Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Cédric.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Citaat

WesleyRBK

Added  O0  Ik zie dat je al een tijdje niet online bent geweest met je xbox  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Inderdaad i.v.m dat me xbox niet meer kan verbinden met het netwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  119
  • Actief:  

ik heb anderhalve maand geleden de dikke ps 3 gekocht. Probleem is dat als ik een spelopstart de ps3 gaat tikken van binnen en soms gaat die eeven weg en dan komt die weer terug vooral bij fifa 10 heb ik er veel last van. Mijn vraag is wie heeft er ook last van en wat kan je hiertegen doen heb trouwens ook nog garantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat hij op een solide ondergrond? Mischien geeft de ps3 de vibraties door van de Blueray lezer. Leg je hand is op de ps3 als hij aan het tikken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

hij staat op een soort tafel zeg maar bureau mijn pc staat daar ook op maar waarom moet ik mijn hand er op leggen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vast houden kan ook. Bedoeling is dat hij niet kan bewegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wat moet ik dan doen? hand erop en dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hij bedoelt, dat als hij aan het tikken is, dat je hem even vasthoud of even je hand erop houd, zodat je kan zien of het aan de ondergrond ligt.

Dus als je hem even een eindje van de grond pakt, en als je het getik dan nog hoort, dan ligt het niet aan je ondergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

je moet er gewoon voor zorgen dat je ps 3 niet beweegt als die aanstaat (dit kun je voelen door er je hand op te leggen. Door het bewegen kunnen de tikken komen.

zet hem dus zo vast mogelijk neer

Post samenvoeging: oktober 29, 2009, 11:55:04 am

dennis me net voor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

aight dankjewel ik zal wel even proberen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

Ik begin nu weer zo hard te twijfelen

ps3 xbox360...

Weet niet welke ik moet nemen..

Nadeel van xbox is dat niet gratis online >.<

Geef me aub eens wat tips.

Ik weet het niet meer man. Wil sowieso de elite dan.

oowja, en full hd mogelijk op xbox 360?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees eerst even het topic door. Staan veel argumenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Geef dan ook argumenten erbij.

Ik kies geen PS3 omdat:

- Duurder dan Xbox 360

- Vindt de kleur wat doffer dan van de Xbox en de PS3 lijkt net op een tosti ijzer.

- Ik toch geen Blu-ray films ga afspelen, en als ik het doe gebruik ik wel mijn laptop/pc ervoor.

- Online gedeelte is misschien wel gratis, alleen bij Microsoft toch wel wat lekkerder en beter geregeld.

- Qua controller maakt het mij niet uit, vindt ze allebei even fijn.

- Vindt dat Xbox leukere exclusieve spellen heeft dan de PS3.

- Dat de PS3 stiller is fijn, maar dat merk ik waarschijnlijk toch niet aangezien ik mijn geluid best hard heb staan. Het is alleen niet fijn als de Xbox echt flink aan het blazen is en je zit midden in een rustig/stil moment tijdens je game.

- WiFi maakt mij niet uit, zit binnenkort toch op zolder en daarnaast staat mijn router dus een kabeltje van 1 meter en ik heb verbinding.

- 120GB of 250GB, vindt het allebei meer dan genoeg, vindt het geen reden om daarvoor een PS3 te nemen in plaats van een Xbox

- Bij het installeren van een spel duurt het bij de PS3 een stuk langer dan bij de Xbox 360 doordat er heel veel data van een blu-ray schijf moet worden overgezet naar de PS3 en Sony heeft dat niet goed geregeld, bij Microsoft is dat in ieder geval beter.

- PS3 heeft zijn voedings blok in de console zitten, dit is beter dan bij de extere voedings blok van Xbox 360.

Ben trouwens geen fan-boy van Microsoft, alleen vindt dat Microsoft het toch wel wat beter heeft geregeld dan bij Sony. Natuurlijk heeft elke console zo zijn voordelen en nadelen, alleen qua voordelen zou ik zelf voor een Xbox gaan, wat ik ook ga doen.

Dus als je ook argumenten/meningen erbij verteld kan je tenminste beetje discussieren over waarom je dat wel of niet vindt, nu heb je er natuurlijk weinig aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

dankje :)

Maarja ik moet sowieso draadloos dus dat kost me weer 70 euro das wel kut.

En hoe voordelig kan ik xboxlive kopen en100% zeker weten dat ik het krijg?

Verder xbox 360 heeft ook fullhd games?

groetjesss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je kan 12 manndenXBL(=Xbox Live) voor 34 euo bij gamehubs.com kopen, de code krijg je binnen 24uur op je mail. Zelf nog niet geprobeert maar van alles wat ik lees is het een gigantisch betrouwbare site.

Volgende maand moet ik ook weer mijn xbl vervangen dus ga ik het bij gamehubs kopen.

VOlgens mij had iemand op DukeN.nl een Wireless adapter te koop(zie bazaar)

En op marktplaats kan je er eentje kopen voor 50 euro. Of check forum.xboxworld.nl  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah ik wou er 1 verkopen maar die is inmiddels verkocht. En ik had laatst bij gamehubs 1 jaar gekocht en het ging toen via eticket moest toen 7 dagen wachten :(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Xbox 360 support tot 1080P en Full HD. Nu ik sinds 2 weken ook een Xbox 360 heb (elite) kan ik je er wat meer over vertellen.

Het blazen of lawaai wat de Xbox maakt is een stuk minder dan ik had verwacht. In het begin als je het spel niet op je harde schijf hebt opgeslagen maakt die even flink wat lawaai. Als je je spel op je harde schijf opslaat, wat gerust kan met 120GB, merk ik nauwelijks tot haast niks van. Het neemt misschien wat ruimte in (het grootste spel wat ik tot nu heb is GTA IV met 6GB) maar hij maakt toch aanzienlijk minder lawaai.

Misschien ligt het er ook aan dat ik misschien een net nieuwe Xbox hebt, maar mijn vriend zijn Xbox maakt meer lawaai dan die van mij.

Maar goed, ik weet nu waarom de laat tijden van de PS3 langzamer zijn, Blu-Ray schijfjes zijn in werkelijk aardig wat trager dan dvd's.

Heb ook Gears of Wars 2 gespeeld, damn wat het een goed spel. Vindt het net iets minder dan Killzone, maar ook Halo 3 ODST is een zeer mooi spel. Toch één van de redenen dat ik een Xbox heb aangeschaft. Maar andere vinden weer Killzone en (toekomstige) God of War 3 en Little Big Planet leuker. Dus dit is vooral een gebied wat je eigen mening is.

Je hoeft trouwens niet persé een Wireless Adapter te kopen van 70 euro. Er zijn meerde mogelijkheden:

1. Dit is wat ik heb gedaan, namelijk een netwerk kabel van je laptop (als je die hebt, heb je deze niet is deze keuze niet mogelijk) naar je Xbox 360 en dan een verbindings brug leggen tussen je eigen netwerk en die van je Xbox 360. Dan gebruik je je laptop als een "wireless receiver" terwijl je met geconnect met je router. Zo heb ik dus internet. Als je een nettop hebt is dat heel handig, want dat ding neemt weinig ruimte in.

2. 2e Hands kopen op XboxWorld. Daar wordt veel aangeboden en gewoon een leuke request plaatsen en regelmatig rond kijken, kan je hem vast wel vinden voor een leukere prijs dan die belachelijke 70 euro.

Maar goed je hoofd vraag was dat Xbox of PS3? Het is meer van:

- Wil ik veel multimedia of niet? Met Multimedia bedoel ik, je kan niet met een Xbox 360 op een browser, Blu-Ray films afspelen. Wat je wel kan is makkelijk je Xbox verbinden met je pc, heb je weer grotere multimedia mogelijkheden.

- Welke exclusievere games vindt ik leuker (het beste is ze gewoon uitproberen, natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen dat kan)

- Wil ik mijn Xbox ombouwen, of hoeft dat allemaal niet (want PS3 kan je niet ombouwen). Even hierover, ik ga dit zelf wel doen. Bij een bedrijf die één jaar garantie geeft op het ombouwen en als er iets kapot gaat tijdens het ombouwen dat je een nieuwe Xbox 360 krijgt. Ook kan je met handige programma's makkelijk zien of het spel veilig is of niet. Vriend van mij heeft zijn Xbox al lange tijd omgebouwd en controleert altijd met dat programma (abgx360) en wordt zo nooit gepakt.

Stel je wordt gepakt, koop je gewoon de goedkoopste Acarde versie en plaats je je HDD over naar je nieuwe Xbox en je kan gewoon weer verder spelen, kost wel weer 160 euro maar alles beter dan niet online kunnen ;)

Nou zo kan ik nog wel een paar punten opnoemen, het is dus vooral jouw eigen mening en keuze. Ik moedig je niet aan om meteen een Xbox 360 te kopen, die heeft ook weer zo zijn nadelen, maar als je die allemaal niet zo erg vindt en de voordelen leuker vindt dan die van de PS3 is waarschijnlijk een Xbox je goede keuze.

So, make you're choise!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Vraagje voor de Forza 3 gamers :

Kunnen jullie andere dingen instellen bij Tune setup ?

Ik kan alleen tire pressure...

Of moet ik een hoger driving lvl hebben ?

Ik snap het niet echt, want ik wil een drift auto maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je op rb of lb drukt kan je switchen tussen meerdere tunes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

als je op rb of lb drukt kan je switchen tussen meerdere tunes.

Ja dat weet ik, maar het probleem is dat ik ze niet kan aanpassen, behalve tire pressure

edit ik heb het gevonden, je moet eest upgrades kopen in de shop om ze aan te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je moet eerst upgrades kopen  ;)

Forza 3 is echt zo vet, ik ben weer (eindelijk) bij driver lvl 15  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Je moet eerst upgrades kopen  ;)

Forza 3 is echt zo vet, ik ben weer (eindelijk) bij driver lvl 15  ^-^

hehe nice,

Ik ben nu die "nieuwe" GTA aan het downloaden. Ziet er echt zalig uit.

Nu mag ik zeggen : "vaarwel Xbox live"  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom? :o Ga je hem legaal of illegaal downloaden? Want illegaal is hij al geverifeerd door ABGX360. Dus beveiligt ben je wel. En de nieuwe gta is echt leuk. Zit nu op 50%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Waarom? :o Ga je hem legaal of illegaal downloaden? Want illegaal is hij al geverifeerd door ABGX360. Dus beveiligt ben je wel. En de nieuwe gta is echt leuk. Zit nu op 50%.

Illegaal, maar ik heb geen zin om weeral te gaan betalen om hem te ombouwen  :s

Daarom patch ik hem naar wave 3 zodat ik hem kan afspelen op mijn IX 1.51

Nu denken jullie misschien wel, wat een gierige, maar ik ben al een tijdje aan het sparen voor als project natal er is, want daarbij zullen wel pack's zijn met een xbox bij, en die ga ik dan kopen  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heeft iemand zin om even te knallen of racen in Gta 4 op de PS3? :)

Ben alleen bang dat iedereen hier een X360 heeft.  :s

Ohja, en nog een vraagje... Kun je met een omgebouwde PS3 nog wel met gedownloade spellen online spelen?

Gr. headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forum Discussie: Hoe weet ik of een website echt is of nep? Gebruiker 1: JohnDoe123 Hey allemaal! Ik heb een vraag. Hoe kan ik eigenlijk weten of een website echt is of nep? Ik zie soms dingen voorbij komen die te mooi lijken om waar te zijn. Alvast bedankt! Expert: WebWijs Hey JohnDoe123! Goede vraag! Het is super belangrijk om te weten of een website betrouwbaar is, vooral met al die nepwebsites die tegenwoordig rondgaan. Hier zijn een paar eenvoudige tips om te checken of een website echt is: Controleer het webadres (URL): Kijk of de URL goed gespeld is. Nepwebsites gebruiken vaak kleine variaties, zoals ‘g00gle.com’ in plaats van ‘google.com’. Websites die beginnen met ‘https://’ zijn veiliger dan die met alleen ‘http://’, omdat het betekent dat de data versleuteld is. Bekijk contactinformatie: Een echte website heeft vaak duidelijke contactinformatie, zoals een telefoonnummer of een e-mailadres. Als je alleen een contactformulier ziet, kan dat een rode vlag zijn. Zoek naar reviews: Probeer te zoeken naar reviews van de website op andere platforms zoals Trustpilot of Google. Als mensen vaak slechte ervaringen hebben, dan is dat een waarschuwing. Let op de uitstraling: Vaak hebben nepwebsites een minder professionele uitstraling. Veel spelfouten, vreemde lay-outs en slechte foto’s kunnen een teken zijn dat iets niet klopt. Check de privacyvoorwaarden: Echte websites hebben vaak privacyvoorwaarden waarin staat hoe ze met jouw gegevens omgaan. Nepwebsites hebben dit vaak niet of alleen oppervlakkige informatie. Als je al deze dingen in de gaten houdt, kun je veel beter inschatten of een website betrouwbaar is of niet. Hopelijk helpt dit je verder! Succes! Gebruiker 2: Lisa88 Wow, die tips zijn echt handig! Bedankt, WebWijs! Gebruiker 3: Daan_van_Bart Ik ben het ermee eens, vooral die URL-check is belangrijk. Ik heb ooit bijna geld verloren door een nepwebsite! Gebruiker 4: MariekeP @Daan_van_Bart Hoe ging dat precies? Was het een webshop of zo? Gebruiker 3: Daan_van_Bart Ja, het was een webshop voor sneakers. Ze boden een mega korting aan, maar de site zag er zo onprofessioneel uit. Achteraf bleek het dus nep. Gebruiker 5: TommyTech @WebWijs Zijn er ook specifieke tools die je kunt gebruiken om websites te checken? Expert: WebWijs @TommyTech Ja, absoluut! Er zijn tools zoals ScamAdviser en Norton Safe Web. Deze tools kunnen je snel vertellen of een website verdacht is of niet. Zeker de moeite waard om te proberen! Gebruiker 6: Emma_S Super nuttig! Ik kijk altijd even naar de ‘over ons’-pagina. Bij nepwebsites is die meestal heel kort en vaag. Gebruiker 7: Joris83 Ik vind het ook altijd goed om te kijken in forums of andere mensen al ervaringen hebben met die specifieke website. Soms kan een snel Google-zoekje je veel tijd en moeite besparen. Gebruiker 8: AnnaB @Joris83 Ja, klopt! Maar wat als je misleidende reviews tegenkomt? Ik kwam laatst een site tegen met allemaal lovende reviews, maar uiteindelijk bleek het niks te zijn. Gebruiker 9: MarkyM @AnnaB Dat kan echt gebeuren! Het is altijd goed om te kijken of de reviews echt zijn. Soms maken ze valse accounts aan om zichzelf te promoten. Vraag je ook altijd af: lijkt het écht? Gebruiker 10: JohnDoe123 Bedankt iedereen voor jullie tips! Ik ga zeker beter opletten. Dit helpt me echt om veiliger online te shoppen. Einde van de discussie. Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Afvalsector wil de rekening van plasticproductie niet en legt het werk neer Gebruiker: Janneke92 Hoi allemaal! Ik heb gehoord dat de afvalsector protesteert en dat ze hun werk neerleggen omdat ze de kosten van plasticproductie niet willen betalen. Maar waarom is dat zo belangrijk? Kan iemand het uitleggen? Dank! Expert: Pieter de Milieu-man Hey Janneke, goeie vraag! Het zit zo: de afvalsector is verantwoordelijk voor het ophalen, sorteren en verwerken van afval, waaronder plastic. Sinds een tijdje is er veel aandacht voor de vervuiling door plastic. Dat is super belangrijk, want plastic vergaat heel langzaam en vervuilt ons milieu. De overheid en bedrijven maken gebruik van plastic omdat het goedkoop en handig is. Maar wanneer dat plastic vervolgens als afval wordt weggegooid, komt de afvalsector in het spel. Ze moeten het plastic laten recyclen of verwerken, maar dat kost geld. Vaak krijgen ze dat geld niet van de bedrijven die het plastic produceren, en dat is waar de frustratie begint. De afvalsector vindt dat de producenten ook verantwoordelijk moeten zijn voor de rommel die ze maken. Ze willen dat de bedrijven meer gaan betalen om hun plastic afval goed te verwerken. Dit heet ‘de producentenverantwoordelijkheid’. Als bedrijven minder plastic zouden maken of investeren in alternatieven, zou het probleem ook kleiner worden. Door nu het werk neer te leggen, willen ze de aandacht vestigen op dit probleem. Ze hopen dat de overheid en bedrijven hen meer serieus nemen en dat er regels komen om dit tuinpadje recht te maken. Dus, in feite willen ze gewoon dat de kosten eerlijk verdeeld worden. Gebruiker: LindaGreen Wow, dat is best logisch eigenlijk! Waarom betaalt de overheid niet gewoon meer? Gebruiker: RuudW @LindaGreen Dat is het probleem. De overheid heeft vaak te maken met een tekort aan geld . Maar ze moeten ook de belastingbetalers tevreden houden. Het is echt een lastig verhaal. Gebruiker: Annemiek Ik vind het zo jammer dat we als consument niet meer grip hebben op dit soort dingen. We proberen al beter te scheiden, maar dan aan de andere kant… Sommige bedrijven blijven maar plastic gebruiken! Gebruiker: EcoFreaK @Annemiek Precies! En de alternatieven zijn vaak niet zo goed of niet verkrijgbaar. Denk aan bioplastic, dat kost vaak meer om te maken. Voor de winkels is dat een no-go, denk ik. Gebruiker: HenkieB En die bedrijven maken altijd die mooie beloftes, maar ondertussen gebruiken ze nog steeds die cheap plastic verpakking. Het gaat alleen maar om winst voor hen. We kunnen niet zonder plastic, maar ze moeten het wel slim aanpakken. Gebruiker: Marieke Hey allemaal, dit is echt een belangrijke discussie! En wat zijn de alternatieven dan? Is er al iets in gang gezet? Expert: Pieter de Milieu-man @Marieke, goede vraag! Er zijn inderdaad meer initiatieven. Er wordt bekeken hoeveel recycling mogelijk is en hoe we kunnen overschakelen naar duurzame materialen. Maar dat kost tijd en investering. Het probleem ligt ook bij ons gedrag; we moeten minder weggooien en beter recyclen. Gebruiker: Janneke92 Dank voor de uitleg, Pieter! Dit maakt het zoveel duidelijker voor me. Hebben jullie tips om zelf minder plastic te gebruiken? Gebruiker: LindaGreen @Janneke92 Ja! Gebruik een herbruikbare tas, koop in bulk en kies voor producten zonder verpakking. Dat scheelt echt al veel! Gebruiker: RuudW Oh en als je kunt, steun lokale producenten die meer bio-afval gebruiken. Kleine stapjes, maar samen kunnen we het verschil maken! Gebruiker: Annemiek Goede tips, iedereen! We moeten het samen doen en bedrijven onder druk zetten! Gebruiker: EcoFreaK Zeker! Laat deze discussie niet stoppen. Laten we dit blijven delen! Zo, dat was de discussie! Het lijkt wel alsof we samen actie moeten ondernemen en awareness creëren. Hopelijk inspireert dit meer mensen om actief bij te dragen aan een schoner milieu! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Wat is phishing en hoe kan ik me ertegen beschermen? Gebruiker: JantjeDeVraag Hey allemaal! Ik hoor vaak over iets dat "phishing" heet, maar ik heb geen idee wat dat precies is. Kan iemand me uitleggen wat het is en hoe ik me ertegen kan beschermen? Thanks! Expert: VeiligheidsWijs Hey JantjeDeVraag! Goede vraag, en het is superbelangrijk om dit te begrijpen. Phishing is eigenlijk een manier waarop criminelen proberen om je persoonlijke gegevens te stelen, zoals je wachtwoord of bankgegevens. Ze doen dit meestal via e-mail, sociale media of zelfs sms-berichten. Hoe werkt het? Bijvoorbeeld: je krijgt een e-mail van wat lijkt op je bank, met het verzoek om in te loggen via een link. Deze link leidt je naar een nepwebsite die er precies uitziet als de echte site. Als je daar je gegevens invult, krijgen de oplichters alles wat ze willen. Hoe bescherm je jezelf? Controleer de afzender: Kijk goed naar het e-mailadres. Vaak moet je de details nauwkeurig bekijken omdat criminelen adressen kunnen nabootsen. Wees voorzichtig met links: Klik niet zomaar op links in e-mails. Als je twijfelt, ga dan rechtstreeks naar de website in je browser. Twee-factorauthenticatie: Zet dit aan als het mogelijk is. Dit voegt een extra beveiligingslaag toe. Zorg voor updates: Houd je computer en software up-to-date om beveiligingslekken te dichten. Wees sceptisch: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook! Phishing kan echt iedereen overkomen, dus het is goed om alert te zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: Linda_92 Wauw, ik had geen idee dat het zo makkelijk te doen was voor die oplichters. Bedankt voor de uitleg, VeiligheidsWijs! Gebruiker: TimmyTech Ik gebruik altijd een password manager. Dat helpt echt, omdat je dan niet telkens hoeven te onthouden. Maar zelfs dan blijf ik wel altijd opletten! Gebruiker: JantjeDeVraag Bedankt, VeiligheidsWijs! Dit is super handig. Maar hoe herken je nou echt een nepwebsite? Expert: VeiligheidsWijs Goede vraag, Jantje! Kijk naar de URL. Echte websites hebben vaak "https://" aan het begin en een slotje icoontje in de adresbalk. Als je het voelt dat iets niet klopt, vertrouw dan op je gevoel! Gebruiker: JanDeHacker En let op spelfouten in die e-mails, dat is vaak een teken dat het niet klopt. Gemeente- of bank-e-mails zijn meestal erg goed geschreven. Gebruiker: Kimmetje Haha, ja precies JanDeHacker! Ik kreeg laatst een “urgent” bericht van mijn “bank” met allemaal spelfouten. Toen dacht ik echt: kom op, dit moet een scam zijn. Gebruiker: SafeOnline Veel van die phishing technieken worden steeds geavanceerder. Dus het blijft belangrijk om je bewust te zijn. Zelfs als je denkt dat je veilig bent, blijf altijd op je hoede. Gebruiker: Linda_92 Ik ben nu echt iets voorzichtiger geworden. Dank voor deze discussie! Gebruiker: JantjeDeVraag Zeker, ik ga volgende keer beter opletten! Dit geeft me echt een beter gevoel. Hopelijk hebben deze tips en ervaringen je geholpen om meer te leren over phishing en hoe je jezelf kunt beschermen! Blijf veilig online! Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• Gerdek heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...