Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Cédric.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

WesleyRBK

Added  O0  Ik zie dat je al een tijdje niet online bent geweest met je xbox  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Inderdaad i.v.m dat me xbox niet meer kan verbinden met het netwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  119
  • Actief:  

ik heb anderhalve maand geleden de dikke ps 3 gekocht. Probleem is dat als ik een spelopstart de ps3 gaat tikken van binnen en soms gaat die eeven weg en dan komt die weer terug vooral bij fifa 10 heb ik er veel last van. Mijn vraag is wie heeft er ook last van en wat kan je hiertegen doen heb trouwens ook nog garantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat hij op een solide ondergrond? Mischien geeft de ps3 de vibraties door van de Blueray lezer. Leg je hand is op de ps3 als hij aan het tikken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

hij staat op een soort tafel zeg maar bureau mijn pc staat daar ook op maar waarom moet ik mijn hand er op leggen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vast houden kan ook. Bedoeling is dat hij niet kan bewegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wat moet ik dan doen? hand erop en dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hij bedoelt, dat als hij aan het tikken is, dat je hem even vasthoud of even je hand erop houd, zodat je kan zien of het aan de ondergrond ligt.

Dus als je hem even een eindje van de grond pakt, en als je het getik dan nog hoort, dan ligt het niet aan je ondergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

je moet er gewoon voor zorgen dat je ps 3 niet beweegt als die aanstaat (dit kun je voelen door er je hand op te leggen. Door het bewegen kunnen de tikken komen.

zet hem dus zo vast mogelijk neer

Post samenvoeging: oktober 29, 2009, 11:55:04 am

dennis me net voor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

aight dankjewel ik zal wel even proberen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

Ik begin nu weer zo hard te twijfelen

ps3 xbox360...

Weet niet welke ik moet nemen..

Nadeel van xbox is dat niet gratis online >.<

Geef me aub eens wat tips.

Ik weet het niet meer man. Wil sowieso de elite dan.

oowja, en full hd mogelijk op xbox 360?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees eerst even het topic door. Staan veel argumenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Geef dan ook argumenten erbij.

Ik kies geen PS3 omdat:

- Duurder dan Xbox 360

- Vindt de kleur wat doffer dan van de Xbox en de PS3 lijkt net op een tosti ijzer.

- Ik toch geen Blu-ray films ga afspelen, en als ik het doe gebruik ik wel mijn laptop/pc ervoor.

- Online gedeelte is misschien wel gratis, alleen bij Microsoft toch wel wat lekkerder en beter geregeld.

- Qua controller maakt het mij niet uit, vindt ze allebei even fijn.

- Vindt dat Xbox leukere exclusieve spellen heeft dan de PS3.

- Dat de PS3 stiller is fijn, maar dat merk ik waarschijnlijk toch niet aangezien ik mijn geluid best hard heb staan. Het is alleen niet fijn als de Xbox echt flink aan het blazen is en je zit midden in een rustig/stil moment tijdens je game.

- WiFi maakt mij niet uit, zit binnenkort toch op zolder en daarnaast staat mijn router dus een kabeltje van 1 meter en ik heb verbinding.

- 120GB of 250GB, vindt het allebei meer dan genoeg, vindt het geen reden om daarvoor een PS3 te nemen in plaats van een Xbox

- Bij het installeren van een spel duurt het bij de PS3 een stuk langer dan bij de Xbox 360 doordat er heel veel data van een blu-ray schijf moet worden overgezet naar de PS3 en Sony heeft dat niet goed geregeld, bij Microsoft is dat in ieder geval beter.

- PS3 heeft zijn voedings blok in de console zitten, dit is beter dan bij de extere voedings blok van Xbox 360.

Ben trouwens geen fan-boy van Microsoft, alleen vindt dat Microsoft het toch wel wat beter heeft geregeld dan bij Sony. Natuurlijk heeft elke console zo zijn voordelen en nadelen, alleen qua voordelen zou ik zelf voor een Xbox gaan, wat ik ook ga doen.

Dus als je ook argumenten/meningen erbij verteld kan je tenminste beetje discussieren over waarom je dat wel of niet vindt, nu heb je er natuurlijk weinig aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

dankje :)

Maarja ik moet sowieso draadloos dus dat kost me weer 70 euro das wel kut.

En hoe voordelig kan ik xboxlive kopen en100% zeker weten dat ik het krijg?

Verder xbox 360 heeft ook fullhd games?

groetjesss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je kan 12 manndenXBL(=Xbox Live) voor 34 euo bij gamehubs.com kopen, de code krijg je binnen 24uur op je mail. Zelf nog niet geprobeert maar van alles wat ik lees is het een gigantisch betrouwbare site.

Volgende maand moet ik ook weer mijn xbl vervangen dus ga ik het bij gamehubs kopen.

VOlgens mij had iemand op DukeN.nl een Wireless adapter te koop(zie bazaar)

En op marktplaats kan je er eentje kopen voor 50 euro. Of check forum.xboxworld.nl  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah ik wou er 1 verkopen maar die is inmiddels verkocht. En ik had laatst bij gamehubs 1 jaar gekocht en het ging toen via eticket moest toen 7 dagen wachten :(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Xbox 360 support tot 1080P en Full HD. Nu ik sinds 2 weken ook een Xbox 360 heb (elite) kan ik je er wat meer over vertellen.

Het blazen of lawaai wat de Xbox maakt is een stuk minder dan ik had verwacht. In het begin als je het spel niet op je harde schijf hebt opgeslagen maakt die even flink wat lawaai. Als je je spel op je harde schijf opslaat, wat gerust kan met 120GB, merk ik nauwelijks tot haast niks van. Het neemt misschien wat ruimte in (het grootste spel wat ik tot nu heb is GTA IV met 6GB) maar hij maakt toch aanzienlijk minder lawaai.

Misschien ligt het er ook aan dat ik misschien een net nieuwe Xbox hebt, maar mijn vriend zijn Xbox maakt meer lawaai dan die van mij.

Maar goed, ik weet nu waarom de laat tijden van de PS3 langzamer zijn, Blu-Ray schijfjes zijn in werkelijk aardig wat trager dan dvd's.

Heb ook Gears of Wars 2 gespeeld, damn wat het een goed spel. Vindt het net iets minder dan Killzone, maar ook Halo 3 ODST is een zeer mooi spel. Toch één van de redenen dat ik een Xbox heb aangeschaft. Maar andere vinden weer Killzone en (toekomstige) God of War 3 en Little Big Planet leuker. Dus dit is vooral een gebied wat je eigen mening is.

Je hoeft trouwens niet persé een Wireless Adapter te kopen van 70 euro. Er zijn meerde mogelijkheden:

1. Dit is wat ik heb gedaan, namelijk een netwerk kabel van je laptop (als je die hebt, heb je deze niet is deze keuze niet mogelijk) naar je Xbox 360 en dan een verbindings brug leggen tussen je eigen netwerk en die van je Xbox 360. Dan gebruik je je laptop als een "wireless receiver" terwijl je met geconnect met je router. Zo heb ik dus internet. Als je een nettop hebt is dat heel handig, want dat ding neemt weinig ruimte in.

2. 2e Hands kopen op XboxWorld. Daar wordt veel aangeboden en gewoon een leuke request plaatsen en regelmatig rond kijken, kan je hem vast wel vinden voor een leukere prijs dan die belachelijke 70 euro.

Maar goed je hoofd vraag was dat Xbox of PS3? Het is meer van:

- Wil ik veel multimedia of niet? Met Multimedia bedoel ik, je kan niet met een Xbox 360 op een browser, Blu-Ray films afspelen. Wat je wel kan is makkelijk je Xbox verbinden met je pc, heb je weer grotere multimedia mogelijkheden.

- Welke exclusievere games vindt ik leuker (het beste is ze gewoon uitproberen, natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen dat kan)

- Wil ik mijn Xbox ombouwen, of hoeft dat allemaal niet (want PS3 kan je niet ombouwen). Even hierover, ik ga dit zelf wel doen. Bij een bedrijf die één jaar garantie geeft op het ombouwen en als er iets kapot gaat tijdens het ombouwen dat je een nieuwe Xbox 360 krijgt. Ook kan je met handige programma's makkelijk zien of het spel veilig is of niet. Vriend van mij heeft zijn Xbox al lange tijd omgebouwd en controleert altijd met dat programma (abgx360) en wordt zo nooit gepakt.

Stel je wordt gepakt, koop je gewoon de goedkoopste Acarde versie en plaats je je HDD over naar je nieuwe Xbox en je kan gewoon weer verder spelen, kost wel weer 160 euro maar alles beter dan niet online kunnen ;)

Nou zo kan ik nog wel een paar punten opnoemen, het is dus vooral jouw eigen mening en keuze. Ik moedig je niet aan om meteen een Xbox 360 te kopen, die heeft ook weer zo zijn nadelen, maar als je die allemaal niet zo erg vindt en de voordelen leuker vindt dan die van de PS3 is waarschijnlijk een Xbox je goede keuze.

So, make you're choise!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Vraagje voor de Forza 3 gamers :

Kunnen jullie andere dingen instellen bij Tune setup ?

Ik kan alleen tire pressure...

Of moet ik een hoger driving lvl hebben ?

Ik snap het niet echt, want ik wil een drift auto maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je op rb of lb drukt kan je switchen tussen meerdere tunes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

als je op rb of lb drukt kan je switchen tussen meerdere tunes.

Ja dat weet ik, maar het probleem is dat ik ze niet kan aanpassen, behalve tire pressure

edit ik heb het gevonden, je moet eest upgrades kopen in de shop om ze aan te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je moet eerst upgrades kopen  ;)

Forza 3 is echt zo vet, ik ben weer (eindelijk) bij driver lvl 15  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je moet eerst upgrades kopen  ;)

Forza 3 is echt zo vet, ik ben weer (eindelijk) bij driver lvl 15  ^-^

hehe nice,

Ik ben nu die "nieuwe" GTA aan het downloaden. Ziet er echt zalig uit.

Nu mag ik zeggen : "vaarwel Xbox live"  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom? :o Ga je hem legaal of illegaal downloaden? Want illegaal is hij al geverifeerd door ABGX360. Dus beveiligt ben je wel. En de nieuwe gta is echt leuk. Zit nu op 50%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Waarom? :o Ga je hem legaal of illegaal downloaden? Want illegaal is hij al geverifeerd door ABGX360. Dus beveiligt ben je wel. En de nieuwe gta is echt leuk. Zit nu op 50%.

Illegaal, maar ik heb geen zin om weeral te gaan betalen om hem te ombouwen  :s

Daarom patch ik hem naar wave 3 zodat ik hem kan afspelen op mijn IX 1.51

Nu denken jullie misschien wel, wat een gierige, maar ik ben al een tijdje aan het sparen voor als project natal er is, want daarbij zullen wel pack's zijn met een xbox bij, en die ga ik dan kopen  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heeft iemand zin om even te knallen of racen in Gta 4 op de PS3? :)

Ben alleen bang dat iedereen hier een X360 heeft.  :s

Ohja, en nog een vraagje... Kun je met een omgebouwde PS3 nog wel met gedownloade spellen online spelen?

Gr. headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: LIVE oorlog Oekraïne | Alle ogen gericht op Rusland na vernietigende operatie Spinnenweb Gebruiker: JanDeVriend Hey iedereen, ik zie overal dingen over de operatie Spinnenweb. Wat houdt dat precies in? Is dit een grote deal voor de oorlog in Oekraïne? Expert: OorlogAnalist99 Hey JanDeVriend! Goede vraag. De operatie Spinnenweb is een recente militaire actie van Oekraïne die gericht was op het verstoren van Russische communicatie en bevoorradingslijnen. Het is een grote deal omdat het laat zien dat Oekraïne in staat is om proactief op te treden en niet alleen defensief te vechten. Stel je voor dat je in een spelletje bent en je haalt de batterij van je tegenstander zijn controller weg; zij kunnen dan niet meer goed spelen. Zo werkt het in principe. Door deze communicatielijnen aan te vallen, zorgt Oekraïne ervoor dat Rusland minder goed kan coördineren en hun troepen aansturen. Dit soort operaties zijn cruciaal, vooral nu er veel aandacht is voor de strijd in de regio. Het laat ook zien dat Oekraïne steun krijgt van westerse landen, waaronder inlichtingen. Deze steun helpt Oekraïne om effectiever strategische doelen te bereiken. Het maakt de kans groter dat Oekraïne meer terrein kan winnen. Als je meer wil weten, kan ik je ook vertellen over de gevolgen voor de wereldpolitiek en hoe de reacties van landen als de VS en EU zijn! Gebruiker: LisaMilieu Wow, dat klinkt best spannend. Maar hoe effectief zijn dit soort operaties eigenlijk? Wat gebeurt er als Rusland snel reageert? Expert: OorlogAnalist99 Dat is een goede kans om het te bespreken, LisaMilieu! Effectiviteit hangt helemaal af van verschillende factoren zoals snelheid van uitvoer en vindingrijkheid. Als Rusland snel reageert, kunnen ze proberen om trotser te zijn en tegenaanvallen te lanceren. Maar, zoals je in een praktisch voorbeeld zou zien, als je een verrassingsaanval uitvoert, moet je snel handelen voordat je tegenstander zich kan organiseren. Oekraïne moet dus ook heel snel zijn met hun acties na de operatie Spinnenweb om de voordelen te behouden! Gebruiker: TomSkater Haha, wat een naam voor een operatie! Maar serieus, dit is wel een spelletje met vuur, hè? Ik ben bang dat het alweer uit de hand kan lopen… Gebruiker: JanDeVriend Ja, ik vind het ook eng. Wat als Rusland echt boos wordt en verder escaleert? Dan wordt het voor ons ook onveiliger. Gebruiker: SlimmeKop78 Precies! En de hele wereld kijkt mee. Als er iets misgaat, kan dat leiden tot grote gevolgen. Maar aan de andere kant, als Oekraïne succes boekt, kan dat ook een positieve invloed hebben op de situatie. Gebruiker: HelenaBoe Ik begrijp niet helemaal waarom Rusland niet gewoon met de V.E.R. stopt? Gebruik dit soort operaties niet ook zoveel middelen? Is het niet slimmer om te onderhandelen? Expert: OorlogAnalist99 Dat is een belangrijke vraag, HelenaBoe. Onderhandelingen zijn altijd het mooiste, maar in oorlog gaat het vaak om macht en vertrouwen. Rusland kan zich zwak voelen als ze achteruitgedrukt worden, en ze willen niet als verliezers eindigen. Dat maakt het een complex probleem. Gebruiker: CoolKidd Het lijkt alsof iedereen erbij betrokken is. Amerika, Europa… zonder hen kan Oekraïne niet tegen Rusland op. Maar dat maakt het ook een soort wereldconflict of zo… Gebruiker: oldtimerfan Wat ik me afvraag: hoe lang kan Oekraïne dit volhouden? Al die militaire acties kosten geld en mensenlevens. Wat zijn jullie gedachten hierover? Gebruiker: LisaMilieu Zeker! En wat als Rusland echt een schrikreactie krijgt? Straks hebben we alp het gezeik met de wereld erbij. Dat willen we niet, nu niet! Gebruiker: GerhardBier Laten we hopen dat ze gewoon verder onderhandelen! Dit moet nog jaren doorgaan, dat is de laatste wat we willen. Laten we bidden voor een snelle oplossing. Dit is een levendige discussie geworden, waarin mensen hun zorgen en vragen deelden, terwijl anderen meer informatie en inzichten boden. De situatie blijft complex, maar het maakt duidelijk dat veel mensen betrokken zijn en zich zorgen maken over de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Waar vind je de beste aanbiedingen voor goedkope software? Gebruiker: Jan123 Vraag: Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar goedkope software voor mijn laptop. Hebben jullie tips waar ik de beste aanbiedingen kan vinden? Thanks! Expert: SofieTech Antwoord: Hey Jan123! Goed dat je deze vraag stelt, want er zijn echt veel plekken waar je goedkope software kunt vinden. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Officiële websites: Vaak hebben grote bedrijven zoals Microsoft of Adobe tijdens bepaalde periodes aanbiedingen. Kijk bijvoorbeeld eens rond met Black Friday of Back to School. En soms hebben ze ook kortingen voor studenten! Vergelijkingssites: Websites zoals Tweakers of Softwarezz maken het makkelijk om prijzen te vergelijken. Je ziet in één oogopslag waar je de software het goedkoopst kunt krijgen. Open source software: Overweeg ook om open source alternatieven te gebruiken. Programma’s zoals GIMP (voor beeldbewerking) of LibreOffice (voor documentbewerking) zijn gratis en bieden veel functionaliteit zonder dat je de bank hoeft te breken. Groepsaankopen: Soms kun je met een groep vrienden of collega’s samen software kopen. Dit kan de prijs flink drukken. Platforms zoals ‘Shareware On Sale’ bieden soms groepskortingen aan. Deal-websites: Websites zoals Humble Bundle of StackSocial bieden regelmatig softwarebundels aan voor een bodemprijs. Je betaalt soms wat je zelf wilt, en het geld gaat vaak naar een goed doel! Hopelijk heb je hier wat aan! Laat het weten als je nog meer vragen hebt. Gebruiker: Timmy17 Leuk, Sofie! Nooit aan open source gedacht, maar dat klinkt interessant. GIMP heb ik van gehoord, maar is dat niet moeilijk te gebruiken? Expert: SofieTech Hey Timmy17! GIMP heeft inderdaad een leercurve, maar er zijn veel tutorials online beschikbaar. Je zou zelfs kunnen starten met filmpjes op YouTube om de basis te leren. En het is prima dat je tijd neemt om het te leren, want het is een krachtige tool! Gebruiker: Lisa89 Ik gebruik vaak de site ‘TechBargains’. Daar vind je regelmatig kortingscodes voor software en andere techspullen! Gebruiker: MarkieMark Ja, maar soms zijn die codes al verlopen. Ik vind het zelf makkelijker om op Facebook groepen te kijken. Je kan daar ook andere mensen vragen om tips! Gebruiker: AnoukDeNerd Good tip, MarkieMark! Facebookgroepen zijn echt top. Je moet wel opletten, want niet iedereen is te vertrouwen. Soms zijn de aanbiedingen ook helemaal geen aanbiedingen. Dus gewoon goed opletten! Gebruiker: Jan123 Thanks allemaal, echt handige tips! Ik ga vandaag nog even rondkijken. GIMP en TechBargains zijn al genoteerd! Gebruiker: RickPicks Even een andere: wat denken jullie van Youtube abonnementen? Ik hoorde dat je daar ook software voor korting kan krijgen. Klopt dat? Expert: SofieTech Hey RickPicks, ja, dat hoor je wel vaker! Sommige YouTube kanalen bieden speciale deals en kortingen aan voor software. Het is altijd een goed idee om hun beschrijvingen in de gaten te houden! Gebruiker: MaxTheGamer Ik ben een gamer, en voor games kijk ik altijd op sites zoals Epic Games en Steam. Die hebben regelmatig gratis games of mega-kortingen! Gebruiker: Timmy17 Ik moet echt meer naar die deal-sites kijken! Bedankt voor de tips allemaal! Had geen idee dat er zoveel opties waren. Gebruiker: Lisa89 Laat maar weten als jullie meer tips hebben! Samen iets vinden is altijd leuker! Dit is een levendige discussie over waar je de beste aanbiedingen voor goedkope software kunt vinden. Hopelijk hebben jullie iets aan deze tips en kunnen jullie zelf ook goede deals scoren! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Wat zijn de beste goedkope alternatieven voor bol.com? Gebruiker: Jelle1989 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goedkope alternatieven voor bol.com. Ik koop daar vaak dingen, maar het lijkt soms best prijzig. Iemand tips voor sites waar je ook goed en goedkoop spullen kunt kopen? Bedankt! Expert: MariekeShop Hoi Jelle! Goede vraag, en er zijn zeker alternatieven voor bol.com die je kunt proberen! Hier zijn een paar suggesties: Coolblue: Ja, dit is vooral bekend voor elektronica, maar ze hebben vaak goede aanbiedingen. Ze hebben ook uitstekende klantenservice, wat het waard maakt. Amazon: Hier vind je een breed assortiment aan producten, en soms zijn er echt goede deals, zeker als je kijkt naar tweedehands of aanbiedingen. Vergeet niet om ook de prijsvergelijking te checken met andere sites. AliExpress: Dit is een online platform waar je producten rechtstreeks van fabrikanten in China kunt kopen. De prijzen zijn vaak heel laag, maar het kan soms langer duren voor je je spullen krijgt. Let ook goed op de beoordelingen van verkopers! Marktplaats: Voor tweedehands spullen is dit echt een gouden plek. Je kunt er vaak spullen kopen voor een fractie van de prijs. Blokker: Ze hebben ook een online winkel waar je vaak leuke aanbiedingen vindt, vooral voor huishoudelijke artikelen en speelgoed. Zorg er wel voor dat je reviews checkt voordat je iets koopt, vooral op sites waar je tweedehands items vindt. Hopelijk helpt dit je op weg! Gebruiker: LindaZ Coolblue is inderdaad top! Ik heb daar laatst een btw-vrije aanbieding gepakt op een nieuwe laptop. Echt de moeite waard om te kijken. Gebruiker: Youssef_23 Wat vind je van de levertijden bij AliExpress? Ik heb gehoord dat je soms echt eeuwen moet wachten? Gebruiker: MariekeShop Dat klopt, Youssef! Het kan inderdaad lang duren. Vaak duurt het wel 2-4 weken voordat je iets binnen hebt. Maar de prijzen zijn zo laag dat het voor sommige mensen de moeite waard is. Gewoon goed plannen! Gebruiker: Hanneke97 Ik koop vaak op Marktplaats. Echt een aanrader voor dingen die je niet nieuw hoeft te kopen. Heb laatst een bijna nieuwe fiets voor een prikkie gevonden! Gebruiker: TommyK Ik gebruik ook vaak Amazon, vooral voor boeken en gadgets. Je moet wel goed kijken naar de verzendkosten want die kunnen soms de prijs opzadelen. Gebruiker: Jelle1989 Bedankt voor de tips, iedereen! Ik ga zeker even naar Marktplaats en Coolblue kijken. Genoeg opties om uit te kiezen! Gebruiker: EmilyD Ik vind ook dat Coolblue echt goede klantenservice heeft. Heb een keer een defect product teruggestuurd en ze hebben alles supersnel afgehandeld! Gebruiker: RoyTheGamer Ik heb gehoord dat sommige andere websites ook cashback bieden. Heeft iemand daar ervaring mee? Gebruiker: MariekeShop Ja, Roy! Sites zoals Cashback World of Swyp kunnen echt helpen om geld terug te krijgen. Je moet je wel even aanmelden, maar als je vaak online shopt, kan het best wat opleveren. Gebruiker: SophieL Dus als ik het goed begrijp, verschilt het per product waar je het beste moet kijken? Moet ik dat soort dingen echt goed vergelijken dan? Gebruiker: Jelle1989 Ja Sophie, dat lijkt me wel slim! Ik ga verschillende sites checken voordat ik iets koop. Bedankt voor alle input, mensen! Echt fijn. Zo, dat was de discussie tot nu toe! Het lijkt erop dat er een hoop goede opties zijn om te overwegen naast bol.com. Happy shopping! Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• DummieBear heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...