Jump to content

• Conclusie

Jison Case Duken 20181030_202943.jpgDe Jison portemonnee is een erg fijn en mooi product. Zeker voor het geld heb je er een erg goede portemonnee voor met ingebouwde RFID blokkade. Het is een slanke portemonnee waarin je alleen het hoognodige kan doen maar ze toch de mogelijkheid hebben gecreëerd voor je contante geld.

Eindoordeel JS-BAO-07A: 8 / 10

Prijs bij publicatie: € 12,-

De Jison Galaxy S8 hoes is een overcomplete hoes waardoor je zowel je telefoon op een luxe manier beschermd als je (oude) portemonnee kan vervangen. Doordat je telefoon in een losse cover zit is het prettig foto's maken omdat je niet met je hele hoes hoeft te fotograferen. Helaas maakt Jison deze hoes alleen voor de bekende merken met de veel verkochte telefoon typen zoals de Samsung Galaxy serie en natuurlijk de iPhones. Een hoes waar je best trots op mag zijn.

Eindoordeel JS-S8P-08R: 9 / 10

Prijs bij publicatie: € 14,-

Meer informatie en producten van Jison vindt je op de officiële website: https://www.jisoncase.com

User Feedback

Recommended Comments

Volgens mij niet fysiek. Maar je kan hem bij vele webwinkels aanschaffen. Bij AliExpress krijg je hem zo snel ik heb gezien het goedkoopst. 

Ik gebruik de portemonnee nog elke dag trouwens. 

Share this comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
    Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe handleiding

• Nu op het forum

• Och, roadrash. Good memories. Ik had hem dan enkel op de Nintendo 64. De Playstation-versie speelde ik wel bij vrienden. Geweldig inderdaad. Kon het toch niet laten om even rond te neuzen.  PS5 pre-order is een feit.  Weliswaar heb ik hem niet met de release, maar vooralsnog in de week van 23 november. Mocht ik op 18 november bij Coolblue de PS5 kunnen bestellen en hem op de releasedag in huis hebben, de annuleer ik me huidige pre-order bij Amazon Frankrijk.
    • Dan ben je wel echt een held. 👍👍🙏 Ik ben alleen bang dat het zo tegen valt met de beeld wat je in je hoofd hebt. Bij roadrash heb ik ook GTA 8 in mijn hoofd met politie, vrijheid en mega mooie graphics. Het menu was ook zo vet.
    • Als ik iets eet of drink, heb ik op de plek waar de kroon zit een soort koud gevoel. Ik had kunnen wachten totdat ik over een half jaar weer op controle moet. Maar dat heb ik niet gedaan. Iets wat nu nog meevalt, kan erger worden. We gaan het komende maand zien. Avond allemaal.
  • Recente actieve topics

• Create New...