Gast Erika Geplaatst December 4, 2005 Delen Geplaatst December 4, 2005 Hallo, ik heb al een aantal films gedownload via limewire als avi bestand en die met nero gebrand. Nu zet mijn systeem ineens de bestanden weg als windows-film bestand en deze kan nero iet verwerken. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt voor de hulp. Gr. Erika Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Ik neem aan dat die WMF nieuwe films zijn die je hebt gedownload?? Voor het converteren van .AVI/.MPG/.MPEG/.WMF/.RMV kun je het beste WinAvi gebruiken, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 ja inderdaad je moet .avi eerst converteren anders kan je hem niet branden met NERO. :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie