Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Cédric.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Zijn er hier leden die mario kart online spelen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik speel het wel is online op de Wii. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

wii is de leukste maar er komen een nieuwe wii HD dus :geheim: :geheim: :geheim: :geheim: :geheim: :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  322
  • Leeftijd:  32

Ik hoop voor je dat je de vorige versie van de dashboard hebt. Ergens in de 5000 serie anders werkt het niet.

Het werkt met 8955 of lager.

en ik heb net de 8955 dus heb geluk anders moest ik de NAND flashen (JTAG hack) en dan moet ik heel dat moederbord van de xbox aan mijn pc hangen...

Beetje laat misschien, maar je hebt toch beneden 849x nodig om jtag hack te kunnen draaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  

Ik hoop voor je dat je de vorige versie van de dashboard hebt. Ergens in de 5000 serie anders werkt het niet.

Het werkt met 8955 of lager.

en ik heb net de 8955 dus heb geluk anders moest ik de NAND flashen (JTAG hack) en dan moet ik heel dat moederbord van de xbox aan mijn pc hangen...

Beetje laat misschien, maar je hebt toch beneden 849x nodig om jtag hack te kunnen draaien?

Ja, inderdaad, het was een foute guide dat ik had gelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

verdomme..

Grand turismo wéér uitgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  720
  • Actief:  

wat is eigenlijk het verschil tussen al die soorten Xboxen?

ik bedoel arcade, elite enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je hebt de XBOX arcade,pro, en elite.

Arcade: Daar moet je zelf nog een geheugen kaartje in doen. verder niet veel accessoires erbij.

Pro: Deze heeft een 60 gb hardeschijf. Dus een vooruit gang tenopzichte van het kaartje wat nog MB is van de arcade. En er zit een headset bij.

Elite:"de zwarte versie". Deze heeft een 120 gb hardeschijf een zwarte headset, scardkabel bij. Wat er bij de pro niet bij zit als ik goed zit.

Ik heb ook van een vriend begrepen dat er ook een hdmi kabel bij zit. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

duidelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Sommige Arcade hebben (de oudere versies) hebben geen HDMI aansluiting dus daar moet je wel op letten. Arcade heeft standaard een 256 MiB memory unit erbij zitten. Bij de Elite versie zou er een HDMI kabel moeten zitten, maar het kan voorkomen dat die er niet bij zit.

Bij de Pro zit ook een Component HD AV cable (net als de Elite versie, niet bij de Arcade).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  720
  • Actief:  

en zijn zware controllers duurder dan witte? En zijn ze op de kleur na anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

en zijn zware controllers duurder dan witte? En zijn ze op de kleur na anders?

Nee das gewoon hetzelfde,

het is er gewoon voor, dat als je elite hebt dat een zwarte controller daar mooier bij staat dan wit, en andersom ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Zijn er hier leden die mario kart online spelen ???

`

Ik speel het als de wii van mijn zusje aan staat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

wat is eigenlijk het verschil tussen al die soorten Xboxen?

ik bedoel arcade, elite enzo

Pro bestaat niet meer, die is uit de productie gehaald naar mijn weten.

Elite is het beste van allemaal, 120GB harddeschijf, HDMI, exclusief zwart kleurtje, noem maar op

Arcade is gewoon de gestripte versie zonder harddisk, wel met HDMI, en met een klein geheugen kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Is er bij de PS3 echt veel lag? Ik heb zelf ook een PS3, maar ik heb er nooit echt op gelet eigenlijk. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik hoor 't wel vaker, maar ik denk dat 't relatief gezien niet veel uitmaakt met de Xbox 360. Zowel de servers van Microsoft als van Sony zijn top, heeft eerder met je eigen connectie te maken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb zelf een ps3. En speel redelijk veel online. Maar geen lag.

Soms is de connectie naar de router niet optimaal. maar dat ligt aan mezelf.

Voor zover ik weet geen problemen met het online van sony.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  33

Het staat algemeen bekend als je een spel wat niet zo bekend is meer gaat laggen op de PS3 dan op de XBOX 360.

Dit komt omdat je op de PS3 op de servers speelt van degene die het spel hebben gemaakt. Call of Duty van Activision bijvoorbeeld heeft hier geen problemen mee. Maar als je een minder spel pakt. Voor dit voorbeeld neem ik Fairytale Fights van Playlogic zal je aanzienlijke meer lag zien in vergelijking met Activision.

Terwijl op de XBOX 360 iedereen op de servers speelt van Microsoft zelf. Vandaar dat je ook moet betalen voor  de online service van de XBOX.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

een vriend van mij is gebanned maar kan nog wel zn gedownload/gebrande spellen spelen en alles gebruiken, Raar, en hoe kan dat? :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat kan maar hij zal niet meer online kunnen spelen.

Dit is veroorzaakt door de banwave die xbox heeft uitgevoerd.

Dus als je dan online wilt zul je een nieuwe xbox moeten kopen.

Verder werkt alles nog gewoon alleen online niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je kan geen spellen meer op de harddrive installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Die was ik vergeten  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dat kan die dus nog wel :-[

En online moet ik aan m vragen..

Post samenvoeging: 21 januari 2010, 11:20:40

is het eigenlijk toeval, ik bedoel ps3 xbox360 en de WII kwamen rond dezelfde tijd uit,

Spreek het eens in het engels uit, Dan rijmt het allemaal op elkaar :P

Dus:

PS3

360

WII

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  

Even een vraagje voor de Dj Hero owners.

Is het speelbaar met een normale controller of is dat niet echt aan te raden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Denk eerlijk gezegd dat de grap er dan een beetje af is, is 't zelfde als Guitar Hero met een controller spelen en dat is ook echt 10x minder leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is hij niet speelbaar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Downloaden via alle overige methoden Onderwerp: Wat zijn illegale FTP’s en waarom moet je er niet mee mixen? RetroDL: Hey allemaal, Ik vroeg me af wat die illegale FTP’s precies zijn. Ik hoor er steeds vaker over, maar snap er niet veel van. En waarom zou je daar niet mee willen mixen? Hoor graag jullie mening! Expert101: Hey RetroDL, Goede vraag! Laten we het eenvoudig houden. FTP staat voor File Transfer Protocol. Het is basically een manier om bestanden te delen via internet. Een illegale FTP-server is een server waar mensen illegaal bestanden kunnen uploaden en downloaden, zoals films, games of software die eigenlijk betaald moeten worden. Nu, waarom zou je er niet mee willen mixen? Nou, ten eerste, het is gewoon niet legaal. Je loopt het risico om in de problemen te komen met de wet. Denk aan boetes of zelfs rechtszaken. Bovendien, als je zo’n illegale server gebruikt, heb je vaak geen bescherming. Dat betekent dat je pc of laptop gevaar loopt door virussen of kwaadaardige software. Bijvoorbeeld, als je een populaire film wilt downloaden van een illegale server, kan die film misschien vol zitten met malware die je apparaat kan beschadigen. En geloof me, het is niet fijn om je apparaat weer op te moeten bouwen na zo’n virusaanval. Dus, in het kort: blijf weg van die illegale FTP’s. Het is niet de moeite waard. Er zijn genoeg legale alternatieven beschikbaar waar je veilig je ding kunt doen! DannyMIRC: Thanks, Expert101! Hele duidelijke uitleg. Ik wist niet dat het zo riskant kon zijn. GamerChick89: Top uitleg, maar ik vraag me af: zijn er dan geen goede manieren om veilig te downloaden? Of blijf je dan altijd een beetje kwetsbaar? Expert101: Zeker, GamerChick89! Er zijn heel wat veilige manieren om te downloaden. Denk aan platforms zoals Steam of Netflix, waar je legaal kunt downloaden en waar je beveiliging hebt. Ook zijn er vaak gratis versies van software die je gewoon veilig kunt gebruiken. Altijd slim om de officiële kanalen te gebruiken! Franky123: Ja, maar sommige van die legale dingen zijn best duur. Kan soms echt niet betalen voor alles. :/ RetroDL: Dat snap ik, Franky123! Maar soms zijn er ook aanbiedingen of kortingen. Wat vind jij van het lenen van games en films bij vrienden? GamerChick89: Ja, dat is een goede tip! Of je kunt proberen om tijdens sales te kopen. Ik heb laatst een paar games voor de helft van de prijs kunnen scoren. Joepie: Soms kan je ook abonnementen delen met vrienden, dat bespaart heel wat kosten! TechieTim: Zeker een goede zaak, maar altijd even controleren of je dat mag volgens de regels van de service. DannyMIRC: Klopt! Je wil niet dat je account geblokkeerd wordt omdat je iets doet wat niet mag. RetroDL: Haha, ja, dat zou echt zuur zijn! Bedankt voor de tips iedereen. Dit helpt echt! GamerChick89: Geen probleem RetroDL, altijd leuk om hierbij te helpen! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik heb net de nieuwe docu over Max Verstappen gekeken en wow! Voor de formule 1-fans onder ons: waarom zou je deze docu echt niet mogen missen? Is het alleen maar race-actie of zitten er ook diepere verhalen achter? Laat me weten wat jullie denken! ExpertF1 Hey SmurfFan88! Leuk dat je het over die docu hebt! Ik begrijp dat veel mensen denken dat het alleen maar om de races draait, maar deze docu biedt zoveel meer. Allereerst leer je niet alleen Max kennen als coureur, maar ook als persoon. Er zijn veel persoonlijke interviews waar hij eindelijk openhartig is over zijn jeugd en hoe hij in de Formule 1 terechtkwam. Het laat zien hoe hard hij heeft moeten werken, met bijvoorbeeld zijn vader die ook een groot deel van zijn training en leven vulde. Daarnaast krijg je een inkijkje achter de schermen, wat heel interessant is. Je ziet de druk waarop hij staat, de verwachtingen van fans en media, en wat het betekent om een topatleet te zijn. Het laat je ook nadenken over zijn rivaliteit met andere coureurs, zoals Lewis Hamilton. Waarom hebben ze die spanning? Dat soort dingen maakt het voor niet-F1-fans ook super boeiend. Kortom, de docu is een mix van actie en emotionele diepgang. Dus ja, voor iedereen die iets meer wil weten dan alleen de snelheid en de wedstrijden is dit een must-see! RaceLover99 Ik ben het echt met je eens, ExpertF1! De races zijn soms spannend, maar het menselijk verhaal erachter maakt het pas echt interessant. Max is niet zomaar een coureur, hij is een echte strijder! Autofan234 Vooral de beelden van de trainingen! Die geven een heel ander beeld van zijn leven. Je ziet al die technische details, echt gaaf! MariskaDigitaal Ik dacht ook dat het alleen maar over de races ging, maar ik was aangenaam verrast! Het gaf me een beter begrip van wat het echt betekent om in die wereld te zijn. Kan het iedereen aanbevelen! F1GeeksNL Ik ben benieuwd, komen er ook andere coureurs in voor? Ik vind het altijd leuk om wat rivaliteit te zien! ExpertF1 Ja, zeker! Er zijn fragmenten waarin rivalen aan het woord zijn, en je ziet momenten van intense competitie. Dat maakt het extra spannend. BookWorm77 Haha, ik kijk eigenlijk niet veel naar formule 1, maar misschien ga ik het wel een kans geven. Het klinkt alsof het meer is dan alleen autosnelheid! RaceFanatic Doe het! Het is echt een eye-opener, zelfs als je niet altijd met de races bezig bent. Gewoon voor de verhalen is het al worth it! SmurfFan88 Bedankt voor alle reacties, mensen! Ik ben nu helemaal hyped om het nogmaals te bekijken, maar dan met meer aandacht voor die persoonlijke verhalen. LeeGamer Net gekeken en ik snap wat je bedoelt! Had niet gedacht dat ik zo zou meeleven met Max. Zijn strijd is zo herkenbaar, maakt het echt een bijzondere kijkervaring! F1Lover22 De docu heeft me ook geholpen om meer te waarderen wat zij allemaal doorstaan. Elke overwinning is echt een overwinning op zich! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Het Leven en de Impact van Ben Litjens Gebruiker: JanMetKorteVragen Expert: ElsDeHistoricus Reacties van gebruikers: MarianneVanDenBosch BobDeBouwer Sophie10 ElsDeHistoricus HenkieHenk KimBontje JanMetKorteVragen BobDeBouwer ElsDeHistoricus MarianneVanDenBosch Sophie10 Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Dinus heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...