mischaaah Geplaatst April 2, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 2, 2008 Hi, Ik ben Mischaaah en weet helemaal nix van downloaden terwijl het zo gemakkelijk moet zijn. Ben daarom maar lid geworden van deze site. Ik ga nu eerst eens even rondkijken wat er zoal op te vinden is. Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Piet Hein Geplaatst April 2, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 2, 2008 he Mischaaah :welkom: voor informatie over het downloaden ben je hier aan het goede adres. wij zien wel wanneer jij vragen aan ons hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Niels. Geplaatst April 7, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst April 7, 2008 he Mischaaah :welkom: voor informatie over het downloaden ben je hier aan het goede adres. wij zien wel wanneer jij vragen aan ons hebt Idd! Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
marcov Geplaatst April 7, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 7, 2008 Welkom, hoop dat je hier wat leert! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
godsgiftforwomen Geplaatst April 8, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 8, 2008 he hallo mijn is dennis ben al een poos bezig om mijn films op de harde schijf te krijgen zodat ik ze gewoon kan afspelen met power dvd dit schijnt nog al een hele moeilijke klus te zijn na alle raad van zogenoemde slimmerikken in mijn vrienden kring ben ik bij jullie terecht gekomen heb al wat programmas geprobeert maar lukt nog steeds niet ik hoop dat jullie een tip voor mij hebben begin namelijk alle hoop te verliezen om ooit een harddrive te hebben met al mijn films er op die ik dan ook gewoon op mijn tv kan afspelen alvast bedankt grt dennis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Farid. Geplaatst April 8, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 8, 2008 :welkom: voor vragen kan je bij iedereen langs da's nou een top service O0 ^-^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
sunaj Geplaatst April 9, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst April 9, 2008 Hi, Ik ben Mischaaah en weet helemaal nix van downloaden terwijl het zo gemakkelijk moet zijn. Ben daarom maar lid geworden van deze site. Ik ga nu eerst eens even rondkijken wat er zoal op te vinden is. Groetjes! eej mischaa ben je een jongen of meisje :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Farid. Geplaatst April 9, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 9, 2008 Hi, Ik ben Mischaaah en weet helemaal nix van downloaden terwijl het zo gemakkelijk moet zijn. Ben daarom maar lid geworden van deze site. Ik ga nu eerst eens even rondkijken wat er zoal op te vinden is. Groetjes! eej mischaa ben je een jongen of meisje :redface: denk een Jongen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
sunaj Geplaatst April 10, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst April 10, 2008 Hi, Ik ben Mischaaah en weet helemaal nix van downloaden terwijl het zo gemakkelijk moet zijn. Ben daarom maar lid geworden van deze site. Ik ga nu eerst eens even rondkijken wat er zoal op te vinden is. Groetjes! eej mischaa ben je een jongen of meisje :redface: denk een Jongen okey ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
marcov Geplaatst April 10, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 10, 2008 he hallo mijn is dennis ben al een poos bezig om mijn films op de harde schijf te krijgen zodat ik ze gewoon kan afspelen met power dvd dit schijnt nog al een hele moeilijke klus te zijn na alle raad van zogenoemde slimmerikken in mijn vrienden kring ben ik bij jullie terecht gekomen heb al wat programmas geprobeert maar lukt nog steeds niet ik hoop dat jullie een tip voor mij hebben begin namelijk alle hoop te verliezen om ooit een harddrive te hebben met al mijn films er op die ik dan ook gewoon op mijn tv kan afspelen alvast bedankt grt dennis Maak zelf een topic aan en jat niet van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie