Spring naar bijdragen

HELPHELP NFSMW aan de praat krijgen


Gast leo56

Aanbevolen reactie

Gast remcorooij

Hallo Tweakers,

Ik ben nieuw en heb een brande vraag.

Ik heb via bitlord NFS MW gedownload en vervolgens met nero 7 naar een dvd gecopieerd. vervolgens geinstallerd op mn pc en vraagt i steeds om een cd.

er zit ook een mapje crack in met een aantal progjes zoals alcohol en deamon tools..nu hoorde ik dat deamon tools een beter progje is en wou me dan daar ook op richten.

Zou iemand mij aub kunnen uitleggen wat ik precies moet doen om het spel draaiende te krijgen ??

Ik moet namelijk een bestand laden, als ik deamon tools instaleer zie ik wel dat er een schijf bj gekomen is en dat er rechts onder het icoontje van deamon tools staat maar wat moet ik precies doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

je hebt deamon tools dus geinstalleerd. klik met je rechtermuisknop op het icoontje > Virtual CD/DVD-rom > hou je je muis op bijv. Device 0 > zie je zo\'n dingetje komen en daar moet je op Mount Image klikken. Daar moet je het bestand selecteren dat je moet mounte. als je dat heb gedaan moet hij het doen.

ps als er een bestand \"SD4HIDE\" in je download zit moet je die ook aanzetten > dubbelklik > hide (dit moet je elke x herhalen als je gaat spelen)

ik hoop dat het hiermee lukt, veel plezier. het is een super mooi spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast remcorooij

Beste Ocram,

beadankt voor je reactie maar ik heb nog een vraagje toen ik het bestand heb gedownload heb ik alles naar een dvdtje gecopieerd daar staat ook een mapje crack tussen, dat bestand wat ik moet mounte staat ingepakt nog in dat mapje van winrar waar moet ik dat naartoe uitpakken ???( ik heb het nu in het mapje NFSMW gezet maar als ik wil mounte zegt de pc UNABLE TO MOUNT IMGAGE FILE NOT ACCESABLE. ik moet het bestand NFSMW-MINI.MDS mounten.

en hoe werkt Safedisk Hide wat kan en moet ik daarmee ???

Ik gebruik Deamon Tools V4.00

Alvast bedankt ik ben nog maar een leek haha

Install the game - Full Installation And Use This Key: PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9

Install Daemon Tools v4 Or Alcohol 120% 1.9.5.3105

Mount the NFSMW-MINI.MDS DVD-Image in DAEMON Tools v4 Or Alcohol 120% 1.9.5.3105

Use an anti-blacklisting tool, like SD4 Hider, to avoid SafeDisc v4 blacklisting of DAEMON Tools or Alcohol 120%.

Play the Game!

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedemiddag, Ik heb bij Usetnet en bij XS News een account, echter probeer ik bij Spotnet en Spotlite NZB te vinden en te downloaden, Echter zie ik niet veel nieuwe bestanden en als ik iets wil downloaden dan is de NZB niet te vinden. Kunnen jullie me misschien helpen en wat tips geven
  • Recente prestatie

    • Marcel1962 ging een rang omhoog
      Groentje
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...