is Born 7.7 / trailer 7 (5) Aquaman (Subbed HDRip) 7.7 / trailer 8 (9) Venom 7.0 / trailer 9 (7) Bumblebee (Subbed HDRip) 7.2 / trailer 10 (10) Widows 7.2 / trailer
      Toon volledig nieuwsbericht
  • Product Review

• Nieuwe handleiding

• Nu op het forum

• 21 februari

Ulefone Armor 5 4G Phablet

voor €167,69 met coupon code: Flash Sale

CUBOT King Kong 3 4G Phablet

voor €158,86 met coupon code: Flash Sale

Outdoor Hunting High-velocity Slingshot

voor €2,74 met coupon code: Flash Sale

"2 / 3 / 5 Holes Spring Conductor Terminal Block Electric Cable Wire Connector 30pcs"

voor €5,29 met coupon code: Flash Sale

Original Xiaomi Mi Robot Vacuum

voor €279,78 met coupon code: APP PRICE

360 S6 Automatic Robotic Vacuum Cleaner

voor €291,25 met coupon code: GB-APS36

Teclast F7 Plus Notebook

voor €317,73 met coupon code: Flash Sale
    • Ik denk dat het wel uit te leggen is @Barbabas, want er is een verschil tussen Legaal en Illegaal Downloaden. Alles wat uitgezonden wordt op TV, of dat nou via een betaalde zender is of via een publieke zender, wordt auteursrecht betaald door de Omroep of bijv. Netflix / HBO / Videoland. Jij mag met de huidige opname mogelijkheden (Mediabox of Horizon) alles kopiëren en later afspelen of kijken als het maar voor thuisgebruik is. De thuiskopie in het Nederlands auteursrecht Op grond van artikel 16b en 16c Auteurswet 1912 mag men enkele exemplaren van een werk maken voor eigen oefening, studie of gebruik. Dit heet een thuiskopie. Een dergelijke kopie mag niet aan derden ter beschikking worden gesteld. Het is niet vereist dat je het origineel zelf gekocht hebt om een thuiskopie van een werk te mogen maken. Het downloaden uit illegale bron valt echter niet (meer) onder deze wetsartikelen. Hoewel onze wet altijd zo werd uitgelegd, heeft in april 2014 het Hof van Justitie bepaald dat een auteurswet geen downloaden uit illegale bron mag toestaan. Nederland heeft dus een downloadverbod. Voor een thuiskopie op een drager, zoals een beschrijfbare CD of een harde schijf, van een muziekwerk is een vergoeding verschuldigd. Deze moet de fabrikant van de (lege) drager betalen.  Sinds er mogelijkheden tot kopiëren op de markt zijn, is er dus wettelijk vastgesteld dat in de prijs van de (Blanco) Cassette bandjes, Videotape's of DVD en CD schijfjes een vastgesteld percentage auteursrecht zit dat afgedragen moet worden door de fabrikant. Onder deze link staat nog even duidelijk omschreven wat de afspraken zijn.
    • ... Mmm... Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar je zegt daar wel wat waar ik nooit bij heb stilgestaan. Zo was de film "taken" laatst op TV. Ik kijk die via mijn Ziggo box en hij neemt deze automatisch op. Omdat ik geen reclame meer wilde kijken heb ik hem later aangezet op Netflix. Maar waarom mag ik hem dan niet downloaden?  In mijn geval betaald SBS6 de licentie. Betaal ik Ziggo om de film te kijken via SBS6 en wil ik hem morgen kijken dus neemt de Ziggo box hem op. Maar downloaden is niet toegestaan.... ik kan het helaas niet uitleggen
    • Ik blijf erbij dat er niks mis is met downloaden, het word al jaren gedaan met cassette bandjes muziek met vhs / betamax films en series, tegenwoordig met de ingebouwde opname functie in de decoders. Alleen met downloaden kan je zelf beslissen hoe en waar je het afspeelt, niks geen gemiste inkomsten voor de makers maar puur gebruikers gemak. Iemand mag mij echt eens duidelijk proberen te vertellen wat het verschil is als ik een gedownloade aflevering big bang theory kijk of opneem van tv.
    • 20 februari

Gocomma Intelligent MCU Control Alcohol Tester - BLACK

voor €11,45 met coupon code: Flash Sale

Xiaomi Electric Scooter Pro 12.8Ah Battery 8.5inch Two Wheels Scooter - Black Chinese Plug (2-pin)

voor €519,85 met coupon code: Flash Sale

Gocomma Intelligent MCU Control Alcohol Tester - BLACK

voor €11,45 met coupon code: Flash Sale

Utorch Remote Control Candle LED Light 3pcs - White

voor €6,16 met coupon code: Flash Sale

Gocomma Built-in 400 Game Console Frosted Appearance - Blue

voor €13,21 met coupon code: Flash Sale

Gocomma 168 in 1 Nostalgic Handheld Game Console - Yellow

voor €14,09 met coupon code: Flash Sale

FEIYUE 1 : 12 2.4G Four-wheel Drive High Speed Car Truck Toy

voor €80,17 met coupon code: GBSZTOY01

FY003AB Classic Retro All Terrain Off-road Vehicle