Spring naar bijdragen

trage downloads ondanks groene bolletje


Gast kwt

Aanbevolen reactie

Ik download altijd via bittornado en haal altijd wel een hoge snelheid (vind ik) van minimaal 100 kb/s en max tot 180. Maar nu gaat het downloaden onwijs traag ondanks dat ik een groene bolletje heb. En ook meer poorten heb open gezet. ik haal nu enkel een snelheid van rond de 45kb/s. Telkens als ik meer poorten openzet schiet ie wel kortstondig omhoog en vervolgens valt ie weer net zo hard terug. Ik zie wel dat mn share rating positief is geworden, voorheen was het altijd negatief geweest. Volgens mij had t wel hier iets mee te maken. Maar ik weet niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38
  • Was actief op:  Windows

dat je trage downloads krijgt  heeft te maken met het aantal seeders van het bestand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

met bitorrent is het onmogelijk om altijd een hoge snelheid te hebben het hangt er van af hoe veel seeders er zijn en hoe hoog hun upload snelheid is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, dat is prima. Je zou ook gewoon pech kunnen hebben, 45 kb/s is niet echt heel erg laag. Ik weet niet of je met BitTornado kunt zien wat de gemeenschappelijke snelheid is (met welke snelheid iedereen gemiddeld downloadt op dat moment), maar dat zou je moeten bekijken. Pas dan weet je of het echt laag is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

het aantal seeders zegt niks. je heb mensen die download bv 20 dingen tegelijk dus uploaden ze ook 20 dingen tegelijk dus kan het zo zijn het de seeder wel verbinding met je heeft maar dat hij al zo veel aan het uploaden is dat hij niks meer over heeft voor jou

zelf had ik ooit een torrent met 10000 seeders en als nog kwam ik niet boven de 100kbps uit. en weer een andere keer had ik 1 seeder met een snelheid van 900kbps dus zoals je ziet zegt het aantal seeders niet veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

met bitorrent is het onmogelijk om altijd een hoge snelheid te hebben het hangt er van af hoe veel seeders er zijn en hoe hoog hun upload snelheid is.

Daarom ga ik voor usenet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het aantal seeders zegt het meest, op de gemeenschappelijke snelheid na. De rest zegt nog minder. Het voorbeeld van Kaasbroodje is een beetje scheef, omdat over het algemeen het aantal seeders wel de kwaliteit van de download weergeeft. Zonder seeders wordt het niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • 2 weken later...

Ik heb nu een download te pakken met een total speed van 140kb/s en ik download maar met maar 40kb/s:'( Wat me daarnaast ook opvalt is dat mijn downloadsnelheid enrom schommelt, dan weer 15 en dan weer 45 maar verder dan dat komt ie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38
  • Was actief op:  Windows

Ik heb nu een download te pakken met een total speed van 140kb/s en ik download maar met maar 40kb/s:'( Wat me daarnaast ook opvalt is dat mijn downloadsnelheid enrom schommelt, dan weer 15 en dan weer 45 maar verder dan dat komt ie niet.

ja de totale snelheid is 140 en dat wordt weer verdeeld en dan is 15 t/m 45 max echt niet slecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Gebruik anders in plaats van bittornado, utorrent dat is misschien beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Bedankt voor de tips jongens! :peace:

Gebruik anders in plaats van bittornado, utorrent dat is misschien beter.

Wat zijn de verschillen eigenlijk tussen al deze programma's want uiteindelijk hangen ze toch allemaal af van de torrent die je hebt, of werkt dat niet zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Sommige programma's werken makkelijker dan andere. Bittorrent is één van de oudste programma's voor torrentdownloading. Azureus of Utorrent is veel nieuwer en goed in te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ja en Utorrent is klein en compact en er zijn bij de meeste mensen helemaal geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...