Spring naar bijdragen

Uitpakken lukt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste,

Ik heb nu een 3 films gedownload. Jackass 2.5  Bee the movie en Kiterunner. Ik heb ze via FTD uitgezocht en waren allemaal rond de 4,4 GB. Nu heb ik ze netjes gedownload van Alt.Binz en ze staan op mijn hardschrijf.

Bij Jackass zijn het enorm veel .pal bestanden, die ik kan openen met Winrar. Nu probeer ik ze uit te pakken en al bij het laden krijg ik errors zoals:

!  C:\Users\Jordi\AppData\Local\Alt.Binz\download\jackass.pal-FTA\jackass.pal.r03: The file "???" header is corrupt

Dit krijg ik dan bij elke pakketje. Hij opent wel na alle errors dan de file en dat is 1  .iso bestand. Als ik deze dan op mijn HD wil krijgen dan krijg ik steeds weer errors er doorheen en dan zegt hij dat het corrupt is en stopt hij er mee.

Bij Bee the movie heb ik ook al proberen gehad met het uitpakken, en ook al bij 4 andere films! Er zijn ook een stuk of 8 goed gegaan, maar het is nu 40% wat goed gaat 60% wat verkeerd gaat.. Is er een andere uitpak manier..?

Ik heb ook 2x Quickpar gebruikt, en toen vertelde hij dat ik 2000 blocks miste. Na dat laden en alles van dat programma was het dus compleet. Toen drukte ik op sluiten probeerde de rars uit te pakken en weer geen succes..

Ik denk ik beschrijf alles zo groot mogelijk.. dan is het beeld voor jullie hopelijk duidelijker. Alvast heel erg bedankt!

Mvg, Jordi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb ook 2x Quickpar gebruikt, en toen vertelde hij dat ik 2000 blocks miste. Na dat laden en alles van dat programma was het dus compleet. Toen drukte ik op sluiten probeerde de rars uit te pakken en weer geen succes..

Je mist 2000 blocks, waardoor je je bestand niet volledig uit kan pakken. Hij is "beschadigd" oftewel corrupt. Je hebt meer herstelblocks nodig (is aan te vragen via FTD), of je moet een film downloaden die nog niet zo lang op de server staat (ligt eraan hoeveel dagen retentie jouw provider biedt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Maar het zijn juist films die maar 20 dagen op de FTD staan. En ik kan tot 80 dagen nog downloaden.. Vaak lukt het ook wel maar ja helaas ook echt heel vaak niet..

""Je hebt meer herstelblocks nodig (is aan te vragen via FTD)""

Hoe kan ik zoiets aanvragen? En zal dat helpen?

Raar dat alles dan zo beschadigt is.. Ik zit niet met mijn bureau stoel op de internet kabel ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

:-[

Mannen,

Ik heb just voor de eerst keer een filmpje gedownload : Vermist

Vermist[2007]DvDtrip[Dutch]-Jte        Videofragment                    717.34 kB

Vermist[2007]DvDtrip[Dutch]-Jte        Systeeminformatiebestand    5 kB

Vermist[2007]DvDtrip[Dutch]-Jte.srt  SRT-bestand                      63 kB

Als ik die in Windows Media Player wil afspelen, geeft ie geen beeld en geen geluid.

Ik zie alleen de tijd voortlopen.

Kan er iemand helpen??  Heb dit nog nooit gedaan

Already thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

:-[

Mannen,

Ik heb just voor de eerst keer een filmpje gedownload : Vermist

Vermist[2007]DvDtrip[Dutch]-Jte        Videofragment                    717.34 kB

Vermist[2007]DvDtrip[Dutch]-Jte        Systeeminformatiebestand    5 kB

Vermist[2007]DvDtrip[Dutch]-Jte.srt  SRT-bestand                      63 kB

Als ik die in Windows Media Player wil afspelen, geeft ie geen beeld en geen geluid.

Ik zie alleen de tijd voortlopen.

Kan er iemand helpen??  Heb dit nog nooit gedaan

Already thx

Probeer eens met een ander dan windows media player zoals bijvoorbeeld VideoLan ook wel VLC Mediaplayer genoemd.

Want bij uw film mist er een codec die windows media player niet heeft.

VideoLan kan je hier gratis downloaden:

http://www.videolan.org/

Voor vragen kunt u hier weer terecht, maar voortaan zou ik als ik u was een nieuw topic aan maken om meer aandacht te krijgen voor uw vraag.

P.S als VideoLan het niet doet, gebruik dan deze:

http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...