Jump to content

• William
    William

Top 10 gedownloade films van 8 april tot 14 april

Sign in to follow this  

De top 10 meest gedownloade films van de periode 1 april tot 7 april. Deze week staat de film ‘Glass’ bovenaan, gevolgd door ‘How to Train Your Dragon: The Hidden World’ en ‘Bumblebee’ maakt de top drie weer compleet.

Week 15 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige weekGlass is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series.

Het topic van Glass, de meest gedownloade film van afgelopen week vinden we hier:

De trailer van de meest gedownloade film:

• Thanks 1
    Sign in to follow this  

User Feedback

Recommended Comments

Ik heb Escape Room, The Highwaymen en The Mule nog steeds liggen. Denk dat ik er vanavond maar een ga kijken.

Hopelijk is er snel een 4K rip uit van Shazam! die zou ik graag in de bioscoop zien maar ik krijg hoofdpijn van 3D...
    3D is een manier om piracy tegen te gaan, want mensen downloaden minder snel een 3D film.
    In mijn geval is het juist omgekeerd, ik wil geen 3D downloaden noch zien.

Share this comment

36 minuten geleden zei Meh Meh:

maar ik krijg hoofdpijn van 3D...

Hoofdpijn krijg ik er nog niet van... maar ik vind het vreselijk kijken. De ondertitels zijn scherp bij mij waardoor de film vaag wordt. Het kijkt gewoon bagger.. bah! Ik wil lekker scherpe 2d. Ban de 3d...ban de 3d! ;)

Ik ga aan de Spider-Man: Into the Spider-Verse :) 

Share this comment

Zojuist zei Duken:

Ik ga aan de Spider-Man: Into the Spider-Verse :) 

Veel plezier!

Share this comment

1 uur geleden zei Meh Meh:

Veel plezier!

Ik zit nu op 1 uur. Verassend goed!!!!! Heel mad en geweldige plotwending. Heb niks bekeken daarvoor. Lekker kijken dus!

Share this comment

Ik heb gisteren Escape Room gezien. Beetje simpel, amper spannend, ik geef 'm met moeite een 6.
    Wie niet van horror houdt kan deze film ook kijken. Gore factor is 0.

Share this comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
    Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 15 juli tot 21 juli. Deze week staat de film ‘Hellboy’ bovenaan, gevolgd door ‘Alita: Battle Angel’ en ‘Shazam!’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 29 zijn er drie nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Hellboy is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (3) Hellboy 5.3 / trailer 2 (2) Alita: Battle Angel 7.5 / trailer 3 (1) Shazam! 7.3 / trailer 4 (…) Lying and Stealing 4.9 / trailer 5 (…) Point Blank 5.7 / trailer 6 (4) Shaft 6.4 / trailer 7 (6) Dumbo 6.5 / trailer 8 (…) Missing link 6.4 / trailer 9 (7) Captain Marvel 7.1 / trailer 10 (8) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 15 juli tot 21 juli. Deze week staat de film ‘Hellboy’ bovenaan, gevolgd door ‘Alita: Battle Angel’ en ‘Shazam!’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 29 zijn er drie nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Hellboy is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (3) Hellboy 5.3 / trailer 2 (2) Alita: Battle Angel 7.5 / trailer 3 (1) Shazam! 7.3 / trailer 4 (…) Lying and Stealing 4.9 / trailer 5 (…) Point Blank 5.7 / trailer 6 (4) Shaft 6.4 / trailer 7 (6) Dumbo 6.5 / trailer 8 (…) Missing link 6.4 / trailer 9 (7) Captain Marvel 7.1 / trailer 10 (8) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 8 juli tot 14 juli. Deze week staat de film ‘Shazam!’ bovenaan, gevolgd door ‘Alita: Battle Angel’ en ‘Hellboy’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 28 is er één nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Shazam! is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Shazam! 7.3 / trailer 2 (4) Alita: Battle Angel 7.5 / trailer 3 (…) Hellboy 5.3 / trailer 4 (5) Shaft 6.4 / trailer 5 (2) Pet Sematary 6.0 / trailer 6 (3) Dumbo 6.5 / trailer 7 (8) Captain Marvel 7.1 / trailer 8 (6) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer 9 (8) After 5.5 / trailer 10 (10) Pokémon Detective Pikachu 6.9 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
  • Create New...