Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Cédric.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Let erop dat 'ie wil minder dan 5 jaar oud is, anders geen garantie meer en een 2e hands xbox zonder garantie wilt niemand, geloof me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

wat dan gaan die dingen snel kapot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oude generaties wel, en daar praat je al snel over als je het over 2ehands hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik kan via mijn zwager voor €250 een gloednieuwe PS3 krijgen maar ik heb het geld niet :P:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.802
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

wow chill, alleen dat je niet genoeg geld hebt , das wat minder ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wow chill, alleen dat je niet genoeg geld hebt , das wat minder ^-^

Gozer, reageer nou gewoon is ontopic? Het wordt namelijk nogal iritant, reageer gewoon zinvol of niet. Aangezien je al 2/3 waarschuwingen hebt, zou ik er maar op letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Waarom heeft niemand gestemt op de PS3 eigenlijk ?

Ik vindt PS3 beter dan Xbox 360 naar mijn mening.

Maar ja ik heb nog nooit een Xbox gehad alleen PS1/PS2.

Is het waar dat bij de Xbox 360 dat krassen op je spellen is gefixt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Dat is al een tijdje al niet meer zo.

Maar geef eens een paar argumenten waarom je vindt dat de PS3 beter is? Ik vind hem zelf veel te duur (nog steeds), en uit veel verschillende ervaringen blijkt dat je laser na een jaar kapot gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maar geef eens een paar argumenten waarom je vindt dat de PS3 beter is? Ik vind hem zelf veel te duur (nog steeds), en uit veel verschillende ervaringen blijkt dat je laser na een jaar kapot gaat.

Dit is allemaal mijn mening (Dus ik begrijp het, wanneer je het niet eens met mij bent.)

Punten waarom ik de PS3 beter vindt:

- De graphics zijn mooier

- Je kan er Blueray films op afspelen

- Ik vindt het een mooi uiterlijk hebben

- Als je PS3 kapot gaat stuur je hem naar Sony op en je krijgt netjes een nieuwe.

(Dat is bij mijn zwager overkomen maar dat was de eerste versie, waarbij je nog wel PS2 spellen kon afspelen.)

De min punten van de PS3:

- Geen PS2 spellen

- Het is erg duur (Als je hem dan in de winkel koopt)

- De spellen voor de PS3 zijn duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok met de meeste punten ben ik het zelf wel eens behalve dan de graphics, daar kunnen de meningen nog wel over verschillen en het ligt natuurlijk ook aan de TV. De PS3 is een erg mooie console, tot nu vind ik hem de mooiste, maar de XBOX 360 is niet zo mooi en gestroomlijnd, maar ook zeker niet lelijk.

Maar ja zo zijn er natuurlijk vele discussies en meningen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok met de meeste punten ben ik het zelf wel eens behalve dan de graphics, daar kunnen de meningen nog wel over verschillen en het ligt natuurlijk ook aan de TV. De PS3 is een erg mooie console, tot nu vind ik hem de mooiste, maar de XBOX 360 is niet zo mooi en gestroomlijnd, maar ook zeker niet lelijk.

Maar ja zo zijn er natuurlijk vele discussies en meningen..

Inderdaad daar ben ik het compleet met je eens.

Maar inderdaad het ligt ook aan je TV.

Als je bijvoorbeeld een TV met een klein beeld zonder HD hebt dan is het eigenlijk hetzelfde als een PS2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

what!!! geen games voor de PS2 wat is dat voor onzin.

sorry hoor maar dat vind ik wel heel dom dat je ps2 spellen meer erop af kan spelen (op die nieuwe versies)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

what!!! geen games voor de PS2 wat is dat voor onzin.

sorry hoor maar dat vind ik wel heel dom dat je ps2 spellen meer erop af kan spelen (op die nieuwe versies)

Omdat het niet lukte dacht Sony om er maar mee te stoppen om het compitabel te maken met PS2 spellen.

Het maakt mij niet zo veel uit, maar het is wel jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dit is allemaal mijn mening (Dus ik begrijp het, wanneer je het niet eens met mij bent.)

Punten waarom ik de PS3 beter vindt:

- De graphics zijn mooierNiet met je eens, alleen vanaf FullHD is duidelijik verschil zichtbaar.

- Je kan er Blueray films op afspelenWel met je eens, 't sucks dat xbox360 dat niet heeft

- Ik vindt het een mooi uiterlijk hebben Puur personelijk en niet relatief bij een aanschaf

- Als je PS3 kapot gaat stuur je hem naar Sony op en je krijgt netjes een nieuwe. idem voor x360

(Dat is bij mijn zwager overkomen maar dat was de eerste versie, waarbij je nog wel PS2 spellen kon afspelen.)

De min punten van de PS3:

- Geen PS2 spellen

- Het is erg duur (Als je hem dan in de winkel koopt)

- De spellen voor de PS3 zijn duur.

Even wat dingen weerlegd, sommige dingen zijn niet waar, niet relevant of het zelfde bij de x360

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Over de TV heb ik het met JFK over gehad en daarmee ben ik het met hem eens dat was ik toen vergeten erbij te zeggen.

En ten tweede het is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

neej dan maar niet, als dat zo is dan koop ik er wel eentje 2ehands

dan heb je er ook mooie spellen bij.

Als je COD5, Gars2,  HALO3+HALO WARS, Resident Evil erbij wilt moet je even bij xboxhome kijken.

http://www.xboxhome.nl/products/xbox-360-hardware/xbox-360-consoles/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  33
  • Actief:  Nooit

Ik heb zelf een PS3 en zal even mijn pluspunten geven (en minpunten). Ik heb nog de iets oudere, waar je ook nog PS2 games op af kan spelen :)

Pluspunten:

+ Blu-Ray - Natuurlijk, maar ik vind dat dit echt een groot voordeel is. Blu-Ray neemt namelijk langzaam aan de DVD's over. Het gaat zelfs nog sneller dan dat het ging met video naar dvd.

+ Minder geluid - Daarmee bedoel ik het gezoom. Ik heb een vrienden met een Xbox. Je merkt echt een verschil. De PS3 is echt helemaal stil (tenzij die druk aan het laden is :P).

+ XMB vind ik makkelijker werken dan bij het menu van de Xbox.

+ Steeds meer goede exclusive games (Killzone 2, Uncharted 2, LBP enz.)

+ Gratis internet. één van de belangrijkste voordelen vind ik. Ik merk geen verschil met Xbox online en PS3 online, terwijl je bij de Xbox wel moet betalen om online te kunnen spelen.

Minpunten:

- Geen ingame-muziek. Dit kan wel met de X360. Ik denk trouwens wel dat het nog komt, net zoals het ingame-XMB pas later kwam met een update.

- Dure games (ookal is dat niet veel verschil met de Xbox).

- Alleen te betalen met een credit card in de Playstation-store. Dit vind ik erg irritant, aangezien ik geen cc heb (ben pas over 3 jaar 18). De Xbox doet het met Live-points, die je gewoon in de winkel kunt kopen.

Dit zijn mijn redenen waarom in een PS3 gekocht heb, iedereen een eigen mening natuurlijk  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De x360 heeft ook goede exclusieve games hoor ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

En je vond de prijs geen minpunt?

In ieder geval Xbox 360 heeft meer exclusieve games dan de PS3 (nu al) en er komen zeker nog zo'n 50 games bij:

http://www.videogamesblogger.com/2007/04/06/console-exclusive-games-list-for-xbox-360-ps3-and-wii.htm

btw:

ik zit te denken aan een 2e hands Xbox 360, zodat ik wat te doen heb in de zomervakantie. Ik neem geen nieuwe omdat ik aan het sparen ben voor een Core i7 systeem.

Ik zat te denken aan deze:

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/154817/xbox360-pro.html

185,-

Pro versie (20 GB HDD)

2 Wireless Controllers

Headset

7 Spellen

Of raden jullie het af om een 2e hands console te kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zou liever nooit een 2e handse x360 kopen, je weet nooit wat er met die xbox is gebeurt.

Als je voor minder dan 250euro een x360 wilt kopen

kun je kijken op xboxhome.nl

en dan een van de volgende:

- Xbox 360 Pro Family Bundel  230euro

- Xbox 360 Console + Halo Wars en Halo 3  240 euro

- Xbox 360 Gears of War 2 bundel  250euro

- Xbox 360 Pro Console 240euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

In ieder geval Xbox 360 heeft meer exclusieve games dan de PS3 (nu al) en er komen zeker nog zo'n 50 games bij:

http://www.videogamesblogger.com/2007/04/06/console-exclusive-games-list-for-xbox-360-ps3-and-wii.htm

btw:

ik zit te denken aan een 2e hands Xbox 360, zodat ik wat te doen heb in de zomervakantie. Ik neem geen nieuwe omdat ik aan het sparen ben voor een Core i7 systeem.

185,-

Pro versie (20 GB HDD)

2 Wireless Controllers

Headset

7 Spellen

Goed lezen, er staat dat de garantie al verlopen is. NIET doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

btw:

185,-

Pro versie (20 GB HDD)

2 Wireless Controllers

Headset

7 Spellen

Ik zou het niet doen om 2de hands te kopen, je weet nooit wat er mis mee is.

En zoals Robin zei de garantie is verlopen dan al helemaal niet.

Maar inderdaad de prijs van de PS3 is zeker een minpunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@Robin:

Maar in de comments staat dit:

Door Dutchphoto, donderdag 23 april 2009 16:17

bon zit erbij alleen garantie die is al verlopen

Garantie is min. 2 jaar, linkje.

Dus er zit dan toch nog 2 jaar garantie op?

---

En nieuw past niet in mijn budget, dan moet ik nog te lang sparen voor mijn PC dus dat doe ik liever niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@Robin:

Maar in de comments staat dit:

Door Dutchphoto, donderdag 23 april 2009 16:17

bon zit erbij alleen garantie die is al verlopen

Garantie is min. 2 jaar, linkje.

Dus er zit dan toch nog 2 jaar garantie op?

---

En nieuw past niet in mijn budget, dan moet ik nog te lang sparen voor mijn PC dus dat doe ik liever niet.

Je hebt idd. nog garantie

Maar 11 maanden op hardware

en nog 1jaar en 11 maanden op RROD! O0

tenminste ik heb 3 jaar garantie op RROD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dus dan is het een goede koop? Ik koop nog dit erbij:

http://www.consoleshop.nl/product/64612/40932/1721/nyko-intercooler-ts-xbox-360.html

voor minder kans op een RROD, of is dat niet echt noodzakelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Hoe krijg ik toegang tot mijn bestanden via FTP zonder technische kennis? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben echt een leek als het gaat om techniek, maar ik wil graag mijn bestanden via FTP benaderen. Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. Kan iemand me helpen met een makkelijke stap-voor-stap uitleg? Dank alvast! ExpertTechie: Hey RetroDL, geen zorgen, ik help je wel op weg! FTP (File Transfer Protocol) klinkt ingewikkeld, maar het is eigenlijk best eenvoudig. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Kies een FTP-client: Dit is een programma waarmee je bestanden kunt verzenden en ontvangen. Een populaire en makkelijk te gebruiken is FileZilla. Je kunt het gratis downloaden. Installeer de client: Als je FileZilla hebt gedownload, installeer het dan op je computer. Gewoon de aanwijzingen volgen, dat is meestal rechttoe rechtaan. Verbinding maken met de server: Open FileZilla. Aan de bovenkant zie je vakken voor ‘Host’, ‘Gebruikersnaam’, ‘Wachtwoord’ en ‘Poort’. Vul hier je gegevens in. Je moet deze informatie meestal van je website of serverprovider krijgen. De host is vaak iets als ftp.jouwwebsite.com. Klik op ‘Snelconnectie’ of iets wat daarop lijkt. Navigeren door je bestanden: Zodra je verbinding hebt, zie je aan de rechterkant je serverbestanden. Links zie je de bestanden op jouw computer. Om bestanden te uploaden, sleep je ze van links naar rechts. Voor downloaden doe je hetzelfde maar dan van rechts naar links. Klaar! Als je veilig je bestanden hebt opgeladen of gedownload, sluit dan FileZilla af. Heb je vóórdat je begint de inloggegevens nog niet? Zorg dan dat je die bij de hand hebt. Vraag ze anders even aan je provider/vriend. Laat me weten of je nog verdere vragen hebt! DannyMIRC: Thanks voor de duidelijke uitleg, ExpertTechie! FileZilla lijkt me wel wat. Heb je ook tips voor het veilig opslaan van je wachtwoorden? ExpertTechie: Goeie vraag, Danny! Een wachtwoordmanager kan heel handig zijn. Het slaat al je wachtwoorden veilig op en je hoeft alleen maar één hoofdwachtwoord te onthouden. Een voorbeeld is LastPass of Bitwarden. En vergeet niet regelmatig je wachtwoorden te veranderen, dat is ook slim! Jasper92: Ik gebruik ook FileZilla. Maar ik kwam een keer een foutmelding tegen dat de verbinding geweigerd werd. Iemand idee wat dit kan betekenen? RetroDL: Dat had ik ook een keer, Jasper. Heb je je inloggegevens goed gecontroleerd? Soms is het simpelweg een verkeerd wachtwoord of zo. Jasper92: Ja, dat kan zo zijn. Het was mijn fout! Thanks voor de tip! Misschien een goede reminder voor anderen hier. Sanne1987: Ik vind FTP een beetje ouderwets, heb je geen andere manieren om bestanden te delen? Zoals Google Drive ofzo? ExpertTechie: Die zijn er zeker! Maar FTP is nog steeds super handig voor grotere bestanden of als je veel dingen tegelijk wilt uploaden, vooral als je een website beheert. Maar Google Drive is makkelijk voor de meeste mensen. Het ligt een beetje aan je situatie! DannyMIRC: Klinkt logisch! Ik denk dat ik FTP ga proberen voor mijn projecten. Voor kleinere dingen gebruik ik wel Google Drive. RetroDL: Ik ga het gewoon proberen, dan kom ik er wel achter. Bedankt iedereen! Sanne1987: Laat ons weten hoe het gaat, RetroDL! Succes! ExpertTechie: Niks te danken, hoor! We zijn hier om elkaar te helpen. En als je vastloopt, vraag gerust verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Ex-Voetbalvrouw Yolanthe Cabau Snel Herenigd met Wesley Sneijder: ‘Leuke Dingen Doen’ Gebruiker: SoccerFan1990 Hey allemaal! Wat weten jullie over de recente geruchten dat Yolanthe Cabau en Wesley Sneijder weer samen zijn? Is het waar dat ze “leuke dingen aan het doen” zijn? Expert: VoetbalMama88 Hoi SoccerFan1990! Ja, er zijn inderdaad wat geruchten rondom Yolanthe en Wesley. Ze hebben in het verleden een relatie gehad en zijn de ouders van een zoon, maar ze hebben ook een paar jaar geleden uit elkaar gegaan. De laatste tijd zijn er echter foto’s opgedoken van hen samen! Wat ze precies aan het doen zijn, weten we niet exact, maar volgens insiders zijn ze vooral weer wat tijd met elkaar aan het doorbrengen. Dit kan natuurlijk voor iedereen wat anders betekenen. Voor de een kan het gezelligheid zijn, voor de ander kan het betekenen dat ze weer serieus naar elkaar kijken. Een mooi voorbeeld: je hebt mensen die na een breuk weer vriendschappelijk verder kunnen, terwijl anderen opnieuw verliefd worden. Het lijkt erop dat Yolanthe en Wesley elkaar in ieder geval niet uit het oog zijn verloren. Wat ons kan wijzen op een goede relatie, vooral voor hun zoontje! Dus ja, het lijkt erop dat ze echt leuke dingen met elkaar doen. Gebruiker: Voetbalgek97 Ah, dat is wel interessant! Denk je dat ze misschien weer samen komen? Of is het meer gewoon vriendschap? Expert: VoetbalMama88 Dat is moeilijk te zeggen, Voetbalgek97. Als ze gezellig samen zijn, kan dat er uitzien als een beetje meer dan alleen vriendschap. Maar ze hebben ook allebei hun eigen leven en andere verplichtingen. Wat belangrijk is, is dat ze hun zoon op de eerste plaats zetten. Dus of ze nu gewoon vrienden zijn of weer verliefd worden, we moeten afwachten. Echt een spannende tijd voor hen! Gebruiker: ProudMommy23 Ik vind het altijd leuk om te zien dat exen weer met elkaar opschieten, vooral als er kinderen bij zijn. Het zou leuk zijn voor hun zoontje als ze samen meer tijd doorbrengen! Gebruiker: OldSchoolFan Zeker weten, ProudMommy23. En het laat ook zien dat je ondanks een scheiding goed met elkaar om kunt gaan. Ik hoop dat ze vooral gelukkig zijn, wat ze ook kiezen. Gebruiker: TrendFollower88 Ik weet zeker dat dit ze weer in de schijnwerpers zal zetten. Ik bedoel, ze zijn beide bekend en als ze weer samen zijn, dan wordt dat groot nieuws! Gebruiker: SoccerFan1990 Klopt, TrendFollower88. Het is altijd zo als celebs wat doen, dan volgen de roddelbladen snel. Maar ik hoop echt dat ze het rustig aan doen. Gebruiker: DailyCoffeeDrinker Ik vraag me af hoe hun families hierop reageren. Maken die het wel goed? Het is immers een hele verandering. Expert: VoetbalMama88 Goede vraag, DailyCoffeeDrinker! Families hebben meestal hun eigen meningen, maar ik hoop dat ze steun bieden aan Yolanthe en Wesley, wat ze ook besluiten te doen. Het kan soms moeilijk zijn om die balans te vinden. Gebruiker: JustSayin25 Ja, maar als het goed gaat tussen hen, is dat toch het belangrijkste? Die kinderen hebben gelukkig ouders nodig, hoe ze dat ook doen. Gebruiker: Voetbalgek97 Precies! Laten we gewoon hopen dat ze lekker kunnen genieten samen, of als vrienden. We moeten leuks dicht bij ons houden. Gebruiker: ProudMommy23 Inderdaad! Ik kijk er naar uit om te zien hoe dit verder ontwikkelt. Wie weet wat de toekomst brengt! Einde van de discussie. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom doet mijn WinRAR het niet meer en hoe los ik het op? DennisRar Hey allemaal! Ik heb een probleem met WinRAR. Het opent niet meer en als ik een bestand wil uitpakken, krijg ik altijd een foutmelding. Iemand een idee wat ik moet doen? Alvast bedankt! ExpertFranky Hey DennisRar! Ik begrijp je frustratie. WinRAR kan soms lastig doen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je computer: Dit klinkt misschien simpel, maar soms kan een herstart verhelpen wat vastloopt. Update WinRAR: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van WinRAR hebt. Ga naar de officiële website en kijk of er een update is. Soms worden bugs in nieuwe versies opgelost. Controleer op corruptie: Als je specifieke bestanden niet kunt uitpakken, kan het zijn dat ze beschadigd zijn. Probeer andere bestanden om te zien of het probleem aan die specifieke bestanden ligt. Herinstalleren: Als niks werkt, probeer WinRAR opnieuw te installeren. Verwijder het eerst via je instellingen en download het opnieuw van de website. Alternatieven: In het geval dat je echt niet verder komt, zijn er ook andere programma’s zoals 7-Zip of PeaZip die je kunt gebruiken om bestanden uit te pakken. Hopelijk helpt dit je verder! Laat maar weten als je nog vragen hebt! SanneB Hee, ik had ook eens zo’n probleem! Bij mij hielp de herstart. Soms is dat echt de oplossing, haha. Succes! KurtP Goeie tips, ExpertFranky! Ik heb ook wel eens corruptie gehad. Was echt paar uur bezig met een belangrijk bestand en uiteindelijk kreeg ik die melding. Kreeg het pas opgelost door een andere versie van het bestand te vinden. MariekeW Ik gebruik ook 7-Zip en dat werkt echt super! Mss een optie voor jou, DennisRar? WinRAR is leuk, maar soms krijg je die foutmeldingen. Gewoon even kijken of 7-Zip iets voor jou is! DennisRar Bedankt voor de tips, guys! Ik ga eerst de update proberen en anders de herstart. Ik laat wel weten of het lukt! Jeroen123 Als je de update doet, zorg ervoor dat je je instellingen laat staan! Anders moet je alles weer opnieuw instellen en dat is zo’n gedoe. AnjaDL @Jeroen123, hoe kan ik dat doen? Ik heb dat probleem ook altijd als ik iets wil updaten. Jeroen123 Het staat meestal onder de instellingen in de update-sectie. Maar goed, het is altijd goed om een back-up van je instellingen te maken! KurtP En als het nou allemaal niet lukt, kun je altijd nog naar een techforum gaan en daar je probleem uitleggen. Er zijn vaak mensen die je snel kunnen helpen met specifieke oplossingen. DennisRar Thanks allemaal! Ik ga aan de slag met de tips. Fingers crossed dat het lukt! SanneB Laat het ons weten! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Ashketchup heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...