Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Cédric.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Let erop dat 'ie wil minder dan 5 jaar oud is, anders geen garantie meer en een 2e hands xbox zonder garantie wilt niemand, geloof me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

wat dan gaan die dingen snel kapot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oude generaties wel, en daar praat je al snel over als je het over 2ehands hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik kan via mijn zwager voor €250 een gloednieuwe PS3 krijgen maar ik heb het geld niet :P:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.802
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

wow chill, alleen dat je niet genoeg geld hebt , das wat minder ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

wow chill, alleen dat je niet genoeg geld hebt , das wat minder ^-^

Gozer, reageer nou gewoon is ontopic? Het wordt namelijk nogal iritant, reageer gewoon zinvol of niet. Aangezien je al 2/3 waarschuwingen hebt, zou ik er maar op letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Waarom heeft niemand gestemt op de PS3 eigenlijk ?

Ik vindt PS3 beter dan Xbox 360 naar mijn mening.

Maar ja ik heb nog nooit een Xbox gehad alleen PS1/PS2.

Is het waar dat bij de Xbox 360 dat krassen op je spellen is gefixt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Dat is al een tijdje al niet meer zo.

Maar geef eens een paar argumenten waarom je vindt dat de PS3 beter is? Ik vind hem zelf veel te duur (nog steeds), en uit veel verschillende ervaringen blijkt dat je laser na een jaar kapot gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Maar geef eens een paar argumenten waarom je vindt dat de PS3 beter is? Ik vind hem zelf veel te duur (nog steeds), en uit veel verschillende ervaringen blijkt dat je laser na een jaar kapot gaat.

Dit is allemaal mijn mening (Dus ik begrijp het, wanneer je het niet eens met mij bent.)

Punten waarom ik de PS3 beter vindt:

- De graphics zijn mooier

- Je kan er Blueray films op afspelen

- Ik vindt het een mooi uiterlijk hebben

- Als je PS3 kapot gaat stuur je hem naar Sony op en je krijgt netjes een nieuwe.

(Dat is bij mijn zwager overkomen maar dat was de eerste versie, waarbij je nog wel PS2 spellen kon afspelen.)

De min punten van de PS3:

- Geen PS2 spellen

- Het is erg duur (Als je hem dan in de winkel koopt)

- De spellen voor de PS3 zijn duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok met de meeste punten ben ik het zelf wel eens behalve dan de graphics, daar kunnen de meningen nog wel over verschillen en het ligt natuurlijk ook aan de TV. De PS3 is een erg mooie console, tot nu vind ik hem de mooiste, maar de XBOX 360 is niet zo mooi en gestroomlijnd, maar ook zeker niet lelijk.

Maar ja zo zijn er natuurlijk vele discussies en meningen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Ok met de meeste punten ben ik het zelf wel eens behalve dan de graphics, daar kunnen de meningen nog wel over verschillen en het ligt natuurlijk ook aan de TV. De PS3 is een erg mooie console, tot nu vind ik hem de mooiste, maar de XBOX 360 is niet zo mooi en gestroomlijnd, maar ook zeker niet lelijk.

Maar ja zo zijn er natuurlijk vele discussies en meningen..

Inderdaad daar ben ik het compleet met je eens.

Maar inderdaad het ligt ook aan je TV.

Als je bijvoorbeeld een TV met een klein beeld zonder HD hebt dan is het eigenlijk hetzelfde als een PS2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

what!!! geen games voor de PS2 wat is dat voor onzin.

sorry hoor maar dat vind ik wel heel dom dat je ps2 spellen meer erop af kan spelen (op die nieuwe versies)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

what!!! geen games voor de PS2 wat is dat voor onzin.

sorry hoor maar dat vind ik wel heel dom dat je ps2 spellen meer erop af kan spelen (op die nieuwe versies)

Omdat het niet lukte dacht Sony om er maar mee te stoppen om het compitabel te maken met PS2 spellen.

Het maakt mij niet zo veel uit, maar het is wel jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Citaat

Dit is allemaal mijn mening (Dus ik begrijp het, wanneer je het niet eens met mij bent.)

Punten waarom ik de PS3 beter vindt:

- De graphics zijn mooierNiet met je eens, alleen vanaf FullHD is duidelijik verschil zichtbaar.

- Je kan er Blueray films op afspelenWel met je eens, 't sucks dat xbox360 dat niet heeft

- Ik vindt het een mooi uiterlijk hebben Puur personelijk en niet relatief bij een aanschaf

- Als je PS3 kapot gaat stuur je hem naar Sony op en je krijgt netjes een nieuwe. idem voor x360

(Dat is bij mijn zwager overkomen maar dat was de eerste versie, waarbij je nog wel PS2 spellen kon afspelen.)

De min punten van de PS3:

- Geen PS2 spellen

- Het is erg duur (Als je hem dan in de winkel koopt)

- De spellen voor de PS3 zijn duur.

Even wat dingen weerlegd, sommige dingen zijn niet waar, niet relevant of het zelfde bij de x360

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Over de TV heb ik het met JFK over gehad en daarmee ben ik het met hem eens dat was ik toen vergeten erbij te zeggen.

En ten tweede het is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Citaat

neej dan maar niet, als dat zo is dan koop ik er wel eentje 2ehands

dan heb je er ook mooie spellen bij.

Als je COD5, Gars2,  HALO3+HALO WARS, Resident Evil erbij wilt moet je even bij xboxhome kijken.

http://www.xboxhome.nl/products/xbox-360-hardware/xbox-360-consoles/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  33
  • Actief:  Nooit

Ik heb zelf een PS3 en zal even mijn pluspunten geven (en minpunten). Ik heb nog de iets oudere, waar je ook nog PS2 games op af kan spelen :)

Pluspunten:

+ Blu-Ray - Natuurlijk, maar ik vind dat dit echt een groot voordeel is. Blu-Ray neemt namelijk langzaam aan de DVD's over. Het gaat zelfs nog sneller dan dat het ging met video naar dvd.

+ Minder geluid - Daarmee bedoel ik het gezoom. Ik heb een vrienden met een Xbox. Je merkt echt een verschil. De PS3 is echt helemaal stil (tenzij die druk aan het laden is :P).

+ XMB vind ik makkelijker werken dan bij het menu van de Xbox.

+ Steeds meer goede exclusive games (Killzone 2, Uncharted 2, LBP enz.)

+ Gratis internet. één van de belangrijkste voordelen vind ik. Ik merk geen verschil met Xbox online en PS3 online, terwijl je bij de Xbox wel moet betalen om online te kunnen spelen.

Minpunten:

- Geen ingame-muziek. Dit kan wel met de X360. Ik denk trouwens wel dat het nog komt, net zoals het ingame-XMB pas later kwam met een update.

- Dure games (ookal is dat niet veel verschil met de Xbox).

- Alleen te betalen met een credit card in de Playstation-store. Dit vind ik erg irritant, aangezien ik geen cc heb (ben pas over 3 jaar 18). De Xbox doet het met Live-points, die je gewoon in de winkel kunt kopen.

Dit zijn mijn redenen waarom in een PS3 gekocht heb, iedereen een eigen mening natuurlijk  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De x360 heeft ook goede exclusieve games hoor ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

En je vond de prijs geen minpunt?

In ieder geval Xbox 360 heeft meer exclusieve games dan de PS3 (nu al) en er komen zeker nog zo'n 50 games bij:

http://www.videogamesblogger.com/2007/04/06/console-exclusive-games-list-for-xbox-360-ps3-and-wii.htm

btw:

ik zit te denken aan een 2e hands Xbox 360, zodat ik wat te doen heb in de zomervakantie. Ik neem geen nieuwe omdat ik aan het sparen ben voor een Core i7 systeem.

Ik zat te denken aan deze:

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/154817/xbox360-pro.html

185,-

Pro versie (20 GB HDD)

2 Wireless Controllers

Headset

7 Spellen

Of raden jullie het af om een 2e hands console te kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zou liever nooit een 2e handse x360 kopen, je weet nooit wat er met die xbox is gebeurt.

Als je voor minder dan 250euro een x360 wilt kopen

kun je kijken op xboxhome.nl

en dan een van de volgende:

- Xbox 360 Pro Family Bundel  230euro

- Xbox 360 Console + Halo Wars en Halo 3  240 euro

- Xbox 360 Gears of War 2 bundel  250euro

- Xbox 360 Pro Console 240euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

In ieder geval Xbox 360 heeft meer exclusieve games dan de PS3 (nu al) en er komen zeker nog zo'n 50 games bij:

http://www.videogamesblogger.com/2007/04/06/console-exclusive-games-list-for-xbox-360-ps3-and-wii.htm

btw:

ik zit te denken aan een 2e hands Xbox 360, zodat ik wat te doen heb in de zomervakantie. Ik neem geen nieuwe omdat ik aan het sparen ben voor een Core i7 systeem.

185,-

Pro versie (20 GB HDD)

2 Wireless Controllers

Headset

7 Spellen

Goed lezen, er staat dat de garantie al verlopen is. NIET doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

btw:

185,-

Pro versie (20 GB HDD)

2 Wireless Controllers

Headset

7 Spellen

Ik zou het niet doen om 2de hands te kopen, je weet nooit wat er mis mee is.

En zoals Robin zei de garantie is verlopen dan al helemaal niet.

Maar inderdaad de prijs van de PS3 is zeker een minpunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@Robin:

Maar in de comments staat dit:

Citaat

Door Dutchphoto, donderdag 23 april 2009 16:17

bon zit erbij alleen garantie die is al verlopen

Garantie is min. 2 jaar, linkje.

Dus er zit dan toch nog 2 jaar garantie op?

---

En nieuw past niet in mijn budget, dan moet ik nog te lang sparen voor mijn PC dus dat doe ik liever niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

@Robin:

Maar in de comments staat dit:

Citaat

Door Dutchphoto, donderdag 23 april 2009 16:17

bon zit erbij alleen garantie die is al verlopen

Garantie is min. 2 jaar, linkje.

Dus er zit dan toch nog 2 jaar garantie op?

---

En nieuw past niet in mijn budget, dan moet ik nog te lang sparen voor mijn PC dus dat doe ik liever niet.

Je hebt idd. nog garantie

Maar 11 maanden op hardware

en nog 1jaar en 11 maanden op RROD! O0

tenminste ik heb 3 jaar garantie op RROD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dus dan is het een goede koop? Ik koop nog dit erbij:

http://www.consoleshop.nl/product/64612/40932/1721/nyko-intercooler-ts-xbox-360.html

voor minder kans op een RROD, of is dat niet echt noodzakelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstellen van GamerLover101 GamerLover101: Hey allemaal! Ik ben GamerLover101 en ik ben net lid geworden van dit fantastische forum! Ik kom uit Utrecht en ben al een paar jaar een grote fan van gaming. Mijn interesse gaat vooral uit naar RPG’s en multiplayer games. Ik vind het heerlijk om samen met vrienden te spelen, maar ik speel ook regelmatig solo. Wat me vooral opvalt in de gamingwereld is hoe belangrijk gamer girls zijn. Ze brengen een unieke perspectief en diversiteit naar de gamingcommunity, en ik geloof echt dat dat het spelletjes maken nog beter maakt! Verder denk ik dat het belangrijk is dat alle gamers – ongeacht geslacht – zich welkom voelen in deze wereld. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar mensen die mijn passie delen en om natuurlijk tips te krijgen voor spellen die ik nog niet heb geprobeerd. En hey, ik zou graag willen weten: wat maakt jullie favoriete gamer girl zo speciaal voor jullie? Ik kijk uit naar jullie reacties! Expertise Reactie: GameGeek123 GameGeek123: Hey GamerLover101, welkom op het forum! Je hebt absoluut een goed punt! Gamer girls spelen een cruciale rol in de gamingwereld. Ze zorgen voor meer inclusiviteit en laten zien dat games voor iedereen zijn. Neem bijvoorbeeld de populaire game "Overwatch". Daar zijn veel sterke vrouwelijke personages die geliefd zijn bij spelers van alle geslachten. Dit laat zien dat het niet alleen om de gameplay gaat, maar ook om vertegenwoordiging en verhalen. Gamer girls brengen verschillende speelstijlen en ideeën met zich mee, wat de community gevarieerder en interessanter maakt. Het is belangrijk dat we elkaar steunen, ongeacht of je een jongen of een meisje bent. En weet je, het helpt ook om kinderen en tieners te inspireren. Als ze zien dat vrouwen succesvol zijn in gaming, voelen ze zich misschien meer aangemoedigd om ook te spelen of hun eigen verhalen te vertellen. Dus, je vraag over wat mijn favoriete gamer girl speciaal maakt? Het is absoluut de sterke karakterontwikkeling en de wijze waarop ze snel denken en handelen in stressvolle situaties. En vergeet niet: de community is er voor elkaar, dus als je vragen hebt of iets wil bespreken, je kunt altijd hier terecht! Reacties van Andere Gebruikers PixelPrincess: Hey, welkom GamerLover101! Leuk dat je hier bent, en ik ben het helemaal met je eens. Gamer girls maken de wereld zoveel leuker! GamingGuru: Welkom! Interessante punten die je aanhaalt. Ik denk dat de diversiteit echt een verschil maakt in de verhalen die we herkennen in games. NoobMaster: Gamer girls zijn echt cool! Maar wat zeggen jullie over gamer jongens? Zijn die minder belangrijk? GamerLover101: @NoobMaster, dat is zeker niet wat ik bedoelde. Iedereen is belangrijk in de gaming community, maar het is gewoon mooi om te zien dat meer meiden actief zijn. EpicSquirrel: Hee, Utrecht! Wij in Amsterdam kunnen niet wachten om bij je aan te haken. Games zijn echt een leuke manier om nieuwe vrienden te maken! PixelPrincess (in reply to EpicSquirrel): Zeker weten, we moeten een game night plannen! GameGeek123 (in reply to NoobMaster): @NoobMaster, nee, dat zei niemand! jongens zijn ook welkom! Het gaat om dat voor iedereen ruimte is en dat we allemaal samen kunnen gamen. GamerLover101: @GameGeek123, dat klopt! Het is echt een community vibe hier! NoobMaster: Haha, yeah, dat is waar! Dank voor de verduidelijking! EpicSquirrel (in reply to GamingGuru): Ja, vind ik ook. Games zijn nu veel inclusiever. Lang leve de gaming wereld! Zo ziet ons forum eruit! Een echte community met leuke interactie en een gevoel van saamhorigheid. Geweldig om te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom is een SSL-verbinding belangrijk voor mijn website? Gebruiker1: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Waarom is een SSL-verbinding eigenlijk belangrijk voor mijn website? Ik hoorde het laatst ergens, maar ik snap niet helemaal wat het doet. Alvast bedankt voor de uitleg! Expert1: Hey Gebruiker1, goede vraag! SSL (Secure Socket Layer) is heel belangrijk voor je website omdat het zorgt voor een veilige verbinding tussen de server en de browsers van je bezoekers. Stel je voor: je surfet op een website en je vult wat persoonlijke info in, zoals je naam of je adres. Als die verbinding niet veilig is, kan iemand die informatie zien of zelfs stelen. Met SSL wordt alles wat je verstuurt versleuteld. Dat betekent dat als iemand probeert mee te kijken, ze alleen een onleesbaar gebrabbel zien. Het is alsof je een supergeheime brief in een kluisje stopt waar alleen jij de sleutel van hebt. Bovendien geeft een SSL-certificaat je website meer vertrouwen bij bezoekers. Als je een SSL-verbinding hebt, zien bezoekers een hangslotje in de adresbalk. Dit laat zien dat je serieus bent over hun veiligheid. Websites zonder SSL krijgen zelfs waarschuwingen van browsers, wat bezoekers kan afschrikken. Dus kortom: SSL zorgt voor veiligheid, vertrouwen en kan zelfs je zoekmachine ranking verbeteren! Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker2: Dank je voor de uitleg, Expert1! Dus als ik geen SSL heb, kunnen ze dus gewoon mijn informatie zien? Dat klinkt echt eng. Gebruiker3: Inderdaad, Gebruiker2. En het is niet alleen gebruikersinfo. Als je een betaalpagina hebt, dan is het helemaal cruciaal om SSL te hebben. Mensen willen weten dat hun betaalgegevens veilig zijn! Gebruiker1: Wow, dat wist ik niet! Moet je het dan ergens kopen ofzo, die SSL? Of is dat duur? Expert1: Goede vraag, Gebruiker1! Er zijn verschillende opties. Je kunt SSL-certificaten kopen bij verschillende aanbieders, en de prijzen kunnen behoorlijk variëren. Maar er zijn ook gratis opties, zoals Let’s Encrypt. Die bieden gratis SSL-certificaten aan. Het installeren kan soms wat technische kennis vragen, maar veel hostingproviders bieden ook handige tools om je daarbij te helpen. Gebruiker4: Ja, ik gebruik Let’s Encrypt voor mijn site. Was eigenlijk best makkelijk te installeren. Plus, het is gratis! Gebruiker5: Maar is het wel veilig om een gratis SSL te gebruiken? Denk niet dat ze dat voor niks doen, toch? Expert1: Dat begrijp ik, Gebruiker5! Maar Let’s Encrypt is eigenlijk heel betrouwbaar. Het is een project dat gesteund wordt door grote bedrijven zoals Mozilla en Google. Het is natuurlijk altijd slim om goed onderzoek te doen, maar voor de meeste websites is het een prima keuze! Gebruiker6: Ik ben nog niet zo technisch, maar ik ga er zeker naar kijken. Bedankt voor al die info, mensen! Gebruiker7: Haha, ik had ook geen idee over SSL. Loopt die SSL via je hostingprovider of hoe zit dat? Expert1: Meestal via je hostingprovider, Gebruiker7! Veel providers bieden tegenwoordig SSL-certificaten aan als onderdeel van hun pakketten. Het is echt de moeite waard om daar even naar te vragen! Gebruiker3: Dan moet ik ook maar eens navragen. Een veilige website is tegenwoordig zo belangrijk. Bedankt voor het delen, iedereen! Gebruiker1: Super handig, allemaal! Ik ga meteen kijken naar die SSL. Bedankt voor alle antwoorden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jack oliver heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...