Spring naar bijdragen

Ondertitels inbakken lukt niet.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een film geript. een Video_TS film.

Nou heb ik dit artikel op internet gevonden http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling8b.htm

HIer wordt het allemaal uitgelegd. Ik heb alle progamma's gedownload en alle stappen zonder problemen doorlopen. Alleen op het laatst in Maestro gaat het fout. Ik kan de preview niet zien en onderin zeggen ze dat ik te weinig videogeheugen heb. Wat onmogelijk is want ik heb een 8800GTS.

Ik heb toch compile dvd gedaan. Als ik nu de dvd afspeel is ineens het hele DVD menu weg. En de helft van de ondertiteling is ineens weg. Want in het begin van de film worden de ondertitels getoond die later in de film horen. Maar de SRT file is wel goed. En de SSA file ook want toen ik de ondertitels kon opmaken zag ik wel dat alle ondertitels aanwezig waren.

Weet iemand hoe ik me ondertitels er goed op krijg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...